Milloin Monica tajuaa antaa Severille!

monicanpildeä

Ei jaksa odottaa! Milloin severi pääsee sänkyyn! VAuhtia!

13

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiuuioi

      Herää kysymys, mistä on kysymys.

    • siinäpä

      Ei mee kauvaa kun se tapahtuu ja kännipäissään silloin ovat , heh , heh näin on näreet

      • ServeriServaaMoonikan

        Serveri laukee jo pelkästä ajatuksesta tai viimeistään, kun hommiin pitäis ryhtyä.


    • Teki jo munakasta, millo saa kastaa munaa? Monica antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.

      Ei, mutta, jos totta puhutaa, ni kyllä [en mä nyt osaa tähä sitä laittaa mitä mulla oli mielessä niikusiitä että mite se Severi o nii tosissaa mut se vikittely näyttää vaa sellaselta, noh en tiiä, parempi varmaa ettei osais haaveillakkaa]

    • kkiiuwsawål

      Nehän ovat satuhahmoja. Eihän siinä salkkareissa ole muutenkaan mitään todellista.
      Joku vaan kehtaa katsella jonkun mielikuvitus tarinaa.
      Ei ole lapsille suunnattu ohjelma. Opetetaan liikaa, että homous olisi valttia.
      Menisivät edes hiihtämään ja urheilemaan. Olihan siinä joskus punttisalia, mutta entä kunnon urheilua, kaikki istuu baarissa. Jos ei ole baari työntekijä, on asiakas.
      Mitäs ottavat niin tuppia näyttelijöitä, että eivät osaa urheilla.

      • sukset.suohon.survaiskaa

        Mänisivät mieluummi laittamaan heinää seipäille ku aina vaan vääntämään viinipullon korkkea tahi raksuttelemaan Hurja-tölkkejä auki


    • Serveri.Leukanen

      On Viinica semmoonen herkkureisi tighgap ja pystytissi ette kelpais sitä vähän hyllyttää

      • sdgdgdg

        se oliki pussygap mitä tarkoitin......


    • Kallenmunat

      Tänään kun monica palaa kännissä rappukäytävään.

      • Palaako loppuun asti vai kerkiikö Kari letkusa kanssa hätiin? Monicaha o salaa kusileikeistä kiinnostunu ja Kari o aluks vähä vastentahtone ja kuittaa huumorilla, mutta kyllä se kohta jo lorottelee iha valtoimenaa. Moonika tunkee saatana meduusan vittuusa ja paskoo sen Karin kulkusille!


      • xcv

        Niinku niissä japanilaisissa extremevideoissa, joissa menee iilimatoja suppilon kautta kakkoseen


    • Bervo69

      Vois jo pikkuhiljaa nää yhtyä!

      • KoukussaSalkkareihin1

        Siis hyi hitto ku oot sairas! Ei ikinä mitää tommost salkkareihin! Vähäx niinqu ällöö!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe