Mistä johtuu että kun yritän lähettää postia vaikka itselleni omaan osoitteeseen saan tälläisen viestin Recipient address rejected: Blocked due to restrictions, come back later.
postilaatikon koko kokonaisuudessaan 0% kaikki kansiot tyhjiä
mistä syystä ei voi lähettää postia???
10
381
Vastaukset
- HermoMenee
Täällä sama juttu.
Oletko saanut apua/vastausta ongelmaan? - Vaihtamalla-paranee
Suomennos tuohon virheilmoitukseen: Vaihda postia.
Tuolla tavalla haitat poistuvat. Hei! Ottaisitko yhteyttä palautteen kautta, niin voisimme käsitellä asiaa yksityisesti? https://www.suomi24.fi/palaute tai [email protected]
Terkuin,
Emma
Suomi24-tiimi- HermoMenee
Emma
Suomi24-tiimi
Teille on laitettu palautteen kautta jo parikin viestiä, mutta mitään vastausta ei teiltä saa. - Niin-se-vaan-on
HermoMenee kirjoitti:
Emma
Suomi24-tiimi
Teille on laitettu palautteen kautta jo parikin viestiä, mutta mitään vastausta ei teiltä saa.Eihän se tiimi kysy sitä siksi, että alkaisi tehdä jotain. Sillä annetaan kaikille ymmärtää, että he tekisivät jotain.
- Harmittavaista
Olen aina saanut asialliseen palautteeseeni vastauksen, mutta turhan myöhään.
Ongelmat on silloin jo olleet ohi.
Eivätkä ole olleet riippuvaisia minusta tai laitteestani.
Sanat "päivitämme toimintoja" tietää aina ongelmia Suomi24:ssä. - Eimyöhään
Harmittavaista kirjoitti:
Olen aina saanut asialliseen palautteeseeni vastauksen, mutta turhan myöhään.
Ongelmat on silloin jo olleet ohi.
Eivätkä ole olleet riippuvaisia minusta tai laitteestani.
Sanat "päivitämme toimintoja" tietää aina ongelmia Suomi24:ssä.Totta, että vastaus tulee liian myöhään. Ongelma kun on niin tarvii apua heti.
- joskus.tulee
Tuleeko tuo teillä joka viestin kohdalla vai meneekö osa läpi?
- HermoMenee
Joka viestin kohdalla ainakin minulla ilmottaa tuon saman viestin ja tekee sitä edelleen!
MÄ EN SAA KOKO POSTIA EES KÄYTTÖÖN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143430Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261404- 931278
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2651127Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571126Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk691068- 44975
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253921- 84851
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48808