Montako vuotta voi vetää HC?

Jonne2002

Montako vuotta voi vetää HC-tyylistä treeniä kehonrakennusmielessä?
Semmoista mitä pakkis-nettifoorumilla vetävät vlogeissaan?
Haluaisin vielä viisikymppisenä pystyä harrastamaan reipasta liikuntaa.

10

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VanhaTotuus

Paskikselta ei kannata ottaa mallia omiin treeneihinsä jos ei itse ole roinanarkki, roinanarkkien ohjelmat ei toimi naturaaleilla.

• järjenaani

Ei koskaan hc oli laji mikä tahansa.
      On se vitun äijjjäää vetää hc mutta paikat hajoo ja tulokset on huonompia kuin järjellä treenamisessa. Pois sieltä pakkikselta ja äkkiä.

• Jonne2002

Jos vetää roinaa niin silloin voi vetää HC aina?
      Nivelet palautuu?

• PaskojaAineita

Roinahan nimenomaan hajottaa ne nivelet, sen takia moni hormoninarkki joutuu lopettamaan uransa ennen aikojaan.

• MarjikselleBanaania

Roina nimenomaan kuluttaa niveliä erityisen paljon. Se mahdollistaa kovempien rautojen käytön, joka lisää jo rasitusta itsessään. Vaikka roinat keräävätkin nestettä, osa saattaa kuivattaa niveliä ja sisältää kipulääkkeen omaisia ainesosia, jotka vähentää nivelkipuja. Tällöin kipeä nivel ei anna luonnollista kipuvaroitusta liiallisesta kuormituksesta.

Kyllä HC-treeniä voi vetää miten pitkään vain, kun osaa toteuttaa sen järkevästi. Jos lähtee raskaita punnerruksia, kyykkyjä ja maastavetoja vetelemään maksimikuormilla niin aivan varmasti saa nivelet rikottua jossain vaiheessa. Puhtaat tekniikat ja erikoistekniikat ovat paras tie terveenä pysymiseen. Ja erikoistekniikoilla tarkoitan tässä sellaisia tekniikoita, joiden takia voi pienentää kuormaa ja silti maksimoida lihasstimulaation. Esimerkiksi penkissä puhtaalla tekniikalla hitaasti ensin kolme toistoa, hieman kuormaa pois ja sen jälkeen 12 normaalia toistoa. Tai esim. joku myo reps -tyylisiä sarjoja. Ei sitä tarvitse runnoa isoilla painoilla, jotta saa stimulaatiota aikaiseksi.

• Bansku

Voiko hetelmiä kauhomalla kitaan saada tarpeeksi proteiinia lihaskasvua varten? Ihan alon miettimään ku pakkiksella oli jutskaa että jos syö 16 banskuu päivässä ni sillon saa periaatteessa tarpeeksi proteiinia?

• hc-mies

5 vuotta tuli vedettyy ja kyllä rauta nousi tosin jälkeenpäin on ollut nivel ja potenssi vaivoja vaikka muille asti

• Bodikukko

Tosi monta. Pakkiksen nimimiehet ovat tietyllä tapaa mittari. Nuori polvi on tullut rinnalle mutta HC sedät porskuttavat vielä kukkona. Jossain vaiheessa menee tietysti naurettavaksi mutta kyllä monta vuotta voi vetää HC edellyttäen ettei käy huono tsäkä.

• KaukanaHCtreenistä

Mikkä helvetin HC sedät? Paskiksellahan menee tällä hetkellä huonosti, lunta tulee tupaan monesta suunnasta, ja ihan aiheesta. Ja Mikellä hajos rintalihas ennen kuin oli roinan avulla vasta pääsemässä piirintason natujen tuloksiin penkissä.

• hianoohommaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2227
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      67
      1096
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      936
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      70
      923
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      905
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      10
      868
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      868
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      858
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      46
      799
    Aihe