Aloitanko suhteen nuoreen mieheen?
Mies haluaa seurustelusuhteen kanssani.
19 vuotta nuorempi mies
7
730
Vastaukset
- MinäEnAloittaisi
Jos sinusta tuntuu oikealta, niin miksi ei. Itse tyrmäsin 14 v. nuoremman. Minusta se tuntui kornilta, enkä' edes ymmärtänyt alun perin että yrittää iskeä. No, kaverit meistä tuli, mutta itse pidän itseäni vanhemmista miehistä. Nämä on niin henkilökohtaisia asioita että päätös tällaisista on tehtävä kunkin omista lähtökohdistaan.
- NuorempiValinta
Yleensähän mies pitää nuoremmista naisista eli aika harvinaista, että mies haluaa vanhemman naisen.
- Eräs-nainen
No miksi et aloittaisi? Itse seurustelin ja asuin 7 vuotta itseäni 19 vuotta nuoremman kanssa. Hyvin meni ja edelleen ollaan kavereita, vaikka erosta on 3 vuotta. Kukaan vieras ei hoksannut ikäeroamme, koska itse näytän ikäistäni nuoremmalta ja hän taas oli ikäistään vanhemman näköinen. Eromme taas johtui minun henk.koht. syistäni, joita tähän en halua avata. Joten rohkeasti vaan jos yhtään kiinnostaa. :)
- oppeliini1
Maksaisiko hän sinulle tarjoamistasi palveluista?
Ellei, vain unohda hänet ja hae ikäistäsi seuraa. - elämäniloaa
Jos teillä on hyvä olla yhdessä , niin siitä vaan:) Se ei kuuluu kellekään millainen ikäero teillä olen. Minulla itselläni on nuorempi mies ja meillä menee hyvin ..Onnea vaan Teille
- ainakinajanvietettä
Leikki on leikittävä, jos haluaa tietää sen lopputuloksen.
- nuorella.on.etunsa
Aloita, jos koet että mies on vilpitön ja luotettava.
Jos haluat seikkailua, aloita silloinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot19917683Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss5210137Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2066346Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki14342Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman483269Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.562983Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.272967"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita702776Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling882730Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen562212