Vahvat reidet ja pohkeet, tykkään tosi paljon.

PerusÄtmi

Itse tunnustan ihailevan naista jolla on peppua, vahvat vankat reidet ja pohkeet. Nainen jos vielä näyttää sen itsevarmasti niin se on mahtavaa. Kyllä olen nähnyt niitä paljon oikeassa elämässä eri tilanteissa. En vain voi sille mitään, että tykkään niin.

Tässä viime viikolla edessäni käveli reippaasti kipakassa pakkassäässä kirkkaanvärisissä ulkoiluvaatteissa upea nainen. Oli mukava katsella noita pakaroiden sulavaa liikettä ja vahvojen reisien varmaa askellusta. Harmi kun jouduin poikkemaan reitiltä työpaikalleni melkein heti alkuunsa :(

37

4841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin minäkin pidän ja leveistä lanteista, kurvikkuudesta ja kun nainen on kaunis kasvoiltaa pitkillä hiuksilla,niin yes. Iän ei niin väliä, mutta 20-55v ja 155-175cm xl-missi

    • Eisittenkäänhuono

      Kiva kuulla, että joku tykkää tämänkaltaisistakin naisista! Piristi iltaa tai siis yötä.

      • Kyllä tykkää :)


      • Reiteväjapersevä

        Kyllä tykätään ja paljon, aah ne reidet pusipusi 🤗


      • Reitevä, leveät lanteet ja nätti 155-175cm plukokoinen kävisi minullekkin


    • PlussakokoNainen
      • Pikkuisen on liikaa, muuten on ihan nätti, ehkä minäkin ihastun l-xl kokoisiin ,joilla leveät lanteet ja reitevä? Mutta,kun löytäisin 155-175cm, jolla olisi ne ihanat kurvit ja kauniit kasvot, niin haluaisin tutustua


      • suloiseton

        Aika nami. Kyllä tuollainen on ihana. Kun nainen seisoo, levein kohta pitäisi mielellään osua lantion seudulle.

        Pääasia ettei ole sellaiset pienet ja ohuet linnun jalat. Jalat voivat olla ikään kuin pikkuisen liian isot. Ne voi olla pitkät tai lyhyet, pääasia että ne olisivat muhkean läskin peittämät. pehmeät.

        Karvat on sitten ikävä yllätys, sellasiet paksut pisteliäät jouhet ei innosta. Pieni pehmeä karva on ihan ok. Ei kannata ajella, ettei tule pisteliästä yllätystä.


      • Vituttaaniinpaljon
        suloiseton kirjoitti:

        Aika nami. Kyllä tuollainen on ihana. Kun nainen seisoo, levein kohta pitäisi mielellään osua lantion seudulle.

        Pääasia ettei ole sellaiset pienet ja ohuet linnun jalat. Jalat voivat olla ikään kuin pikkuisen liian isot. Ne voi olla pitkät tai lyhyet, pääasia että ne olisivat muhkean läskin peittämät. pehmeät.

        Karvat on sitten ikävä yllätys, sellasiet paksut pisteliäät jouhet ei innosta. Pieni pehmeä karva on ihan ok. Ei kannata ajella, ettei tule pisteliästä yllätystä.

        Minulla on ihannekroppa mutta naama on auttamattoman ruma :(


    • Selvisi

      Olen kiinnittänyt huomiota siihen miten nyky naisilla ja -nuorilla on tasapaksut jalat pohkeesta alaspäin. Pelkkää pötköä ilman nilkkaa tai edes pohjetta.

      Sitten sen yksi päivä hoksasin kun kuulin serkkulikan tyttären kävelyn talossa: pök, pök, pök, pök, pök... Käännyin katsomaan että miten se oikein kävelee. Ja uskomatnta mutta totta, se paukutti kantapäivään laittiaan. Se käveli kantapäillään!!! Monesti on naista sanottu kanta-astujaksi, mutta samalla kertaa ymärsin että kun naiset eivät kävele päkiöillään, niiden nilkat pysyvät paksuina ja pohkeet olemattomina. Eivätkä ne ikinä saa kauniita sääriä puhumattakaan että oppisivat kävelemään oikein, sillä kun ole seurannut asiaa enemmän, on poikkeusetta kävelijällä vielä jalkaterät sisäänpäin kääntyneet.

