Aion elää ilman kemikaaleja pesen vartaloni luomusaippualla ja tukka pitää Kain puhdistaa aloe veralla tai kananmunalla ja ostan vaatteeni kirppukseltä kannattaako elää tällaista luonnollista elämää?
Luomupoika
41
3083
Vastaukset
- pietarieroska
laita luomupoika postia.
[email protected] - todellakinkannattaa
Komppaan ap:tä heittämällä vastakysymyksen:
Miksi hieroisit ihollesi suuryhtiöiden tuottamia kemikaaleja, kun monet ovat jo huomanneet, että hilseongelma lähtee ajanmyötä itseasiassa lopettamalla hilseshampoiden käytön. Jos niitä käytät, niin kerran aloitat, käytät aina.
Vaatteiden suhteen ei oikeasti ole parempaa paikkaa ostaa niitä kuin kirpputori. Et juokse turhien merkkien ja trendien perässä etkä tue lapsityövoimaa halpatyömaissa, joilla uudet merkkivaatteet usein tuotetaan. - Naturaalisri
Hiukset voi pestä pelkällä vedellä.
- pietueroske
ja seksiä harrastaa ilman kodomia.
- 34rtgfv
Kannattaa elää ja patentoida toi. Jos ja kun kerran kananmunalla saat itsesi pestyä puhtaaksi, niin voi olla hyvät fyrkat tiedossa.
- bettinamax
hyvä juttu.
komppaan edllistä. - munamiesrorujgdf
ja minä seuraavaa..
- tervaavaihöyheniä
kunnon saippua ilman lisäaineita on myös vaihtoehto.
- visitissinääri
saippuaa sen olla pitää mutta ilman kemikaaleja.
- kirppuilijagay
niinpä juuri.
saippuaa sen olla pitää ja suomalaista. - valvovasilmä
ole sinä vaan sitä mieltä.
jätän eriävän mielipiteen. :) - jormankainen
ompa kiva kun saa soitella sulle.
- fghjklkjhgfhjk
ei minusta ole hyvä asia.
- rassetrakuttaa
ei tosiaan hyvä asia.
- eskomörköö
ei ookkaan :)
- pilkesilmä
on se kumma kun pitää selvitellä tämmöistäkin asiaa.
- kirppupietulle
on se kyllä ihmetouhua.
- rogermoorestasealkoi
ompa hauskoja juttuja
- kovamiessyu
laiyoin jo postia.
- natureillikö
myrkyt aiheuttaa syöpää
ja niitähän shampoossa tunnetusti on. - marttiväjärki
höpö höpö.
ydinsaasteet ne vasta pahoja on. - mansikkamäki0
ei pietu ole.
kohta sijoitetaan jätettä kallioon syvälle. - markusjohannes
uskotaan varmasti...
- kiljupönttöhyvää
jotain satuhahmoonko uskot ??
- kirtreewe
eikun ydinvoimaan.
- pietueronen0
vihreät ajatukset valtaavan sun mielen.
- kirmaatko
höpön löpön.
taidat olla peräkammarin poikia.- Anonyymi
en ole kun bi seksuaali.
kaikkea sitä kommentoidaan.
- Anonyymi
jaa kävin saunassa oli
hyvät löylyt. - Anonyymi
Luomuinta ola peseytymättä pitkiä aikoja, ja kun peseytyy, niin pelkällä vedellä, mieliten merivedellä.
- Anonyymi
meressä on levää kuten järvivedessä--
- Anonyymi
ei oo levää näillä pakkasilla.
- Anonyymi
kohta taas sulat vedet.
oliko ennen kaikki paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kohta taas sulat vedet.
oliko ennen kaikki paremmin.ehjä oli ehkä ei--
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehjä oli ehkä ei--
kyllä nyt kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä nyt kelpaa
jo kohta pääsee pilkille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jo kohta pääsee pilkille
ei kauaa pääse pilkille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kauaa pääse pilkille
nyt pääsee pilkille.=)
- Anonyymi
Luomu pojalle luonnonmukaiset kuteet osoitteesta https://eskolifestyle.company.site/
- Anonyymi
hieno homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hieno homma.
on se..
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 64618
- 77608
- 104584
- 26532
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet91457