VEHON OSAMAKSUKOROT

Autokaupan-korot

Veho repii rahaa järjettömän kovilla oamaksukoroilla ja siihen liittyvillä oheiskuluilla 👹😡🤯
- Luoton perustamismaksu 165.00 €
- Korko 6.9%
- käsittelymaksu/ kk erä 9.95 €
Onko tässä mitään järkeä nykyisien lähes nollakorkojen aikana?
Osari on helppo tapa hankkia uusikin auto, mutta tarkkana saa olla näiden luottotarjouksien kanssa, pelkät korkoerot (jopa 5-6%) vuotuista korkoa vie viedä loppuhinnan pilviin.
Alla linkki Vehon hinta ja rahoituslaskuriin
https://autot.veho.fi/uudetautot/honda/hr-v/mcATDB208614

26

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korkoalöytyyliikaa

Niin on rintajoupilla ja tojo-autollakin 12% todellinen vuosikorko! osamaksussa

Pankki lainaa 6%-osuuspankki

onko muut kyselleet pankkien korkoja?

• osamaksukurimusVWskoda

Pörhö myy kiaa 1% osamaksukorolla
        mikä on todellinen vuosikorko?

• Mietivähännnn

Kuka hullu ostaa veholta? Osarilla ostetaan 90% uusista varsinkin yli 30 autoista nykyään koska autoon ei kannata rahaa laittaa kiinni muutakun sen mitä kuukaudessa sitä käyttää. Kun menet sitä aikanaan vaihtamaan saat hyvityksen kuitenkin vanhan velan mukaan niiin käsirahaakaan on turhaa antaa. Kun ostat vehon 8% korolla maksat autosta monta tonnia -15 tonnia enempi monissa tapauksissa. Aivan kamalaa. Länsiautosta mersu 0,5% korolla.

• Kortilla

Minä olen ostanut Vehosta kaksikin autoa. Kokonaiishinta oli juuri se, mitä oli sovittu. Minä ostan autoni käteisellä. Kortilta "höylätään" tasasumma, ja auto on kokonaan minun. Sinun tapauksessa Veho myy lainasi rahoitusyhtiölle, joka laskuttaa kaikesta mahdollisesta viimeisen päälle. Kannaitaisiko katsella autoa hintaryhmästä, johon rahat riittävät?

• Kfkkfkfkgkt
        Kortilla kirjoitti:

Minä olen ostanut Vehosta kaksikin autoa. Kokonaiishinta oli juuri se, mitä oli sovittu. Minä ostan autoni käteisellä. Kortilta "höylätään" tasasumma, ja auto on kokonaan minun. Sinun tapauksessa Veho myy lainasi rahoitusyhtiölle, joka laskuttaa kaikesta mahdollisesta viimeisen päälle. Kannaitaisiko katsella autoa hintaryhmästä, johon rahat riittävät?

Kannattaisiko sinun hankkia keskusteluseuraa älyllisestä viiteryhmästäsi?

• Minullanäinn

Itse olen niin persaukinen että joudun maksamaan käteisellä ja ostamaan alle 10 tonnin autoja. Jos saisin osamkasulla niin ostaisin uuden mutten saa on pienet tulot ja merkintä maksuhäiriöstä.

• Onhan tuo Veholta hienovarainen vihjaisu köyhille mennä hiekoittamaan muiden, halvempia autoja tarjoavien liikkeiden marmorilattioita.

• OmistaminenOnParasta

Oikein! Köyhät jäävät tulevaisuudessakin köyhiksi kun autolainalla yritetään nostaa omaa statusta yhteiskunnassa hankkimalla kalliimpi auto. Totuus onneksi aina paljastuu rekisterinumerolla, kuka sen auton oikeasti OMISTAA.

• Kiitos-Ei

En kommentoi nyt missän tapauksessa Vehoa vaan ihan yleisesti
      Kaikille muille pitäisi olla yhdentekevää ostaako joku autonsa korttia höyläämällä, leasingilla tai osamaksulla, paitsi kullekin autonostajalle itselleen.

Auto on useimmille vain pakollinen ostos joka pitää olosuhteiden pakosta jollain tapaa hankkia. Käytössä olevat varat on useinkin fiksumpaa käyttää muuhun toimintaan tai vain elämiseen kuin auton ostamiseen.

Korkeat ja matalat korot erotta jyvät ja akanat toisistaan, matalia korkoja tarjoavat myyjät tytyy vain autokaupasta jäävään katteeseen jota täydentää vakuutuksien tekemisestä maksettavat bonukset. Jotkin autoliikkeet tarjoavat kallista luottoa lähes jokaiselle koska myyjä saa osan rahoitustuotoista. Tuotot on usein huomioitu jo katelaskelmissa ja budjetissa.

Kun myydään kalliita autoja joissa osarisopimuksissa liikkuu valtavia summia ja korkotuottoja niin rahoitusmyynnistä tulevat tuotot korjaavat kivasti tilinpäätöksessä tuloslaskelmaa. Tämä käytäntö on ajautunut hiukan väärille raiteille, autokaupan pitäisi keskittyä autokauppaan eikä kikkailemaan rahoitusmyynnin tuotoilla. Tämä vääristää kilpailua ja johtaa asiakasta harhaan.

• Kfkfkfkfkfkfkf

Toisaalta tuosta voisi päätellä, että korkealla korolla myyvä ei ehkä ota itse tuotteesta niin kovaa katetta?
        Joka tapauksesa ihan samahan tuo on laskutaitoiselle asiakkaalle, joka ymmärtää koron vaikutuksen hintaan.

• suomalaisetkusipäitä

Duunarin ajatusmaailma on omituinen:

-autoliikkeiden pitäisi myydä heille halvemmalla kuin itse ostavat
      -rahoituslaitosten pitäisi maksaa heille kun heillä ei ole rahaa ja he lainaavat sitä rahoituslaitoksilta
      -palkkaa pitäisi jatkuvasti nostaa, vaikkeivät tee duunia puolenkaan sen edestä mitä saavat
      -lomaa pitäisi saada enemmän
      -lomarahaa pitäisi saada enemmän

Niinkuin Markus sanoi: jos työläinen sais palakan siitä mitä se tekkee, niin olis ne meleko köyhiä saatana..

https://youtu.be/0U_TCjexa5s?t=32

• Kdkdkdkfkffkfk

Ottakoon korkoa minkä saavat, mutta ääliöhän on asiakas, joka ihan mielihalukseen maksaa korkeampaa korkoa kuin mitä kilpailija tarjoaa. Muistaen toki sen, että korko on vain yksi osa pakettia. Mutta yli 5% korolla en osta ainakaan osamaksulla, vaan maksan vaikka käteisellä tai otan Nordnetistä 1%/v korolla rahaa. Tai ostan muualta.

• Varokorkoa

On aivan sairasta että joku pyytää yli 5% korkoja autoista käytännössä se auto on sellaisesta ostettuna tuhansia euroja kalliimpi eikä velka meinaa edes lyhentyä kun maksat järkkyä korkoa. Esim mersun ostaminen länsiautosta 1% korolla ja vehosta 8% korolla on valitettava tosiasia että veholta ostettuna se 40 tonnin mersu on äkkiä 5-7 tuhatta kalliimpi kun länsiautossa. Ihan vain korkojen takia. En koskaan osta ryöstökorko liikkeestä jos kerran monet myy pienellä korolla.

• Sitä-se-elämä-on

Suomalaiset K---päitä kirjoittajalle
      Tekstistä päätellen.. kannattasiko vilkaista peiliin? Ties vaikka sieltä kurkistasi Toinen Osmo"yrittäjä? Laskutaitoinen vertaileeja pitää kiinni omista fyrkistään. Laslutaidottomat ja lukutaidottomat jotka eivät osaa lukea mitä kirjoittavat trollaavat potaskaa kun työ ei maita.

• Veholta_ostanut

6,9% on Vehon pyyntö, mutta hulluhan ei ole se, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.

Eli osamaksulainan korosta voi tinkiä siinä, missä muistakin asioista autokaupassa. Kyllä se osamaksu Veholta 3:lla alkavalla korolla irtoaa.

• Naurettavaakusetusta

Niin ja siihen kulut niin se on noin 8% se todellinen vuosikorko

• Rahotuskorko

Veholtakin saa 1,9% koron pyydettäessä. Minä olen aina pyytänyt ja tämä oli kaupan ehtona muuten olisin ostanut länsiautosta. Näin sain auton edullisesti.

• pålle.pumpströöm

Mitään nollakorkoja ole missään.
      Ei yksikään rahoitusyhtiä tarjoa lainaa ilman korkoa, mitä he siitä hyötyisivät.

• Niinmietisvähä

Niin no esim me ostettiin 2 autoa firmaan. Todellinen vuosikorko oli 0,47% länsiautosta. Se on mielestäni jo hyvä korko eikä sen tarvitse ihan 0% olla vaikka onhan näitä 0% korkoja välillä ollut esim uuteem daciaan ja kiaan aikanaan. 0,47% tai jos maksaisin 8% niin toisessa on 16 kertaa suuremmat rahoituskulut prosentteina.

• entäspankitkorko

Eli liikkeestä pois jos ei saa 1% korkoa osamaksuun.näinhän täällä annetaan ymmärtää

• Fjjccghjjk

Niinhän se on asuntolainassakin. Sinä varmaan maksat ilmeen värähtämättä 5%, koska se on oikein.

• Sijoitussalkku

Nollakorko on hyvä, muissa tapauksissa kannattaa hakea pankkilaina jos ei ole hyöläkortilla sopivaa summaa. Noin 1,5-2% korolla pankista rahaa jos on asiakassuhde ja oma talous kunnossa.

• liisteriin

Leasing taitas olla nerokas, rahoitusmuoto! Kakka vehkeissä varsinkin!

• pörhömieskehuuVWkia

Pörhö myy uutta kiaa 1% korolla osamaksuna
      eikös tuo ole jo korko kohillaan pitkän takuun autoon?

• meminerkki

Mitkä korot? Ai kengänkorot?

• Kylälähtee

Länsiautosta sai ainaki tammikuus 0,47% korolla uuden insignian. Aika edulline todelliseksi vuosikoroksi. Ostin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      223
      1397
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      62
      985
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe