tytötteli. Sellaisia ne selibaattisedät on.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005593201.html
Neitsytsetä kiskoi nuorta naista letistä ja
15
319
Vastaukset
- erhdyin
Luulin että juttu käsittelisi DarkFearia
Tämä tyttö kyllä tykkää kun leteistä kiskotaan.
Isä Mitro ei kylläkään mua sytytä.- kiskoja
Voinks mä tulla kiskomaan
- täyshetero
kajsa-68 kirjoitti:
Vaikka, mut mä olen oikeasti mies.
Mitä te homobörjet tänne tulette? Tämä on sinkut palsta eikä mikään ruskean reiän ritareiden palsta. Homoilla ja muilla poikkeavilla ei pitäisi olla tänne mitään asiaa.
täyshetero kirjoitti:
Mitä te homobörjet tänne tulette? Tämä on sinkut palsta eikä mikään ruskean reiän ritareiden palsta. Homoilla ja muilla poikkeavilla ei pitäisi olla tänne mitään asiaa.
Ahaa, tänne saavat kirjoittaa vain valitsemasi sinkut :D
Sinkku nyt kuitenkin olen ja sillä selvä. Varo silti, voin mä viedä teidän täysheterosinkkujenkin naiset. Isä Mitron jätän mielihyvin sulle.- eitransuille
kajsa-68 kirjoitti:
Ahaa, tänne saavat kirjoittaa vain valitsemasi sinkut :D
Sinkku nyt kuitenkin olen ja sillä selvä. Varo silti, voin mä viedä teidän täysheterosinkkujenkin naiset. Isä Mitron jätän mielihyvin sulle.No transut ei ainakaan
- Kurppa27
Tolla miehellä ollut enemmän naisia kun palstan miehillä yhteensä.
- neitsytsetinpalsta
No siihen nyt riittää, että on kerran pitänyt naista kädestä
- kaisanoasaa
Mielestäni Isä Nitro on jossain lehtijutussa myöntänyt, ettei ole koskaan saanut pillua.
Tai oikeammin se meni hänen mukaansa niin että saanut olisi ihan siinä missä ikätoverinsakin, ja enemmänkin, mutta ikuinen selibaatti on hänen oma valintansa. - 45666trr
kaisanoasaa kirjoitti:
Mielestäni Isä Nitro on jossain lehtijutussa myöntänyt, ettei ole koskaan saanut pillua.
Tai oikeammin se meni hänen mukaansa niin että saanut olisi ihan siinä missä ikätoverinsakin, ja enemmänkin, mutta ikuinen selibaatti on hänen oma valintansa.Itsekin muistan nähneeni jonkun haastattelun, jossa kertoi selibaattilupauksestaan. Ortodoksipappienhan ei ole pakko antaa selibaattilupausta, mutta jos he sen antavat, sitä ei voi peruuttaa menettämättä papeuttaan.
- nussunnussun
45666trr kirjoitti:
Itsekin muistan nähneeni jonkun haastattelun, jossa kertoi selibaattilupauksestaan. Ortodoksipappienhan ei ole pakko antaa selibaattilupausta, mutta jos he sen antavat, sitä ei voi peruuttaa menettämättä papeuttaan.
Ei mikään lupaus estä nussuttelemasta salaa
- kaisanoasaa
nussunnussun kirjoitti:
Ei mikään lupaus estä nussuttelemasta salaa
No ei, mutta ei Isä Nitro malttaisi olla kehuskelematta jos pillun päälle pääsis pomppimaan.
- KaksiYtmiä
Olemme juuri baarissa ja panemme juuri kolmea-neljää arviolta isoveljensä papereilla baariin päässyttä teinipoikia molempiin reikiin. Me siis emme ole homoja.
- kaikysyäsaa
Kukapa teitä nyt homoiksi luulisikaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973