"Kenelle sitten,
jos en sinulle,
näyttäisin luumupuun kukan?"
Häntä minä rakastan. Hän on antanut minulle toivon, ollut kaivattu valo, ilon tuoja. Nyt valmistaudun luopumaan. Opin kyllä elämään surun kanssa. Painan hänet hetkeksi sydäntäni vasten, jotta minuun jää muistijälki jota hyväillä, kun kaikki muu on pyyhkiytynyt pois. Koska häntä minä rakastan.
MinuunSinäJäät
5
1051
Vastaukset
- jaksamista
Rakkaansa voi menettää monella eri tavalla mutta kauniit muistot ovat ikuisia,niitä ei mikään voi viedä.Elämän synkimpinä hetkinä muistot tuovat valon pimeyteen.
- LukemattomiaKyyneleitä
Kiitos.
- MSNAINEN
Kenelle?
- LukemattomiaKyyneleitä
Ei merkitystä. Vain surun purkamista. Miehelle.
- samassaveneessä123
Vanhan rakkauden kuuluu pyyhkiytyä pois,vain siten sydämeesi tulee tila uudelle rakkaudelle.Ei kannata muistella mennyttä koska se ei voi koskaan palata takaisin ainakaan samanlaisena jos puhutaan entisestä suhteesta.Oli kyseessä ero tai rakkaan kuolema anna ajan tehdä tehtävänsä äläkä takerru ajan kultaamiin muistoihin.Rohkeasti kohti tuntematonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708