Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Väyrynen vai Sipilä?

5tähteä

Kyllä se on Väyrynen! Väyrynen on Suomalaisten asialla, Sipilä on Merkelin asialla, soittelee päivittäin(itse kehui 4.3.2018).

42

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpöhöpököpö

      Tänne sivulle on pesiytynyt joku väykkä fani postaaja.
      Eikö hän tee töitä ollenkaan vai onko hän näitä eläkeläis höpö höpöjä.
      Väykkä ei kelpaa etes rankkurin virkaan.
      Näin on totuus tällä saralla.

      • kysyyjavastaaomiin

        Kattelehan omia postauksiasi ja alotteita niitä riittää joka foorumilla.


    • Nuiva

      Väyrynen ei pahemmin valehtele, Sipilän agenda on kiristys ja uhkailu, jos ja jos niin minä jne.

    • Läheltä-pitää

      Saksalainen tuomioistuin: Merkelin avoimien rajojen politiikka tuhonnut oikeusvaltion! MYÖS SUOMEN!

    • noillejotenkitärkeetä

      Näiden vaihtoehtoja kannattavien tyyppien on aina tuotava esille se, että kannattavat näitä vaihtoehdoiksi tituleerattuja henkilöitä.
      Aina kyseessä on marginaali kannatusta nauttivista tyypeistä. Jostain syystä näitä kannattavien on tuotava esiin se muista poikkeava mielipide. Milloin kyse Huhtasaaresta tai Väyrysestä, mutta mielipide on esiin tuotava.
      Me normaalit ihmiset emme harrasta tuollaista, kyllä olisikin kekskustelupalstat tukossa, jos alettaisiin kysymyttä tuoda esiin, kuka ketäkin kannattaa.

      • patologinenvalehtelija

        Paavoa pelättiin liikaa, onko tuttu aloite ja kirjoittelu?


    • de.mukka

      Minä hykertelen tyytyväisenä, kun kepulla menee pasmat sekaisin.
      Väyrynen on taitava menninkäinen, hän pitää pilkkanaan koko poliittista järjestelmää.
      Ei Pate usko itsekkään pääsevänsä valtaan, mutta saa niin paljon kannatusta, että häiritsee kepun toimintaa "mukavast"i.

      • kusettajia-riittää

        Eduskunnasta pudonneella Tuula Väätäisellä oli työpaikka odottamassa - sairaanhoitajan työ ei kiinnostanut, ansaitsee sopeutumiseläkkeellä paremmin

        Tiistai 6.3.2018 klo 07.01

        SDP:n entinen kansanedustaja Tuula Väätäinen, 62, putosi eduskunnasta vuonna 2015. Heti vaalien jälkeisenä maanantaina Väätäinen ilmoitti, ettei aio palata sairaanhoitajaksi.


      • eläkeikä
        kusettajia-riittää kirjoitti:

        Eduskunnasta pudonneella Tuula Väätäisellä oli työpaikka odottamassa - sairaanhoitajan työ ei kiinnostanut, ansaitsee sopeutumiseläkkeellä paremmin

        Tiistai 6.3.2018 klo 07.01

        SDP:n entinen kansanedustaja Tuula Väätäinen, 62, putosi eduskunnasta vuonna 2015. Heti vaalien jälkeisenä maanantaina Väätäinen ilmoitti, ettei aio palata sairaanhoitajaksi.

        Tarkistappa sairaanhoitajien eläkeikä vastaus voi löytyä sieltä


    • himoton

      en enää ymmärrä. vallahimoinen väyrynen on demokratian häpeätahra.

      • pulinat-pois

        Väyrynen on kepulainen on demokratiaa saada Väyrysen olla ehdokkaana.


    • järvikyläläinen

      Onkohan tuo postailija se Kaisanlahti. Hänhän oli Väyrysen avustajalistalla viime kesänä ainakin Paten nettisivuilla, jokin avustaja hän oli...