      Ja kun hetken muistelin niin joskus exän aikana alakerran naapuri valitti töminästä huoneistossani. Silloinen tyttöystäväni oli kuin olikin anta-astuja.

    • A_Koskela

      Ystävä kallis, tutustu Robert Crumbin sarjakuviin.

    • Virranvarrella

      Olen aina pitänyt hieman pyöreähköista naisis siis ns, sopivasti lihavasta jolla peppua pakaraa kiinteää reittä, masua hieman, hieman riippuvat rinnat, pyöreähköt kasvot joita somistaa pitkähköt hiukset joita pöyhiä iltaisin.

      • Varrellavirralla

        Kuvailit juuri minua, paitsi että mun rinnat eivät kyllä riipu..


      • Virranvarrella

        Kauniit pikkupöksyt tai sukkahousut antavat oman säihkeensä kiinteille pakaroile, reisille.


    • No niin palataan taas tänne viestiketjuun kun on vapaalla aikaa päivittää. Nimimerkki Virranvarrella, sinulla on oikein hyvä maku. Itse tykkään myös siitä kun naisella on pyöreyttä masussa. Pehmeä pyöreä masu on ihana. Tykkään.

      Mutta kuitenkin isot vahvat reidet ja pohkeet naisella on mun suuri heikkouteni, en voi sille mitään. Tykkään niistä ja ihailen naisia jotka omaavat nämä piirteet.

      Te kaikki Suominaiset joilla on isot vahvat reidet ja pohkeet, olkaa ylpeitä niistä. Todellakin. Niissä ei ole mitään hävettävää, päinvastoin. Tuokaa ne ylpeästi esiin ja antakaa niille se kuuluva arvostus. Se kuka toisin sanoo, on kateellinen tai muuten tietämätön.

      Näin se asia on, periksi en anna.

      Olisi kiva kuulla naisten kommentteja tähän?

    • Mulla on muinaissuomalaiset, ellen sanoisi neanderthalin naisen voimakkaat reidet ja pohkeet. Ja kyllähän nuo harrastuksetkin vaikuttaneet asiaan, lapsesta saakka. Sulla on kyllä vastenmielinen avatar-kuva, PerusÄtmi. Ei näytä olevan jaloissa mitöään lihaksia, jos ne nyt sun onkaan?

      • Vappuviuhka, voit olla iloinen vahvoista reisistäsi ja pohkeistasi. Niissä ei ole mitään huonoa.


    • Ei ole yhtään rumaa se kun naisella on tukevat vahvat jalat. Muhkeat reidet ja pohkeet ovat niin kauniita. Antavat vahvan ja naisellisen ilmeen.

    • Peppukalle

      Joo. Naisen pitää olla rintava, reitevä ja persevä. Sellainen on hyvä. Pömppis on kanssa suloisen pehmeä. Nami. Mitään reisivakoa ei todellakaan tarvita.

    • Yleisesti ottaen naisilla on paljon muodokkaammat ja kookkaammat pohkeet kuin miehillä. Siinä ei ole mitään huonoa ;)

      Olen huomannut, että joillakin iäkkäämmilläkin naisilla on valtava pohjelihas. Mistä ne oikein tulee? Viime kesänä tuli monta tälläistä nähtyä ja ihmeteltyä. Kuin kehonrakentajalla pohkeet eräälläkin ihan tavallisella 60v naisella. Täyttä lihasta ja kokoa sekä muotoa oli. Ei niitä peitellyt tai hävennyt.

      On ollut ilo todeta, että moni muukin nainen näyttää ylpeästi pohkeensa ja vahvat kookkaat reitensä.

      Olkaa siis Suomi naiset ylpeitä upeista vahvoista reisistä ja pohkeistanne ;)

      • monimuotoinen

        Monimuotoisesta treenaamisesta; erilaisista kyykyistä, juoksemisesta, voimaharjoittelusta, luistelusta, kehonpainoharjotteista ja lisäksi sopivan alhainen rasvaprosentti tuo vahvat pohjelihakset esiin. Ruokavalio vaikuttaa myös.


      • Entinenpikajuoksija

        Tanssimalla muunmuassa siinä pohkeet lujilla plus pyöräily ja se vahvin tekijä geenit eli nopeita lihassoluja.


    • Reisimies

      Isot kookkaat reidet naisella on parasta mitä tiedän.

    • Nyt kun säät suosii ja vaatetus kevenee niin ulkona näkee paljon upeita muhkeita vahvoja reisiä naisilla. Pyöräilijöillä ne tulee hyvin esiin. Vauhdikkailla lenkkeilijänaisilla myös reisilihakset hyvin näkyvillä. Niiden sulavaa liikettä on mukava ihailla.

    • Huohottava_paksujalkako

      Minä puolestaan pidän naisestani, joka pitkillä hoikilla jaloillaan nousee metsässä rinnettä kuin hirvi. Hän nousee moottoripyörän selkäänkin heittämällä.

      Kahdenkymmenen kilometrin lenkin jälkeen, hän jaksaa valmistaa seuraavan päivän aterian ja silittää kuivumassa olleen pyykin. Puoli kuuden aikaan aamulla hän valmistautuu seuraavaan päivään, laittamalla aamupalan ja tekee kotona tarvittavat asiat.

      Joka päivä pesukone on toiminnassa kahden hengen taloudessa ja jän silittää lakanat vuoteeseen kerran viikossa vaihdettuna. Kaikki kotona on tip-top kunnossa, jopa mies hoituu ohessa, useammin kuin kerran viikossa.
      Kuvitelkaa, mitä hän tekikään 40 vuotta nuorempana?

    • Reisimies

      Viikko alkoi mukavasti kun aamuliikenteessä pyörällä liikkeellä ihan tavallinen nainen jolla valtavan kokoiset reidet. Kiva katsoa sitä menoa. Ei monella miehelläkään ole niin isoja reisilihaksia. Aika vaikuttava näky.

      • Reisimies

        Varmaan reilu 60cm ympärysmittaa niillä mahtavilla naisen lihaksikkailla reisillä.


    • tulikavio

      Mistä tuollaisia miehiä löytää?? Mulla reidet 70 cm, olen pieni ja pyöreä! Ihanaa että joku tykkää munlaisista, ihanaa kesää :)

      • Reisimies

        Hei tulikavio, kyllä niitä täältä löytyy jotka tykkää. Hyvää kesää sinullekin ;) Vai 70cm reidet? Voit olla niistä hyvin ylpeä. Ei kannata niitä väheksyä. Isot vahvat reidet ja pohkeet naisella on parasta mitä tiedän.


    • Virranvarrella

      Todella upea näky nainen mustissa ohuissa trikoissa piukoissa sellaisissa siinä kiinteät lihaksikkaat reidet ja muodokkaat pakarat kerää katseita.

      • Niin ja kun on vielä nätti, niin kummasti minullakin pää kääntyy, saisipa sänkyyn sellaisen


    • Hirveetä

      Erikoista, että joku pitää paksuistakin pohkeista.
      Itse aina hävennyt omiani liki 40cm paksuisia, vaikka muuten melkein alipainoinen olenkin.
      En kehtaa käyttää juuri ikinä vaikkapa ballerina kenkiä, kun ne korostaa entisestään ongelmaa. Enkä lyhyitä mekkoja, ainoastaan maata viistäviä.

    • Reisimies

      Sinun pohkeissasi ei ole mitään hävittävää tai hävettävää. Voit olla olla ylpeä pohkeistasi.

    • Calves

      Tuossa vähän mallia. Aivan tavallinen nainen joka ei treenaa, mutta geenit kohdillaan ja upeat pohkeet.

      https://ibb.co/dQVcBy

      Ylpeänä noita voi esitelläkin.

    • isojenpeppujenasiantunt

      Ja istua kasvojen päälle hajareisin... se nainen unissani liihottaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe