Vaadinko liikaa?

Yksinkotona7

Puolitoista vuotta ystävänä mies jonka kanssa ihania viikonloppuja, retkiä ja hyvää sexiä, mutta arjessa ei läsnä lainkaan vaikka asutaan 5 km päässä toisistamme.
Kun sairastin kotona yksin odotin jotain huolenpitoa tms.. mutta ei, vain laatuaika kun kunnossa ja nättinä kelpaa. Siispä lopetin suhteen koska käsitin ettei tunteita hänellä, ollaan jo pian eläkkeellä joten ei jaksa säätää.
Mielestäni tein oikein kun olen rehellinen itselle sekä hänelle siitä mitä minä kaipaan.

7

437

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päätäseinäänhakkasin

Et vaatinut. Halusitte vaan eri asioita. Hän halusi tapailusuhteen, jossa voi ottaa ns. rusinat pullasta ja sinä halusit jakaa kaiken, hyvät ja huonot päivät. Olen ollut vastaavassa tilanteessa ja päätin suhteen, kun halusin suhteen etenevän, mutta eihän se edennyt, kun toinen ei halunnut mitään enempää. On hyvä että osaa kuunnella itseään.

• Yksinkotona7

Kiitos osanotosta
        Kipeää tää tekee mutta varmaan oikea päätös.
        Hyvää jatkoa sinullekkin.

• Redhairy

Elämä ei ole mustavalkoinen. Eri elämänvaiheissa kokee tarvitsevansa toista enemmän rinnalleen. Kumppanisi on voinut keskittyä omiin velvoitteisiinsa sinun sairastaessa. On annettava tilaa toiselle. Rakastaminen ei synny pelkästään seksistä ja nättinä olosta. Kertoiko mies rakastavansa? Oliko yhteiselonne kestävää? Tapailusuhteet eivät kestä kuin muutaman kuukauden.

• Buli

Onko sanonut, et rakastaa sua?!

• Yksinkotona7

Joo tajuan nyt ei sanonut rakastavansa todellakin eri ajatus suhteesta on oman pääni tuotosta tunteeni
        Kiitos vastauksista.

• eijaksasäätämistä

Itsekään en enää eronneena ja päälle 50 veenä halua enää kenenkään kanssa saman katon alla asua. En jaksaisi enää minkäänlaista säätämistä uuden miehen sukulaisten, lasten tai lastenlasten kanssa. Minulle sopisi erittäin hyvin sellainen suhde kuin mitä teillä on ollut. Nauttisin täysillä siitä yhteisestä ajasta ja myös siitä täysin omasta ajasta omien lastenlasten ja sukulaisten kanssa.

• Yksinkotona7

Niin Ihmisillä eri tilanteet. Itsellä ei lapsia eikä sukulaisia joten huolis "uuden" suvun/perheen.
        Elämä on epäreilu seikkailu. Aidan toisella puolella aina mukamas parempi ruoho. No mutta en aijo luovuttaa Toivon vakavaa suhetta.
        Toivon että jokainen saa kaipaamansa tilanteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      272
      4707
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      99
      3534
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      26
      2846
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      67
      2350
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      102
      2259
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      92
      1519
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      28
      1329
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1316
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      74
      1276
    10. Kohdataankohan me

Enää koskaan?
      Ikävä
      67
      946
    Aihe