Miksi miehet eivät lähesty, eivätkä vastaa?

SaaraLiina

Olen 50 nainen, ihan tavallinen omillani toimeentuleva, ok sinkku ihminen. Mulla on ollut jo jonkin aikaa profiilit eri deittipalstoilla. Alkanut tässä ihmetyttää, miksi miehet eivät vastaa, jos heille laittaa ihan simppelin aloitusrepliikin? Tyyliin "moikka, mitä kuuluu". Tuollainen aika neutraali yhteydenottoyritys ei todellakaan vielä tarkoita, että nyt täytyy lähtee vihkikirkkoa varaamaan. Profiilia käydään katsomassa moneen otteeseen, mut viestiä ei uskalleta(?) laittaa. Mielestäni viesteillä enemmän saa selkoa toisesta. Ja jos ei jutut kohtaa, voi voi, mut olis kiva edes muutama viesti vaihtaa. Nämä kanavat kumppanin hakuun on kuitenkin aika rajalliset. Kapakka ei kiinnosta, ja mielestäni sieltä ei juurikan mitään kestävää löytäisikään. Olen joskus aikaisemmin seurustelukumppanin löytänyt deittipalstalta, mut enää tässä iässä tämä ei näköjään oikeen toimi. Miksi te miehet ette vastaa? En minä pure, ainakaan näin koneen välityksellä.

160

8631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varovamies

      Tämä kulttuuri ehkä karsii lähestyjät minimiin,jos vähänkin ajattelee itseään,ei halua ongelmia.Miehetkin voi keksiä omia juttuja tai harrastuksia ja pysyä pois hankaluuksista.Kaikella kunnioituksella alkuperäisen viestin lähettäjälle.

      • varotaan.naisia

        noinhan se on ja nyt kun uusi laki tulee voimaan koskien seksuaalista häirintää kyseinen laki antaa naisille lähes rajattoman mielivallan syyttää miestä vähäisimmästäkn lähestymisyrityksestä.

        väkivalta ja muu siihen verrattava on ehdottomasti tuomittavaa se on itsestään selvää mutta tuo laki todellakin on erittäin ankara joka suo naisille syyttää miestä lähes mistä vaan


    • EdesUnissa

      Väsyneet magneetit.
      Luulen että tuossa ikäkategoriassa 50 ei naiset tai miehet kovin intohimoisesti etsi enää kumppania, vaan se netti profiili on tehty sellaisena hetkenä kun ajatus tuntui hyvältä. Tosin jos joskus itse tekisin tuollaisen profiilin, niin uskoisin vastailevani viesteihin, oikeastaan ihan käytöstapojen vuoksi.
      Aika vaan ei riittäisi lukea profiilia kovin useasti. Jo tämän SUOMI24 palstan lukeminenkin vie liikaa aikaa kaikesta muusta.
      Uskoisin että 50 ihmiset ovat kuitenkin melko tyytyväisiä elämäänsä ilman jatkuvaa uusien ihmisten virtaa. Itse ainakin saavutin sen tason jo kun ylitin 40v.

      • aivanmahtavaaN

        Todellakin etsin melkein viisikymppisenä naisena kumppania! Elän elämäni parasta aikaa, johon kuuluu myös intohimoinen parisuhde mielellään suunnilleen itseni ikäisen miehen kanssa... Enkä varmasti ole ainoa, joka tuntee näin.

        Mitä se sellainen on, että aletaan elämään kuin vanhus jo nelikymppisenä?


      • Yli-ikäinen.sinkkuM

        Minä yli seitsenkymppisenä en etsi enää mitään enkä ketään. Uskon jo, ettei sitä vastakappaletta ole minulle suotu.


      • Gazza1
        aivanmahtavaaN kirjoitti:

        Todellakin etsin melkein viisikymppisenä naisena kumppania! Elän elämäni parasta aikaa, johon kuuluu myös intohimoinen parisuhde mielellään suunnilleen itseni ikäisen miehen kanssa... Enkä varmasti ole ainoa, joka tuntee näin.

        Mitä se sellainen on, että aletaan elämään kuin vanhus jo nelikymppisenä?

        aivanmahtava..Noin sen pitää ollakin.Minäkin olen 50 vuotta nuori.


      • Olen nuori ihminen ja tää kommenti tuntuu edes mulle hölmöltä. En usko että 40 yhtäkkiä eivät halua enää ketään . Mutta peruskysymys olis- miksi tehdä käyttäjä tutustumispalstalle jos ei halua tutustua? :D:D:DMikä siinä on järkeä :D


    • Tuntuuhan se vähän erikoiselta jos tehdään profiili eikä vastata viesteihin, miksei samointein voisi poistaa profiilia jos homma ei ole enää ajankohtainen...

      50 alkaa kyllä olemaan niillä rajoilla kannattaako mihinkään suhteeseen tähytä, ei siinä iässä enää mitään pesänrakennusviettiä enää ole ainakaan perusperteillä. Nautitaan siitä mitä on, ja välillä irtoseksistä kun sattuu hollille.

      • NainenNen

        No kyllä suhteeseen kannattaa tähytä, mutta ei tarvitse mitään yhteistä pesää rakennella.


      • Onko noin, uteliaana kyselen jos sen ikäisenä on sama elämäntilanne tuolta osin. Taitaa olla tottumis ja elämäntapakysymys onko sitä pesänrakennusviettiä. Minusta esim. elämänkumppanin etsintä tarkoittaa juuri sitä. Vai kuuskytluvun tyyliinkö sitä loppuelämä elellään :D


      • Anonyymi
        NainenNen kirjoitti:

        No kyllä suhteeseen kannattaa tähytä, mutta ei tarvitse mitään yhteistä pesää rakennella.

        Yhteinen pesä on hankala asia


    • Cornerstone

      Jos minun ilmoitukseen nainen vastaa tyyliin ``mitä kuuluu`` tai pelkästään ``moikka``,se ei riitä mihinkään.Naisen on oasattava kertoa kuka on,mitä on,millainen ihminen on.Jotta tuon osaisi kertoa pitää ihmisen tuntea itse itsensä oikeasti.Mikään feikki itsensä tunteminen ei riitä.Suomi24 treffillä on myös naisissa pelkkiä pelleilijöitä,ikävä kyllä nämä pelleilijät pilaavat kaiken.

      • lukutaidoton

        Eihän tuota, "Naisen on osattava kertoa. . . .", tarvi kirjoittaa, kun käyt lukemassa naisen profiilin !
        Te miehet hyvin vähän vaivaudutte lukemaan naisen profiilia, vaan sokkona otatte yhteyttä.


      • aamuäreä

        Niin,raaka totuus on vaan se seksi miehille.Seksiseksiseksi.
        Heillä ressukoilla ei ole muuta mielessä,näkeehän sen juuri näistä jutuista.Voi ällötys,ei vois vähempää kiinnostaa sellainen mies!


      • aamullahyväntuulinen
        aamuäreä kirjoitti:

        Niin,raaka totuus on vaan se seksi miehille.Seksiseksiseksi.
        Heillä ressukoilla ei ole muuta mielessä,näkeehän sen juuri näistä jutuista.Voi ällötys,ei vois vähempää kiinnostaa sellainen mies!

        No ymmärtäähän sen, jos mies elää jatkuvassa seksinpuutteessa, että on seksi päällimmäisenä mielessä. Ihana nainen voi auttaa sitä ihanaa miestä, niin sitten voi muutakin ajatella välillä...


      • secsikas
        aamuäreä kirjoitti:

        Niin,raaka totuus on vaan se seksi miehille.Seksiseksiseksi.
        Heillä ressukoilla ei ole muuta mielessä,näkeehän sen juuri näistä jutuista.Voi ällötys,ei vois vähempää kiinnostaa sellainen mies!

        Tulihan se sieltä.


    • Tahvo53

      Minä nyt olen suunnilleen sinun ikäinen ja mies. Itse olen päättänyt että en nettitouhuun ryhdy ihan vaan koska ainoastaan pinta ratkaisee ja ei kyllä voisi kiinnostaa vähemmän koko deittailu. Minulla on vapaa ajalla ihan muuta tekemistä kun istua kahvilassa ventovieraan kanssa.
      Toisaalta en kyllä parisuhdetta vastusta jos....siis jos vastaan tulee joku hyvä tyyppi jolle kelpaan juuri sellaisena kun olen. Ei, minä en muutu jo ihan siitä syystä että silloin en enään ole oma itseni ja joudun olemaan rooli päällä koko ajan.
      Joka päivä kyllä vahvistuu ajatus että ei... ei enää...naisissa ei sinänsä mitään vikaa ole mutta miksi mutkistaa elämää kun ei ole pakko.

      • IhanaNn

        Ihana nainen ei mutkista, vaan parantaa elämää...


    • hfhgfhfhg

      5- kymppinen mies etsii treffipalstoilla 30-48v naisia. Ihan sama, mikä miehen oma taso on.

      Selasin just läpi parikymmentä tuon tyyppistä profiilia. Lopputulos -ainoastaan virolaiset lähestyy. Kukaan suomalainen nainen ei vastaa noihin. Sinä on pelattu kaikki nelikymppisetkin naiset pois.

      • EiNetistäLöydyMiestä

        Tuo on niin totta. Ihan tavallisen näköiset, ei juurikaan liikuntaa harrastavat, tupakoivat risupartaiset äijänmöllykät pappatyylin vaatteissa (tai ikuiset pojat prätkineen), keskivartalolle kasvaneen elämäntaparöllykkänsä kera luulevat olevansa taivaan lahja itseään 10-20v nuoremmille naisille. Usein nämä miehet on joko pelkän peruskoulun käyneitä tai enintään amistaustaisia. Moni on vähän tässä rumasti sanoen,älyltään hieman heikkolahjaisen oloinen...

        Sitten toinen ryhmä onkin ne joilla on edes normaali äo, ja osaavat pukeutua siististi, yleensä savuttomia ja liikunnallisia.. Vaikka jutut ja elämä pyörisi hyvin suppealla tasolla, ja naama ruma kuin sian perse, luulee nämäkin sankarit olevansa urheilullisen kropan ja vakityöpaikan vuoksi kympin miehiä, vaikka jaloissa pyörii pari-kolme mukulaa jopa eri naisten kanssa.

        Kolmas ryhmä on sama kuin kakkonen, mutta ilman mukuloita ja taviksen naamalla. Niille ei ole aikaisemmin tullut mieleen perustaa perhettä, ja pitkätkin.parisuhteet kaatunut miehen itsekkyyteen elää ikuista poikamieselämää parisuhteen rinnalla. Yhtäkkiä nää miehet alkaa 40 ikäisenä mouruta nuoria naisia perhettä perustamaan. .


      • SirPaLeena1

        Sä olet netissä pyörinyt vaan kaatopaikkasivustoilla jonne luontevasti näköjään sulaudutkin.


      • ffflllhh
        EiNetistäLöydyMiestä kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Ihan tavallisen näköiset, ei juurikaan liikuntaa harrastavat, tupakoivat risupartaiset äijänmöllykät pappatyylin vaatteissa (tai ikuiset pojat prätkineen), keskivartalolle kasvaneen elämäntaparöllykkänsä kera luulevat olevansa taivaan lahja itseään 10-20v nuoremmille naisille. Usein nämä miehet on joko pelkän peruskoulun käyneitä tai enintään amistaustaisia. Moni on vähän tässä rumasti sanoen,älyltään hieman heikkolahjaisen oloinen...

        Sitten toinen ryhmä onkin ne joilla on edes normaali äo, ja osaavat pukeutua siististi, yleensä savuttomia ja liikunnallisia.. Vaikka jutut ja elämä pyörisi hyvin suppealla tasolla, ja naama ruma kuin sian perse, luulee nämäkin sankarit olevansa urheilullisen kropan ja vakityöpaikan vuoksi kympin miehiä, vaikka jaloissa pyörii pari-kolme mukulaa jopa eri naisten kanssa.

        Kolmas ryhmä on sama kuin kakkonen, mutta ilman mukuloita ja taviksen naamalla. Niille ei ole aikaisemmin tullut mieleen perustaa perhettä, ja pitkätkin.parisuhteet kaatunut miehen itsekkyyteen elää ikuista poikamieselämää parisuhteen rinnalla. Yhtäkkiä nää miehet alkaa 40 ikäisenä mouruta nuoria naisia perhettä perustamaan. .

        Ei taida sunkaan äo olla normaalia ylempänä kirj.taidon perusteella.


      • jhgjhgfhgfjh
        EiNetistäLöydyMiestä kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Ihan tavallisen näköiset, ei juurikaan liikuntaa harrastavat, tupakoivat risupartaiset äijänmöllykät pappatyylin vaatteissa (tai ikuiset pojat prätkineen), keskivartalolle kasvaneen elämäntaparöllykkänsä kera luulevat olevansa taivaan lahja itseään 10-20v nuoremmille naisille. Usein nämä miehet on joko pelkän peruskoulun käyneitä tai enintään amistaustaisia. Moni on vähän tässä rumasti sanoen,älyltään hieman heikkolahjaisen oloinen...

        Sitten toinen ryhmä onkin ne joilla on edes normaali äo, ja osaavat pukeutua siististi, yleensä savuttomia ja liikunnallisia.. Vaikka jutut ja elämä pyörisi hyvin suppealla tasolla, ja naama ruma kuin sian perse, luulee nämäkin sankarit olevansa urheilullisen kropan ja vakityöpaikan vuoksi kympin miehiä, vaikka jaloissa pyörii pari-kolme mukulaa jopa eri naisten kanssa.

        Kolmas ryhmä on sama kuin kakkonen, mutta ilman mukuloita ja taviksen naamalla. Niille ei ole aikaisemmin tullut mieleen perustaa perhettä, ja pitkätkin.parisuhteet kaatunut miehen itsekkyyteen elää ikuista poikamieselämää parisuhteen rinnalla. Yhtäkkiä nää miehet alkaa 40 ikäisenä mouruta nuoria naisia perhettä perustamaan. .

        "Pitkätkin.parisuhteet kaatunut miehen itsekkyyteen elää ikuista poikamieselämää parisuhteen rinnalla."

        Törmäsin muuten just tämän tyyppiseen mieheen! Takana siis lähes parinkymmenen vuoden liitto, josta viimeiset vuodet kämppiksinä. Mies oli tottunut tekemään ihan mitä tahansa, koska kotona kuitenkin aina odotti "joku".

        Tuollainen mies on varmaan ok juuri eronneelle naiselle, joka haluaa vaan säpinää. Itse kyllästyin hyvin äkkiä. Lähdin, ennen kuin aloin vihata.


      • NorttiaLäskiäKoffiaYäk
        EiNetistäLöydyMiestä kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Ihan tavallisen näköiset, ei juurikaan liikuntaa harrastavat, tupakoivat risupartaiset äijänmöllykät pappatyylin vaatteissa (tai ikuiset pojat prätkineen), keskivartalolle kasvaneen elämäntaparöllykkänsä kera luulevat olevansa taivaan lahja itseään 10-20v nuoremmille naisille. Usein nämä miehet on joko pelkän peruskoulun käyneitä tai enintään amistaustaisia. Moni on vähän tässä rumasti sanoen,älyltään hieman heikkolahjaisen oloinen...

        Sitten toinen ryhmä onkin ne joilla on edes normaali äo, ja osaavat pukeutua siististi, yleensä savuttomia ja liikunnallisia.. Vaikka jutut ja elämä pyörisi hyvin suppealla tasolla, ja naama ruma kuin sian perse, luulee nämäkin sankarit olevansa urheilullisen kropan ja vakityöpaikan vuoksi kympin miehiä, vaikka jaloissa pyörii pari-kolme mukulaa jopa eri naisten kanssa.

        Kolmas ryhmä on sama kuin kakkonen, mutta ilman mukuloita ja taviksen naamalla. Niille ei ole aikaisemmin tullut mieleen perustaa perhettä, ja pitkätkin.parisuhteet kaatunut miehen itsekkyyteen elää ikuista poikamieselämää parisuhteen rinnalla. Yhtäkkiä nää miehet alkaa 40 ikäisenä mouruta nuoria naisia perhettä perustamaan. .

        Huippukorjoitus! Näin asiat juuri ovat!
        Itseäni ei ainakaan kiinnosta yli 45-vuotias tupakoiva kurppamies, jolla pari mukulaa kahden eri junttiämmän kanssa.


      • saas54dssds
        NorttiaLäskiäKoffiaYäk kirjoitti:

        Huippukorjoitus! Näin asiat juuri ovat!
        Itseäni ei ainakaan kiinnosta yli 45-vuotias tupakoiva kurppamies, jolla pari mukulaa kahden eri junttiämmän kanssa.

        Ei minuakaan. Se tosin tarkoittaa sitä, että ikäeroksi on hyväksyttävä 10-15v. Lapset ovat silloin jo lentäneet pesästä. . Moni mies ei edes pistä profiiliinsa, onko lapsia vai ei.


      • saunailta
        EiNetistäLöydyMiestä kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Ihan tavallisen näköiset, ei juurikaan liikuntaa harrastavat, tupakoivat risupartaiset äijänmöllykät pappatyylin vaatteissa (tai ikuiset pojat prätkineen), keskivartalolle kasvaneen elämäntaparöllykkänsä kera luulevat olevansa taivaan lahja itseään 10-20v nuoremmille naisille. Usein nämä miehet on joko pelkän peruskoulun käyneitä tai enintään amistaustaisia. Moni on vähän tässä rumasti sanoen,älyltään hieman heikkolahjaisen oloinen...

        Sitten toinen ryhmä onkin ne joilla on edes normaali äo, ja osaavat pukeutua siististi, yleensä savuttomia ja liikunnallisia.. Vaikka jutut ja elämä pyörisi hyvin suppealla tasolla, ja naama ruma kuin sian perse, luulee nämäkin sankarit olevansa urheilullisen kropan ja vakityöpaikan vuoksi kympin miehiä, vaikka jaloissa pyörii pari-kolme mukulaa jopa eri naisten kanssa.

        Kolmas ryhmä on sama kuin kakkonen, mutta ilman mukuloita ja taviksen naamalla. Niille ei ole aikaisemmin tullut mieleen perustaa perhettä, ja pitkätkin.parisuhteet kaatunut miehen itsekkyyteen elää ikuista poikamieselämää parisuhteen rinnalla. Yhtäkkiä nää miehet alkaa 40 ikäisenä mouruta nuoria naisia perhettä perustamaan. .

        Kamalaa jos noin on. Missä ovat tavalliset, kotona viihtyvät normi arkielämää viettävät miehet?


      • juoksemassajuoksujaan
        saunailta kirjoitti:

        Kamalaa jos noin on. Missä ovat tavalliset, kotona viihtyvät normi arkielämää viettävät miehet?

        Missä olivat nämä kyselijät nuorena?


      • Naisasialooser11
        NorttiaLäskiäKoffiaYäk kirjoitti:

        Huippukorjoitus! Näin asiat juuri ovat!
        Itseäni ei ainakaan kiinnosta yli 45-vuotias tupakoiva kurppamies, jolla pari mukulaa kahden eri junttiämmän kanssa.

        Pieni vinkki sinulle. Olet noiden kuvailemiesti miesten tasoa.


      • Sarkasmilla
        EiNetistäLöydyMiestä kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Ihan tavallisen näköiset, ei juurikaan liikuntaa harrastavat, tupakoivat risupartaiset äijänmöllykät pappatyylin vaatteissa (tai ikuiset pojat prätkineen), keskivartalolle kasvaneen elämäntaparöllykkänsä kera luulevat olevansa taivaan lahja itseään 10-20v nuoremmille naisille. Usein nämä miehet on joko pelkän peruskoulun käyneitä tai enintään amistaustaisia. Moni on vähän tässä rumasti sanoen,älyltään hieman heikkolahjaisen oloinen...

        Sitten toinen ryhmä onkin ne joilla on edes normaali äo, ja osaavat pukeutua siististi, yleensä savuttomia ja liikunnallisia.. Vaikka jutut ja elämä pyörisi hyvin suppealla tasolla, ja naama ruma kuin sian perse, luulee nämäkin sankarit olevansa urheilullisen kropan ja vakityöpaikan vuoksi kympin miehiä, vaikka jaloissa pyörii pari-kolme mukulaa jopa eri naisten kanssa.

        Kolmas ryhmä on sama kuin kakkonen, mutta ilman mukuloita ja taviksen naamalla. Niille ei ole aikaisemmin tullut mieleen perustaa perhettä, ja pitkätkin.parisuhteet kaatunut miehen itsekkyyteen elää ikuista poikamieselämää parisuhteen rinnalla. Yhtäkkiä nää miehet alkaa 40 ikäisenä mouruta nuoria naisia perhettä perustamaan. .

        Mies, mistä ryhmästä valitsisit naisystävän?

        1) uraputki, nuttura kireellä, vaatimuksena Brat Pitt tasoinen avec ja jumalaton kiire koko ajan

        2) keski-ikäinen napapaitainen ikiteini, yh, useita lapsia eri miehille, ralli pesutuvan ja lastentarhan välillä

        3) sohvaperuna, elämän kolminaisuus koti, kauppa & suomi24, ei muuta kiirettä kuin tarkistamaan uudet deittiprofiilit

        4) harmaavarpunen, jota kukaan ei huomaa


      • vc6464gfgfg
        Sarkasmilla kirjoitti:

        Mies, mistä ryhmästä valitsisit naisystävän?

        1) uraputki, nuttura kireellä, vaatimuksena Brat Pitt tasoinen avec ja jumalaton kiire koko ajan

        2) keski-ikäinen napapaitainen ikiteini, yh, useita lapsia eri miehille, ralli pesutuvan ja lastentarhan välillä

        3) sohvaperuna, elämän kolminaisuus koti, kauppa & suomi24, ei muuta kiirettä kuin tarkistamaan uudet deittiprofiilit

        4) harmaavarpunen, jota kukaan ei huomaa

        Olen itse tuo nro 3. :D
        Tuohon vois lisätä vielä sen rakkaan lemmikin, joka on tärkeämpi kuin yksikään mies. Koskaan.

        Unohdit listalta matkustelua harrastavan, omia teitään kulkevan suvaitsevaisen elämäntapahaahuilijan, jota kiinnostaa enkelienergia ja muut henkimaailman jutut..


      • ahhahha
        vc6464gfgfg kirjoitti:

        Olen itse tuo nro 3. :D
        Tuohon vois lisätä vielä sen rakkaan lemmikin, joka on tärkeämpi kuin yksikään mies. Koskaan.

        Unohdit listalta matkustelua harrastavan, omia teitään kulkevan suvaitsevaisen elämäntapahaahuilijan, jota kiinnostaa enkelienergia ja muut henkimaailman jutut..

        Loistavat kuvaukset. Nuo 5 kategoriaa kattavat 99% nettideittien naisista.

        Melkeinpä ainoa vaihtoehto on katsoa löytyisikö "harmaavarpusista" nainen joka osoittautuukin kinnostavaksi kun tutustuu. Ikävä kyllä netin harmaavarpusissa on luvattoman paljon omituisia tapauksia. On äitinsä luona asuvaa uskonnollista fanaatikkoa, harmaan ulkokuoren alla jännämiesten huumeringeissä pyörivää alistuvaa kilttiä tyttöä, ym (nämä esimerkit tosielämästä).

        Vitoskategoriasta voisi myös löytyä mielenkiintoinen nainen, jos hyväksyy sen että viimeistään parin kuukauden kuluttua tämä lähettää FB-viestin Intiasta jonne piti lähteä hetijustnyt kun chakrat olivat epätasapainossa.

        Uusi, kasvava, ja kaikkein kiinnostavin kategoria, on retkeilijänaiset. Mutta harmi kyllä nämä ovat "en tarvitse miestä"-osastoa, eli mies saattaa ehkä mahdollisesti kiinnostaa jos tämä on maailmanmatkaaja-toimitusjohtaja-extremeurheilija.


      • fd654fddg
        vc6464gfgfg kirjoitti:

        Olen itse tuo nro 3. :D
        Tuohon vois lisätä vielä sen rakkaan lemmikin, joka on tärkeämpi kuin yksikään mies. Koskaan.

        Unohdit listalta matkustelua harrastavan, omia teitään kulkevan suvaitsevaisen elämäntapahaahuilijan, jota kiinnostaa enkelienergia ja muut henkimaailman jutut..

        Kuudentena viinaa kittaavat kovikset, naama täynnä lävistyksiä.


      • sama.äreä
        EiNetistäLöydyMiestä kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Ihan tavallisen näköiset, ei juurikaan liikuntaa harrastavat, tupakoivat risupartaiset äijänmöllykät pappatyylin vaatteissa (tai ikuiset pojat prätkineen), keskivartalolle kasvaneen elämäntaparöllykkänsä kera luulevat olevansa taivaan lahja itseään 10-20v nuoremmille naisille. Usein nämä miehet on joko pelkän peruskoulun käyneitä tai enintään amistaustaisia. Moni on vähän tässä rumasti sanoen,älyltään hieman heikkolahjaisen oloinen...

        Sitten toinen ryhmä onkin ne joilla on edes normaali äo, ja osaavat pukeutua siististi, yleensä savuttomia ja liikunnallisia.. Vaikka jutut ja elämä pyörisi hyvin suppealla tasolla, ja naama ruma kuin sian perse, luulee nämäkin sankarit olevansa urheilullisen kropan ja vakityöpaikan vuoksi kympin miehiä, vaikka jaloissa pyörii pari-kolme mukulaa jopa eri naisten kanssa.

        Kolmas ryhmä on sama kuin kakkonen, mutta ilman mukuloita ja taviksen naamalla. Niille ei ole aikaisemmin tullut mieleen perustaa perhettä, ja pitkätkin.parisuhteet kaatunut miehen itsekkyyteen elää ikuista poikamieselämää parisuhteen rinnalla. Yhtäkkiä nää miehet alkaa 40 ikäisenä mouruta nuoria naisia perhettä perustamaan. .

        Kylläpä oli suoraan sanottu ja just näin.Porukka ei vaihdu ja samat naamat ja naamattomat sivuilla joilla ei ole juuri mitään annettavaa.


      • ATM.harmaapää
        saunailta kirjoitti:

        Kamalaa jos noin on. Missä ovat tavalliset, kotona viihtyvät normi arkielämää viettävät miehet?

        Täällä kämpällähän minä kuten tavallista. Kohta kellahdan itseni viereen ja aamulla max 5 tunnin unilta herään taas uuteen painajaiseen vaikka en haluaisi.

        Treffipalstaa selasin. Yleensä samat naamat kuin jo kauan sitten. Ainakin yksi hyvän näköinen on poistunut, löysi kai etsimänsä. Minua sekään ei kelpuuttanut, vaikka täkyn heitin.
        Muutama muukin yhä sitä vieläkin parempaa etsii ja siinä etsiessään kurppaantuu yhä pahemmin itse sitä huomaamatta. Minä jo muutamalle viestiä laitoin, yhdeltä vastauksen sain ja sitten sekin loppui. Kaikki nämä vaativat suhteeltaan paljon enemmän kuin mitä minä pystyn tarjoamaan. Uskonkin heidän vain heikon itsetuntonsa pönkittämiseksi keräävän ympärillä pörrääviä. Kuvitellen, että niinkuin kukkien perhosia vaan saattaa se käydä niinkin, että kuin lehmänpaskan kärpäsiä. Kelpaa sitä sitten kuolinvuoteella harmitella elämätöntä elämää. Kun piti aina vain sitä parempaa etsiä, mikään ei riittänyt. Ja sitten jäi kaikki saamatta...
        Minä en hae enää. Nyt on naisten vuoro. Se on sitä tasa-arvoa, että vuoroin vieraissa... Ja vältyn MeToolta.


      • Sarkasmilla kirjoitti:

        Mies, mistä ryhmästä valitsisit naisystävän?

        1) uraputki, nuttura kireellä, vaatimuksena Brat Pitt tasoinen avec ja jumalaton kiire koko ajan

        2) keski-ikäinen napapaitainen ikiteini, yh, useita lapsia eri miehille, ralli pesutuvan ja lastentarhan välillä

        3) sohvaperuna, elämän kolminaisuus koti, kauppa & suomi24, ei muuta kiirettä kuin tarkistamaan uudet deittiprofiilit

        4) harmaavarpunen, jota kukaan ei huomaa

        En ketään näistä, ihan nätti rouvakoon nainen kelpaisi titteleistä välittämättä,kunhan ei biletä ja käy joka tapahtumassa, sekä viihtyisi kotonakin ja alkoton


      • Nähty.onpi

        Näitä et saa. Ne on jo parinsa löytäneet. Jäljellä on vain ne muut.


      • Lailuska
        EiNetistäLöydyMiestä kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Ihan tavallisen näköiset, ei juurikaan liikuntaa harrastavat, tupakoivat risupartaiset äijänmöllykät pappatyylin vaatteissa (tai ikuiset pojat prätkineen), keskivartalolle kasvaneen elämäntaparöllykkänsä kera luulevat olevansa taivaan lahja itseään 10-20v nuoremmille naisille. Usein nämä miehet on joko pelkän peruskoulun käyneitä tai enintään amistaustaisia. Moni on vähän tässä rumasti sanoen,älyltään hieman heikkolahjaisen oloinen...

        Sitten toinen ryhmä onkin ne joilla on edes normaali äo, ja osaavat pukeutua siististi, yleensä savuttomia ja liikunnallisia.. Vaikka jutut ja elämä pyörisi hyvin suppealla tasolla, ja naama ruma kuin sian perse, luulee nämäkin sankarit olevansa urheilullisen kropan ja vakityöpaikan vuoksi kympin miehiä, vaikka jaloissa pyörii pari-kolme mukulaa jopa eri naisten kanssa.

        Kolmas ryhmä on sama kuin kakkonen, mutta ilman mukuloita ja taviksen naamalla. Niille ei ole aikaisemmin tullut mieleen perustaa perhettä, ja pitkätkin.parisuhteet kaatunut miehen itsekkyyteen elää ikuista poikamieselämää parisuhteen rinnalla. Yhtäkkiä nää miehet alkaa 40 ikäisenä mouruta nuoria naisia perhettä perustamaan. .

        Osuvia kuvailuja sinulla. Voin kuvitella, kuinka nuo miestyypit eivät ole taivaan lahjoja älykkäälle ja vähän erilaiselle naiselle. Monasti hien ja pierun hajuisia läskivuoria ainakin keskivartalon osalta. Mutta mikä myös hyvin merkittävää, seksuaalinen pystyvyys on niillä lähes kattavasti kehno. Luulevat kyllä olevansa hyviä siinä, mutta viimeistään suorituspaine takaa heikon lopputuleman.


      • Täydellinenmies
        EiNetistäLöydyMiestä kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Ihan tavallisen näköiset, ei juurikaan liikuntaa harrastavat, tupakoivat risupartaiset äijänmöllykät pappatyylin vaatteissa (tai ikuiset pojat prätkineen), keskivartalolle kasvaneen elämäntaparöllykkänsä kera luulevat olevansa taivaan lahja itseään 10-20v nuoremmille naisille. Usein nämä miehet on joko pelkän peruskoulun käyneitä tai enintään amistaustaisia. Moni on vähän tässä rumasti sanoen,älyltään hieman heikkolahjaisen oloinen...

        Sitten toinen ryhmä onkin ne joilla on edes normaali äo, ja osaavat pukeutua siististi, yleensä savuttomia ja liikunnallisia.. Vaikka jutut ja elämä pyörisi hyvin suppealla tasolla, ja naama ruma kuin sian perse, luulee nämäkin sankarit olevansa urheilullisen kropan ja vakityöpaikan vuoksi kympin miehiä, vaikka jaloissa pyörii pari-kolme mukulaa jopa eri naisten kanssa.

        Kolmas ryhmä on sama kuin kakkonen, mutta ilman mukuloita ja taviksen naamalla. Niille ei ole aikaisemmin tullut mieleen perustaa perhettä, ja pitkätkin.parisuhteet kaatunut miehen itsekkyyteen elää ikuista poikamieselämää parisuhteen rinnalla. Yhtäkkiä nää miehet alkaa 40 ikäisenä mouruta nuoria naisia perhettä perustamaan. .

        Täydellisten naisten ei tarvitse vierailla treffipalstoilla. Paitsi niiden, jotka ovat omasta mielestään täydellisiä.


      • Odottelepuhelimensointia
        EiNetistäLöydyMiestä kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Ihan tavallisen näköiset, ei juurikaan liikuntaa harrastavat, tupakoivat risupartaiset äijänmöllykät pappatyylin vaatteissa (tai ikuiset pojat prätkineen), keskivartalolle kasvaneen elämäntaparöllykkänsä kera luulevat olevansa taivaan lahja itseään 10-20v nuoremmille naisille. Usein nämä miehet on joko pelkän peruskoulun käyneitä tai enintään amistaustaisia. Moni on vähän tässä rumasti sanoen,älyltään hieman heikkolahjaisen oloinen...

        Sitten toinen ryhmä onkin ne joilla on edes normaali äo, ja osaavat pukeutua siististi, yleensä savuttomia ja liikunnallisia.. Vaikka jutut ja elämä pyörisi hyvin suppealla tasolla, ja naama ruma kuin sian perse, luulee nämäkin sankarit olevansa urheilullisen kropan ja vakityöpaikan vuoksi kympin miehiä, vaikka jaloissa pyörii pari-kolme mukulaa jopa eri naisten kanssa.

        Kolmas ryhmä on sama kuin kakkonen, mutta ilman mukuloita ja taviksen naamalla. Niille ei ole aikaisemmin tullut mieleen perustaa perhettä, ja pitkätkin.parisuhteet kaatunut miehen itsekkyyteen elää ikuista poikamieselämää parisuhteen rinnalla. Yhtäkkiä nää miehet alkaa 40 ikäisenä mouruta nuoria naisia perhettä perustamaan. .

        Oletko miettinyt että miesvihaan voi saada nykyään apua?


      • Anonyymi
        EiNetistäLöydyMiestä kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Ihan tavallisen näköiset, ei juurikaan liikuntaa harrastavat, tupakoivat risupartaiset äijänmöllykät pappatyylin vaatteissa (tai ikuiset pojat prätkineen), keskivartalolle kasvaneen elämäntaparöllykkänsä kera luulevat olevansa taivaan lahja itseään 10-20v nuoremmille naisille. Usein nämä miehet on joko pelkän peruskoulun käyneitä tai enintään amistaustaisia. Moni on vähän tässä rumasti sanoen,älyltään hieman heikkolahjaisen oloinen...

        Sitten toinen ryhmä onkin ne joilla on edes normaali äo, ja osaavat pukeutua siististi, yleensä savuttomia ja liikunnallisia.. Vaikka jutut ja elämä pyörisi hyvin suppealla tasolla, ja naama ruma kuin sian perse, luulee nämäkin sankarit olevansa urheilullisen kropan ja vakityöpaikan vuoksi kympin miehiä, vaikka jaloissa pyörii pari-kolme mukulaa jopa eri naisten kanssa.

        Kolmas ryhmä on sama kuin kakkonen, mutta ilman mukuloita ja taviksen naamalla. Niille ei ole aikaisemmin tullut mieleen perustaa perhettä, ja pitkätkin.parisuhteet kaatunut miehen itsekkyyteen elää ikuista poikamieselämää parisuhteen rinnalla. Yhtäkkiä nää miehet alkaa 40 ikäisenä mouruta nuoria naisia perhettä perustamaan. .

        Juuri tällaisten miesten perään naiset on eniten


    • Pillujen--asiantuntija

      Taas tuollainen feikki aloitus. Aloittaja on mies joka luulee olevansa fiksu että palstalaiset luulee aloittajan olevan nainen.

      • 50lähenee

        Vähän samaa mieltä. Ei tuommoisiin 50-kymppisiin ole netissä törmännyt. Onneksi omiin vieteihin on saanut vastauksia. Kiitos niistä.


      • cxcxcxcxcx

        Ihan uskottavaa.. Ap on laittanut varmaan luonnolisen ja järkevän profiilin. Kilpailijoilla meikit naamassa, ja filttereillä vedetty naama sileäksi. Pukeutuminen rohkeaa, ja viitataan seksiin tavalla tai toisella.. Ap:n tapaus on kuvaa hyvin kunnollisen naisen suosiota treffipalstoilla. Sinkkuja paljon joka ikäluokassa, kilpailu kovaa.


      • Naisasialooser11

        Ei vaan 50 vuotiaan mummelin suosiota. 50v mummelin kunnollisuudella ei ole mitään merkitystä. Nuori ja kaunis kunnollinen nainen viedään kyllä käsistä siinä vaiheessa kun mies etsii vaimoa, toki ennen sitä mies voi pitää vähän hauskaa noiden rohkeasti pukeutuvien seksiin viittaavien naisten kanssa.


      • jhgfjhgfjhg
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei vaan 50 vuotiaan mummelin suosiota. 50v mummelin kunnollisuudella ei ole mitään merkitystä. Nuori ja kaunis kunnollinen nainen viedään kyllä käsistä siinä vaiheessa kun mies etsii vaimoa, toki ennen sitä mies voi pitää vähän hauskaa noiden rohkeasti pukeutuvien seksiin viittaavien naisten kanssa.

        Usko jo -noita viiskymppisiä ukkoja ei kukaan lähesty. Käy vaikka itse katsomassa.

        0 lisännyt suosikikseen, pari viestiä maksullisilta
        yritys kova, mutta kukaan ei vastaa

        Sitten on tietysti tuo top 10 porukka. Siellä on paljon liikehdintää.


      • Ei.papsua12
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei vaan 50 vuotiaan mummelin suosiota. 50v mummelin kunnollisuudella ei ole mitään merkitystä. Nuori ja kaunis kunnollinen nainen viedään kyllä käsistä siinä vaiheessa kun mies etsii vaimoa, toki ennen sitä mies voi pitää vähän hauskaa noiden rohkeasti pukeutuvien seksiin viittaavien naisten kanssa.

        Ei pidä paikkaansa ja kyllä moni 50v mies etsii,myös oman ikäistä seuraa..on ne reaaliteetit kohdillaan. Ei nuori monikaan nuori nainen halua äitipuoleksi vaan haluaa aloittaa puhtaalta pöydältä samanikäisen miehen kanssa. No etpä itsekkään ole saanut sitä nuorta naista, kun täällä nillität!!!


      • jgjhgjhgjhgj
        Ei.papsua12 kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa ja kyllä moni 50v mies etsii,myös oman ikäistä seuraa..on ne reaaliteetit kohdillaan. Ei nuori monikaan nuori nainen halua äitipuoleksi vaan haluaa aloittaa puhtaalta pöydältä samanikäisen miehen kanssa. No etpä itsekkään ole saanut sitä nuorta naista, kun täällä nillität!!!

        Kyllä se 5- kymppisillä miehillä lähes aina on tuo, että etsitään 30-48v naista. Joillakin harvoilla vaikkapa 40-52v. Jännämiehillä yleensä 18-60v.


      • tosielämästä
        Ei.papsua12 kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa ja kyllä moni 50v mies etsii,myös oman ikäistä seuraa..on ne reaaliteetit kohdillaan. Ei nuori monikaan nuori nainen halua äitipuoleksi vaan haluaa aloittaa puhtaalta pöydältä samanikäisen miehen kanssa. No etpä itsekkään ole saanut sitä nuorta naista, kun täällä nillität!!!

        no lapseton 30 nainen on kyllä aika kusesssa koska kusetettavia (=riittävän hölmöjä samaikäisiä miehiä) ei oikein tahdo löytyä ja vanhemmat miehet joille on kysyntää ovat taasen tositarkkoina mihin rämeeseen vehkeensä työntävät. Yli nelikymppinen nainen on orgaanista jätettä ellei tarvetta ole kodinhoitajalle, rahoittajalle tms.


      • orgaaninenN
        tosielämästä kirjoitti:

        no lapseton 30 nainen on kyllä aika kusesssa koska kusetettavia (=riittävän hölmöjä samaikäisiä miehiä) ei oikein tahdo löytyä ja vanhemmat miehet joille on kysyntää ovat taasen tositarkkoina mihin rämeeseen vehkeensä työntävät. Yli nelikymppinen nainen on orgaanista jätettä ellei tarvetta ole kodinhoitajalle, rahoittajalle tms.

        Nelikymppinen nainen on paras, koska hän ei halua enää lapsia, siis samanikäiselle miehelle.


      • erjjhh
        orgaaninenN kirjoitti:

        Nelikymppinen nainen on paras, koska hän ei halua enää lapsia, siis samanikäiselle miehelle.

        Ei ehkä halua enää mutta ennestään voi olla liuta alaikäisiä jotka tulee kaupassa mukana, onko siinä jotain eroa?


      • satuParkk
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei vaan 50 vuotiaan mummelin suosiota. 50v mummelin kunnollisuudella ei ole mitään merkitystä. Nuori ja kaunis kunnollinen nainen viedään kyllä käsistä siinä vaiheessa kun mies etsii vaimoa, toki ennen sitä mies voi pitää vähän hauskaa noiden rohkeasti pukeutuvien seksiin viittaavien naisten kanssa.

        Selvitä äitisuhteesi, miksi se hylkäsi sut tai hyväksikäytti sua . Purat äitivihaasi muihin naisiin.

        Nimimerkkisi kuvaa sua hyvin. Luuseri.


      • bokotti-
        tosielämästä kirjoitti:

        no lapseton 30 nainen on kyllä aika kusesssa koska kusetettavia (=riittävän hölmöjä samaikäisiä miehiä) ei oikein tahdo löytyä ja vanhemmat miehet joille on kysyntää ovat taasen tositarkkoina mihin rämeeseen vehkeensä työntävät. Yli nelikymppinen nainen on orgaanista jätettä ellei tarvetta ole kodinhoitajalle, rahoittajalle tms.

        Kyllä minulle kelpaisi 30 lapseton ja ihan 55v asti, mutta mitähän naiset oikein hakee tai sitten niitä on petetty niin monta kertaa, ettei niitä kiinnosta enään? Moni nainen ja mies tekee sen virheen,että ensin opiskelevat 30v asti, sitten luovat uraa ja 40v aletaan etsiä sitä hyvää akateemista, jolla on statusta, golffaa ja matkustaa pohjoisen ja etelän väliä, istuu iltaa ravintoloissa ja juhlissa? Ja, mitä naisten vastaamiseen tulee, niin itse eräänä iltana istuin täällä suomi-treffien haussa kolme tuntia ja etsin oman maakunnan alueelta 30-55v nättiä naisellista, "en fitness,en kehonrakentajaa,en urheilijaa", vaan naista, joilla on hiukset,nätit kasvot,muodokas oikeista kohdista,eikä juoppo? Löytyi n.900 seuranhakijaa, joista löysin minun mieleisiäni neljä ja yksikin oli 48v, 164cm, ja 77kg, muodot ja kurvit oikeissa paikoissa, nätti ja pitkät hiukset? Laitoin suosikiksi, lähetin flirtin ja vielä yhtä pitkän viestin, kuin tämä juttuni? Miten minun kävi? Haki minun ikäistä ja kokoista miestä, alkotonta ym. mutta, kun yritin vastata uudestaan, kun minua kiinnosti näistä viidestä kaikkein eniten juuri hän, niin olikin blokannut minut? Minä ihastuin ulkokuoreen ja alkottomuuteen, en kysynyt titteleitä, kun minua ei kiinnosta muiden ammatit, vaan kaunis nainen. Sitten nämä muut kyllä jotenkin kiinnosti, mutta niistäkin kaksi ehdotti heti ravintolailtaa ja pari vain lähetti flirtin, sen jälkeen ei kukaan kysellyt, mitä kuuluu tai lähdettäisiinkö ulkoileen, kun aurinko jo lämmittää ihanasti? Ehkä taas viikonloppuna joku voi viestittää,että mitä teen illalla ja kylpylä olisi ihana paikka treffeille? En hae ilotyttöä,enkä maksullista seuraa, siksi kai kymmenet ennen on häipyneet heti, eikä enään vastanneet? Ymmärtäisin naisia, jos he eivät pidä pitkistä, hoikahkoista miehistä ja jotka ei joka ilta istu sohvalla urheilua katselle tai tyhmää ohjelmaa, kuten sohvaperunat ja olutta lipitellen. Mutta, ehkä naiset hakee turvallisen sohvaperunan, joka imee olutta ja tilaa pizzaa, on lyhyt ja paksu, niin kukaan toinen nainen ei ainakaan vikittele sitä ihanaa miestä häneltä.


      • Voi olla taas sellainen provoava aloitus.


    • Jos nainen on lähettänyt minulle lyhyen viestin"mitä kuuluu" ,niin en ole ehtinyt kaikille vastata. Minä olen vastaillut aina flirtillä takaisin,kun täällä saa vastailla vain kolmelle päivässä,olen pistänyt sähköpostia ja sähköpostiosoitteeni,eipä ole vastauksia kuulunut? Olen vastannut monellekkin 50 naiselle ja laittanut,että en hae juoppoa naista,joka viihtyy baareissa ja tapahtumissa,eikä ole fitness tai yläkehonrakentaja,vaan naisellinen ilman isoa vatsaa tikkujaloilla. Mutta,aloittajaan en ole törmännyt,ehkä sen takia,että en juo ollenkaan, mutta satun polttamaan? Naiset pitää enemmän tissuttelevista miehistä,kuin alkottomasta, jonka pahe on tupakointi? Eikös putkaankin viedä juoppo, mutta ei tupakoiva kadulta tai puiston penkiltä? Ehkä 50v naisilla on niin kovat vaatimukset,ettei niitä kukaan mies voi toteuttaa tai olla 10 mies

    • On se ihmeellistä, täällä miehet valittaa kun nainen ei vastaa treffisivuilla ja sitten kun nainen laittaa viestiä niin ei vastata? Kai se on sitten uskottava että äijät laittelee viestejä 20-30 v nuoremmille naisille ja sitten itketään täällä jos saa pakit tai nainen ei vastaa mutta ikäeroa ei vahingossakaan mainita.
      Mitään ei häviä siinä jos vastaa naisen viestiin, ellei ole plussapalvelua niin kannattais miettiä kumpi on tärkeämpää, viinapullon tai parin tupakkiaskin vähentäminen kuukaudessa jolla vois ostaa plussaa ja sitäkautta sais paremmat mahdollisuudet morsiameen.
      Nojoo, mä en oo koskaan ostanut tupakkiaskia enkä oo käynyt viinakaupas ainakaan 15 vuoteen, siltikään ei oo morsianta :)

      • vcvc5454bvcbvcv

        Usein noissa profiileissa on vielä paljon vaatimuksia -ei saa olla sitä tai tätä-, kirjoitustyyli negatiivinen. Kuvana on se peilin kautta otettu pikselimössö..

        Itse tarkastelen asioita viileän puolueettomasti ykskakkosen tavoin. Monessa profiilissa näen heti, mikä mättää. Miksi yksikään nainen ei KOSKAAN kiinnostu.

        Komeilla miehillä ei lue yleensä mitään, eikä ole mitään vaatimuksia. Karsinta tehdään niiden välillä, jotka ottavat yhteyttä. Ei se komeus silti takaa hyvää asemaa. Niitä komeita on niin paljon muitakin. Ulkonäöllä pääsee ainoastaan alkuun..


      • 12121212121212

        "On se ihmeellistä, täällä miehet valittaa kun nainen ei vastaa treffisivuilla ja sitten kun nainen laittaa viestiä niin ei vastata?"

        Paitsi että unohdat mainita mitä tarkoitetaan "miehillä"?

        Kun nainen kertoo laittavansa viestejä "miehille", se useimmissa tapauksissa tarkoittaa niitä top 20% miehiä.


      • hyihyi
        12121212121212 kirjoitti:

        "On se ihmeellistä, täällä miehet valittaa kun nainen ei vastaa treffisivuilla ja sitten kun nainen laittaa viestiä niin ei vastata?"

        Paitsi että unohdat mainita mitä tarkoitetaan "miehillä"?

        Kun nainen kertoo laittavansa viestejä "miehille", se useimmissa tapauksissa tarkoittaa niitä top 20% miehiä.

        En laittanut koskaan kenellekään viestiä. Silloin kun treffeissä joskus olin. Olisi sattunut vahingossa top 20% miehelle. Ei niitä erota kun miehet valehtelee siellä.


      • flhljouu
        12121212121212 kirjoitti:

        "On se ihmeellistä, täällä miehet valittaa kun nainen ei vastaa treffisivuilla ja sitten kun nainen laittaa viestiä niin ei vastata?"

        Paitsi että unohdat mainita mitä tarkoitetaan "miehillä"?

        Kun nainen kertoo laittavansa viestejä "miehille", se useimmissa tapauksissa tarkoittaa niitä top 20% miehiä.

        Top 20% miehet siis eivät osaa käyttäytyä, miksi naiset sellaisia haluaisi ja miten sellainen yleensä voisi olla joku top20?


    • pop98

      Eiköhän tässä ole ihan se sama perusjuttu kuin livenäkin.
      Lihavat naiset hakee vain komeaa miestä, ja komeat miehet vain nuorempaa ja hoikkaa naista.

      Lihava nainen laittaa viestejä vain ja ainoastaan komeille varakkaille miehille, ja sellainen mies saa seurakseen myös nuoria ja hoikkia, joten ei vastaa naiselle.
      Ruma mies laitta viestiä hoikalle nuoremmalle naiselle eikä saa koskaan vastausta.

      Kukaan ei saa koskaan vastauksia, vaikka kaikki tekee koko ajan aloitteita.
      Ja sitten ihmetellään itse kukin tykönään että mikä mättää..

      • 65464654

        Just niin!! :D


    • 12121212121212

      Siksi koska tavallinen 50v nainen on eri asia kuin tavallinen 20v nainen.

      Mieti asiaa näin. Jos 20v mies kertoo olevansa tavallinen ja ihan ok näköinen ja ihmettelee miksei löydä seuraa, vastaus on:

      "Miksi kukaan kiinnostuisi tavallisesta? Mikä erottaa sinut muista? Etkö keksi parempaa avausrepliikkiä kuin moikkamitäkuuluu?".

      Olet samassa tilanteessa kuin miehet nuorempana. Et saa automaattisesti tuhatta pistettä vain olemalla nainen, nyt sinunkin on erotuttava jollain tapaa muista.

    • 7iii8799
      • Kirj

        Ei linkkejä tänne.


      • SuomenTäydellisetNaiset

        50 -nainen on kuuma ja haluttava, jopa yli 10 v nuoremmille miehille. Tosi asia on, että naisilla nykyinen 50-60 on entinen 40. Naiset kuntoilevat, laittautuvat ja näyttävät todella hyviltä.
        Sen sijaan monet 45 v täyttäneet miehet näyttävät niin loppuunajetuilta harmaassa lookissaan, mahat pömpöllä, naama punakkana, että huh huh.
        Ainoastaan hyvin treenattu ja/tai helv... rikas 45 v täyttänyt mies saa enää nykyään nuoremman Ok-näköisen naisen. Punakoiden ja pönäköiden norttimiesten on tyydyttävä punakkaan ja pönäkkään ikäiseensä naiseen.


      • nainen50paras

        "50 -nainen on kuuma ja haluttava, jopa yli 10 v nuoremmille miehille." Pitää muuten paikkansa.
        Olen törmännyt useampaan kalju,möhömaha, vaihdevuosissa oleviin "myöhäisheränneisiin" miehiin, joilla on pienet lapset. Vaimo noin 10 vuotta nuorempi. Kyllä nyt kelpaisi äitipuoleksi pilteille, jonka äiti haluaa kokea vielä kerran nuorempian viriilejä miehiä.


      • Turrrrrjake
        SuomenTäydellisetNaiset kirjoitti:

        50 -nainen on kuuma ja haluttava, jopa yli 10 v nuoremmille miehille. Tosi asia on, että naisilla nykyinen 50-60 on entinen 40. Naiset kuntoilevat, laittautuvat ja näyttävät todella hyviltä.
        Sen sijaan monet 45 v täyttäneet miehet näyttävät niin loppuunajetuilta harmaassa lookissaan, mahat pömpöllä, naama punakkana, että huh huh.
        Ainoastaan hyvin treenattu ja/tai helv... rikas 45 v täyttänyt mies saa enää nykyään nuoremman Ok-näköisen naisen. Punakoiden ja pönäköiden norttimiesten on tyydyttävä punakkaan ja pönäkkään ikäiseensä naiseen.

        Totta! Ja sitten useimmat kulkee niissä lököfarkuissa ja päällä,mitä sattuu..Vie haaveilevat nuorista naisista,mikä sinänsä on aika koomista.Niistä nuorista naisista kilpailee,myös nuoret ja komeat miehet,joten toivoa ei ole!! Jos on komea ja varakas vanhenpi mies niin ,sitten asia eri. Nämä heikkolahjaiset turjakkeet ottavat julkkismiehistä mallia,joilla nuorenpi nainen,mutta ei se niin mene tavis turjakkeen kanssa..Varmaan nuo raasut katsoneet peiliin viimeksi viime vuosituhannella!!!


      • jokke---
        SuomenTäydellisetNaiset kirjoitti:

        50 -nainen on kuuma ja haluttava, jopa yli 10 v nuoremmille miehille. Tosi asia on, että naisilla nykyinen 50-60 on entinen 40. Naiset kuntoilevat, laittautuvat ja näyttävät todella hyviltä.
        Sen sijaan monet 45 v täyttäneet miehet näyttävät niin loppuunajetuilta harmaassa lookissaan, mahat pömpöllä, naama punakkana, että huh huh.
        Ainoastaan hyvin treenattu ja/tai helv... rikas 45 v täyttänyt mies saa enää nykyään nuoremman Ok-näköisen naisen. Punakoiden ja pönäköiden norttimiesten on tyydyttävä punakkaan ja pönäkkään ikäiseensä naiseen.

        Tämä on kyllä ihan totta, ukot ei vaan huomaa, että pelkät aurinkolasit ja maastopyörä ei riitä naisten hurmaamiseen, kun on 20-30v vain juotu jossain lähiön kuppilassa ja keväällä luullaan itseä niin seksikkääksi,kun on aurinkolasit,nahkaliivit, hikinen t-paita ja lökärishortsit.


    • Ota yhteyttä ja katotaan...

      • fdssfsssdsss

        Metsästys naisille turn off..


      • kalastelen.mieluusti
        fdssfsssdsss kirjoitti:

        Metsästys naisille turn off..

        Eikä ole!

        Mua tökkäs se, että herra ei osannut kirjoittaa oikein sanaa "bearnaise-kastike". Tuollaisista pikkuasioista huomaa, että yliopisto on hyvin heikosti sivistävä laitos nykyään. Eli vois ihan hyvin jättää koulutukset kaikilta mainitsematta...


      • kokonaisuusratkaisee
        kalastelen.mieluusti kirjoitti:

        Eikä ole!

        Mua tökkäs se, että herra ei osannut kirjoittaa oikein sanaa "bearnaise-kastike". Tuollaisista pikkuasioista huomaa, että yliopisto on hyvin heikosti sivistävä laitos nykyään. Eli vois ihan hyvin jättää koulutukset kaikilta mainitsematta...

        Itsekään en kyllä valitse kumppania koulutuksen perusteella. Tohtorin tutkinto ei siis tee vaikutusta...


    • Hiivatloppu

      Onko sulla kenties hiivaa vitussa ku et miehille kelpaa? Vai onko hirveesti syyliä reijän ympärillä...

      • MinäIhanaNainen

        Ei mutta sinuun ei varmaan ole silti mahkuja...


      • Comistus

        Mitäs hiivasta, mutta kun siellä on matoja.


    • Niinpaljonhyvää

      Olipa masentavaa luettavaa. 50-vuotiasta naista kutsutaan mummeliksi. Ja tämä ikuinen vastakkainasettelu miehet-naistet-sitä-ja-tätä. Ei varmasti kukaan löydä ketään, jos lähtökohtaisesti asenne toiseen on jo noin negatiivinen. Älkää ihmiset lyökö leimaa ihmiseen ennen kuin tunnette hänet. Kaikki eivät ole niin kuin eksäsi.

      • 50lähenee

        Siitä taitaa olla puhe, mistä puute. Minusta 50-naiset vaikuttaa ihan hyviltä, eikä teinejä tarvitse vilkuilla.


      • InainenN
        50lähenee kirjoitti:

        Siitä taitaa olla puhe, mistä puute. Minusta 50-naiset vaikuttaa ihan hyviltä, eikä teinejä tarvitse vilkuilla.

        Juuri näin... onneksi on meitä, jotka arvostaa samanikäistä ihanaa ihmistä. Itse ainakin koen olevani parhaimmillani melkein viisikymppisenä. Elämä on ihanaa.


      • jhgfjhgfhgfjhf

        Täällä on paljon parikymppisiä, syrjäytyneitä miehiä. Eivät kelpaa ikäisilleen, niin täytyy olla täällä riehumassa. Niille toki kolmekymppinenkin on rupsahtanut ja mummeli. Itsekin pidin tosin parikymppisenä kolmekymppisiä ikäloppuina. Viiskymppiset oli jo haudan partaalla..


    • nettisittiäisiä

      Komea ja varakas vanhempi mies hakusessa taas - hoh hoijaa. Vanhemman miehen ei tarvitse olla varsinaisesti komea, jos se vaan on riittävän varakas.

      Jopa 80v miehet löytää pitempiaikaistakin seuraa alle 35v naisista, jos vaan ovat riittävän varakkaita. Jos äijä on ihan kauhea kitupiikki, mikä ei koskaan käytä sitä varallisuuttaan tämän naikkosen suuntaan , silloin se tosin ei toimi mitenkään.

      50v kurppaantunut ihan tavallisen näköinen vanha aikuinen nainen extrakiloilla, parasta ennen päiväys meni jo mutta vaatimustaso pilvissä leijuu edelleen jossain kuplassaan.
      Nykyään netin lihatiskillä kilpailu on kovaa, kysyntä ja tarjonta eivät enää kohtaa.
      Onnea vaan sen varakkaan toimitusjohtajan etsinnässä, se tosin deittailee niitä 20 naikkosia niin pitkään kun sielu sietää ja markkinoille kelpaa. Mitä hittoo se tekee enää mitään sillä kurppaantuneella 50 naisvaatimella, revakuivanneella rusinalla ja ryppyreikäkin musta kuin
      n...rin takapuoli ja holotna kuin mikä.

      Se on ne kulahtaneet voimakastahtoiset nalkuttavat pirunmarjat nähny jo, ja huonoiksi havainnut.

      • SuomenTäydellisetNaiset

        Voi sua pienimunaista miestä. Sinut on juuri tainnut jättää joku kuuma & haluttava 50-sulotar.
        Tosissaan näyttää ottavan norttimiehellä koville, kun pitää noin rumaa ja epäasiallista kieltä suoltaa.
        Meille kuumille hottiksille on apteekissa tarjolla mm. estrogeenituotteita, joilla pysytään sieltä kosteina ja kimmoisina. Voidaan värjätä hiuksia ja meikata.
        Sulla kurppamies ei ole mahdollisuutta muuhun kuin Viagraan. Huvittavalta näytät, jos yrität harmaita värjätä tai kaljuas kätkeä.


      • my.arse

        Ai että, osasitpa herttaisesti pukea sanoiksi ajatuksesi ja tunteesi. Sinusta saa joku vielä hyvän miehen :)


      • nainenR

        Kuka uhraisi elämänsä ja aloittaisi suhteen rahan takia? Eiköhän se muu asia mikä pitää yhdessä...


      • sydänkaipaasydäntä
        nainenR kirjoitti:

        Kuka uhraisi elämänsä ja aloittaisi suhteen rahan takia? Eiköhän se muu asia mikä pitää yhdessä...

        Olet täysin oikeassa, viis rahasta.


      • puhuvatpäät
        nainenR kirjoitti:

        Kuka uhraisi elämänsä ja aloittaisi suhteen rahan takia? Eiköhän se muu asia mikä pitää yhdessä...

        Useimmat naiset. Kyllä miehet sen tuntee nahoissaan, kuin myös katselemalla ja kuuntelemalla muita miehiä, miten heillä asiat on mennyt ja menee. Toyboyt on sitten toinen juttu, eli silloin miehellä ei välttämättä tarvitse olla resursseja tai statusta, jos mies alkaa toyboyksi vanhemmalle tai ulkonäöllisesti häntä "tasottomammalle" naiselle.


      • parastaelämässä
        puhuvatpäät kirjoitti:

        Useimmat naiset. Kyllä miehet sen tuntee nahoissaan, kuin myös katselemalla ja kuuntelemalla muita miehiä, miten heillä asiat on mennyt ja menee. Toyboyt on sitten toinen juttu, eli silloin miehellä ei välttämättä tarvitse olla resursseja tai statusta, jos mies alkaa toyboyksi vanhemmalle tai ulkonäöllisesti häntä "tasottomammalle" naiselle.

        En todellakaan halua rikasta miestä, kun en itsekään ole rikas. Tulen juuri sopivasti toimeen, ja olen onnellinen näin. Antoisassa parisuhteessa on kyse ihan muusta, kuin rahasta. Olen parhaimmillani nyt nelikymppisenä naisena, ja ei ole miesten kiinnostuksesta pulaa.


      • weggline
        parastaelämässä kirjoitti:

        En todellakaan halua rikasta miestä, kun en itsekään ole rikas. Tulen juuri sopivasti toimeen, ja olen onnellinen näin. Antoisassa parisuhteessa on kyse ihan muusta, kuin rahasta. Olen parhaimmillani nyt nelikymppisenä naisena, ja ei ole miesten kiinnostuksesta pulaa.

        Ja kun ei ole pulaa kiinnostuksesta niin turhiin viesteihin ei tarvi vastata paitsi jos on isotuloinen tms.
        Tuota ei nimittäin usko erkkikään ettet haluaisi rikasta miestä, et siis tykkäisi viettää vuodesta muutamaa kuukautta Miami Beach,illä?


      • Isopääläski
        parastaelämässä kirjoitti:

        En todellakaan halua rikasta miestä, kun en itsekään ole rikas. Tulen juuri sopivasti toimeen, ja olen onnellinen näin. Antoisassa parisuhteessa on kyse ihan muusta, kuin rahasta. Olen parhaimmillani nyt nelikymppisenä naisena, ja ei ole miesten kiinnostuksesta pulaa.

        Se kyllä tiedetään, ettei rahalla saa kaikkea, ehei, ei läheskään... Mutta varma tosi on, että jos mies on edes pikkuvarakas(omaisuutta muutaman satatonnin edestä ja parin sadan tonnin osakesalkku), niin naisseuraa on, eiku ON. Eikä miehen tarvitse olla mikään "Engelbert Humperdinck". Isomahainen ja tikkujalkainenkin kelpaa, kunhan tosiaan ei ole kitupiikki, vaan satsaa naiseensa.

        Itsekin olen "maanantaikappale", tai oikeastaan rehellisesti lausuen liian perso makealle ja herkuille. Olisin kohtuukurantti 20 kiloa kevyempänä ja syvät lihakset treenattuna. Omaakin vikaa siis on kehnossa ulkonäössäni. Isopäinen "jöyssi", mutta kas kummaa. Naiset ovat kiinnostuneita. Yksikin sanoi, kun kerroin rehellisesti jo ennen tapaamistamme ulkonäköni, että "hei, ei sinun tarvitsekaan olla hyvännäköinen, riittää kun minä olen. Ja minä lupaan olla."

        Ja se tapaaminen! Huh, huh, ja oi, eee...! Eteeni asteli lentoaseman liukuhihnan viereltä NAINEN. Henkeni oli salpaantua. Pastellinsävyiset laatunahkahousut, samanvärinen nahkapusero, vai jakuksiko niitä sanotaan. Korkosaappaat, ja huoleton baskerityylinen päähine rennon kallellaan. Mitä? Tiesikö se? Siis sen, että fantasioissani oli usein vieraillut juuri tuollai puettu leveälanteinen ja erottuvavyötäröinen geometrian mallikappale.

        Oli mulle yllätys, kun se ei mitenkään tuntunut inhoavan minua. No, olen sangen siisti mm. suuhygieniani osalta. Kyllä teki gutaa, kun se suuteli kevyesti otsalle ja rutisti kuin sodasta palannutta miestään. Pari viikkoa oltiin ekatapaamisella yhdessä ja minä maksoin huilut ja viulut. Silti minusta tuntui, että jäin kirkkaasti voitolle, vaikka maksuvälinettä hupeni kokonaista 8000 eunukkia. Taannut en mitään, muttei hän pyytänytkään. Myöhemmin kyllä, mutta siitä ei tässä enempää.


      • ee44rr
        Isopääläski kirjoitti:

        Se kyllä tiedetään, ettei rahalla saa kaikkea, ehei, ei läheskään... Mutta varma tosi on, että jos mies on edes pikkuvarakas(omaisuutta muutaman satatonnin edestä ja parin sadan tonnin osakesalkku), niin naisseuraa on, eiku ON. Eikä miehen tarvitse olla mikään "Engelbert Humperdinck". Isomahainen ja tikkujalkainenkin kelpaa, kunhan tosiaan ei ole kitupiikki, vaan satsaa naiseensa.

        Itsekin olen "maanantaikappale", tai oikeastaan rehellisesti lausuen liian perso makealle ja herkuille. Olisin kohtuukurantti 20 kiloa kevyempänä ja syvät lihakset treenattuna. Omaakin vikaa siis on kehnossa ulkonäössäni. Isopäinen "jöyssi", mutta kas kummaa. Naiset ovat kiinnostuneita. Yksikin sanoi, kun kerroin rehellisesti jo ennen tapaamistamme ulkonäköni, että "hei, ei sinun tarvitsekaan olla hyvännäköinen, riittää kun minä olen. Ja minä lupaan olla."

        Ja se tapaaminen! Huh, huh, ja oi, eee...! Eteeni asteli lentoaseman liukuhihnan viereltä NAINEN. Henkeni oli salpaantua. Pastellinsävyiset laatunahkahousut, samanvärinen nahkapusero, vai jakuksiko niitä sanotaan. Korkosaappaat, ja huoleton baskerityylinen päähine rennon kallellaan. Mitä? Tiesikö se? Siis sen, että fantasioissani oli usein vieraillut juuri tuollai puettu leveälanteinen ja erottuvavyötäröinen geometrian mallikappale.

        Oli mulle yllätys, kun se ei mitenkään tuntunut inhoavan minua. No, olen sangen siisti mm. suuhygieniani osalta. Kyllä teki gutaa, kun se suuteli kevyesti otsalle ja rutisti kuin sodasta palannutta miestään. Pari viikkoa oltiin ekatapaamisella yhdessä ja minä maksoin huilut ja viulut. Silti minusta tuntui, että jäin kirkkaasti voitolle, vaikka maksuvälinettä hupeni kokonaista 8000 eunukkia. Taannut en mitään, muttei hän pyytänytkään. Myöhemmin kyllä, mutta siitä ei tässä enempää.

        Oliko nainen niin paljon pitempi että sai suudella suoraan sua otsaan?
        Suomesta olisit löytänyt naisen halvemmalla, ehkä jopa puoleen hintaan.


      • Isopääläski
        ee44rr kirjoitti:

        Oliko nainen niin paljon pitempi että sai suudella suoraan sua otsaan?
        Suomesta olisit löytänyt naisen halvemmalla, ehkä jopa puoleen hintaan.

        179 senttiä ja korkeat korot. Painonkin vakoilin. 80 kilahdusta, mutta ei mikään "junttapulla", vaan hyvin kaareva ja geometrinen kroppa. Ja Suomi-nainen ihan etnisestikin.


      • oo665
        Isopääläski kirjoitti:

        179 senttiä ja korkeat korot. Painonkin vakoilin. 80 kilahdusta, mutta ei mikään "junttapulla", vaan hyvin kaareva ja geometrinen kroppa. Ja Suomi-nainen ihan etnisestikin.

        Pari viikkoa tuli maksamaan 8000 eunukkia. Paljonko yksi eunukki on euroon verrattuna?
        8000 euroa ei tietenkään voinut kulua, se olis jo osoitus suuresta tyhmyydestä.


    • SakuSammakkomies

      Miksi tuonne vastaisi? Jokainen tai lähes jokainen oli mies tai nainen hakee vain itseään nuorempaa. Tylsistyy siinä heti edes käymään enää palstalla. Ikä ja näkö vain merkitsee, mikään muu ei palstoilla hakijoita tunnu kiinnostavankaan, ei edes lueta jos nuo kaksi ei täsmää.
      Nuorena se oli helppoa niin työelämässä kuin tansseissa, aina löytyi seuraa.

      • ikäonainasopiva

        No minä ainakin haluan mieluiten omanikäiseni miehen. Tottakai suhteen alussa kiinnitetään huomiota sopivaan ikään ja näköön, mutta sitten aletaan tutustua siihen tärkeimpään, eli luonteeseen. Jos luonne ei sitten miellytä, ei suhde jatku, oli miten kaunis/komea tahansa.

        En ollenkaan ymmärrä, mitä tekemistä iällä on siinä, löytyykö kumppania. Aina jonkun ikäinen on sopivan ikäinen....


    • Sugar12

      Pari naisystävääni 50 löysivät samanikäiset miehet ihan todellisesta elämästä. Ei kaikki etsi,sitä nuorenpaa ja elämä samanikäisen kanssa helpompaa kaikin tavoin,kuin että olisi monta kymmentä vuotta ikäeroa. Huvittavaa,kun etsitään sitä 20v nuorenpaa varsinkin miehet,eivät ymmärrä että nuoria miehiäkin vapaana. Kyllä se iso ikäero,jossain vaiheessa näkyy..Saahan sitä unelmien ihmistä etsiä koko ikänsä,jos ei ymmärrä omaa tasoaan!!! Sitten nämä turn-off tapaukset kiukuttelevat palstalla haukkuen muita..Katsokaa ensin peiliin!!!

      • NotBitter

        Täällä on tosiaan näitä katkeroituneita räkyttäjiä, jotka eivät ole onnistuneet löytämään kumppania itselleen. Mutta olen sillä kannalla, että he ovat vähemmistö. Kun olin treffit24:ssä, viestittelin paljon, ja treffasinkin muutamia, ja suurin osa näistä miehistä oli mukavia ja kohteliaita. Oma kulta löytyi kuitenkin sattumalta oikeasta elämästä aivan yllättäen, joten ei tarvitse enää etsiä netistä eikä muualtakaan. Olen nelikymppinen eronnut nainen.


      • N4343

        Saako kysyä missä tai millaisessa tilanteessa te käytännössä tapasitte? Mun mielestä miehiin on nykyisin ihan mahdotonta tutustua "oikeassa elämässä" (ts. olen varmaan niin pälli sosiaalisissa tilanteissa etten huomaa vaikka joku olisi kiinnostunut) ja kun nettitreffeilläkään en käy niin mahdollisuudet olemattomat.


      • bokotti-
        N4343 kirjoitti:

        Saako kysyä missä tai millaisessa tilanteessa te käytännössä tapasitte? Mun mielestä miehiin on nykyisin ihan mahdotonta tutustua "oikeassa elämässä" (ts. olen varmaan niin pälli sosiaalisissa tilanteissa etten huomaa vaikka joku olisi kiinnostunut) ja kun nettitreffeilläkään en käy niin mahdollisuudet olemattomat.

        Minuun miehenä voisi naiset tutustua, mutta harva nainen on rohkea ja tulee jutteleen? Itse ihastuin työpaikalla 50 naiseen,joka oli tullut lomasijaiseksi muutamaksi kuukaudeksi? En päässyt,kuin ulko-ovesta sisään ja muutama muukin oli samassa paikassa,niin tämä nainen sai heti pääni kääntymään, oli leveät lanteet,vyötärö,n. 177cm ja varmaankin 85-90kg, mutta nätti myös kasvoiltaan? Niin,seurasin katseella ja sitten istuimme kahvihuoneessa, mutta nainen oli hiljaa ja kuunteli muitakin,mitä puhuimme? En ollut paikalla,kuin tunnin, mutta kaipasin jo sitä hymyä ja naurua uudelleen. Seuraavalla viikolla hän sitten jo ihan minua varten keitti kahvia, vaikka sanoi,että muutkin tulee juomaan? Juteltiin kaikesta tunnin verran ja sitten hän vahingossa otti silmälasit päästään, niin sanoin kiertelemättä,että olet tosi nätti. Sitten hän sanoikin, että hän yritti muilta kysellä minusta,kun ei kehdannut ensimmäisellä kerralla tulla jutteleen ja hänellä oli ennakkoluuloja,että olen joku firman asiakas ja vähän erikoinen?No,juttu luisti vieläkin enemmän ja hän sanoi, että älä yritä iskeä häntä? Mutta, niin vain kävi, että tämä varattu nainen soitti minulle ja sanoi, että voin aina poiketa kahville työaikana, hän keittää kyllä, niin keittikin?Sitten tuli kesälomat ja meni pari kuukautta, niin sama kaunotar soittaa, että hän on nyt täällä toisessa toimipisteessä,saat kahvia, kun tulet käymään, niin kävin ja aina oli muita lähellä, niin ei oikein ehditty puhua? Sitten kerran kysyin jotakin netistä, että voinko katsoa jotain osoitetta, niin heti hän pyysi päivystyshuoneeseen, tuli ihan lähelle tuolinsa kanssa ja kääntyi sopivasti, niin suutelin kysymättä, sitten pyysin anteeksi, mutta ei ollut pahoillaan, punastui vain. Sitten muut tulivatkin kahvihuoneesta, niin hän lähti minulle näyttämään jotain toisesta kerroksesta, minä uteliaana perässä, mutta nurkan takana kietoi kädet kaulalleni ja voi sitä himokasta pitkää suudelmaa. Jatkettiin samaa koko syksy ja seuraava vuosikin ja kun olisin saanut hänet sänkyyni, niin minä hölmöyksissäni peräännyin. Varattu nainen ja hänellä se oli aina kello, joka saneli suhteen, joten vaikeaa oli ehtiä edes suudelmia vaihtaan. Sitten sanoin varmaan jotain epäsopivaa, sanoin, että voit tulla meidän yksikköön, niin saan samalla siinä sinua hyväillä, niin löi puhelimen korvaani ja sen jälkeen ei tullut juttusille,ei textaillut, ei soitellut? Harmi, minä olin niin ihastunut,kuten hänkin, mutta en vaatinut eroamaan ja hän halusi aina pitää kulissit, vaikka mies olikin aina töiden jälkeen urheilua katsomassa sohvalla ja olutta joka ilta, kömpi sieltä kuulemma yöllä kaljanhajuisena sänkyyn ja nukahti? Naista pyysin joskus käymään, kun muutin, mutta ei ole näkynyt, harmi molemmille, viihdyttiin niin hyvin toistemme seurassa. Olisin voinut jatkaa vaikka vuosia ja sanoinkin sen hänelle.


      • woorty
        bokotti- kirjoitti:

        Minuun miehenä voisi naiset tutustua, mutta harva nainen on rohkea ja tulee jutteleen? Itse ihastuin työpaikalla 50 naiseen,joka oli tullut lomasijaiseksi muutamaksi kuukaudeksi? En päässyt,kuin ulko-ovesta sisään ja muutama muukin oli samassa paikassa,niin tämä nainen sai heti pääni kääntymään, oli leveät lanteet,vyötärö,n. 177cm ja varmaankin 85-90kg, mutta nätti myös kasvoiltaan? Niin,seurasin katseella ja sitten istuimme kahvihuoneessa, mutta nainen oli hiljaa ja kuunteli muitakin,mitä puhuimme? En ollut paikalla,kuin tunnin, mutta kaipasin jo sitä hymyä ja naurua uudelleen. Seuraavalla viikolla hän sitten jo ihan minua varten keitti kahvia, vaikka sanoi,että muutkin tulee juomaan? Juteltiin kaikesta tunnin verran ja sitten hän vahingossa otti silmälasit päästään, niin sanoin kiertelemättä,että olet tosi nätti. Sitten hän sanoikin, että hän yritti muilta kysellä minusta,kun ei kehdannut ensimmäisellä kerralla tulla jutteleen ja hänellä oli ennakkoluuloja,että olen joku firman asiakas ja vähän erikoinen?No,juttu luisti vieläkin enemmän ja hän sanoi, että älä yritä iskeä häntä? Mutta, niin vain kävi, että tämä varattu nainen soitti minulle ja sanoi, että voin aina poiketa kahville työaikana, hän keittää kyllä, niin keittikin?Sitten tuli kesälomat ja meni pari kuukautta, niin sama kaunotar soittaa, että hän on nyt täällä toisessa toimipisteessä,saat kahvia, kun tulet käymään, niin kävin ja aina oli muita lähellä, niin ei oikein ehditty puhua? Sitten kerran kysyin jotakin netistä, että voinko katsoa jotain osoitetta, niin heti hän pyysi päivystyshuoneeseen, tuli ihan lähelle tuolinsa kanssa ja kääntyi sopivasti, niin suutelin kysymättä, sitten pyysin anteeksi, mutta ei ollut pahoillaan, punastui vain. Sitten muut tulivatkin kahvihuoneesta, niin hän lähti minulle näyttämään jotain toisesta kerroksesta, minä uteliaana perässä, mutta nurkan takana kietoi kädet kaulalleni ja voi sitä himokasta pitkää suudelmaa. Jatkettiin samaa koko syksy ja seuraava vuosikin ja kun olisin saanut hänet sänkyyni, niin minä hölmöyksissäni peräännyin. Varattu nainen ja hänellä se oli aina kello, joka saneli suhteen, joten vaikeaa oli ehtiä edes suudelmia vaihtaan. Sitten sanoin varmaan jotain epäsopivaa, sanoin, että voit tulla meidän yksikköön, niin saan samalla siinä sinua hyväillä, niin löi puhelimen korvaani ja sen jälkeen ei tullut juttusille,ei textaillut, ei soitellut? Harmi, minä olin niin ihastunut,kuten hänkin, mutta en vaatinut eroamaan ja hän halusi aina pitää kulissit, vaikka mies olikin aina töiden jälkeen urheilua katsomassa sohvalla ja olutta joka ilta, kömpi sieltä kuulemma yöllä kaljanhajuisena sänkyyn ja nukahti? Naista pyysin joskus käymään, kun muutin, mutta ei ole näkynyt, harmi molemmille, viihdyttiin niin hyvin toistemme seurassa. Olisin voinut jatkaa vaikka vuosia ja sanoinkin sen hänelle.

        Uskomatonta höpinää, älykkyydellä ei mitään rajaa. Paremmankin jutun olisit varmasti voinut keksiä.


    • kokemustuokin

      Olen lähelle 50v, harrastan liikuntaa, matkailua, konsertteja, teatteria, terve, huolehdin itsestäni, asun yksin, kerran aviossa ollut.
      Miehet kyllä vastasivat ahkerasti viesteihini, mutta kukaan ei ollut hakemassa oikeaa suhdetta. Joku mukava mies kertoi muutaman viestin jälkeen, ettei enää hae mitään, ettei joudu pettymään.

      Ihmettelin useamman kohdalla, että ikäisilläni miehillä on vielä alaikäisiä lapsia, osalla vielä alakouluikäisiäkin. Ei minua kiinnosta enää lapsiarki tai teinitkään kilpailemaan ajasta.

      Haussa oli kahden aikuisen ihmiisen suhde omilla asumisilla.

      Ei ole enää.

    • pop98

      "
      No minä ainakin haluan mieluiten omanikäiseni miehen. Tottakai suhteen alussa kiinnitetään huomiota sopivaan ikään ja näköön, mutta sitten aletaan tutustua siihen tärkeimpään, eli luonteeseen. Jos luonne ei sitten miellytä, ei suhde jatku, oli miten kaunis/komea tahansa.
      "

      -50v ikäisten suhteissa on kyllä ylivoimaisesti tärkeimmäksi asiaksi osoittautunut miehen seksuaalinen potentiaali, sen vanhemmat miehet muutaman kaljan jälkeen on rehellisesti kertoneet.
      -Kun seksi hiipuu, nainen häipyy heti, AINA.
      -Tuossa vaiheessa nainen hakee poikkeuksetta seksiä, ei kumppania koska avioliittoa jo 20v takana.
      -Miehen luonne ei naisia kiinnosta.

      Jos nainen saa valita:
      1) Kusipää 50 mies, mutta vehkeet pelaa ja seksiä paljo.
      2) Ihana sivistynyt fiksu hellä mies, mutta vehkeet ei pelaa, ei seksiä.

      Nainen voi itse mielessään miettiä kumman valitsee, jos muita vaihtoehtoja ei ole.
      Valitsee 1):n .

      Koska naisella on runsaasti ystäviä ja harrastuksia ja voi tehdä kaikkea muuta ilman miestäkin, mutta tarvii kumppanin vain yhteen asiaan, seksiin.


      Rehellisyyttä peliin siskot, kiitos!

      • totuusontämäjust

        Asia ei mene noin. Jos täytyy valita seksittömän suhteen ja seksin väliltä, valitsen nuoren miehen FWB- kumppaniksi. Miksi ihmeessä ottaisin vittumaisen vanhan miehen, kun on kivoja nuoria tarjolla?

        Sivistynyt, hellä mies voi tyydyttää naisen muullakin tavalla kuin niillä toimimattomilla vehkeillä. Viagraakin voi kokeilla. Valitettavasti nämä "sivistyneet" miehet kostavat impotenssinsa kumppanilleen, eivätkä edes yritä muuta keinoa harrastaa seksiä. Yleensähän nää 50 ikäiset on muutenkin surkeita sängyssä: jos eivät ole, heillä on parisuhde, ei niitä vaimo päästä vapaille markknoille.


      • tämäköontotuus
        totuusontämäjust kirjoitti:

        Asia ei mene noin. Jos täytyy valita seksittömän suhteen ja seksin väliltä, valitsen nuoren miehen FWB- kumppaniksi. Miksi ihmeessä ottaisin vittumaisen vanhan miehen, kun on kivoja nuoria tarjolla?

        Sivistynyt, hellä mies voi tyydyttää naisen muullakin tavalla kuin niillä toimimattomilla vehkeillä. Viagraakin voi kokeilla. Valitettavasti nämä "sivistyneet" miehet kostavat impotenssinsa kumppanilleen, eivätkä edes yritä muuta keinoa harrastaa seksiä. Yleensähän nää 50 ikäiset on muutenkin surkeita sängyssä: jos eivät ole, heillä on parisuhde, ei niitä vaimo päästä vapaille markknoille.

        Siksikö sängyssä surkeet 50 miehet etsivät nuoria naisia, jotka eivät vielä tiedä mitä hyvä seksi on?


      • 52fkgkh
        totuusontämäjust kirjoitti:

        Asia ei mene noin. Jos täytyy valita seksittömän suhteen ja seksin väliltä, valitsen nuoren miehen FWB- kumppaniksi. Miksi ihmeessä ottaisin vittumaisen vanhan miehen, kun on kivoja nuoria tarjolla?

        Sivistynyt, hellä mies voi tyydyttää naisen muullakin tavalla kuin niillä toimimattomilla vehkeillä. Viagraakin voi kokeilla. Valitettavasti nämä "sivistyneet" miehet kostavat impotenssinsa kumppanilleen, eivätkä edes yritä muuta keinoa harrastaa seksiä. Yleensähän nää 50 ikäiset on muutenkin surkeita sängyssä: jos eivät ole, heillä on parisuhde, ei niitä vaimo päästä vapaille markknoille.

        Minä 50 mies lähdin itse suhteesta jossa oli paljon seksiä ja jatkoin samaa rataa nuoremman naisen kanssa. Tosin 50v exä oli innokkaampi ja huomattavasti parempi sängyssä kuin nuorempi nainen joten tuli tehtyä huono kauppa.


      • Viehemies

        Kyllä nykyään ne pelien toimivuus ei taida olla ongelma kellään miehellä, 5 min käynti perus tk lääkärillä riittää että saa reseptin ja sitten pelit ja vehkeet soi ja lippu on korkealla hautaan asti. Kiitos lääketieteen. Eli kenenkään naisen ei pitäisi nro 1 ongelmasta kärsiä enää.


    • vanhaäijä-55

      SaaraLiina.Miss sie oot?

    • Annette

      Kyllä miehet pelkää. Itsekään en ole saanut vastausta. En minäkään pure en ainakaan koneen tai iPhonen välityksellä. Jos olet kaunis, miehet ei lähesty sinua, korkeintaan jos ovat ottaneet parit oluet. Katsovat pitkään, mutta eivät tule juttusille. En ole koskaan tyrkyttänyt itseäni, jos joku on kiinnostunut, tulee jutteleen, mutta ei ole tullut. En tiedä mitä ajattelevat.

      • Ajattelevat kai että puretkohan sinä :)
        Kaunis nainen saa aina ajattelemaan että ei tuo musta voisi kiinnostua eikä takuulla ole vapaa.
        Olutta en juo mutta menisin juttelemaan siltikin jos näyttäisi siltä että yksinhän nainen näyttäis olevan siellä jossain eikä tarvitse olla kauniskaan.
        En ole siis missään nettideittipalstoilla mukana vaan tarkoitin että jos livenä näkisin mielenkiintoisen naisen yksikseen niin en jäisi seisoskelemaan tumput suorana sinkkuna ollessani.


      • veemän
        Jiimen kirjoitti:

        Ajattelevat kai että puretkohan sinä :)
        Kaunis nainen saa aina ajattelemaan että ei tuo musta voisi kiinnostua eikä takuulla ole vapaa.
        Olutta en juo mutta menisin juttelemaan siltikin jos näyttäisi siltä että yksinhän nainen näyttäis olevan siellä jossain eikä tarvitse olla kauniskaan.
        En ole siis missään nettideittipalstoilla mukana vaan tarkoitin että jos livenä näkisin mielenkiintoisen naisen yksikseen niin en jäisi seisoskelemaan tumput suorana sinkkuna ollessani.

        Millainen on ruma nainen tai ruma mies?


      • veemän kirjoitti:

        Millainen on ruma nainen tai ruma mies?

        Olisko veemäinen?


      • ruma.elsa
        Jiimen kirjoitti:

        Olisko veemäinen?

        Mut ulkonäkö?


      • pppppptttt
        ruma.elsa kirjoitti:

        Mut ulkonäkö?

        Mutmut. Sano sinä millainen on ruma ulkonäkö kun kerran elsaa rumana pidät.


      • jkiok

        Mitä kauniimpi nainen on, sitä töykeämmin käyttäytyy miehiä kohtaan. Metoo muokkaa naisten käsityksiä miehistä.


    • gunnar-g

      Mie en sano mittää.

    • Treffailija47

      Kyllähän ne vastaa, mutta aina ne väärät. Hän ei kyllä vastaa jonka toivoisin. :D Ja itse vain vähän alle 50 vee.

    • jokunyvaa

      Ihan outo ajatus näin 30v miehenäkin että NAINEN laittaisi viestiä tai edes vastaisi, tai että edes olisi miltään kantilta sellainen että uskaltaisi laittaa viestiä tai vastata

    • Heikki_Sinsemilla

      Tosiasiassa miehille ja naisille kelpaa ihan vain joku jonka kanssa on hyvä. Sillä lailla luonto toimii. Kulttuurissamme on kuitenkin jatkuvasti tiukkenevat normit. On esimerkiksi maatalousyhteiskunnan ja 50 vuotta sitten menneen teollisen täystyöllisyyden perua normi työssäkäynnistä, joka ei ole aikoihin vastannut todellisuutta. Mutta suorittaa pitäisi kuin hullu.

    • Olen mies 40 . Itseäni ei oikein 40 tai vanhemmat kiinnosta, kun nuoremmatkin hymyilee ja jopa lähestyy. Täältäkin yksi 29 v. bongasi minut sinkkupalstalta vuosi sitten sähköpostikumppaniksi ja maaliskuussa 2017 söpö 18 v. lukiolaistyttö lähestyi minua itse tietäen kyllä minun olevan varmasti häneen ihastunut. Miksi menisin menisin etsimään 50 naista jostain netistä, kun nuoremmat lähestyvät minua itse? Sitten kun olen 50 niin minulla on mahdollisesti 28 v. ja 39 v. naisystäviä, miksi sen ikäisenä ei kiinnosta etsiä 50 seuraa eli ikäistään? Kyllä viehättävyydessä osittain nuorempi nainen voittaa, mutta ei täysin.

      Tietyllä tavalla 50 nainen saattaa olla viehätysvoimillaan ihmisenä - ei liian vanhana, mutta kumminkin elämää nähneenä ja henkisesti sivistyneenä. Mielestäni sellaiselle naiselle mies 60 saattaisi olla mielenkiintoinen tuttavuus, mutta valitettavasti siihen ikään mennessä miehet ovat jo löytäneet yleensä sen naisen tai kokeneet naisen ystävyyden monipuolisesti. Heille 50 nainen ei aina kelpaa, mutta eivät ne harvat hyvät vapaana ja toisaalta sellaisista hyvistä vapaista miehistä on niin valtava kysyntä, sillä naisia tuossa ikäluokassa on vapaana enemmän. Kysyntä ikäluokassasi lievästi sanottuna vinoutunut noista hyvistä vapaista miehistä. Naisia on vapaana paljon enemmän, miksi hyvät 50 miehet eivät etsi hyvää 50 naista netistä. Lisäksi minuakin esimerkiksi rakkaus&seksisuhde kiinnostaa paljon enemmän kauniin lukion kolmasluokkalaisen kanssa kuin jo lisääntymiskyvyn menettäneen naisen kanssa. Seksikkyys osittain häviää miesten silmissä, kun naisella hedelmällisyys laskee tai häviää kokonaan? Itse kyllä 50 saatan olla juuri kiinnostunut 50 naisista kahdesta syystä: en haluaa enää perustaa lapsiperhettä (siinä 53-vuotias nainen ei ole enää sellaista vaatimassa, kun kuukautiset ovat loppuneet ja lisääntymiskyky) ja toisaalta en ole yhtä kyvykäs kuin 20-vuotiaana seksuaalisesti (sen takia vähemmän kyvykkyyttä vaativa samanikäinen 50 , 60 ja 70 saattaa tulevaisuudessa kiinnostaa minua enemmän kuin nuori nainen seksuaalisuutensa huipussa oleva noin 20-vuotias!). Mutta huomauttaisin, että vaikka olisin tulevaisuudessa vapaa 50 - niin en mitä todennäköisemmin etsi sitä elämäni 50 naista mistään netistä vaan kyllä niihin naisiin tutustuu paremmin jossain muualla!

      • plaaaaaaaaaa

        Hmm, tuon takia yhtenä syynä 40 ikäisenä, voisin olla kiinnostunut nuoremmista tai vanhemmista miehistä, koska saman ikäinen ei kiinnosta vastapuolta, vaan esim. se perheen perustaminen nuoremman naisen kanssa. Voihan sitä etsiä elämänkumppania siltä pohjalta joka yhdistää nyt tai myöhemmässä iässä, vaikka lapsettomuus, yksinäisyys, erot, lapset, päihteet, seksi, miten vaan kukin haluaa elää, jos ne sitten kohtaa ne elämät.

        Luulen että viiskymppisenä kommentoin täällä yhä samoista aiheista mutta ei se mitään, siinä joutessa ehtiikin olla monta irtosuhdetta, kunnes toivo aidosta pidemmästä elämänkumppanista joka ottaa sinut ihmisenä eikä objektina haihtui jo aikoja sitten savuna ilmaan. :D Mitä seksiin tulee, sitä varten on kaupan vaikka mitä stimulantteja vaikka seksikaupasta (täällä chatissa ja sivustoilla oleillessa) mielikuvitus on rajana (rumille pariskunnille vaikka, kuulostiko hyvältä?)

        Itse olen ruma kuin persereikä.


      • plaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Hmm, tuon takia yhtenä syynä 40 ikäisenä, voisin olla kiinnostunut nuoremmista tai vanhemmista miehistä, koska saman ikäinen ei kiinnosta vastapuolta, vaan esim. se perheen perustaminen nuoremman naisen kanssa. Voihan sitä etsiä elämänkumppania siltä pohjalta joka yhdistää nyt tai myöhemmässä iässä, vaikka lapsettomuus, yksinäisyys, erot, lapset, päihteet, seksi, miten vaan kukin haluaa elää, jos ne sitten kohtaa ne elämät.

        Luulen että viiskymppisenä kommentoin täällä yhä samoista aiheista mutta ei se mitään, siinä joutessa ehtiikin olla monta irtosuhdetta, kunnes toivo aidosta pidemmästä elämänkumppanista joka ottaa sinut ihmisenä eikä objektina haihtui jo aikoja sitten savuna ilmaan. :D Mitä seksiin tulee, sitä varten on kaupan vaikka mitä stimulantteja vaikka seksikaupasta (täällä chatissa ja sivustoilla oleillessa) mielikuvitus on rajana (rumille pariskunnille vaikka, kuulostiko hyvältä?)

        Itse olen ruma kuin persereikä.

        plaaaaaaa: "Itse olen ruma kuin persereikä."

        Itsekin eilen katsoin peiliin yliopistolla ja totesin, että ei se peilikuva oikein kaunis ole. Kaksi ja puoliviikko aikaisemmin olin pitänyt peilikuvaani vähän komeana, mutta en eilen. Sitten ajattelin peilin ääressä, että en ole kawaii -japaniksi.

        Kawaii (かわいい, [kaɰaiꜜi], "lovable", "cute", or "adorable" eli rakastettava, söpö ja ihana.

        Termiin voin kääntää siksi, että nuori nainen japanissa haluaa olla kaunis, hyväksytty ja suosittu. Minä koin hetken, että miehenä en noita asioita eilen ollut. Oikeastaan minun mielestäni mies voi saada rumana niin kuin mahdollisesti "sinä" suosiota naisten parissa, jos saa tuntemaan heidät kauniiksi, hyväksytyiksi j suosituiksi ihan oikeasti rehellisillä mielipiteillä. En minäkään eilen ajatellut olevani mikään kaunis, mutta tarkemmin olin ehkä jollain tavoin rakastettava ja ihastuvasta joistain miehistä ja naisista ihmisenä - en ulkoisen kauneuden kautta vaan hyvänä rakastettavana käytöksenä heitä kohtaan. Annoin toisille monesti arvon - ja sen takia olen jossain määrin kawaii, vaikka en niinkään ulkoisen kauneuden kautta. Mielestäni rumakin voi olla "kawaii" jossain merkityksessä, vaikka se jossain japanissa kyseinen termi olisi melkoista söpöilyä? Mielestäni termillä on hyväksynnän ja suosion ulottovuus - niissä ruma mies voi olla jotain saatessaan muut tuntemaan hyväsytyiksi ja kauniiksi?


      • peilikuva
        plaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Hmm, tuon takia yhtenä syynä 40 ikäisenä, voisin olla kiinnostunut nuoremmista tai vanhemmista miehistä, koska saman ikäinen ei kiinnosta vastapuolta, vaan esim. se perheen perustaminen nuoremman naisen kanssa. Voihan sitä etsiä elämänkumppania siltä pohjalta joka yhdistää nyt tai myöhemmässä iässä, vaikka lapsettomuus, yksinäisyys, erot, lapset, päihteet, seksi, miten vaan kukin haluaa elää, jos ne sitten kohtaa ne elämät.

        Luulen että viiskymppisenä kommentoin täällä yhä samoista aiheista mutta ei se mitään, siinä joutessa ehtiikin olla monta irtosuhdetta, kunnes toivo aidosta pidemmästä elämänkumppanista joka ottaa sinut ihmisenä eikä objektina haihtui jo aikoja sitten savuna ilmaan. :D Mitä seksiin tulee, sitä varten on kaupan vaikka mitä stimulantteja vaikka seksikaupasta (täällä chatissa ja sivustoilla oleillessa) mielikuvitus on rajana (rumille pariskunnille vaikka, kuulostiko hyvältä?)

        Itse olen ruma kuin persereikä.

        "Itse olen ruma kuin persereikä".

        Et oo. Katoit vahingossa peräpäätäsi. :)


      • ll99t

        Tziisus mikä pelle, luulet ittestäs vähän liikoja. Ootko päässyt panemaan tai seurustelemaan niiden nuorempien kanssa? Ei, et todellakaan ole.


    • Selitys

      Tuossa iässä miehet ovat jo naimisissa ja tarjolla on vain homoja.

    • Kato nimimerkki treffipuolelta ja ota yhteyttä....

      • liianjännä

        Katoin. Huivi tekee sut terroristin näköseks. ((


    • YksinOnParas

      Jos suomessa lähestyy naista ,niin se tarkoittaa nykyään sitä että mies on ahdistelija. Joten suosittelen miehiä vain pitäytymään itsekseen ja yksin niin ei tule leimatuksi rikolliseksi...Itse en ainakaan enää uskalla lähestyä tai sanoa mitään ventovieraalle naiselle koska voi tulla välittömästi ahdistelijan maine.

      • ddllg

        Tee niin, älä vaan puhu mitään naisille, se on kaikkein viisainta. Viisaita ovat myös neuvosi..


    • KarppaavaLarppaaja

      Omalla kohdallani pienipelisyys on syynä, joten varoen naisia lähestyn. Kun on pienet vehkeet, niin se tuottaa joillekkin naisille ongelmia, tästä johtuen ei ole niin helppo lähestyä naisia.

      • uteliaskyselijäkö

        Ihan uteliaisuudesta, mikä on mittasi? Siis kuinka monta senttiä erektiossa. Lehdissä kirjoitellaan että 13 cm on keskimitta, niin jääkö sinulla se alle?

        Koolla ei ole väliä, jos miehellä on halua ja taitoa (tai halu oppia) tyydyttää nainen muullakin kuin penetraatiolla. Ja voihan siinäkin käyttää apuvälineitä :) rakkaus on tärkeintä.


      • 18cm
        uteliaskyselijäkö kirjoitti:

        Ihan uteliaisuudesta, mikä on mittasi? Siis kuinka monta senttiä erektiossa. Lehdissä kirjoitellaan että 13 cm on keskimitta, niin jääkö sinulla se alle?

        Koolla ei ole väliä, jos miehellä on halua ja taitoa (tai halu oppia) tyydyttää nainen muullakin kuin penetraatiolla. Ja voihan siinäkin käyttää apuvälineitä :) rakkaus on tärkeintä.

        Vai lehdissä..eiköhän se löydy tuolta seksiosastolta ikuisena väittelyn aiheena. Itse en usko että kenelläkään olis niin pientä piliä.


      • nainene
        uteliaskyselijäkö kirjoitti:

        Ihan uteliaisuudesta, mikä on mittasi? Siis kuinka monta senttiä erektiossa. Lehdissä kirjoitellaan että 13 cm on keskimitta, niin jääkö sinulla se alle?

        Koolla ei ole väliä, jos miehellä on halua ja taitoa (tai halu oppia) tyydyttää nainen muullakin kuin penetraatiolla. Ja voihan siinäkin käyttää apuvälineitä :) rakkaus on tärkeintä.

        Kaikki palstapojat, kokoontukaa jonnekin ja vertailkaa ihan livenä, ei voi ainakaan huijata. ;D
        4 senttiä halkaisija on muuten liian paljon..
        Mikä on miehen mitta? Kalun pituus, rahapussin paksuus vai joku muu?
        Naisena arvostan miestä, joka osaa keskustella ja näyttää tunteensa. Suukottaa, halailee...


      • KarppaavaLarppaaja
        uteliaskyselijäkö kirjoitti:

        Ihan uteliaisuudesta, mikä on mittasi? Siis kuinka monta senttiä erektiossa. Lehdissä kirjoitellaan että 13 cm on keskimitta, niin jääkö sinulla se alle?

        Koolla ei ole väliä, jos miehellä on halua ja taitoa (tai halu oppia) tyydyttää nainen muullakin kuin penetraatiolla. Ja voihan siinäkin käyttää apuvälineitä :) rakkaus on tärkeintä.

        12cm ja kaupan kondomit ei pysy oikein sen päällä, ohut on.


      • ffttt
        KarppaavaLarppaaja kirjoitti:

        12cm ja kaupan kondomit ei pysy oikein sen päällä, ohut on.

        Laita vesiletkun klemmarilla kortsu kiinni niin pysyy, tai nippusiteellä.


      • toimii1

        tyhjä ilmapallo


      • toimii1

        tyhjä ilmapallo


      • Leotheliyon72

        Älä tuosta ongelmaa itsellesi tee, kolmen naisen kanssa elämäni asuneena voin sanoa että lopulta kun oikein monta kertaa kysyy niin selviää että se kalu sisällä ei kuitenkaan ole heille se ihmeellisin juttu, miehen mieliksi sinne sisään päästävät, hyvä kun edes tuntevat sitä vaikka itsellä reippasti yli keskikoon laite. Uskallan ennustaa että lähes kaikille naisille miehen suuseksi- ja sormetustaidot on kuitenkin se tärkein kun rehellisiä ovat. Tämä siis 23 vuoden yhteiselon kokemuksen jälkeen 3 naisen kanssa (eri aikaa).


    • kaikkmänteikäriitä

      - Seurustelujen päättyessä sanotaan -" soitellaan poliisia ku tavataan"

    • Tawisman

      Ne miehet, jotka treffipalstoilla ovat vuodesta toiseen tietävät, ettei naisia kiinnosta miehet ihmisenä, vaan naiset etsivät miehistä taloudellista hyötyä. Nykynaiset ovat niin ronkeleita, ettei heille tavismies kelpaa. Tämän ovat huomanneet myös miehet, siksi he eivät kaltaisillesi onnenonkijoille vastaa.

      • mmnbvv

        Vuodesta toiseen treffipalstoilla olleet asiantuntijat ymmärtävät kai hyvin ettei se kannata, miksi siis jatkaa?


    • ioninen

      Olet ilmeisesti laittanut profiiliisi "seksiä haluavat älkää vaivautuko"?

    • Häirikkö-

      Kuka enää uskaltaa lähestyä naisia, kun voi napsahtaa syyte seksuaalisesta häirinnästä? En minä ainakaan. On noloa saada syyte seksuaalisesta häirinnästä, ja vaikka kuinka yrittäisi selittää, että "mie vain halusin seurustella". Syyttäjä: "No niin varmaan, niin ne kaikki sanovat"

      • etsialoittaja.naisseuraa

        Juuri näin se menee nykyään. Ei suomalainen mies enää uskalla muuta kuin pitää katseensa suoraan maassa eteenpäin eikä vilkuilla sivuille.
        Saati alkaisi naisille puhumaan. Sellaiseksi te naiset olette metoo-jutuillanne saaneet koko maailman.
        Ei kannata ihmetellä että homous koetaan turvallisemmaksi vaihtoehdoksi, miehet ei yleensä valittele.


    • 12345

      jos te ootte ns."tusinatavaraa"

    • Einettideittejäkiitos

      Olen nainen mutta otin oman deittiprofiilin just siksi pois, kun tulee vain noita "moikkamitääkuuluuta" tai pelkästään joku "wau". Kertoo ihmisen tasosta jos se ei mitään muuta saa sanottua tuntemattomalle ihmiselle. Ihmiset haluavat vain chattailla ja tappaa aikaa perjantai ja lauantai iltana. Ilmeisesti kännissä kirjoitellaan niitä näitä. Tein aina niin, että vastasin vasta seuraavana aamuna noihin pe-la yön viesteihin. Sitten ei kuulu enää mitään. En mä jaksa humalaisten kanssa jaaritella. Jos mä haluan humalaisen kanssa jutella, niin mä voin mennä johonkin räkälään, kyllä sitä seuraa on siinä samantien.
      Yks mikä eniten raivostutti oli noi lukemattomat ukkomiehet jotka alkaa vonkaamaan. Profiilissa lukee ihan selvällä suomenkielellä, etten ole kiinnostunut varatuista.
      Sitten, kun siltä lyhyeltä, juopolta ukkomieheltä kysyy "oletko sä ollenkaan katsonut mitä mun ihannekumppanin kohdassa lukee?" niin vastaus on joku "tapa ittes huora!"

    • Pettynyt.naisiin

      Oletko varmasti nainen "itse" tosissasi? siitä että mies ottaa asiasi vakavasti.
      Omalla kohdallani kävi niin että nainen lähti karkuun tullessaan kotiini treffeille?!?!! Jo pihaltani ? ei kertonut lainkaan miksi?? vaan lähti meneen?? näinkö te kohtelette meitä miehiä ? kun kohde ei kiinnosta ? kertomatta miksi?
      Tässäkin tapauksessa näyttää siltä että ... no ei tartte selitellä enää.

      • fllh

        Oliko nainen nähnyt sua aikaisemmin vai näkikö vasta pihassa ekan kerran?


      • Pettynyt.naisiin
        fllh kirjoitti:

        Oliko nainen nähnyt sua aikaisemmin vai näkikö vasta pihassa ekan kerran?

        Treffeillä monet kerrat.


    • satisfaction

      Kyllä miehet ovat innokkaita viestittelemään ja ehdottavat tapaamisia. Yleensä en tavannut ketään, ellei todella kiinnostanut. Aloin myöntää itselleni, etten kaipaa mitään perinteistä suhdetta, jossa asutaan saman katon alla. Sellainen vaihe on jo tullut elettyä yli 10v ajan. Minulle riittäisi suhde, jossa sitoudutaan toisiinsa, on omat taloudet. Aikaa voisi viettää yhdessä viikonloppuisin ja lomilla. Jäin pois nettideiteiltä viime vuonna, oli profiili puolisen vuotta.
      Sinkkuna eläminenkin on mukavaa, ilmeisesti tarvitsen aikaa itselleni, koska noin ajattelen.

    • Anonyymi

      Joko on vastannut?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe