Dominos olisi voittanut koko euroviisut!

dominomonsteri

Mikäli kaikki kolme biisiä olisi näytetty ja esitetty ensimmäisen kerran vasta lauantaina Espoossa, niin Dominos olisi voittanut ylivoimaisesti. Se oli paras kokonaisuus, eli biisi lavaesitys. Monsters kuitenkin voitti, kun siinä painoi sen saama suosio hyvän etukäteisvideon perusteella. Ilman etukäteen pyörinyttä videota, Monsters ei olisi saanut tuollaista suosiota.

Itsekin olin lauantai-iltaan saakka Monsters-fani, mutta lavaesitys sai pääni kääntymään. Harmi, että suomalaiset ja raatilaiset pitivät niin kovin kiinni jo ennen lauantaita lukkoon lyömistään mielipiteistä. Dominos olisi voinut voittaa koko euroviisut. Monsters ei. Ellei sitten esitykseen tule jotain aivan mullistavan hyvää uudistusta.

3

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmittavaa

      Täysin samaa mieltä. Monsters ei tule pärjäämään. Domino olisi ollut täydellinen valinta. Sitä kun kuuntelee, niin ei voi muuta todeta kuin että tuossa kappaleessa Saaran upea ääni pääsee oikeuksiinsa.

    • jfljlsfljlsdkj

      Mielestäni biisejä ei todellakaan olisi saanut päästää eri aikoina ennakkokuunteluun, joko kaikki yhtä aikaa tai ei lainkaan. Se olisi ollut tasapuolista biisien kohdalla ja myös ihmisille.

    • Namiko_Nussiko

      Jyväshyvä olisi ollut paras.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe