Miten saada lupa meikkaamiseen

Help

Eli siis. Oon 11 vuotias tyttö ja yks tyttö mun luokalta meikkkaa. Mäkin haluisin alkaa meikkaa silleen että pistäsin ihan vähän ripsaria ja sitte jotain värillistä huulirasvaa. Niin miten saisin kysyttyy äitiltä luvan siihen?

4

673

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan vaan suoraan kysyt.ripsari ja huulikiilto mun mielestä ihan ok juttu sun ikäiselle.

    • fifiifififififififiif

      Jos et saa lupaa, niin tee niin, että ostat meikit (Essencellä on halpoja ja hyviä, löytyy Tokmanneilta, Kärkkäiseltä ja Citymarketeista) jotain puhdistuspyyhkeitä, kuljetat niitä koululaukussa ja meikkaat kun olet päässyt kotiovesta ulos. Poistat meikit sitten vaikka kotimatkalla. Näin minäkin aikoinaan kultaisella 90-luvulla tein (silloin "teinimeikkimerkki" oli Anytime, yläasteella rupesin sitten meikkaamaan ihan "julkisesti"). :D
      On helpompi saada anteeksi kuin saada lupa. :)

    • MäOonCool

      No siis kysyt vaa et, mutsi haluan meikata, et annaks luva. Olen 13wee teinityttö, ja tää mulla meni läpi. On muitakin tapoja kysyy jq ilmasta, mut täs oli miten mää siis sain.

    • KunhanKirjottelin

      Ite alotin meikkaamaan sinä kesänä kun olin menossa yläasteelle. Käytiin kaverin kanssa kaupassa (hän oli meikannut jo pidemmän aikaa) ostettiin mulle jotkut perus ripsari, kulmakynä yms. ei mitään ihmeellistä. En siihen mitään lupia kysellyt, mutta eipä äidillä mitään sitä vastaankaan ollut. Ja tosiaan, itselläni se innostus meikkaamiseen lopahti vielä samana syksynä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe