Eli siis. Oon 11 vuotias tyttö ja yks tyttö mun luokalta meikkkaa. Mäkin haluisin alkaa meikkaa silleen että pistäsin ihan vähän ripsaria ja sitte jotain värillistä huulirasvaa. Niin miten saisin kysyttyy äitiltä luvan siihen?
Miten saada lupa meikkaamiseen
4
706
Vastaukset
ihan vaan suoraan kysyt.ripsari ja huulikiilto mun mielestä ihan ok juttu sun ikäiselle.
- fifiifififififififiif
Jos et saa lupaa, niin tee niin, että ostat meikit (Essencellä on halpoja ja hyviä, löytyy Tokmanneilta, Kärkkäiseltä ja Citymarketeista) jotain puhdistuspyyhkeitä, kuljetat niitä koululaukussa ja meikkaat kun olet päässyt kotiovesta ulos. Poistat meikit sitten vaikka kotimatkalla. Näin minäkin aikoinaan kultaisella 90-luvulla tein (silloin "teinimeikkimerkki" oli Anytime, yläasteella rupesin sitten meikkaamaan ihan "julkisesti"). :D
On helpompi saada anteeksi kuin saada lupa. :) - MäOonCool
No siis kysyt vaa et, mutsi haluan meikata, et annaks luva. Olen 13wee teinityttö, ja tää mulla meni läpi. On muitakin tapoja kysyy jq ilmasta, mut täs oli miten mää siis sain.
- KunhanKirjottelin
Ite alotin meikkaamaan sinä kesänä kun olin menossa yläasteelle. Käytiin kaverin kanssa kaupassa (hän oli meikannut jo pidemmän aikaa) ostettiin mulle jotkut perus ripsari, kulmakynä yms. ei mitään ihmeellistä. En siihen mitään lupia kysellyt, mutta eipä äidillä mitään sitä vastaankaan ollut. Ja tosiaan, itselläni se innostus meikkaamiseen lopahti vielä samana syksynä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35314949- 2575923
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113438- 1912536
- 1372179
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142062Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101580Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481359Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891160