Menettekö samaan pöytään

ÄtmiKysyyNeuvoa

Jos nainen antaa teille pakit, mutta ei ole kuitenkaan sanonut suoraan, ettei halua enää tavata, niin miten menettelette jos,

Saat päähäsi, että menenkin syömään paikalliseen ruokaravintolaan.
Huomaat, että nainen johon olet ihastunut, mutta joka ei halunut lähteä kanssasi ulos syömään okin syömässä juuri siinä ravitolassa juuri samaan aikaan kun sinäkin ja yksin sivupöydässä.
Mitä teet, varsinkin jos huomaat, että nainen on sinut huomannut.
Menetkö samaan pöytään ja kysytkö naiselta, että onko tässä vapaa paikka, voinko tulla seuraksesti syömään???
Vai menetkö viereiseen pöytään vai suosiolla mahdollisimman kaukana olevalle pöydälle syömään?
Jos menet samaan pöytään, niin mitä sanoisit siinä tilanteessa naiselle?

Entä nainen, joka et ole halunut lähteä miehen kanssa ulos syömään, niin jos satut samaan aikaan samaan ruokapaikkaan ja huomaat miehen, joka kutsui sinut ulos syömään, niin liitytkö miehen seuraan, vai menetkö myöskin läheiseen pöytään vai kauimmaiseen.
Mitä nainen sanoisi, jos menisi samaan pöytään syömään?
Minusta tuntuu, että nainen ei mene siinä tapauksessa samaan pöytään, koska kieltäytyi miehen esittämästä pyynnöstä.

7

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voit toimia noin tai näin, etkä toimi väärin. Toimimalla niin kuin itse haluat, osoitat, että olet päättävä mies, jolla on terve itseluottamus. Orjailu osoittaa toiselle, että olet epävarma. Se on miinusta.

Miten nainen käyttäytyy tullessaan ravintolaan sinun jälkeesi, ei ole sinun päätettävissäsi, mutta päätettävissäsi on, että olet aina päättäväinen ja kohtelias. Siis hymyile hänelle.

• riippuusyystä

riippuu mistä syystä pakit tuli. Hyvien pakkien jälkeen ei haittaisi syödä yhdessä. Jos on epämiellyttävä syy ja pakkitilanteesta ällöttävä muisto, ei kannata odottaa, että tulee samaan pöytään.

• ÄtmiKysyyNeuvoa

Vaikkei pakit olisi tuleet mistään ällöttävästä tilanteesta, niin minä kyllä vähän empisin mennä samaan pöytään istumaan, koska eihän sitä voi tietää, jos nainen ei halauisikaan, että pakit saanut mies tulee samaan pöytään, vaan nainen haluaisi syödä yksin rauhassa.
        Voihan ne pakit olla annettu, jos mies ehdotti tapaamista liian aikaisin ja nainen ei ollut vielä valmist tapaamiseen, mutta nainen saattaa haluta tavata joskus myöhemmässä vaiheessa.
        Voi tulla nolo tunne, jos änkeää samaan pöytään, jossa nainen on, joka antoi pakit, kun ei ole varma haluaako nainen seuraa.
        Ehkä tekisin u käännöksen ruokapaikan ovella, jos huomaisin naisen, joka on antanut pakit, kunhan hän ei minua vain huomaisi.
        Sekin olisi noloa, jos nainen huomaisi ensin ja sen, että tekee u käännöksen, kuin välttelsi naista.
        Voihan sitä mainita naiselle vaikka, että mulle tuli nälkä ja ajattelin lähteä syömään tänne, kun suosittelit minulle tätä ruokapaikkaa.
        Siinä tilanteessa voisi ehkä kysyä, että voinko liittyä seuraasi ja jos nainen suostuu, niin varmaan siinä tapauksessa voisi.

• suuttuvat

mulla käynyt useimmin kuin yhden kerran, jos ei haluakaan mitään suhdetta mieheen joka osoittanut kiinnostusta, ja kun itse ei koe samoin, niin miehet !! Lähes suuttuu !! Siis, jo noin heti alkuvaiheessa, kun ei vielä suhdetta, miten sitten, jos oliskin jonkinlainen suhde, joka ei sitten toimisikaan, miten paljon kostoa tulisikaan ??

• PakkeihinReagointi

No moni mies reagoi aluksi noin, koska se menee miehen tunteisiin, jos nainen, johon on ihastunut, niin ei olekaan samalla tavalla ihastunut mieheen.
        Kyllä mies vähitellen siitä leppyy ja ymmärtää tilanteen.
        Nainenhan se viime kädessä tekee päätöksen, kenet hyväksyy kumppanikseen.
        Mies on vain aloitteen tekijä, ei lopullinen päätöksen tekijä.

Nainen voi kokea samanlaisen tunteen, jos nainen on ihastunut syvästi johonkin mieheen, mutta mies ei olekaan yhtään, niin silloin nainen voi kokea samanlaiset suuret tunteenpurkaukset, kuin mies vastaavassa tilanteessa.
        Miehet vaan on paljon useammin vastaavassa tilanteessa, kuin naiset.

• epäröintiä

Älä rakenna suhdetta niin, että myyt oman tahtosi. Teet kuten itse tunnet. Mutta tee kuten itse tunnet.

• Löpöloppu

Itse varmaan menisin kysäsemään, sopiiko tähän pöytään tulla, jos olisin naisesta edelleen kiinnostunut. Jos en, vaihtaisin varmaan ruokapaikkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe