Mistä johtuu että kun yritän lähettää postia vaikka itselleni omaan osoitteeseen saan tälläisen viestin Recipient address rejected: Blocked due to restrictions, come back later.
postilaatikon koko kokonaisuudessaan 0% kaikki kansiot tyhjiä
mistä syystä ei voi lähettää postia???
10
384
Vastaukset
- HermoMenee
Täällä sama juttu.
Oletko saanut apua/vastausta ongelmaan? - Vaihtamalla-paranee
Suomennos tuohon virheilmoitukseen: Vaihda postia.
Tuolla tavalla haitat poistuvat. Hei! Ottaisitko yhteyttä palautteen kautta, niin voisimme käsitellä asiaa yksityisesti? https://www.suomi24.fi/palaute tai [email protected]
Terkuin,
Emma
Suomi24-tiimi- HermoMenee
Emma
Suomi24-tiimi
Teille on laitettu palautteen kautta jo parikin viestiä, mutta mitään vastausta ei teiltä saa. - Niin-se-vaan-on
HermoMenee kirjoitti:
Emma
Suomi24-tiimi
Teille on laitettu palautteen kautta jo parikin viestiä, mutta mitään vastausta ei teiltä saa.Eihän se tiimi kysy sitä siksi, että alkaisi tehdä jotain. Sillä annetaan kaikille ymmärtää, että he tekisivät jotain.
- Harmittavaista
Olen aina saanut asialliseen palautteeseeni vastauksen, mutta turhan myöhään.
Ongelmat on silloin jo olleet ohi.
Eivätkä ole olleet riippuvaisia minusta tai laitteestani.
Sanat "päivitämme toimintoja" tietää aina ongelmia Suomi24:ssä. - Eimyöhään
Harmittavaista kirjoitti:
Olen aina saanut asialliseen palautteeseeni vastauksen, mutta turhan myöhään.
Ongelmat on silloin jo olleet ohi.
Eivätkä ole olleet riippuvaisia minusta tai laitteestani.
Sanat "päivitämme toimintoja" tietää aina ongelmia Suomi24:ssä.Totta, että vastaus tulee liian myöhään. Ongelma kun on niin tarvii apua heti.
- joskus.tulee
Tuleeko tuo teillä joka viestin kohdalla vai meneekö osa läpi?
- HermoMenee
Joka viestin kohdalla ainakin minulla ilmottaa tuon saman viestin ja tekee sitä edelleen!
MÄ EN SAA KOKO POSTIA EES KÄYTTÖÖN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4913384Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1602400- 1382237
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71705Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel381697Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131456Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811444Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien171317- 91242
- 571146