Milloin Monica tajuaa antaa Severille!

monicanpildeä

Ei jaksa odottaa! Milloin severi pääsee sänkyyn! VAuhtia!

13

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiuuioi

      Herää kysymys, mistä on kysymys.

    • siinäpä

      Ei mee kauvaa kun se tapahtuu ja kännipäissään silloin ovat , heh , heh näin on näreet

      • ServeriServaaMoonikan

        Serveri laukee jo pelkästä ajatuksesta tai viimeistään, kun hommiin pitäis ryhtyä.


    • Teki jo munakasta, millo saa kastaa munaa? Monica antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.

      Ei, mutta, jos totta puhutaa, ni kyllä [en mä nyt osaa tähä sitä laittaa mitä mulla oli mielessä niikusiitä että mite se Severi o nii tosissaa mut se vikittely näyttää vaa sellaselta, noh en tiiä, parempi varmaa ettei osais haaveillakkaa]

    • kkiiuwsawål

      Nehän ovat satuhahmoja. Eihän siinä salkkareissa ole muutenkaan mitään todellista.
      Joku vaan kehtaa katsella jonkun mielikuvitus tarinaa.
      Ei ole lapsille suunnattu ohjelma. Opetetaan liikaa, että homous olisi valttia.
      Menisivät edes hiihtämään ja urheilemaan. Olihan siinä joskus punttisalia, mutta entä kunnon urheilua, kaikki istuu baarissa. Jos ei ole baari työntekijä, on asiakas.
      Mitäs ottavat niin tuppia näyttelijöitä, että eivät osaa urheilla.

      • sukset.suohon.survaiskaa

        Mänisivät mieluummi laittamaan heinää seipäille ku aina vaan vääntämään viinipullon korkkea tahi raksuttelemaan Hurja-tölkkejä auki


    • Serveri.Leukanen

      On Viinica semmoonen herkkureisi tighgap ja pystytissi ette kelpais sitä vähän hyllyttää

      • sdgdgdg

        se oliki pussygap mitä tarkoitin......


    • Kallenmunat

      Tänään kun monica palaa kännissä rappukäytävään.

      • Palaako loppuun asti vai kerkiikö Kari letkusa kanssa hätiin? Monicaha o salaa kusileikeistä kiinnostunu ja Kari o aluks vähä vastentahtone ja kuittaa huumorilla, mutta kyllä se kohta jo lorottelee iha valtoimenaa. Moonika tunkee saatana meduusan vittuusa ja paskoo sen Karin kulkusille!


      • xcv

        Niinku niissä japanilaisissa extremevideoissa, joissa menee iilimatoja suppilon kautta kakkoseen


    • Bervo69

      Vois jo pikkuhiljaa nää yhtyä!

      • KoukussaSalkkareihin1

        Siis hyi hitto ku oot sairas! Ei ikinä mitää tommost salkkareihin! Vähäx niinqu ällöö!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      312
      10389
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2321
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2149
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1924
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1806
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1388
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      57
      1316
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1312
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1286
    Aihe