Olisi kiva tietää, koska suomi24 ja sinkut näki ensimmäisen kerran päivänvalon ja kuinka pian markkina-arvoteoria alkoi hallinnoimaan palstaa? Millainen oli sinkut palstan alku ajat? Tappelivatko miehet ja naiset silloinkin palstalla keskenään kaiken aikaa vai mistä puhuttiin?
Täällä on varmaan männä vuosikymmeninä roikkunu josjonkinmoista säveltäjää ja vakiokirjoittajaa aina hetken vierailijoihin saakka, joista osa varmaan eksyny vahingossa google hauilla sivustolle. Osa jo edesmenneitä ja osa nuoria.
Koska itse eksyitte ensikerran palstalle? Mitä palsta on antanut teille?
Mielipiteitä ja kokemuksia keskustelu vilkkaasta palstasta!
Sinkut palstan historia
32
790
Vastaukset
- näindaijujaoikeesti
En muista milloin eksyin, vahingossa varmaan kun Jippii kaatui tai Kiss fm:n chatti oli nähnyt parhaat päivänsä.
Mitä palsta antaa? Päänsäryn ja myötähäpeän tunteen. :D- chatissajovuodesta2000
Muistan kanssa kun ensin chattailin Kissin chatissa ja sitten muistaakseni kolumbus chatissa. Vai olikohan se tolla nimellä? Olikohan liitännäinen tuohon Jippiin palveluun en muista. Oli kuitenkin 2000 luvun alkua. Silloin pääsin ekoja kertoja netin kautta treffeillekin ja pari suhdettakin tuli luotua chatin kautta. Hmmm mitähän paupau.lle kuuluu tänäpäivänä?...;)
Noi joko loppui tai hiljeni, niin löysin suomi24.n ja sitä kautta keskustelupalstan, joten kai tätäkin sinkku mestaa on tullut jo 2005 vuosilta saakka ainakin lueskeltua.
Ennen keskustelu oli vielä suht neutraalia ja ihmiset tykkäs uudesta viestintä muodosta ja olivat pääasiassa asiallisia. Nykyään näistä tuntuu tulleen riitelyn ja pahan mielen oksennus palstoja, joihin tullaan vaan haukkumaan ihmisiä ja purkamaan pahaa oloa:( - Naisasialooser.11
Sama historia minulla. Aloitin Kiss fm;n chatissa lietsoa naisvihaa vuonna 2001, Vuonna 2004 siirryin Jippiin palvelukseen ja sen kaaduttua tulin tänne luomaan uutta uraa vuonna 2007. 11 vuotta olen siis täällä kirjoitellut. MAT tuli mukaan kuvioihin muistaakseni 2008 eli sekin on jo 10 vuotta vaikuttanut.
- ATM_tai_sit
kissFM:n chatista sai kyllä pimpp*ä (ainakin joskus) mutta ei tyttöystävää.
ulkomaalainen nainen on parempi, joten hae vaimo ulkomailta, ei suominaisesta ole kunnolliseen parisuhteeseen, se vaan ihannoi ns. jännämiehiä.
Katsotaankohan mut ATM:ksi, kun chatista ei tyttöystävää löytynyt, muutama irtopano vain, ja sekin vaati ihan järkyttävän määrän yrittämistä.
Tapasko kukaan muuten ikinä sitä PissaMiia:a ?
Veikkaanpa, että ei, sillä sehän saattoi olla naista teeskentelevä mies.
Tuli aina Kissin Chattiin nimimerkillä Miia ja kyseli, et onko kukaan muu pissiny housuihin.
- Neitsyt-Setä
Olin täällä ensimmäisen kerran vuonna 2007. Olin silloin neitsyt ja olen edelleen neitsyt, mikään ei ole muuttunut! Alan vähitellen epäillä, että tältä palstalta en pimppaa tule saamaan.
- periksen_äiti
Meidän pojalla sama homma :/
- enpävoisikuvitella
Hakeeko joku palstalta todellakin jotain fyysistä suhdetta?
Onhan täällä vissiin aika villi historia. Itse kai jokseenkin reilun vuoden keikkunut vakkarina.
Ja mitä antaa? Vähän sitä sun tätä....ikinä ei tiedä? Joskus ajankulua, hauskaa läppää, keskustelua, ärsytystä, tuttuja kirjoittajia, mielipiteitä....
Palstasta saa mitä haluaa...Itse olen viime aikoina kirjoitellut levottomia ja vähän seksijuttuja luterilaisuuspalstalla uskonnollisesti värittäen. En ole ollut täällä. Siellä tapasin kivan naisen, mutta sitten kysyin hänen ikäänsä niin kertoi: 60-vuotias. Ehkä täällä, sillä iällä ei ole niin väiiä.
Mitäs sinä olet puuhannut viime aikoina?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Itse olen viime aikoina kirjoitellut levottomia ja vähän seksijuttuja luterilaisuuspalstalla uskonnollisesti värittäen. En ole ollut täällä. Siellä tapasin kivan naisen, mutta sitten kysyin hänen ikäänsä niin kertoi: 60-vuotias. Ehkä täällä, sillä iällä ei ole niin väiiä.
Mitäs sinä olet puuhannut viime aikoina?No päivätöitä tehnyt tään viikon ekaa kertaa tänä vuonna. Vielä jäi muutama lomapäivä, mutta taidan käyttää ne ripotellen tässä keväällä...
Ja uuneja lämmitellyt tässä pakkasten välissä....Dissident kirjoitti:
No päivätöitä tehnyt tään viikon ekaa kertaa tänä vuonna. Vielä jäi muutama lomapäivä, mutta taidan käyttää ne ripotellen tässä keväällä...
Ja uuneja lämmitellyt tässä pakkasten välissä...."Ja uuneja lämmitellyt tässä pakkasten välissä..."
Onko niitä monta? Itse lämmittelen yhtä naista ystävätasolla hyvin varovasti. Ehkä tavoite on olla vain OK-kaveri. Tapaan hänet kirkossa. Hän syntynyt 90-luvulla, mutta sanoi, että saan istua hänen viereensä. Olen surkea, jos pilaan kirkkokaveruuden, mutta ehkä minulla ei ole hänen suhteensa mahdollisuutta enempää. Tänään tunnustin kaverille, että kykenisin olemaan naistenmies, mutta asiat eivät ole täydellisesti tällä hetkellä, sillä tutkinnon saaminen vähän tökkii ja juuttunut jonkinlaiseksi ikuiseksi opiskelijaksi. Pitäisi olla mies ja töissä sekä jonkin pystyssä tekemässä lapsia?Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Ja uuneja lämmitellyt tässä pakkasten välissä..."
Onko niitä monta? Itse lämmittelen yhtä naista ystävätasolla hyvin varovasti. Ehkä tavoite on olla vain OK-kaveri. Tapaan hänet kirkossa. Hän syntynyt 90-luvulla, mutta sanoi, että saan istua hänen viereensä. Olen surkea, jos pilaan kirkkokaveruuden, mutta ehkä minulla ei ole hänen suhteensa mahdollisuutta enempää. Tänään tunnustin kaverille, että kykenisin olemaan naistenmies, mutta asiat eivät ole täydellisesti tällä hetkellä, sillä tutkinnon saaminen vähän tökkii ja juuttunut jonkinlaiseksi ikuiseksi opiskelijaksi. Pitäisi olla mies ja töissä sekä jonkin pystyssä tekemässä lapsia?On pari pönttöuunia ja yks pikkuleivinuuni/hella yhdistelmä. Että puuta saa poltella jos haluaa...
Dissident kirjoitti:
On pari pönttöuunia ja yks pikkuleivinuuni/hella yhdistelmä. Että puuta saa poltella jos haluaa...
Faijalla on myös leivinuuni omakotitalossa. Mutsi aikaan halusi sellaisen ja laittoi rahat likoon. Hänen veljensä teki sen. Lähinnä tiilet ja laasti maksoi. Kait hän jotain matkarahaa veljelleen antoi.
Vai olet siirtynyt päivähommiin. Itse viikonlopun jälkeen rajoittelen täällä kirjoitelua. Nytkin lopettelen kohta, jotta on helpompi ryhtyä nukkumaan, kun ei aivojaan liikaa rasita. Tämä ei nyt kauheasti aktivoi aivoja, mutta kaikenlaisten tunnejutuistaan kirjottelu tänne voi saada aivot "kuumenemaan" niin, että uni ei niin helposti silmään tule.
Mitä meinaat viikonloppuna tehdä?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Faijalla on myös leivinuuni omakotitalossa. Mutsi aikaan halusi sellaisen ja laittoi rahat likoon. Hänen veljensä teki sen. Lähinnä tiilet ja laasti maksoi. Kait hän jotain matkarahaa veljelleen antoi.
Vai olet siirtynyt päivähommiin. Itse viikonlopun jälkeen rajoittelen täällä kirjoitelua. Nytkin lopettelen kohta, jotta on helpompi ryhtyä nukkumaan, kun ei aivojaan liikaa rasita. Tämä ei nyt kauheasti aktivoi aivoja, mutta kaikenlaisten tunnejutuistaan kirjottelu tänne voi saada aivot "kuumenemaan" niin, että uni ei niin helposti silmään tule.
Mitä meinaat viikonloppuna tehdä?Tulisijat on fiksu keksintö yhä..
No tää on tilapäistä tää päivätyö...
Lasten kanssa olen viikonlopun...Dissident kirjoitti:
Tulisijat on fiksu keksintö yhä..
No tää on tilapäistä tää päivätyö...
Lasten kanssa olen viikonlopun...Hyvät viikonloput alustavasti, sillä nyt minä taidan lopettaa tämän päivän osalta täällä! Hyvät yöt!
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Hyvät viikonloput alustavasti, sillä nyt minä taidan lopettaa tämän päivän osalta täällä! Hyvät yöt!
Hyvät viikonloput vaan sinnekin...
Itse eksyin tänne joskus toukokuussa 2016. Halusin nimimerkikseni "Enkeli", mutta se oli varattu. Niinpä tulin tänne toisella nimellä. Oikeastaan liikuin suhteet ylätasolla paljon ja kirjoitin kaikkiin, mutta sitten Nuuskamuikkune ilmoitti josku loppuvuodesta 2016, että hän ja moni ei kirjoita muualla kuin Sinkut- palstalla. Niinpä aloin kirjoittelemaan tänne enemmän. Nykyisen nimimerkin aloitin sitten joulukuun lopussa 2016 eli runsaan vuoden olen kirjotellut sinkkupalstalla vähän muualla. Valitettavasti täällä moni hyvä kirjoittaja lopettanut. Erityisesti jään kaipaamaan häntä, joka oli täällä sönkkö/zönggö ja vastaavilla nimillä. Hän oli kivasti kirjoittava nainen, vaikka oli varattu ja kahden pienen lapsen äiti.
- lihavihatipunen
Ihan vaan täältä sivusta huomautan, että zönkkö kirjoittelee edelleen uudella sinisellä nikillä. Itenkin vasta tajusin jokin aika sitten.
lihavihatipunen kirjoitti:
Ihan vaan täältä sivusta huomautan, että zönkkö kirjoittelee edelleen uudella sinisellä nikillä. Itenkin vasta tajusin jokin aika sitten.
Millä nickillä? Minä olen unelmoinut hänestä jo monta viikkoa ja kaipaillut!
- Buhahaha
Ensimmäinen viesti on päivätty 26.2.2002.
Tuolta voit toki lukea niitä alkuaikoja:
https://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/sinkut?page=5468
En tiedä milloin MAT valtasi palstan, enkä muista milloin itse aloitin.- Lkugbj
Hieman on eri näköistä meininkiä silloin ollut :)
Mjoo
Mä sain oitis sellaisen fiiliksen, että tämä ammattihorisija horisee yhä täällä. Tuo on täysin 'kaupallista tekstiä,' jossa ei ole idean hiventä mistään oleellisesta.
(naurua)
Olen seurannut sinkut palstaa elokuusta 2009. Jutut ei ole juurikaan muuttuneet, ainoastaan jutustelijat. Satunnaisten palstalle eksyneiden aloitukset tuntuvat tosin vähentyneen.
Silloin alussa pari jutuistani kiinnostunutta naista otti jopa yhteyttä.Itselleni yksi jopa ehdotti sähköpostinvaihtoa. On edelleen jonkinlainen kaveri. Emme koskaan tapaa, joten joittenkin mielestä miehen kannalta hölmö ratkaisu. Oikeastaan tällä hetkellä on 3-4 naisystävää, miksi ei niin paljon vaadi hänen kanssaan kirjoittelu. Ne naiset ova vain ystäviä. Sinkkupalstalta hän löysi minut runsas vuosi sitten. Ihan kiva tyyppi.
- AlustavastiKiinnostunut
Minkä ikäinen muuten olet?
- AlustavastiKiinnostunut
AlustavastiKiinnostunut kirjoitti:
Minkä ikäinen muuten olet?
Oli siis wlfwd:lle.
Moni asia sopisi.
- Hallaahon.äänestäjä44
"Hakeeko joku palstalta todellakin jotain fyysistä suhdetta"
tämä meni nyt väärin
suhde on kemiallinen
ja toiminta on fyysinen - Palstapilkanhenki
Räävitön itsensäpurkukanava seuranhakuihin pettyneille suhteet osion kanssa.
Markkina arvoteoria on hallinnut palstaa kohta vuosikymmenen ainakin.
Kävin lukemassa täältä juttuja ekan kerran 2008 vuoden lopulla ja silloin jauhettiin ytmeistä ja ätmeistä.- ziseI
Pitäisikö paksuille puhelinmyyjille pitää oma teemaviikko täällä?
ziseI kirjoitti:
Pitäisikö paksuille puhelinmyyjille pitää oma teemaviikko täällä?
Loistoidea:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976008Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2941346Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226