Sata tonnia seksistä

SeppoLaitela

Melko kallista on Salkkareissa huorissa käynti. Ensin Talelle maksettiin sata tonnia, nyt Gunnar ilmeisesti joutuu maksamaan saman verran geneeriselle silikoniprinsessalle. No, eipä siinä mitään.

15

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GunnarillaEiSeiso

      Ohhoh! Tosi kallista paneskelua salkkareissa.
      Gunnarilla tuskin edes seisois, vanha ukko räkäkännissä.
      Huono vitsihän tuo olis. Sata tonnia, muahaha!

    • jlkjljkl

      Pepille tulis varmaan aika halpa olo, jos se kuulis mitä muut nettoaa huoraamisella.

    • GUNNARIN.asianajaja

      sata tonnia miinus muutama satanen, koska Gunnar jo ehti tunkea muutaman satasen poviliiveihin

    • präät

      Salattujen elämien käsikirjoittaja taitaa kärsiä suhteettomuuden tajusta tai suuruuden hulluudesta.

      • Huoraaha seki tavallaa, ku noita seksijuttuja kirjoittelee. Jotaiha se siinä itestää antaa. Puhumattakaa sitte näyttelijöistä.


      • sdfsdfsdegdgdf
        minkkilaukku kirjoitti:

        Huoraaha seki tavallaa, ku noita seksijuttuja kirjoittelee. Jotaiha se siinä itestää antaa. Puhumattakaa sitte näyttelijöistä.

        tämän videon on muuten ohjannut Sami Kososta näyttelevä Rauli Ylitalo https://youtu.be/RmQHWlQpDVY?t=8 Tieto näkyy lopputeksteissä


      • sdfsdfsdegdgdf kirjoitti:

        tämän videon on muuten ohjannut Sami Kososta näyttelevä Rauli Ylitalo https://youtu.be/RmQHWlQpDVY?t=8 Tieto näkyy lopputeksteissä

        Hyvä video! Ite törmäsin tohon kanssa joku aika sitte. Mutta enpä tieny et sen o ohjannu Salkkareitte Sami. Näköjää ohjannut Turmareitte Disco Paniquenki ja voittanu sillä Oulun musiikkivideofestivaalien yleisöpalkinnonki.


      • tyranbanksit

        Joku mainitti että vireon transu-ukko muistuuttaa K. Kummolaa.
        No, tok häntäkin hyvin paljon, mutta itelläni tuli eka mieleen tämä: https://youtu.be/nZQCiXgPkC4?t=9. Antto Terrasista tulee taas osittain mieleeni A. Stubb
        Niin, ja toinen hyvä Turmareiden vireo o: https://youtu.be/fhNzStu_Mnw?t=7
        Hyviä tanssjoita, hienoja eleitä, pieniä tarkkaan suunniteltuja vähäisiä ilmeitä ja liikahuksia. Ja alussa se ostoskärryukko josta tulee mieleen joku Intialainen dravida https://static.ilcdn.fi/ulkomaat/guruetu25082017LP_ul.jpg


    • een75h

      oikeat arvot antaa nuorisolle rahan tienaamisesta. Ei ihme ettei tavallinen palkkatyö kiinnosta, kun pitäs saada satojatuhansia silmää räpäyttämällä.

      • dsöaödjkas

        Älä, meikäkin on niin tyhmä, että otan ihan tosissani nämä saippuasarjat epäloogisuuksineen ja sovellan niistä opittua omaan elämääni. Ja jos meikä on näin tyhmä, niin epäilemättä kaikki muutkin on.


    • sfsdfg

      Mitähän apua Gamilla Aliissialta pyytää? Sata tonnia että Kamilla ei paljasta Akin ja Aliissian kähviene häneltä millin? Ja maksaa sillä Gunnaan kiristäjälutkan hiljasex. Vai saako Alissa luvan potkia trippari ulos ellei tämä lakkaa kiristämästä Gunnaata?

      • En usko tuohon, että alkaa maksamaa.
        Suolaisvat sen huoran!


      • rahaaonjasenäkyy

        No jäähän Camillalle vielä 900 tonnia, kun hän maksaa miljoonastaan satatonnia yhelle sutkille stripparihuoralle.


      • Helvettii se huora pitää polkee luopu kiristyksestä tai ei!


      • Näin_se_on
        minkkilaukku kirjoitti:

        Helvettii se huora pitää polkee luopu kiristyksestä tai ei!

        Kohta tulee Seireeni ja sitten riittää housupyykkiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe