Usein vai harvoin

Näkeminen

Onko parempi nähdä ja jutella ihastuksen (naisen) kanssa harvemmin vai useammin?
Eli aiheuttaako liian usein näkeminen naisessa tuskastumisen tunteen miestä kohtaan, että taas tuo mies on täällä.
Vai onko parempi nähdä ihastusta (naista) harvemmin eli pitää vähän pidempiä taukoja?
Aiheuttaako pidempi erossa olemien naisessa sen, että hän odottaa miestä, että missä mies on, kun häntä ei ole näkynyt moneen päivään?
Eli onko parempi useammin vai harvemmin.

11

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Useammin.

      • Näkeminen

        Mut jos nainen kyllästyy siihen, että mies lähes päivttäin näkee ja tulee juttelemaan naisen kanssa, niin eikös nainen voi pian ajatella, että taas tuo sama mies täällä.
        Jos taas näkee ja juttelee harvemmin, niin eikös se lisää naisen kaipausta, että missä se mies on, kun en ole nähnyt moneen päivään, että tulis jo.
        Vai tuleeko naiselle kaipuu miestä kohtaan, vai onko se vain miehen tunne.


      • Näkeminen kirjoitti:

        Mut jos nainen kyllästyy siihen, että mies lähes päivttäin näkee ja tulee juttelemaan naisen kanssa, niin eikös nainen voi pian ajatella, että taas tuo sama mies täällä.
        Jos taas näkee ja juttelee harvemmin, niin eikös se lisää naisen kaipausta, että missä se mies on, kun en ole nähnyt moneen päivään, että tulis jo.
        Vai tuleeko naiselle kaipuu miestä kohtaan, vai onko se vain miehen tunne.

        Toki kohtuus kaikessa. Mutta jos tapailee toista liian harvoin tai puhuu liian vähän, nainen voi tehdä sen päätelmän, että joko se on vähän niiku laimee tai muuten aikaansaamaton. Naisen kiinnostus saattaa lässähtää. Kyllä naiset tykkää enemmän toimeliaista miehistä. Ne niiku vakuuttavat enemmän.

        Mitä nuorempi mies on, sen pelokkaampi hän on, ettei vain toimisi liian hätäisesti. Itse asiassa tässä vaiheessa olisi jo pitänyt sanoa selvin sanoin, että on kiinnostunut naisesta - silläkin uhalla, että saisi pakit.


      • Näkeminen

        Oon mä 2-4 kertaa viikossa aina jutellut tän naisen kanssa, kun olen hänet nähnyt.
        Jotku sanoo, et naisen kanssa ei pitäs hosua esim. pyytää naista ulos.
        Mut jos pyytää naista ulos ja nainen ei suostu, niin onko silloin saanut pakit, vai eikö nainen ole vielä valmis lähtemään ulos, ehkä nainen lähtee joskus myöhemmin, vai onko se sit lopullinen the end koko jutulle???


      • Näkeminen kirjoitti:

        Oon mä 2-4 kertaa viikossa aina jutellut tän naisen kanssa, kun olen hänet nähnyt.
        Jotku sanoo, et naisen kanssa ei pitäs hosua esim. pyytää naista ulos.
        Mut jos pyytää naista ulos ja nainen ei suostu, niin onko silloin saanut pakit, vai eikö nainen ole vielä valmis lähtemään ulos, ehkä nainen lähtee joskus myöhemmin, vai onko se sit lopullinen the end koko jutulle???

        <<Oon mä 2-4 kertaa viikossa aina jutellut tän naisen kanssa, kun olen hänet nähnyt.>>

        Jos nainen on jutellut kanssasi 2 - 4 kertaa viikossa, on hyvin todennäköistä, että on sinusta kiinnostunut.

        Kuvio riippuu iästä. Nuoret naiset, koululaisikäiset, leikkii usein vaikeasti tavoiteltavaa ja odottaa, että mies piirittää. Varmistelee, onko mies kiinnostunu. Tällöin eitä ei pidä ottaa vakavasti, jos suostuu edelleen juttusille. 25-vuotiaan ei on jo lopullinen ei. Yli 30-vuotias ei enää leiki vaikeasti tavoiteltavaa, vaan suostuu tai ei. Yli 40-vuotias on huomattavan myötämielinen.


    • Näkyillä

      Unohtuu ajan kans

    • Näkeminen

      Nyt on kulunut jo 5 päivää siitä, kun ihastukseni viimeisi näin.
      Ei ollut siellä, missä hänet olen tottunut näkemään, yleensä iltapäivällä, kun käyn.
      Ehkä vaihtanut työaikaa, ettei tarvi minua enää nähdä, tai sit työaika vaan muuten vaihtunut.
      Ehkä tämä alkaa unohtumaan pikkuhiljaa, kun en häntä näe.
      Tuntuu vähän tyhjältä, kun en ole häntä enää nähnyt...

    • TotuusSattuuQC

      Nyt sitä kunnon aloitetta kehiin ja nopeasti! Pahin turnoff on mies joka jahkailee ja empii loputtomiin. Se ei viestitä suuresta kiinnostuksesta jos ei edes aloitetta saa aikaan vaikka sen takana olisi miten ujous tai muu estyneisyys.

      • Näkeminen

        No juu, mut vähän vaikee tilanne, kun ei vaan ole sattunut olemaan nainen just silloin siellä, missä hänet olen tavallisesti nähnyt siihen aikaan, kun siellä yleensä käyn.
        Tein mä jo yhden aloitteen, mut sain kyllä kielteisen vastauksen, mut ei nainen kuitenkaan ole sanonut, ettei halua olla missään tekemissä kanssani, vaan kuiteski juttelee.


      • TotuusSattuuQC
        Näkeminen kirjoitti:

        No juu, mut vähän vaikee tilanne, kun ei vaan ole sattunut olemaan nainen just silloin siellä, missä hänet olen tavallisesti nähnyt siihen aikaan, kun siellä yleensä käyn.
        Tein mä jo yhden aloitteen, mut sain kyllä kielteisen vastauksen, mut ei nainen kuitenkaan ole sanonut, ettei halua olla missään tekemissä kanssani, vaan kuiteski juttelee.

        No eiköhän tuo ole sitten ihan vain kaveruutta joten aika sama kuinka usein näette.


      • Näkeminen
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        No eiköhän tuo ole sitten ihan vain kaveruutta joten aika sama kuinka usein näette.

        Niinpä se varmaankin on. Vaikka itse olisitkin ihastunut, niin vastapuoli ei välttämättä ole, vaikka mielellään sitä niin toivoisi, mutta harvoinpa se niin hyvin menee.
        Joten aina pitää ottaa huomioon, että nainen ei välttämättä ole ihastunut, kuten itse on.
        No, kaipa nainen jossain vaiheessa ehdottaa tapaamista, jos on kiinnostunut, kun kerta itsekin ehdotin, mutta nainen ei halunut tavata.
        No onhan se kaveruuskin ihan mukava asia, mutta ei sillon hirveesti tule panostettua suhteeseen, kuin jos suhde olisi vakavampaa tasoa.
        No aika näyttää mihin kaikki kehittyy vai kehittyykö mihinkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe