Luomupoika

Luomupoika

Aion elää ilman kemikaaleja pesen vartaloni luomusaippualla ja tukka pitää Kain puhdistaa aloe veralla tai kananmunalla ja ostan vaatteeni kirppukseltä kannattaako elää tällaista luonnollista elämää?

41

3083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pietarieroska
    • todellakinkannattaa

      Komppaan ap:tä heittämällä vastakysymyksen:
      Miksi hieroisit ihollesi suuryhtiöiden tuottamia kemikaaleja, kun monet ovat jo huomanneet, että hilseongelma lähtee ajanmyötä itseasiassa lopettamalla hilseshampoiden käytön. Jos niitä käytät, niin kerran aloitat, käytät aina.
      Vaatteiden suhteen ei oikeasti ole parempaa paikkaa ostaa niitä kuin kirpputori. Et juokse turhien merkkien ja trendien perässä etkä tue lapsityövoimaa halpatyömaissa, joilla uudet merkkivaatteet usein tuotetaan.

    • Naturaalisri

      Hiukset voi pestä pelkällä vedellä.

    • pietueroske

      ja seksiä harrastaa ilman kodomia.

    • 34rtgfv

      Kannattaa elää ja patentoida toi. Jos ja kun kerran kananmunalla saat itsesi pestyä puhtaaksi, niin voi olla hyvät fyrkat tiedossa.

    • bettinamax

      hyvä juttu.
      komppaan edllistä.

    • munamiesrorujgdf

      ja minä seuraavaa..

    • tervaavaihöyheniä

      kunnon saippua ilman lisäaineita on myös vaihtoehto.

    • visitissinääri

      saippuaa sen olla pitää mutta ilman kemikaaleja.

    • kirppuilijagay

      niinpä juuri.
      saippuaa sen olla pitää ja suomalaista.

    • valvovasilmä

      ole sinä vaan sitä mieltä.
      jätän eriävän mielipiteen. :)

    • jormankainen

      ompa kiva kun saa soitella sulle.

    • fghjklkjhgfhjk

      ei minusta ole hyvä asia.

    • rassetrakuttaa

      ei tosiaan hyvä asia.

    • eskomörköö

      ei ookkaan :)

    • pilkesilmä

      on se kumma kun pitää selvitellä tämmöistäkin asiaa.

    • kirppupietulle

      on se kyllä ihmetouhua.

    • rogermoorestasealkoi

      ompa hauskoja juttuja

    • kovamiessyu

      laiyoin jo postia.

    • natureillikö

      myrkyt aiheuttaa syöpää
      ja niitähän shampoossa tunnetusti on.

    • marttiväjärki

      höpö höpö.
      ydinsaasteet ne vasta pahoja on.

    • mansikkamäki0

      ei pietu ole.
      kohta sijoitetaan jätettä kallioon syvälle.

    • markusjohannes

      uskotaan varmasti...

    • kiljupönttöhyvää

      jotain satuhahmoonko uskot ??

    • kirtreewe

      eikun ydinvoimaan.

    • pietueronen0

      vihreät ajatukset valtaavan sun mielen.

    • kirmaatko

      höpön löpön.
      taidat olla peräkammarin poikia.

      • Anonyymi

        en ole kun bi seksuaali.
        kaikkea sitä kommentoidaan.


    • Anonyymi

      jaa kävin saunassa oli
      hyvät löylyt.

    • Anonyymi

      Luomuinta ola peseytymättä pitkiä aikoja, ja kun peseytyy, niin pelkällä vedellä, mieliten merivedellä.

    • Anonyymi

      meressä on levää kuten järvivedessä--

    • Anonyymi

      ei oo levää näillä pakkasilla.

      • Anonyymi

        kohta taas sulat vedet.
        oliko ennen kaikki paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kohta taas sulat vedet.
        oliko ennen kaikki paremmin.

        ehjä oli ehkä ei--


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehjä oli ehkä ei--

        kyllä nyt kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä nyt kelpaa

        jo kohta pääsee pilkille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jo kohta pääsee pilkille

        ei kauaa pääse pilkille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kauaa pääse pilkille

        nyt pääsee pilkille.=)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        hieno homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hieno homma.

        on se..


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1069
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      759
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe