Eli siis. Oon 11 vuotias tyttö ja yks tyttö mun luokalta meikkkaa. Mäkin haluisin alkaa meikkaa silleen että pistäsin ihan vähän ripsaria ja sitte jotain värillistä huulirasvaa. Niin miten saisin kysyttyy äitiltä luvan siihen?
Miten saada lupa meikkaamiseen
4
832
Vastaukset
ihan vaan suoraan kysyt.ripsari ja huulikiilto mun mielestä ihan ok juttu sun ikäiselle.
- fifiifififififififiif
Jos et saa lupaa, niin tee niin, että ostat meikit (Essencellä on halpoja ja hyviä, löytyy Tokmanneilta, Kärkkäiseltä ja Citymarketeista) jotain puhdistuspyyhkeitä, kuljetat niitä koululaukussa ja meikkaat kun olet päässyt kotiovesta ulos. Poistat meikit sitten vaikka kotimatkalla. Näin minäkin aikoinaan kultaisella 90-luvulla tein (silloin "teinimeikkimerkki" oli Anytime, yläasteella rupesin sitten meikkaamaan ihan "julkisesti"). :D
On helpompi saada anteeksi kuin saada lupa. :) - MäOonCool
No siis kysyt vaa et, mutsi haluan meikata, et annaks luva. Olen 13wee teinityttö, ja tää mulla meni läpi. On muitakin tapoja kysyy jq ilmasta, mut täs oli miten mää siis sain.
- KunhanKirjottelin
Ite alotin meikkaamaan sinä kesänä kun olin menossa yläasteelle. Käytiin kaverin kanssa kaupassa (hän oli meikannut jo pidemmän aikaa) ostettiin mulle jotkut perus ripsari, kulmakynä yms. ei mitään ihmeellistä. En siihen mitään lupia kysellyt, mutta eipä äidillä mitään sitä vastaankaan ollut. Ja tosiaan, itselläni se innostus meikkaamiseen lopahti vielä samana syksynä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1218456Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4227687Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-95285Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite824939Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294719Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2133105- 1252974
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os352856Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin732810Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps242476