      • Kiva, että minuakin joku vielä entisen kotikaupunkini palstalla muistaa :) Postailen kyllä omalla nimellä, aikaisemmin oli käyttäjätunnus "janne_kaisanlahti" (alaviiva välissä), mutta kun se on mennyt jostain syystä jumiin, niin nyt on tämä, missä on koko nimeni yhdessä.

        Jos toimintani kiinnostaa niin paljon, että loppukesästä muutaman päivän Väyrysen kotisivuilla ollut nimeni on yhä muistissa, niin mielelläni vastaan ihan perusteellisesti. Olen tainnut kyllä ainakin Facebookissa jo tämän saman jutun kertoa.

        Olin kesällä 2016 Pohjanrannan kesäteatterissa esittämässä nuoren Paavo Väyrysen osaa Paavon itsensä ohjaamassa näytelmässä "Urho ja hänen kisällinsä". Kesällä 2017 Pohjanrannassa esitettiin näytelmä "Manu ja minä", jossa en ollut mukana, kävin kyllä kerran yleisössä katsomassa. Tämä näytelmä ei saanut kuitenkaan yhtä paljoa yleisöä, joten Paavo päätti viedä sen pienoisnäytelmän muodossa maakuntiin, osana EU-parlamentin jäsenen puhekiertuetta. Jokaisella mepillä on käytettävissä vuosittain tietty määräraha tiedotustoimintaa varten.

        Paavo pyysi minua mukaan tähän käsikirjoituksen osalta muokattuun näytelmään "Manu ja minä 2.0", jossa Paavo esitti itseään ja minä ystäväni Susannan kanssa esitimme toimittajia. Näytelmä kertoi lähinnä Mauno Koiviston ja Paavo Väyrysen yhteistyöstä, mutta siinä käytiin läpi myös Suomen EU-politiikkaa ja Koiviston poliittisen perinnön merkitystä Suomen nykyiselle poliittiselle tilanteella. Ajatus oli, että tekisin osa-aikaisesti lähinnä viikonloppuisin Paavolle avustajatyötä olemalla näyttelijänä mukana eri puolilla Suomea ja valmistelemalla näytelmään liittyviä asioita. En ole tietenkään kuin vain harrastajanäyttelijä ja siinäkään tuskin parhaasta päästä, mutta asuntovelallisena tietysti lisätulot ovat aina paikallaan, niin suostuin tietysti ilomielin.

        Kävi kuitenkin kannaltani niin ikävästi, että Euroopan parlamentti ei hyväksynyt avustajasopimusta näiden töiden osalta siksi, että olen päätyössä Suomen eduskunnassa. Oma esimieheni eduskunnassa sekä eduskunnan hallinto-osasto olisivat tähän suostuneet, kun työ ei olisi haitannut arkityötäni eduskunnassa ja kun ilmoitin, etten tietenkään ole mitenkään mukana Paavon perustaman Kansalaispuolueen toiminnassa. Paavon kotisivua ylläpitänyt taho oli ehtinyt laittaa nimeni sivuille liian aikaisin, vaikkei sopimusta ollut vielä hyväksytty. Kun sopimusta ei tullut, niin se tietenkin sieltä poistettiin.

        Kun oli tullut luvattua lähteä mukaan, ja näytelmää ehdittiin jo harjoitellakin, niin olin sitten kuitenkin lähinnä talkoohengessä muutamana viikonloppuna näytelmissä esiintymässä. Paavo maksoi matkani ja majoituskuluni omasta pussistaan.

        Mitä muuten olen viime viikkojen ja kuukausien tapahtumista mieltä, niin siitä olen blogissani kirjoittanut: https://jkaisanl.vuodatus.net/lue/2018/03/ajatuksiani-kansalaispuolue-uutisoinnista

        Jos on kysyttävää, niin minuun saa olla suoraan yhteydessä :) Yhteystietoni ovat julkisia.

        yst. terv.
        Janne Kaisanlahti


      • järvikylälainen
        jannekaisanlahti kirjoitti:

        Kiva, että minuakin joku vielä entisen kotikaupunkini palstalla muistaa :) Postailen kyllä omalla nimellä, aikaisemmin oli käyttäjätunnus "janne_kaisanlahti" (alaviiva välissä), mutta kun se on mennyt jostain syystä jumiin, niin nyt on tämä, missä on koko nimeni yhdessä.

        Jos toimintani kiinnostaa niin paljon, että loppukesästä muutaman päivän Väyrysen kotisivuilla ollut nimeni on yhä muistissa, niin mielelläni vastaan ihan perusteellisesti. Olen tainnut kyllä ainakin Facebookissa jo tämän saman jutun kertoa.

        Olin kesällä 2016 Pohjanrannan kesäteatterissa esittämässä nuoren Paavo Väyrysen osaa Paavon itsensä ohjaamassa näytelmässä "Urho ja hänen kisällinsä". Kesällä 2017 Pohjanrannassa esitettiin näytelmä "Manu ja minä", jossa en ollut mukana, kävin kyllä kerran yleisössä katsomassa. Tämä näytelmä ei saanut kuitenkaan yhtä paljoa yleisöä, joten Paavo päätti viedä sen pienoisnäytelmän muodossa maakuntiin, osana EU-parlamentin jäsenen puhekiertuetta. Jokaisella mepillä on käytettävissä vuosittain tietty määräraha tiedotustoimintaa varten.

        Paavo pyysi minua mukaan tähän käsikirjoituksen osalta muokattuun näytelmään "Manu ja minä 2.0", jossa Paavo esitti itseään ja minä ystäväni Susannan kanssa esitimme toimittajia. Näytelmä kertoi lähinnä Mauno Koiviston ja Paavo Väyrysen yhteistyöstä, mutta siinä käytiin läpi myös Suomen EU-politiikkaa ja Koiviston poliittisen perinnön merkitystä Suomen nykyiselle poliittiselle tilanteella. Ajatus oli, että tekisin osa-aikaisesti lähinnä viikonloppuisin Paavolle avustajatyötä olemalla näyttelijänä mukana eri puolilla Suomea ja valmistelemalla näytelmään liittyviä asioita. En ole tietenkään kuin vain harrastajanäyttelijä ja siinäkään tuskin parhaasta päästä, mutta asuntovelallisena tietysti lisätulot ovat aina paikallaan, niin suostuin tietysti ilomielin.

        Kävi kuitenkin kannaltani niin ikävästi, että Euroopan parlamentti ei hyväksynyt avustajasopimusta näiden töiden osalta siksi, että olen päätyössä Suomen eduskunnassa. Oma esimieheni eduskunnassa sekä eduskunnan hallinto-osasto olisivat tähän suostuneet, kun työ ei olisi haitannut arkityötäni eduskunnassa ja kun ilmoitin, etten tietenkään ole mitenkään mukana Paavon perustaman Kansalaispuolueen toiminnassa. Paavon kotisivua ylläpitänyt taho oli ehtinyt laittaa nimeni sivuille liian aikaisin, vaikkei sopimusta ollut vielä hyväksytty. Kun sopimusta ei tullut, niin se tietenkin sieltä poistettiin.

        Kun oli tullut luvattua lähteä mukaan, ja näytelmää ehdittiin jo harjoitellakin, niin olin sitten kuitenkin lähinnä talkoohengessä muutamana viikonloppuna näytelmissä esiintymässä. Paavo maksoi matkani ja majoituskuluni omasta pussistaan.

        Mitä muuten olen viime viikkojen ja kuukausien tapahtumista mieltä, niin siitä olen blogissani kirjoittanut: https://jkaisanl.vuodatus.net/lue/2018/03/ajatuksiani-kansalaispuolue-uutisoinnista

        Jos on kysyttävää, niin minuun saa olla suoraan yhteydessä :) Yhteystietoni ovat julkisia.

        yst. terv.
        Janne Kaisanlahti

        enpäs vasepuukkia ole opetellut.
        mutta mielipiteitä jostain lukenut, aika lailla Paavon opettamia tuntuu olevan, ja ainakin
        puoluetta vastaisia. ja sillai tietenkin Maijalankin ajatuksia vastaisia, vai onko ?


      • Keskustalainen aatemaailma on minun vakaumukseni ja paljon olen puolueen kampanjoissa työtä tehnyt vuosien ajan. Puolueen nykyisestä politiikasta en ole kyllä kaikesta samaa mieltä, enkä Maijalankaan kanssa kaikesta. Hän on avarakatseinen esimies eikä vaadi, että minun pitäisi avustajana jokainen hänen mielipiteensä hyväksyä. Politiikan peruskysymyksistä, etenkin Lapin asioiden osalta, olemme kyllä samaa mieltä.

        Paavon ideologista linjaa arvostan suuresti. En kannattanut kuitenkaan, että hän lähti perustamaan omaa puoluetta.


      • OmaMaaEnsin
        jannekaisanlahti kirjoitti:

        Keskustalainen aatemaailma on minun vakaumukseni ja paljon olen puolueen kampanjoissa työtä tehnyt vuosien ajan. Puolueen nykyisestä politiikasta en ole kyllä kaikesta samaa mieltä, enkä Maijalankaan kanssa kaikesta. Hän on avarakatseinen esimies eikä vaadi, että minun pitäisi avustajana jokainen hänen mielipiteensä hyväksyä. Politiikan peruskysymyksistä, etenkin Lapin asioiden osalta, olemme kyllä samaa mieltä.

        Paavon ideologista linjaa arvostan suuresti. En kannattanut kuitenkaan, että hän lähti perustamaan omaa puoluetta.

        Keskustalla on kokoomuksen aatemaailma ja se näkyi jo aiemmin siksi kävi kato. Sipilä tuli remmiin ja äänestäjät luulivat kepun muutokseen, mutta sitähän se ei ole ollut. Köyhiltä pois.. rikkaille lisää.
        Vasut seuraavassa hallituksessa niinpä on velkautuminen taas tiedossa. Väyrysen politiikka on sitä keskustalaista.


      • menneenajanmiesseon
        OmaMaaEnsin kirjoitti:

        Keskustalla on kokoomuksen aatemaailma ja se näkyi jo aiemmin siksi kävi kato. Sipilä tuli remmiin ja äänestäjät luulivat kepun muutokseen, mutta sitähän se ei ole ollut. Köyhiltä pois.. rikkaille lisää.
        Vasut seuraavassa hallituksessa niinpä on velkautuminen taas tiedossa. Väyrysen politiikka on sitä keskustalaista.

        Väyrysen aatemaailma on kyllä sieltä menneisyydestä, Kekkosen kaudelta. Ei sellaisella ole tekoa nykyisessä maailmassa. Väyrynen on lisännyt jotain maahanmuuttovastaista, jotta saisi sieltä suunnalta persujen kannattajilta ääniä, sillä ei kepulien kanssa ole mitään tekemistä.


    • vallanhimoton

      Olisipa kiva tietää joku politikko jaka ei ole vallanhimoinen.

      • eroalöytyytässä

        Paavo taas on niin vallanhimoinen, kuin kaikki muut poliitikot yhteensä. Se on ollut Paavoa liikuttava pakkomielle aina. Hänen kohdalla kyse onkin jo sairaudesta.


    • 2018a

      Sipilä osasi ennen valintaansa kusettaa äänestäjiä eihän se ole kepulainen, kokoomuslaista politiikkaa vetänyt alusta asti. Takkunen uskonveli oli houkutellut politiikkaan. Väyrynen on kepulainen .

      • niljakkeitamolemmatlesta

        Ja toisinpäin, Sipilä junaili Takkuselle.


    • oikeudenmukaisuuskysymys

      Väyrynen kannattaa nykyhallituksen Sotea. Se on Pohjois-Suomen kannalta huonoa asia. Tästä syystä Väyrynen on menneisyyden poliitikko Suomessa, vaikka nyt saakin haluamaansa mediahuomiota.

    • 2018a

      Väyrynen ei kannata sipiläistä sotea, sotea kyllä.

    • OmaKansaEnsin

      Sipilää haukutaan Irakissa saakka ketkuksi.

    • Hauhau

      Hyvähän se on että on saatu kansainvälisesti tunnettu politiikko Suomeenkin.

    • eeeeemel

      Väyrynen joutaa tallintaakse ja äkkiä, ettei tule sydänloppua. Ei olisi ikinä,
      uskonut hänen floppiinsa. Luoja häntä armahtakoon.

    • perseverssi

      Ei Väyrynen ole sen sutkimpi, kuin poliitikot yleensä, hän on vain taitavampi pysymään pinnalla, kun vataiskuja tulee.

      • susiLammasturkissa

        Väyrynen on enkeli Sipilään nähden. Sipilän miljoonat ovat peräisin pääosin yhteiskunnan luomista tukiaisista.
        Eipä ole nytkään ihme jos yritystukien leikkaaminen on kova pala joka ei tule toteutumaan. Helpointa on viedä niiltä jotka ei jaksa, tai pysty valittamaan, eikä kukaan lobbaa heidän puolestaan.


    • nassit

      Kylläpä sutki väyrynen hoiti taas hommansa. Rahoitti eu:n rahoilla uuden
      puolueensa kokouksen Oulussa. Ei sutkille mikään riitä. Ei sanat enää riitä
      kuvailemaan tuota petoa.

    • Patefani

      Ainoa rehellinen valtiomies Suomessa on Pate.

    • väykkyäeikaivata

      Kansa ei halua Väyrystä kepun nokkamieheksi, gallupissa vain persuista 60% sitä haluaisi, tokihan persuille olisi eduksi, kun Väyrynen riitelyllään hajoittaisi koko kepun.

    • vähätys

      Väyrynen ei pyrkine, vakavissaan keskustan johtoon. Hänelle riittää noin 1/5 osuus kepun äänistä, sillä hän pystyy horjuttamaan Sipilän rivimieheksi. Väyrynen on seuraavan hallituksen ulkoministeri.

      • älähöpsityhjää

        Väyrystä ei mikään hallitus ota enää miksikään ministeriksi.


    • Outojatyyppejämolemmat

      Aivan sama.

      Molemmat menneen talven luusereita.

      Ei tulla muistamaan historian kirjoissa eikä kansissa.

      Martti Ahtisaari ainut nimi on sinne painettu.

      • kjhkl

        Ahtisaari on kuulu samaan kastiin kuin Sipilä.


    • Noista kahdesta tietysti Väyrynen - sipilän paikka on ihan jossain muualla, erään ulkorakennuksen takana...

      • OmaKansaEnsin

        Siitä ei ole epäilystäkään, etteikö Väyrynen ole osaava, taitava, "sutki", mutta kuitenkin samoilla linjoilla kuin persut, mutta hän on fiksu huomaamaan persujen hajomimisen olevan hänen nousun agenda. Oikeat persut ...ei loikkarit suo sen hänelle, koska Väyrynen tuli mukaan siivellä ja se ei ole miinus vaan hyve, koska se on Suomen hyväksi👈


    • buuuaaaahahhaaasipilä

      Sipilä? Onko mustaihminen suomalainen?

    • sutisutki

      Väyrysen kehuja saa palkkansa EU: rahoista. Sen asian ainakin väyrynen
      taitaa. Ihmettelen miten hän täällä Suomessa häiriköi, oleskelupaikka
      kuitenkin Brysseli? Sutkii siinäkin.

    • Nuiva

      Eipä voi kehua kumpaakaan kepua, Väyrynen yritti kiristää ministerin pestiä ei saanut siitä lähti kosto kierre. Sipilä kyykyttää köyhiä jopa Hurtsia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe