Menettekö samaan pöytään

ÄtmiKysyyNeuvoa

Jos nainen antaa teille pakit, mutta ei ole kuitenkaan sanonut suoraan, ettei halua enää tavata, niin miten menettelette jos,

Saat päähäsi, että menenkin syömään paikalliseen ruokaravintolaan.
Huomaat, että nainen johon olet ihastunut, mutta joka ei halunut lähteä kanssasi ulos syömään okin syömässä juuri siinä ravitolassa juuri samaan aikaan kun sinäkin ja yksin sivupöydässä.
Mitä teet, varsinkin jos huomaat, että nainen on sinut huomannut.
Menetkö samaan pöytään ja kysytkö naiselta, että onko tässä vapaa paikka, voinko tulla seuraksesti syömään???
Vai menetkö viereiseen pöytään vai suosiolla mahdollisimman kaukana olevalle pöydälle syömään?
Jos menet samaan pöytään, niin mitä sanoisit siinä tilanteessa naiselle?

Entä nainen, joka et ole halunut lähteä miehen kanssa ulos syömään, niin jos satut samaan aikaan samaan ruokapaikkaan ja huomaat miehen, joka kutsui sinut ulos syömään, niin liitytkö miehen seuraan, vai menetkö myöskin läheiseen pöytään vai kauimmaiseen.
Mitä nainen sanoisi, jos menisi samaan pöytään syömään?
Minusta tuntuu, että nainen ei mene siinä tapauksessa samaan pöytään, koska kieltäytyi miehen esittämästä pyynnöstä.

7

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voit toimia noin tai näin, etkä toimi väärin. Toimimalla niin kuin itse haluat, osoitat, että olet päättävä mies, jolla on terve itseluottamus. Orjailu osoittaa toiselle, että olet epävarma. Se on miinusta.

      Miten nainen käyttäytyy tullessaan ravintolaan sinun jälkeesi, ei ole sinun päätettävissäsi, mutta päätettävissäsi on, että olet aina päättäväinen ja kohtelias. Siis hymyile hänelle.

    • riippuusyystä

      riippuu mistä syystä pakit tuli. Hyvien pakkien jälkeen ei haittaisi syödä yhdessä. Jos on epämiellyttävä syy ja pakkitilanteesta ällöttävä muisto, ei kannata odottaa, että tulee samaan pöytään.

      • ÄtmiKysyyNeuvoa

        Vaikkei pakit olisi tuleet mistään ällöttävästä tilanteesta, niin minä kyllä vähän empisin mennä samaan pöytään istumaan, koska eihän sitä voi tietää, jos nainen ei halauisikaan, että pakit saanut mies tulee samaan pöytään, vaan nainen haluaisi syödä yksin rauhassa.
        Voihan ne pakit olla annettu, jos mies ehdotti tapaamista liian aikaisin ja nainen ei ollut vielä valmist tapaamiseen, mutta nainen saattaa haluta tavata joskus myöhemmässä vaiheessa.
        Voi tulla nolo tunne, jos änkeää samaan pöytään, jossa nainen on, joka antoi pakit, kun ei ole varma haluaako nainen seuraa.
        Ehkä tekisin u käännöksen ruokapaikan ovella, jos huomaisin naisen, joka on antanut pakit, kunhan hän ei minua vain huomaisi.
        Sekin olisi noloa, jos nainen huomaisi ensin ja sen, että tekee u käännöksen, kuin välttelsi naista.
        Voihan sitä mainita naiselle vaikka, että mulle tuli nälkä ja ajattelin lähteä syömään tänne, kun suosittelit minulle tätä ruokapaikkaa.
        Siinä tilanteessa voisi ehkä kysyä, että voinko liittyä seuraasi ja jos nainen suostuu, niin varmaan siinä tapauksessa voisi.


    • suuttuvat

      mulla käynyt useimmin kuin yhden kerran, jos ei haluakaan mitään suhdetta mieheen joka osoittanut kiinnostusta, ja kun itse ei koe samoin, niin miehet !! Lähes suuttuu !! Siis, jo noin heti alkuvaiheessa, kun ei vielä suhdetta, miten sitten, jos oliskin jonkinlainen suhde, joka ei sitten toimisikaan, miten paljon kostoa tulisikaan ??

      • PakkeihinReagointi

        No moni mies reagoi aluksi noin, koska se menee miehen tunteisiin, jos nainen, johon on ihastunut, niin ei olekaan samalla tavalla ihastunut mieheen.
        Kyllä mies vähitellen siitä leppyy ja ymmärtää tilanteen.
        Nainenhan se viime kädessä tekee päätöksen, kenet hyväksyy kumppanikseen.
        Mies on vain aloitteen tekijä, ei lopullinen päätöksen tekijä.

        Nainen voi kokea samanlaisen tunteen, jos nainen on ihastunut syvästi johonkin mieheen, mutta mies ei olekaan yhtään, niin silloin nainen voi kokea samanlaiset suuret tunteenpurkaukset, kuin mies vastaavassa tilanteessa.
        Miehet vaan on paljon useammin vastaavassa tilanteessa, kuin naiset.


    • epäröintiä

      Älä rakenna suhdetta niin, että myyt oman tahtosi. Teet kuten itse tunnet. Mutta tee kuten itse tunnet.

    • Löpöloppu

      Itse varmaan menisin kysäsemään, sopiiko tähän pöytään tulla, jos olisin naisesta edelleen kiinnostunut. Jos en, vaihtaisin varmaan ruokapaikkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe