Mä olen kuitenkin oluen ja hyvän menon ja lämpimän ilmaston ihmisiä.
Minusta tuntuu, että Tää suomi juttu ei ole ihan minua varten ja pyydän poijat
Teitä myös harkitsemaan.
Mä huomasin juuri hyvin mielenkiintoisen kohteen tuolla Euroopassa ja ajattelin josko
sinne sitten tällä pienellä eläkkeellä. Paikka ja sijainti vaikuttaa ja youtubelta näin, että
olin osannut arvata tämän paikan parhaaksi mahdolliseksi euroopassa.
Pojat mä tarvin sen Eurooppalaisen terveysturvan ja voin saada eläkkeen tämän vähäisen
eläkkeen vielä pienemmällä verolla.
Mitä Persut ja rajat kiinni on mieltä tästä minun ajatuksesta lähteä lämpöselle maalle ja
ottaa eläke ja maksaa vielä vähän vähemmän veroa ja saada toi eurooppalainen terveyden
huolto myös. Minulla on kyllä se eurooppalainen sairasvakuutuskortti ja eläkkeellä voi
muuttaa ihan vapaasti nyt.
Tykkääkö Persut ja rajat kiinni lämpösestä ilmasta ja halvasta ja kylmästä oluesta ?
Haittaako se jos saan eläkkeen mukaan ja sen eurooppalaisen terveydenhuollon ?
Enhän minä nyt pettänyt Teitä, kun ajattelin äänestää sukkana ?
Tää Teidän idea on kyllä aika hurja mutta se ei ehkä kuitenkaan ole mun juttu. Kylmyys
ja turve ja terva ja kalastus ja marjat ja sellainen primitiivi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15200502/persujen-ja-rajat-kiinni-ohjelma--eu-ero-fixit
Kertokaa nyt tekin, tykkäättekö lämösestä ja aurinkoisesta ilmasta ?
Poijat mä joudun pettämään Teidät.
1
107
Vastaukset
Pojat oletteko Te hyljänneet minut ?
Väyrynenkin tykkää lämmöstä vai rahasta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36437525Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s896356Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315310Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213798Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta652960Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi522539En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122124Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D582039Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182021Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4891949