Mikä siinä toosassa niin kiehtoo

ÄtminNeuvo

Mikä siinä naisen toosassa niin kiehtoo, että olette valmiit käyttämään niin paljon aikaa, vaivaa ja rahaa naisen hurmaamiseen, että saisitte vaan sitä naisen toosaa.
Sitten kun toosaa on saatu, niin ei hetkeen enää halua naisen toosaa ja haluatte taas omaa aikaa ja nainen tuntuu rasitteelta toosan saamisen väliaikoina.
Nainen tietää, että mies on hänen toosan perään, niin naiselle toosa on myös vallankäytön välinen.
Nainen voi pyytä miestä tekemään erilaisia asioita ja lupaa antaa toosaa, jos mies tottelee ja tekee naisen haluamat asiat.
Mies, nainen nöyryyttää sinua toosan voimalla, miehisty ja unohda toosa.

10

363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toosamestari

Kokeile niin tiedät

• ÄtminNeuvo

No kun ei ätmille kukaan nainen toosaa anna, että näin.

• Naisen telkkari?

• No niimpä. Ihmettelen minäkin, toosa se vaan on.

• EdesUnissa

"Nainen voi pyytä miestä tekemään erilaisia asioita ja lupaa antaa toosaa, jos mies tottelee ja tekee naisen haluamat asiat."
      Joo. Olen tästä samaa mieltä, joskaan ne halutut asiat eivät ole määryksiä tekemisistä vaan juuri niistä mitä ei saa tehdä. Olen joutunut nöyrtymään kuuntelemaan seuraavanlaisia määräyksiä.

1. Minä olen sinun toosasi, mutta olen kiivas toosa.
      2. Sinulla ei saa olla muita toosia
      3. Älä palvele muita toosia. Tuhannet vuodet minä vaadin tilille ne jotka tätä rikkovat.
      4. Älä katsele tai kosketa muita toosia
      5. Älä himoitse muita toosia
      6. Kunnioita toosaa joka on sinulle annettu.
      7. Pyhitä lepopäivä toosasi vanhempien kanssa vietettäväksi.

• eki-täti.komppaa

Olipas hauska, näinhän se on :D

Aikoinaan myös ihmettelin toosan mahtia. Mutta sitten tuli keskustelua siitä, miten mies kokee seksuaaliset tarpeensa... Ja ymmärsin, että se tosiaankin on fyysinen tarve työntää penis johonkin ihanaan = toosaan.. Naisen on vaikea ymmärtää moista, mutta ymmärsin kuin ymmärsinkin parhaani mukaan, kun miehet rohkeasti selittivät asian ja kuvailivat tunnetta.

Näin naisena tuntuu joskus ihan kamalalta miesten vuoksi. Aikamoinen riesa heille annettu jo syntymässä. Eivät he sitä ole itse valinneet, luonto on sen heille antanut.

• edelleen_suostun

Seksi on aina ollut naisille vallan käytön väline ja totta, mies tekee monen moista jopa vastentahtoisia asioita kun nainen lupaa antaa herkkua. Minullakin on ollut tapana vierailla eräissä kylä paikoissa joissa en todellakaan haluaisi käydä, mutta kun nainen lupaa extra hoidon kylöilyn jälkeen niin kyllähän sitä mieluusti "kyläilee" . Kotiin tullessa nainen vähentää valaistusta ja vaatetusta ja sanoon, ai niin lupasin sulle jotain nyt on se hetki. Ei sitä vaan voi vastustaa vaikka jo yhteistä matkaa takana yli 20 vuotta. Aina se kostea pillu ja lämmin suu tekee hyvää.

• sinkkunainenn

Siinähän tuo mukana kulkee.

• Tahvo53

Niin mutta....ilmankin opii olemaan. Minua koskaan se toosa vienyt mihinkään suuntaan. Naisen älykkys ja molemmanpuolinen arvostus kylläkin. Nykyään ihmiset vaan ovat niin helvetin itsekeskeisä, sanat minä minä minä vituttaa aivan suunnattomasti. Nakataan paskat toisen mielipiteille ja toiveille, kunhan saa omansa läpi.

Ja kyllä, nimimerkin mukaan olen tällä palstalla ns kurppa ja en enää hae parisuhdetta. Pärjään ilman sellaista ja en pelkää olla/jäädä yksin

• ÄtminNeuvo

Toosan kuvia on kyllä tarjolla, mut toosan tuoksua ei.
        Toosan tuoksusta jää paitsi, kun ei ole toosaa tiedossa!
        Toosa tuoksuu kuulemma huumaavata tai sitten hirveeltä!
        Nuori toosa paremmalta, kuin vanha toosa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      80
      4143
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3161
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      160
      2550
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1875
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1482
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1366
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1140
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      1009
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      960
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      852
    Aihe