Ei jaksa odottaa! Milloin severi pääsee sänkyyn! VAuhtia!
Milloin Monica tajuaa antaa Severille!
13
647
Vastaukset
- oiuuioi
Herää kysymys, mistä on kysymys.
- siinäpä
Ei mee kauvaa kun se tapahtuu ja kännipäissään silloin ovat , heh , heh näin on näreet
- ServeriServaaMoonikan
Serveri laukee jo pelkästä ajatuksesta tai viimeistään, kun hommiin pitäis ryhtyä.
Teki jo munakasta, millo saa kastaa munaa? Monica antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.
Ei, mutta, jos totta puhutaa, ni kyllä [en mä nyt osaa tähä sitä laittaa mitä mulla oli mielessä niikusiitä että mite se Severi o nii tosissaa mut se vikittely näyttää vaa sellaselta, noh en tiiä, parempi varmaa ettei osais haaveillakkaa]- kkiiuwsawål
Nehän ovat satuhahmoja. Eihän siinä salkkareissa ole muutenkaan mitään todellista.
Joku vaan kehtaa katsella jonkun mielikuvitus tarinaa.
Ei ole lapsille suunnattu ohjelma. Opetetaan liikaa, että homous olisi valttia.
Menisivät edes hiihtämään ja urheilemaan. Olihan siinä joskus punttisalia, mutta entä kunnon urheilua, kaikki istuu baarissa. Jos ei ole baari työntekijä, on asiakas.
Mitäs ottavat niin tuppia näyttelijöitä, että eivät osaa urheilla.- sukset.suohon.survaiskaa
Mänisivät mieluummi laittamaan heinää seipäille ku aina vaan vääntämään viinipullon korkkea tahi raksuttelemaan Hurja-tölkkejä auki
- Serveri.Leukanen
On Viinica semmoonen herkkureisi tighgap ja pystytissi ette kelpais sitä vähän hyllyttää
- sdgdgdg
se oliki pussygap mitä tarkoitin......
- Kallenmunat
Tänään kun monica palaa kännissä rappukäytävään.
Palaako loppuun asti vai kerkiikö Kari letkusa kanssa hätiin? Monicaha o salaa kusileikeistä kiinnostunu ja Kari o aluks vähä vastentahtone ja kuittaa huumorilla, mutta kyllä se kohta jo lorottelee iha valtoimenaa. Moonika tunkee saatana meduusan vittuusa ja paskoo sen Karin kulkusille!
- xcv
Niinku niissä japanilaisissa extremevideoissa, joissa menee iilimatoja suppilon kautta kakkoseen
- Bervo69
Vois jo pikkuhiljaa nää yhtyä!
- KoukussaSalkkareihin1
Siis hyi hitto ku oot sairas! Ei ikinä mitää tommost salkkareihin! Vähäx niinqu ällöö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439