Aloitanko suhteen nuoreen mieheen?
Mies haluaa seurustelusuhteen kanssani.
19 vuotta nuorempi mies
7
719
Vastaukset
- MinäEnAloittaisi
Jos sinusta tuntuu oikealta, niin miksi ei. Itse tyrmäsin 14 v. nuoremman. Minusta se tuntui kornilta, enkä' edes ymmärtänyt alun perin että yrittää iskeä. No, kaverit meistä tuli, mutta itse pidän itseäni vanhemmista miehistä. Nämä on niin henkilökohtaisia asioita että päätös tällaisista on tehtävä kunkin omista lähtökohdistaan.
- NuorempiValinta
Yleensähän mies pitää nuoremmista naisista eli aika harvinaista, että mies haluaa vanhemman naisen.
- Eräs-nainen
No miksi et aloittaisi? Itse seurustelin ja asuin 7 vuotta itseäni 19 vuotta nuoremman kanssa. Hyvin meni ja edelleen ollaan kavereita, vaikka erosta on 3 vuotta. Kukaan vieras ei hoksannut ikäeroamme, koska itse näytän ikäistäni nuoremmalta ja hän taas oli ikäistään vanhemman näköinen. Eromme taas johtui minun henk.koht. syistäni, joita tähän en halua avata. Joten rohkeasti vaan jos yhtään kiinnostaa. :)
- oppeliini1
Maksaisiko hän sinulle tarjoamistasi palveluista?
Ellei, vain unohda hänet ja hae ikäistäsi seuraa. - elämäniloaa
Jos teillä on hyvä olla yhdessä , niin siitä vaan:) Se ei kuuluu kellekään millainen ikäero teillä olen. Minulla itselläni on nuorempi mies ja meillä menee hyvin ..Onnea vaan Teille
- ainakinajanvietettä
Leikki on leikittävä, jos haluaa tietää sen lopputuloksen.
- nuorella.on.etunsa
Aloita, jos koet että mies on vilpitön ja luotettava.
Jos haluat seikkailua, aloita silloinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5113529Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1712489- 1552433
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81818Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel481790Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k141595Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811504Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131496Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien281390- 101333