Tavallisen oikean miehen löytäminen vaikeaa

yhdenjaaidontahtoisin

Miksi on niin vaikeaa löytää sitä aitoa ja tavallista oikeaa miestä, joka osaa ja haluaa löytää oikean suhteen. Täällä treffi sivulla pyörii mitä omituisempaa sakkia ja yli ampuvia seksintarjouksia tyrkyttäviä ukkomiehiä heti viestiään laittamassa. Mutta jos löytyy kiva ja tavallisen oloinen mies, niin kylläpä keskustelun aikaan saaminen on vaikeaa. Miksi? En ymmärrä!

121

7973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitunnukiinnostavan

      Löytyisihän näitä jos etsisit tositarkoituksella, etkä rankkaisi kaikkia vain kuvan perusteella. Tälläkin palstalla jokainen nainen aina muka väittää vastaavansa kaikille asiallisille miehille deiteillä, mutta outoa että käytännössä niin ei tapahdu koskaan.
      Niin kauan kun haette seuraa pelkkä ulkonäkö edellä, niin ette ole tositarkoituksella ettekä silloin niitä tavallisia ja oikeita miehiä edes hae.
      Silti naisia tuntuu kiinnostavan aina ne varatut ukkomiehet ja pelkän pillunperässä juoksijat.

      • yhdenjaaidontahtoisin

        Äläpä hauku väärää puuta. Tositarkoituksella itse liikkeellä, enkä takuulla pelaa kuvien kanssa. Enkä tarvitse edes kuvan vaihtoa treffeille lähtöön. Kiinnostus itselläni toista kohtaan lähtee siis ihan muusta kuin ulkonäöstä.


      • höpötihöpö

        Miksi ihmeessä normaalilla järjellä varustettu sinkku nainen kiinnotuis ukkomiehistä?

        Tottakai ulkonäköKIN on tärkee, sen pitää miellyttää siinä määrin että kyseisen ihmisen kanssa vois kuvitella harrastavansa eroottistakin toimintaa. Eli varsinkin tositarkotuksella haettaessa se on tärkeetä, muutenhan kyse ois vaan jonkinlaisesta kaveruudesta tms. kevyemmästä, kun tietää ettei toista ole tarkotuskaan jaksaa katsella joka päivä ja lopun ikää.


    • jännätavis

      Älä viitsi valehdella netissä! Tavallinen mies ei kelpaa suomalaisella naiselle enää. Tavis tulee kysymykseen ainoastaan kun jännämies, mamu, varattu, Auervaara on koettu.

      • Kroketta

        Samaa jankutusta joka kerta. Suurin osa naisista kelpuuttaa ihan tavallisen miehen, jollei tällä ole isoja henkilökohtaisia ongelmia, taipumuksia totuuden vääristelyyn tai ikävää luonnetta. Kaikki tässä maailmassa ei todellakaan riipu ulkonäöstä ja rahasta, niin kuin täällä miehet tuntuvat ajattelevan.


      • 090318

        Väärin, itse on ole kokenut mitään noista mainitsemistasi. Enkä haluakaan kokea. Ei siis pidä yleistää. Olen huomannut, että täällä harva keskustelun aloitus johtaa mihinkään hyvään tai rakentavaan keskusteluun. Miehet haukkuvat naisia ja naiset miehiä. Moni tietää aloittajan ajatus maailman paremmin, kuin hän itse. Vaikka ei ole henkilöä koskaan tavannut jne. Olisi hyvä muistaa, että niin miehiä, kun naisiakin on erilaisia.
        Onko kyse siitä, että ikähaitari on iso keskustelussa mukana olevien kesken ?
        Vai paikkakunnalla ?
        Varmaan Uudellamaalla on enemmän profiileja ja paremmat mahdollisuudet treffeille , kun vaikka Kainuussa. Iälläkin on varmaan iso merkitys mitä etsii ja mikä kelpaa jne...
        ”Tavis”, mitä kukakin mieltää tuolla sanalla ?

        Minulle tavis tarkoittaa, että käy töissä ihan sama mitä työkseen tekee ja mitä tienaa. Ei ole mielenterveys- eikä päihdeongelmia. Harrastaa liikuntaa ainakin sen verran, että saa kengän nauhansa sidottua ilman hengästymistä, huolehtii hygieniastaan ja pukeutuu puhtaisiin vaatteisiin. On aivot ja niissä toimintaa, eikä ole liian ehdoton mielipiteineen. Arvostaa naista ja on käytöstapoja.

        Ehkä vaadin sitten liikaa, kun edellä mainittua tavismiestä ei ole vielä vastaan tullut. Seksin vinkujaa, päihdeongelmaista ym hörhöä, asenne vammaista jäärää jne niitä on ollut riittämiin.

        Minäkin olen lähtenyt treffeille ilman, että olen miehen kuvan nähnyt. Mielummin niin, kuin se että laitetaan joku vanha kuva josta et sitten miestä tunnista livenä. En myöskään ymmärrä, että profiilissa valehdellaan tietoja, kun ne livenä kuitenkin paljastuu. Jos mies hakee parisuhdetta niin valheelle on paha perustaa mitään. Peli- ja panomiesten kohdalla ymmärrän tuon valehtelun.


      • kunnollinenmiesepltä

        jännätavis
        9.3.2018 13:42
        Älä viitsi valehdella netissä! Tavallinen mies ei kelpaa suomalaisella naiselle enää. Tavis tulee kysymykseen ainoastaan kun jännämies, mamu, varattu, Auervaara on koettu.

        Mikä pöhölö. Et edes tiedä kenestä on kyse ja sanot valehtelijaksi ym. Sutko pitäisi sitten jokaisen naisen valita, olisit loistoehdokas.


      • diipadaapaaaa

        Mikä on tavallinen mies? Suomalaiset miehet ovat tajuttoman lihavia. Ei sellainen ole hoikalle naiselle tavallista. Myöskään mielenterveysongelmainen ei ole tavallinen mies, vaan mielenterveysongelmainen. On ihan turhaa väittää olevansa tavallinen mies, jos alkoholi maistuu, on ylipainoa, väkivaltainen ja koulut käymättä. Mitä annettavaa tällaisella on naiselle? Ongelma, miksi ei löydä naista löytyy miehestä itsestään. Yksikään normaali mies ei jää ilman naista Suomessa, jossa naisia on enemmän. Kannattaisi varmaan tehdä jotain itselleen, jos ei kelpaa kenellekään.


      • Gyntter.Kalmankuoro

        Mitähän minun pitäisi sinun mielestäsi tehdä itselleni, kun en kelpaa kenellekään ja olen:
        170 cm 72 kg teknikoksi aikanaan kouluttautunut kiltti ja rauhallinen mies joka ei ryyppää eikä urheile. Ne muut ominaisuudet kerron sitten toiste jos kerron, mutta tässä nyt kommenttia noihin vaatimuksiisi. Mielenterveyspotilaaksikaan minua ei ole rekisteröity.


      • Naturellinen
        Gyntter.Kalmankuoro kirjoitti:

        Mitähän minun pitäisi sinun mielestäsi tehdä itselleni, kun en kelpaa kenellekään ja olen:
        170 cm 72 kg teknikoksi aikanaan kouluttautunut kiltti ja rauhallinen mies joka ei ryyppää eikä urheile. Ne muut ominaisuudet kerron sitten toiste jos kerron, mutta tässä nyt kommenttia noihin vaatimuksiisi. Mielenterveyspotilaaksikaan minua ei ole rekisteröity.

        Varmaan kelpaat monellekin naiselle. Pitäisi vain jotenkin löytää teidän toisenne.

        Millä tavalla et kelpaa? Missä tilanteissa sinut torjutaan?


      • Gyntter.Kalmankuoro
        Naturellinen kirjoitti:

        Varmaan kelpaat monellekin naiselle. Pitäisi vain jotenkin löytää teidän toisenne.

        Millä tavalla et kelpaa? Missä tilanteissa sinut torjutaan?

        No viimeksi ainakin nettipalstalla. Ei vastata mitään yhteenkään yhteydenottoon.
        Tuolla luonnossa en enää tunnista mahdollisia kohteita eivätkä he minua. Juottolaan en silti lähde pariani etsimään. Sieltä jos jonkun löytäisin, sinne sen pian menettäisin.
        Elämä oli ja elämä meni.
        Hukkaan.


      • 03012018
        Gyntter.Kalmankuoro kirjoitti:

        No viimeksi ainakin nettipalstalla. Ei vastata mitään yhteenkään yhteydenottoon.
        Tuolla luonnossa en enää tunnista mahdollisia kohteita eivätkä he minua. Juottolaan en silti lähde pariani etsimään. Sieltä jos jonkun löytäisin, sinne sen pian menettäisin.
        Elämä oli ja elämä meni.
        Hukkaan.

        Tämä hyvällä todettu. Syynä varmaan pituutesi, asia jolle et itse voi mitään. Naisen pitäisi olla aika lyhyt mahdolliset korkokengät mukaan lukien jotta olisi sinua lyhyempi tai saman pituinen. Se vaatii vain hyvää itsetuntoa puolin ja toisin, jotta ei anna tuon asian vaikuttaa.

        Älä luovuta, vain yrittämällä voi saavuttaa. Toivotan sinulle onnea etsintään.


      • Eitavallinen
        diipadaapaaaa kirjoitti:

        Mikä on tavallinen mies? Suomalaiset miehet ovat tajuttoman lihavia. Ei sellainen ole hoikalle naiselle tavallista. Myöskään mielenterveysongelmainen ei ole tavallinen mies, vaan mielenterveysongelmainen. On ihan turhaa väittää olevansa tavallinen mies, jos alkoholi maistuu, on ylipainoa, väkivaltainen ja koulut käymättä. Mitä annettavaa tällaisella on naiselle? Ongelma, miksi ei löydä naista löytyy miehestä itsestään. Yksikään normaali mies ei jää ilman naista Suomessa, jossa naisia on enemmän. Kannattaisi varmaan tehdä jotain itselleen, jos ei kelpaa kenellekään.

        Minä ymmärrän tavalliseksi ihmisen, jolla on useita keskiarvo-ominaisuuksia. Useimmat käyttävät alkoholia, heillä on vähintään keskiasteen koulutus, suurin osa ei ole virallisesti lihavia (vaikkakin turhan moni mies ja nainen) jne. Ihmetyttää nämä mielenterveysongelmat, joita täällä väitetään olevan runsaasti sekä miehillä että naisilla. Ja onko väkivaltaisuuskin yleistä? Mistä nämä käyvät ilmi?

        Olen oikeasti hoikka mies, koska liikun paljon ja välillä kovaakin. Alhoholia en paljoa käytä. On pari akateemista tutkintoakin. Haen ilmeisen ymmärrettävästi hoikkaa naista, tuntuvat olevan todella harvinaisia. Ja jos joku ottaa yhteyttä, hän ei ole lähelläkään hoikkuutta ja lähes poikkeuksetta vuosia vanhempi. Syy kelpaamattomuuteen taitaa löytyä hoikkien naisten tyypillisen kovista vaatimuksista: miehen tulee olla 15-30 cm pitempi ja 20-40 kg painavampi. Joku 155 cm / 40 kg nainen saattaisi ehkä jo minustakin kiinnostua. Tällaiseen en ole vielä deiteillä törmännyt. Minulle kelpaisi hyvin jo 5 cm ja 5 kg itseä pienempi nainen.


      • Gyntter.Kalmankuoro
        03012018 kirjoitti:

        Tämä hyvällä todettu. Syynä varmaan pituutesi, asia jolle et itse voi mitään. Naisen pitäisi olla aika lyhyt mahdolliset korkokengät mukaan lukien jotta olisi sinua lyhyempi tai saman pituinen. Se vaatii vain hyvää itsetuntoa puolin ja toisin, jotta ei anna tuon asian vaikuttaa.

        Älä luovuta, vain yrittämällä voi saavuttaa. Toivotan sinulle onnea etsintään.

        Kyllä tällä seudulla on suurin osa naisista aivan sopivan kokoisia. On kyllä joukossa sekä pitkiä että lihavia ja molempiakin samassa pakkauksessa. Kainalooni sopivia kyllä on paljonkin, mutta vaativat itseään 30 cm pitempää joten se siitä.
        Muotihepenissäkään en kulje. Kauan sitten yksi järkyttyi vihreistä sukistani, esimerkiksi...


      • Mies19899
        diipadaapaaaa kirjoitti:

        Mikä on tavallinen mies? Suomalaiset miehet ovat tajuttoman lihavia. Ei sellainen ole hoikalle naiselle tavallista. Myöskään mielenterveysongelmainen ei ole tavallinen mies, vaan mielenterveysongelmainen. On ihan turhaa väittää olevansa tavallinen mies, jos alkoholi maistuu, on ylipainoa, väkivaltainen ja koulut käymättä. Mitä annettavaa tällaisella on naiselle? Ongelma, miksi ei löydä naista löytyy miehestä itsestään. Yksikään normaali mies ei jää ilman naista Suomessa, jossa naisia on enemmän. Kannattaisi varmaan tehdä jotain itselleen, jos ei kelpaa kenellekään.

        Mitähän minä taas mahdan lukea... Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä 50 vuoden ikään saakka, löytyy tilasto aika helposti. Uusia miehiä myös tulee rajan takaa jatkuvalla syötöllä. Lihavia on yhtä useita niin miehissä kuin naisissa. Lievästi ylipainoisia miehiä hieman enemmän, mutta tähän ryhmään joutuvat myös ahkerasti lihasmassaa hankkivat miehet. Viestissäsi ei ollut siis yhtäkään faktaa.


        183 cm
        82 kg
        Ulkonäöltään keskimääräistä komeampi. (Tai asuu rumien ihmisien kaupungissa.)
        Peseytyy päivittäin, ajaa partansa vähintään kahdesti viikossa. Käyttää puhtaita, ehjiä ja aikuisen miehen tyylisiä vaatteita. Ei käytä alkoholia, liikkuu useita kertoja joka viikko. Vakituinen työpaikka.

        Millaiseen naiseen minun pitäisi tyytyä?


      • tamppikaula
        Gyntter.Kalmankuoro kirjoitti:

        No viimeksi ainakin nettipalstalla. Ei vastata mitään yhteenkään yhteydenottoon.
        Tuolla luonnossa en enää tunnista mahdollisia kohteita eivätkä he minua. Juottolaan en silti lähde pariani etsimään. Sieltä jos jonkun löytäisin, sinne sen pian menettäisin.
        Elämä oli ja elämä meni.
        Hukkaan.

        Köyhät älkää vaivautuko


      • kyllaoikeavielaloytyy
        03012018 kirjoitti:

        Tämä hyvällä todettu. Syynä varmaan pituutesi, asia jolle et itse voi mitään. Naisen pitäisi olla aika lyhyt mahdolliset korkokengät mukaan lukien jotta olisi sinua lyhyempi tai saman pituinen. Se vaatii vain hyvää itsetuntoa puolin ja toisin, jotta ei anna tuon asian vaikuttaa.

        Älä luovuta, vain yrittämällä voi saavuttaa. Toivotan sinulle onnea etsintään.

        Jos on pituutensa kanssa sinut, niin se välittyy kyllä naiselle. Itse voin tykästyä johonkin lyhyeen mieheen, olen tuota ko. ketjun miestä kaksi kolme senttiä lyhyempi. Pituuskaan, niin kuin ei ulkonäkökään ole se perimmäinen syy, jos ei natsaa. Ainakin tässä iässä yli viiskymmpisenä arvostaa muita asioita.

        Jos mies on katkera kaikille naisille ja lähtökohtaisesti itse ajttelee, että tuo ei voi olla minusta kiinnostunut, kun olen näin lyhyt, niin siinä sitten jotenkin oudosti käy myös niin. Ja aina syyn voi laittaa lyhyyteen, vaikka se olisi ihan muuta.


    • tavismies-42

      Tavalliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies joka haluaa oikean parisuhteen. Jos tavalliselle ehdottaa jotain vakavampaa niin se heti juoksee karkuun ja sitten se treffailee jotain axl smithiä koska se on unelmamies naiselle. Naiset ei edes osaa keskustella ja yksinkertaisiin kysymyksiin vastaaminenkin on vaikeaa.

      • yhdenjaaidontahtoisin

        Taidattekin siis olla niin katkeroituneita ettei teistä sellaiseen ole.


      • 280218
        yhdenjaaidontahtoisin kirjoitti:

        Taidattekin siis olla niin katkeroituneita ettei teistä sellaiseen ole.

        Osuit naulan kantaan. Sitten vielä ihmettelevät, kun eivät naisille kelpaa.


    • Kaljaataas

      Netissä on siis miehiä ja naisia jotka ei etsi parisuhdetta tai voivat etsiä sitä mutta eivät ole valmiita siihen. Testaavat itseään ja muita, mutta eivät anna mahdollisuutta oikeasti siihen.
      Oikean parisuhtteen tekeminen vaatii aikaa, altistamista muiden mielipiteille. Jos oletetaan että kaikki olisi tosissaan ei tätä palstaa tarvittaisi.
      Parisuhde ei ole helppoa muodostaa saati ylläpitää, mainitsematta onko mahdollinen yritys edes mahdollista saavuttaa.
      Jos ensimmäinen ei miellytä on siirryttävä aina seuravaan ja seuraavaan kunnes se oikea löytyy.
      Ei saa jäädä makaamaan vaan mentävä eteenpäin.
      Rakkautta ei voi ostaa se on taisteltava tai sitten se vaan tulee jos on tullakseen.
      Älä luovuta ,siirry eteenpäin.

    • jackdanielson

      Puumalle tärkeintä on miehen iso rahapussi. Toinen tärkeä seikka on miehen kallis auto jotta siskot saadaan kateellisiksi.
      Luonnossa viihtyvä rehellinen suomimies on lähinnä kuriositeetti puumapalstoilla. Sellainen takautuma jostain kaukaa josta on kiva haaveilla mutta italialaisen näköinen rasvatukka menee edellä aina. Puumat on luonnonsuojelu ihmisiä. Ne laitetaan aina kiertoon.

      • Tuijavirtanen

        Puumalle tarkeintä on isot kassit, ei pussi. Ja tietenkin iso etuveitikka. Maasaimies on paras, mutta kyllä italiaano ja kreikkalainenkin menee. Luonnossa viihtyvä suomimieskin voi yllättää positiivisesti. Männyn oksalla rennosti lepäävä harmaapantteri... hmmm. Tai puunuijan kanssa saalistava alkukantainen Vakavanha Väinämöinen. hmmm... Nahkaasuun kietoutunut jackdanielson, kurkistaa miehekkään houkuttelevasti luolan suulta... hmmm...


      • älyhoi

        Pitäisikö ensin miettiä, mitä puuma tarkoittaa? Puumahan on yleensä varakas vanhempi nainen, joka pitää nuorista miehistä. Esimerkkinä playboymalli Susanna Penttilä. Nuorella miehellä harvemmin on rahaa tai kallista autoa. Naiseen ei tehdä autolla vaikutusta. Susanna tuskin huolisi ketään tämän palstan miestä.

        Ei kannata ihmetellä, miksi naista ei löydy, jos suhtautuu toisiin halveksuvasti.


    • anselmiavaruusapina

      kokeile sellaista nimimerkkiä kuin digiaasi

    • Itse samassa tilanteessa kuin aloittaja sillä erotuksella, että olen mies joka haluaa oikean suhteen tavallisen naisen kanssa.
      Mutta eipä sitä tunnu muuta olevan tarjolla paitsi silkkaa paskaa. Näin kauniisti sanoen...:/
      Ja tuntuu, että itseni ikäluokassa oleville naisille tuo oikea suhde on sitä, että itse saa käyttäytyä toista kohtaan tökerösti ja toisen pitää vain kiltisti ottaa kaikki vastaan. Haukut sun muut loukkaavat sanomiset ja tekemiset. Ja toinen on se, että miehen pitäisi mennä naisen pään mukaan vaikka perse edellä puuhun sormia napsauttamalla. Ja jos tuo ei onnistu niin mieshän se on se, joka on ihan täysi kasa sitä itseänsä, joka ei muka osaa sitoutua, ei pysty "rehelliseen" suhteeseen jne.
      Vaikka eihän se noin mene, kyllä molempien täytyy suhteessa antaa siinä missä ottaa ja vaatia.

    • Niin juu ja toinen on nämä kirjoittelijat..
      Etsitään suhdetta ja halutaan mies itselle, mutta sitten ei kuitenkaan halutakaan edes treffeille, pitäisi vaan kirjoitella. Ja sitä mä en taas halua, mielestäni jos etsitään elämänkumppania tai edes treffiseuraa, niin kyllähän se edellyttää tapailuakin, eikä mitään postittelua.
      En vain tajua, että mikä logiikka siinäkin sitten on...?
      Itse ainakin laittaisin ilmoituksen kirjeenvaihto-palstalle, jos haluaisin kirjekavereita.
      Mut jos nyt tähän ketjuun eksyy joku oikeasti mukava tavis-nainen, joka haluaa oikeasti tapailla, treffailla ja yrittää edes aidosti saada aikaiseksi oikeaa parisuhdetta, niin treffit-osiosta mun löytään tällä samalla nimimerkillä.

      • 62v

        voi kun olisin 25 vuotta nuorempi, niin vastaisin sinulle. Tsemppiä sinulle, jotta löydät sen oikean naisen!


      • 62v kirjoitti:

        voi kun olisin 25 vuotta nuorempi, niin vastaisin sinulle. Tsemppiä sinulle, jotta löydät sen oikean naisen!

        Jaahas ja kiitos positiivisesta kommentista:)
        Johonkin se sit kaatuu..;)
        Ollut aika hiljaista mutta jospa se tästä...


    • juupasjuuu

      Suomessa on 1.1 miljoonaa yksinäistä. Ja siksi ettei tavis naisille kelpaa tavis mies. Joku julkkis kelpaa naisille heti koska ne on niitä hyviä miehiä.

      • TavisN

        Juupajuu, johan vitsin murjaisit. Tavis nainen tuskin pääsee treffeille julkkismiehen kanssa. Tavis mies kelpaa tavis naisille, mutta katkeroituneet valittajat aika harvalle.


      • Mies19899
        TavisN kirjoitti:

        Juupajuu, johan vitsin murjaisit. Tavis nainen tuskin pääsee treffeille julkkismiehen kanssa. Tavis mies kelpaa tavis naisille, mutta katkeroituneet valittajat aika harvalle.

        Sehän se pointti onkin. Ne parhaimmat miehet eivät ole kiinnostuneita tavallisista naisista! Naiset eivät tätä pysty ymmärtämään.

        Voisit olla itsekin katkera jo ihan muutaman vuoden jälkeen.


    • kaikenkokenutt

      Puumanainen on ihmeellinen olento. Haluaa tavis miehen jolla erikoisia harrastuksia, matkustelee paljon puuma mukanaan ja on hienot autot ja ameksit. Puumanainen ei halua paljon vaan kaiken.
      Miehen pitää olla itsenäinen, kotona viihtyvä, lihaksikas atleetti joka jaksaa rakastella erikoisissa mutta puumalle mieleisissä paikoissa. Puuman miehen täytyy tykätä ainakin hänen lapsistaan. Vaikka niitä olisi tusina ja kaikki erirotuisia ja eri isiltä. Puuma tyytyy vähään. Silloin kun on kyse kotitöistä ja yhteiseen pesään rahan tuomisesta.
      Puuma on jumalan lahja ihmiskunnalle. Nainen jota tarvitsee palvoa ja jumaloida vain sen takia että edellisetkään suhteet ei ole toimineet!

      • TavisN

        Ei ne taida olla nuo suhteet sinullakaan toimineet, kun täällä palstalla kirjoittelet. Pitäisiköhän sinun muuttaa niitä kriteereitäsi jotka sinulla naisen suhteen ? Voisit välttyä puumilta ja törmätä tavalliseen naiseen. Kaikkea et ole varmaankaan ole kokenut vaikka nikilläsi annat niin ymmärtää. Terve parisuhde sinulta taitaa olla kokematta.
        Olet oikeassa siinä, että iso osa naisista haluaa itsenäisen miehen. Syy siihen on se, että emme halua olla äitejä aikuiselle miehelle.


      • 090318

        Parisuhteeseen tarvitaan aina kaksi ja jotta suhde syntyy niin siinä molemmat ovat itse tehneet valintansa. Omien valintojensa, huonojenkin kanssa on vaan elettävä ja yritettävä seuraavalla kerralla olla ”viisaampi.”


      • taas_pettynyt
        TavisN kirjoitti:

        Ei ne taida olla nuo suhteet sinullakaan toimineet, kun täällä palstalla kirjoittelet. Pitäisiköhän sinun muuttaa niitä kriteereitäsi jotka sinulla naisen suhteen ? Voisit välttyä puumilta ja törmätä tavalliseen naiseen. Kaikkea et ole varmaankaan ole kokenut vaikka nikilläsi annat niin ymmärtää. Terve parisuhde sinulta taitaa olla kokematta.
        Olet oikeassa siinä, että iso osa naisista haluaa itsenäisen miehen. Syy siihen on se, että emme halua olla äitejä aikuiselle miehelle.

        Olen nyt muutaman viikon ollut treffipalstalla ja laittanut asiallisia aloitusviestejä muutamille naisille. Yksikään ei ole vaivautunut mitään vastaamaan. Kahdelta saanut aloitusviestin ja molemmille olen vastannut. Muutamien viestienvaihdon jälkeen sovittiin treffeistä. Molemmat teki oharin!!! Miksi sopii treffit, jos ei aikomustakaan tulla??? Miksi etsiä parisuhdetta kun ei halua tavata??
        Vanha viisaus toimii netissäkin, tehkää toiselle sen mitä haluaisitte itsellenne tehtävän.


      • sssddt
        taas_pettynyt kirjoitti:

        Olen nyt muutaman viikon ollut treffipalstalla ja laittanut asiallisia aloitusviestejä muutamille naisille. Yksikään ei ole vaivautunut mitään vastaamaan. Kahdelta saanut aloitusviestin ja molemmille olen vastannut. Muutamien viestienvaihdon jälkeen sovittiin treffeistä. Molemmat teki oharin!!! Miksi sopii treffit, jos ei aikomustakaan tulla??? Miksi etsiä parisuhdetta kun ei halua tavata??
        Vanha viisaus toimii netissäkin, tehkää toiselle sen mitä haluaisitte itsellenne tehtävän.

        "Vanha viisaus toimii netissäkin, tehkää toiselle sen mitä haluaisitte itsellenne tehtävän. "
        Näinkö meinaat?

        Ikäero sun ja vastaamattomien naisten välillä oli..?


      • taas_pettynyt1
        sssddt kirjoitti:

        "Vanha viisaus toimii netissäkin, tehkää toiselle sen mitä haluaisitte itsellenne tehtävän. "
        Näinkö meinaat?

        Ikäero sun ja vastaamattomien naisten välillä oli..?

        2v ja -4v.


      • 090318
        taas_pettynyt kirjoitti:

        Olen nyt muutaman viikon ollut treffipalstalla ja laittanut asiallisia aloitusviestejä muutamille naisille. Yksikään ei ole vaivautunut mitään vastaamaan. Kahdelta saanut aloitusviestin ja molemmille olen vastannut. Muutamien viestienvaihdon jälkeen sovittiin treffeistä. Molemmat teki oharin!!! Miksi sopii treffit, jos ei aikomustakaan tulla??? Miksi etsiä parisuhdetta kun ei halua tavata??
        Vanha viisaus toimii netissäkin, tehkää toiselle sen mitä haluaisitte itsellenne tehtävän.

        ... ja ikäsi on ?


      • vääryyttä
        090318 kirjoitti:

        ... ja ikäsi on ?

        Varmaan väärän ikäinen, kokoinen ja näköinen. Tai sitten vaan vääränoloinen. Pitää olla oikeanlainen.


    • hgfhfghjfghf

      En oikein ymmärrä tuota että naiset valittaa jatkuvasti että miehet haluaa vain seksiä.
      Itse olen aina halunnut vain parisuhteen ja saanut vain pakkeja.
      se mitä nainen sanoo haluavansa ja mitä oikeasti haluaa ei täsmää.

      • ddllop

        Ei naiset vaan jotkut naiset valittaa että miehet haluaa vain seksiä. Eikä myöskään jatkuvasti.


    • Keskityoikeisiin

      Vastaus saattaa löytyä, kun avaa oikein selkeästi mitä tarkoittaa tavallisella miehellä. Moni onkin lopulta paljastaa, että tottakai pitää olla sen näköinen mies että alkaa sukat hiukan pyöriä. Ja tietysti monta muutakin asiaa pitää osua kohdalleen.

      Sitä en vaan käsitä, miksi monet naiset niin paljon joutuvat tekemisiin aivan vääräntyyppisten miesten kanssa. Osittain ymmärrän, jos nainen on erityisen viehättävä. Mutta nyt tavallinen etsii tavallista. Eikö riitä jos ei-toivotut vain ohittaa. Hakekaa ja lukekaa vain profiileja, joissa on haluamianne ominaisuuksia. Jos selaatte umpimähkään tai luette vain kuvan perusteella, vastaan tulee tuhat ei-toivottua ja muutama kiinnostava. Itse karsin helposti nuo tuhat naista sivuun, tarvitsee vain tietää mitä etsii. Myönnän, vaikeaa se on silti, sen oikean lötäminen, varsinkin molemminpuoleisesti.

      • fgfgfgfrt

        Ei ole mitään tavallista, vaan jokaisella ihmisellä on eri preferenssit. Ihmiset ovat erilaisia, jokainen. Ei ole mitään tavallinen etsii tavallista, jokainen etsii sitä itselleen spesiaalia tai ei löydä lopulta itseään tyydyttävää parisuhdetta ja eroaa pian. Tämän kun ymmärtää, niin pääsee jo elämässä pitkälle.


      • Minäkövaintätämieltä

        Eiköhän se tavallinen nainen tai mies ole aika monen mielestä seuraava

        - ei päihde- tai mielenterveysongelmia
        - elättää itsensä
        - ei väkivaltainen
        - ei kymmeniä kiloja ylipainoa
        - ei liian jyrkkä ja ehdoton ajatusmaailma
        - entiset suhteet käsitelty ja annetaan exän elää omaa elämäänsä

        Ulkonäköällä on tietty merkitystä. Sen pitää miellyttää sinua ja hyvä muistaa ettei ole olemassa vain kauniita ja rumia ihmisiä. Jollein joku on kaunis, toisen mielestä sama henkilö tavallinen tai jopa ruma. Nämä ovat makuasioita. Vaikka miehet täällä usein valittavat ettei ruma mies kelpaa niin heidän kommenttejaan lukiessa tulee usein mieleen, että sun luonne on se ”ongelma nro 1”, ei ulkonäkö.


      • Eirobottin
        Minäkövaintätämieltä kirjoitti:

        Eiköhän se tavallinen nainen tai mies ole aika monen mielestä seuraava

        - ei päihde- tai mielenterveysongelmia
        - elättää itsensä
        - ei väkivaltainen
        - ei kymmeniä kiloja ylipainoa
        - ei liian jyrkkä ja ehdoton ajatusmaailma
        - entiset suhteet käsitelty ja annetaan exän elää omaa elämäänsä

        Ulkonäköällä on tietty merkitystä. Sen pitää miellyttää sinua ja hyvä muistaa ettei ole olemassa vain kauniita ja rumia ihmisiä. Jollein joku on kaunis, toisen mielestä sama henkilö tavallinen tai jopa ruma. Nämä ovat makuasioita. Vaikka miehet täällä usein valittavat ettei ruma mies kelpaa niin heidän kommenttejaan lukiessa tulee usein mieleen, että sun luonne on se ”ongelma nro 1”, ei ulkonäkö.

        Nämä on juuri ne asiat minustakin jotka kuvaa hyvin "tavista". Tavis voi hyvinkin olla komea tai vähemmän komea, ja eihän sama ihminen ole edes komea/kaunis kaikkien mielestä. Se mikä on tärkeää on paljon puhuttu kemia joka voi hyvin syttyä myöhemminkin kuin ensi tapaamisella.

        Se mikä itseäni harmittaa näin nelikymppisenä naisena, on se että arkielämässä miehiin ei vaan tutustu. Kurjaa jos jo tässä iässä joutuu vetäytymään luostariin. Nuorempana, ennen nettiaikaa tutustuminen oli helpompaa. Kai sitä itsekin on muuttunut näkymättömämmäksi. Nettitreffeille ei pääse kun viestejä ei vaan tule. Profiilia en tosin ole pitänyt aikoihin. Eli se siitä että naiset saisivat aina ja poikkeuksetta hurjia määriä viestejä.


      • Myli40

        Jos olet kirjoitustaitoinen niin miksi et kirjoita itse kiinnostaville miehille?


      • Kroketta

        Kokemus on osoittanut että naisen aloitus johtaa harvemmin mihinkään. Mies vastaa väistellen ja katoaa vähitellen takavasemmalle. Kiinnostuksensa näyttävä nainen on ilmeisesti myrkkyä monelle miehelle.


      • nainennnnnn
        Kroketta kirjoitti:

        Kokemus on osoittanut että naisen aloitus johtaa harvemmin mihinkään. Mies vastaa väistellen ja katoaa vähitellen takavasemmalle. Kiinnostuksensa näyttävä nainen on ilmeisesti myrkkyä monelle miehelle.

        Mä oon tästä ihan samaa mieltä! Ja sitten ne miehet vielä valittaa siitä kun naiset ei tee aloitetta! Teet niin tai näin niin aina menee väärin...


      • miesmmmm
        nainennnnnn kirjoitti:

        Mä oon tästä ihan samaa mieltä! Ja sitten ne miehet vielä valittaa siitä kun naiset ei tee aloitetta! Teet niin tai näin niin aina menee väärin...

        Minulle on kirjoittanut useakin nainen. Yksi PIENI toivomus ennen kirjoittamista, jos haluatte lisätä todennäköisyyttä kiinnostuneeseen palautteeseen. Lukekaa ensin miehen perustiedot ja toiveet. Tuskinpa kovinkaan moni mies etsii painavampaansa tai pitempäänsä naista, ehkä ei vanhempaansakaan. Yhdessä näissä toiveissa voi niukan ylityksen sallia, jos se kompensoituu jollain muilla hyvin toteutuvilla toiveilla. Kokonaisuus ratkaisee, harvoin yksi tekijä, esim. joku harrastus, varsinkin pelkällä nimellä mainittuna. Alussa kannattaa painottaa ja vertailla yksiselitteisiä tietoja ja unohtaa turha arvailu.


      • nainennnnnn
        miesmmmm kirjoitti:

        Minulle on kirjoittanut useakin nainen. Yksi PIENI toivomus ennen kirjoittamista, jos haluatte lisätä todennäköisyyttä kiinnostuneeseen palautteeseen. Lukekaa ensin miehen perustiedot ja toiveet. Tuskinpa kovinkaan moni mies etsii painavampaansa tai pitempäänsä naista, ehkä ei vanhempaansakaan. Yhdessä näissä toiveissa voi niukan ylityksen sallia, jos se kompensoituu jollain muilla hyvin toteutuvilla toiveilla. Kokonaisuus ratkaisee, harvoin yksi tekijä, esim. joku harrastus, varsinkin pelkällä nimellä mainittuna. Alussa kannattaa painottaa ja vertailla yksiselitteisiä tietoja ja unohtaa turha arvailu.

        Mä oon tehny aloituksia ainoastaan Tinderissä niille MINUSTA tykänneille tinder-pareille, mutta siltikään ei kiinnosta vastata!!


      • Minäkövaintätämieltä
        miesmmmm kirjoitti:

        Minulle on kirjoittanut useakin nainen. Yksi PIENI toivomus ennen kirjoittamista, jos haluatte lisätä todennäköisyyttä kiinnostuneeseen palautteeseen. Lukekaa ensin miehen perustiedot ja toiveet. Tuskinpa kovinkaan moni mies etsii painavampaansa tai pitempäänsä naista, ehkä ei vanhempaansakaan. Yhdessä näissä toiveissa voi niukan ylityksen sallia, jos se kompensoituu jollain muilla hyvin toteutuvilla toiveilla. Kokonaisuus ratkaisee, harvoin yksi tekijä, esim. joku harrastus, varsinkin pelkällä nimellä mainittuna. Alussa kannattaa painottaa ja vertailla yksiselitteisiä tietoja ja unohtaa turha arvailu.

        Kyllä ne miehetkin arvailee. Olen kaksi kerta lähestynyt miestä treffipalstalla. Ekalla kerralla parin viestin jälkeen päädyimme treffeille. Miehen mielestä olisi pitänyt päätyä myös sänkyyn. Näin kun ei tapahtunut niin suuttui. Minulle kerrottiin, että jos nainen tekee aloitteen niin sillä viestittää haluavansa seksiä.

        En ottanut kerrasta opikseni. Saman virheen toistin. Lähestyin miestä, sain vastauksen jossa kysyi pitääkö profiilitietoni paikkaansa.? Vastasin, faktaa ovat. Tämän jälkeen pyysi kuvaani, laitoin. Sain taas viestin jossa herra ihmetteli miten minun näköiseni ja kokoiseni nainen voi olla sinkku ja kysyi olenko vittumainen luonne? Tuohon kysymykseen en osannut vastata, joten lopetin kirjoittelun siihen. Hän kyllä jatkoi ja ihmetteli, kun en vastaa.


      • satisfaction
        Kroketta kirjoitti:

        Kokemus on osoittanut että naisen aloitus johtaa harvemmin mihinkään. Mies vastaa väistellen ja katoaa vähitellen takavasemmalle. Kiinnostuksensa näyttävä nainen on ilmeisesti myrkkyä monelle miehelle.

        Juurikin näin on asia. Miehet katoavat , jos naisena pitää aktiivisempana yhteyksiä. Minua ei kiinnotsa mitkään ihmissuhdepelit, jossa mietitään siirtovuoroja. Kun ihmisestä on kiinnostunut, pidetään yhteyksiä ja ellei ole, niin kerrotaan sekin ja ei jätetä toista kelluvaan tilaan.


      • Miehen_kokemus
        satisfaction kirjoitti:

        Juurikin näin on asia. Miehet katoavat , jos naisena pitää aktiivisempana yhteyksiä. Minua ei kiinnotsa mitkään ihmissuhdepelit, jossa mietitään siirtovuoroja. Kun ihmisestä on kiinnostunut, pidetään yhteyksiä ja ellei ole, niin kerrotaan sekin ja ei jätetä toista kelluvaan tilaan.

        Kroketta ja satisfaction, minulle se ei ole myrkkyä että nainen näyttää kiinostuksensa ja on aktiivisempi osapuoli, pitäisin jopa siitä, enkä myös katoaisi vähitellen mihinkään vaan kertoisin kyllä sen jos toinen ei kiinnosta. Kyllä myös naisen aloite voi johtaa johonkin, joten ei kannata antaa periksi.


    • kevättäx

      Suurin osa miehistä (ja naisista) on tavallisia ihmisiä vikoineen ja vahvuuksineen. Se, mitä sitten kukakin haluaa suhteelta, on oma juttunsa. Itse toivon löytäväni suunnilleen samanlaisen sosio-ekonomistasoisen miehen, jolle käy vapaa-ajalla toiminnot patikoinnin ja oopperajuhlien välillä.
      Ei lapsia.

      • kaikenkokenutt

        Nainen haluaa samanlaisen sosio-ekonomistasoisen miehen...? Tässäpä taas nainen joka ei todellakaan tiedä mitä haluaa. Yllätys. Millainen voisi olla tälläinen mies. Sosiopaatti joka on taloudestaan tarkka. Sosiaalipummi joka on ekonomis tasoinen tiedoiltaan muttei koulutettu. Sosiallidemokraatti joka on koulutukseltaa ekonomi. Sosionomi ekonomi.
        Kun puumat luette naistenlehtiä. Lukekaa ne ajatuksella ennenkuin alatte levittä näitä kuolemattomia aivopieruja.


      • 090318
        kaikenkokenutt kirjoitti:

        Nainen haluaa samanlaisen sosio-ekonomistasoisen miehen...? Tässäpä taas nainen joka ei todellakaan tiedä mitä haluaa. Yllätys. Millainen voisi olla tälläinen mies. Sosiopaatti joka on taloudestaan tarkka. Sosiaalipummi joka on ekonomis tasoinen tiedoiltaan muttei koulutettu. Sosiallidemokraatti joka on koulutukseltaa ekonomi. Sosionomi ekonomi.
        Kun puumat luette naistenlehtiä. Lukekaa ne ajatuksella ennenkuin alatte levittä näitä kuolemattomia aivopieruja.

        Hän nimenomaan tietää mitä haluaa ja etsii. Sinä et taida oikein sisäistää lukemaasi. Autan sinua, sinä et ole mies jota hän etsii.


      • elämäonarkea
        kaikenkokenutt kirjoitti:

        Nainen haluaa samanlaisen sosio-ekonomistasoisen miehen...? Tässäpä taas nainen joka ei todellakaan tiedä mitä haluaa. Yllätys. Millainen voisi olla tälläinen mies. Sosiopaatti joka on taloudestaan tarkka. Sosiaalipummi joka on ekonomis tasoinen tiedoiltaan muttei koulutettu. Sosiallidemokraatti joka on koulutukseltaa ekonomi. Sosionomi ekonomi.
        Kun puumat luette naistenlehtiä. Lukekaa ne ajatuksella ennenkuin alatte levittä näitä kuolemattomia aivopieruja.

        Jos nainen haluaa kutakuinkin omaa tasoaan olevan miehen koulutuksen ja tulotason so. elintason ja mahdollisesti perhetilanteen suhteen ( onko lapsia/haluaako lapsia jne), niin ollaan jo aika pitkällä. Ja vielä pitemmällä, jos mies kertoo omat toiveensa ja taustansa ja nämä vielä osuvat kohdilleen.

        Miehissäkin alkaa nykyään olla kaikenlaista onnenonkijaa ja lokkeilijaa, jollaista kukaan nainen ei kauan katsele.

        Sinkkuystäväni kertoi, että ensimmäisiä kysymyksiä alkaa olla, onko ihminen työelämässä. Tästäkin osa korpeutuu ja pitää ihmisiä pinnallisena. Mutta onko tukirahoilla elävä jotenkin yhtään parempi. Siinäpä sitä arvopohdintaa.


      • kaikenkokenutt
        090318 kirjoitti:

        Hän nimenomaan tietää mitä haluaa ja etsii. Sinä et taida oikein sisäistää lukemaasi. Autan sinua, sinä et ole mies jota hän etsii.

        Voitko kolmantena osapuolena kommentoida mitä joku nainen etsii?
        Sinulla taitaa olla paljon kokemuksia kolmantena pyöränä olemisesta, kun olet noin tietäväinen.
        Vai oletko ollu vain apupyöränä?


      • 090318
        kaikenkokenutt kirjoitti:

        Voitko kolmantena osapuolena kommentoida mitä joku nainen etsii?
        Sinulla taitaa olla paljon kokemuksia kolmantena pyöränä olemisesta, kun olet noin tietäväinen.
        Vai oletko ollu vain apupyöränä?

        Voin, koska siinähän se selvällä suomenkielellä lukee. Sinulle sen ymmärtäminen vastauksestasi päätellen tuotti ongelmia. Oikein ihanaa illan jatkoa siulle :)))))


    • asteriz

      Kyllä ainakin täällä Pohjois-Savossa löytyy naisia ja Tosi tavallisia. ei ne mihinkään kulttuurin pariin saatikka matkoille tai miehen rahapussille halua. Riittää kun illan tarjoaa ravintolassa. Niin ovat jo valmiina lähtemään uutta treffikumppania etsimään.

    • Komeatavisminulla

      Tarkoittaako tavismies että ei voi olla komea...? Kun miehet valittaa, että naiset on pinnallisia, menee kuva edellä jne. Mielestäni oma miesystäväni on tavis, mutta minun silmissäni oikein komea.

      • hopeapronssi

        Voisitko olla ihastunut jos silmissäsi mies olisi oikein tosi ruma? Ettei mies olisi komeaa nähnytkään. Joka kerta kun näkisit hänet, kouristaisi rintaasi huulet menisi tiukasti kiinni ja kok päivä olisi pilalla. Muuitenhan mies olisi tietty puhdasta kultaa, mutta ei hopeaa.


    • Tavallinen-tapaus

      Kummasti vaan se axl smith pääsi sadan naisen kanssa treffeille seksiä harrastamaan. Naisia siis kiinnostaa varakkaat julkkis paskat miehet jolla on rahaa ja statusta.

      • Nössö.ATM

        Ja samat naiset osasivat rahastaakin kunnolla. Oikein Tuomari tuomitsi sopivan taksan, mikä ei yhtään häpeä juristin tai lääkärin palkkiolle.
        On se luojan lykky, että olen ruma ja nössö. Ei ole Axl Smithin panoringin naiset minua vikittelemässä. Menisi koko omaisuus niille kuitenkin...


      • hassujaluuloja

        Minua ei kiinnosta julkkikset, varakkaat tai joilla on statusta. Mutta voisi kiinnostaa vaikka työtön mies, joka muuten kokonaisuutena sytyttää.

        Jos Axl Smith on ollut monen naisen kanssa, se ei tarkoita, että kaikki naiset tahtoisivat samaa. Jos miehen ajatusmaailma on kuin Tavallinen-tapauksella, niin tuskin naiset kiinnostuvat.


      • Joojoojajoo
        hassujaluuloja kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta julkkikset, varakkaat tai joilla on statusta. Mutta voisi kiinnostaa vaikka työtön mies, joka muuten kokonaisuutena sytyttää.

        Jos Axl Smith on ollut monen naisen kanssa, se ei tarkoita, että kaikki naiset tahtoisivat samaa. Jos miehen ajatusmaailma on kuin Tavallinen-tapauksella, niin tuskin naiset kiinnostuvat.

        Otetaan yksi mies jolla on sata naista ympärillä jotka haluaa miehen petiin eivät sano mutta päätyvät sinnen kuitenkin. Jos naisia yhteensä on tuhat on suosio 10 prosenttia.
        Otetaan toinen mies jolla ei ole yhtään naista ympärillä. Kukaan ei ole halua samaan petiin hämen kanssaan, eivät vain sano vaan myös eivät päädy. Taas se tuhat naista ja nolla kiinnostusta, suosio tasan nolla. Kumpi saa enemmän huomiota eka vai toka.
        Kumpi haluaisi olla mies joka haluaa suosioita mutta ei saa.
        Kysyykö mies neuvoa naiselta joka ei ole kiinnostunut hänestä mutta sanoo ettei hän olisi kiinostunut siitä ekasta.
        Ei kysy. Hän ei tarvitse neuvoa siinä kuka on suositumpi näkeehän hän sen omilla silmillään kuka se suosiota saa ja kuka ei. Nainen tietenkin sanoo miehen näkevän harhoja, mutta miksi hän tekee sen? Koska hän on mustasukkainen naisille jotka antaa huomiota sille ensimmäiselle miehelle mutta ei hän itse ei saisi huomiota häneltä. Siksi hän yrittää tehdä epätodeksi asian mikä on päivänselvää muille.

        Raha kiinnostaa naisia aina ja ikuisesti niin kauan kun se on olemassa.
        Julkisuus ja status kuuluu siihen samaan koska sitä kautta nainen saa sitä rahaa välillisesti.
        Jos nainen on kiinoostunut miehestä ihmisenä tai henkisenä olentona, hän joka huijaa itseään tai muita tai molempia.
        Axl oli vain ylimielisýyden valtaama ja ajatteli naisen olevan niin tyhmä ettei hän vaatisi omiaan pois jos mikään muu ei auta.

        Jos tapaat naisen jolla ei ole tarvetta omaisuudelle, statukselle tai johonkin tähän verrattavaan asiaan ja hän mieltyisi sinuun ja sinä häneen, niin onneksi olkoon olette voittanut sellaisessa lotossa jossa eurojackpotin todennäköisyys voittaa siinä, kalpenee .
        Hänestä kannattaa pitää kiiinni.
        Mutta kuten sanoin sellaisen ihmisen saaminen rinnalle ei toteudu edes saduissa.
        Nainen hakee aina parasta rahanlähdettä.
        Kannattaa unohtaa epärealistiset kuvat naisten tavoitteista.
        Työtön voisi kiinnostaa>>> jos kokonaisuus muuten "sytyttää"
        Se on vain silmänkääntötemppu jolla uhri saadaan uskomaan heidän välillään olevan jotain ihmistä suurempaa.
        Ja kieltämättä se on toiminut useasti ja monen miehen kohdalla


    • Jepjepjoooo

      Joku voisi perustaa makeover firman ja auttaa näitä miehiä ryhdistäytymään... profiilit monella ala-arvoisia.

      Joku jopa sääliin vetoaa hakiessaan seuraa... Naurettavaa. Ei naiset etsi perässä vedettävää nahjusta.

      • Mies19899

        Valtaosalla naisista, huomattavasti useammalla kuin miehistä, profiilit ovat laiskasti tehtyjä.

        Ei sääliin vetoaminen ole kovin tehokas taktiikka. Naisten ei kylläkään kannattaisi suutaan soittaa aiheesta koska lihava yh-äitikin saa hyvin todennäköisesti sen "ihan tavallisen" miehen koska miesten tilanne parisuhdemarkkinoilla on käytännössä täysin toivoton. Tasoistaan naista eivät voi saada kuin kaikista komeimmat ja ulkonäöstään kohtuuttomasti huolta pitävät miehet. Näitä faktoja ei muuta se nainen joka muka pitää vatsakkaista ja metsässä asuvan näköisistä miehistä.


    • Olenhan minä täällä, tosin vanhanpuoleinen mutta toimiva ja käyttökelpoinen.

      • kaksitahtia

        Hyvin sanottu;) Jos oppisin joskus ymmärtämään kaksitahtisen moottorisahani toiminnan ja naisia niin asiani olisi paremmin.


    • onneavaanlöytymiseen

      Niin kun miehet ei oikein jaksa tulla sitä tavallista naista baaritiskillä edes juttelemalla kohtaamaan. Koska naisia on paljon baarissa mies ottaa itseään nuoremman, kauniimman ja hoikemman naisen kohteekseen ja ihmettelee sitten että miksi tämä ei kiinnostunut hänestä edes juttelutasolla. Kohtaamattomuus on ikuisena ongelmana naisten ja miesten välillä. Kun kävin nyt laivalla ja kun niiden yleisten vessojen löytyminen baarinkumalta oli pikkasen vaikeaa niin kaarsinkin sitten aamuyön tunteina sinnne jo suljetun baarin puolen vessoille niin siinä oli iso lössi noin viisikymppisiä
      miehiä odottamassa kun sen joukkueelle suurimmalla osalla oli ne omat neidit siellä vessassa kanssa ja osa niistä istuskelijoista oli myös naispuolisiakin että kaveritkin vessassa kanssa. niin olin vähän höveli siinä pienessä sievässä ollessani ja yritin pikkasen iloita löytämästäni erittäin tarpeelliselta ja kallisarvoisesta vessaan pääsystä ja laukauisin sitten siinä et ihanaa olen niin onnellinen kun löytyi vessa. Niin kuulin että yksi mies sanoi perääni että oli ihan kakara viel vaik mies oli varmaan saman ikäinen kun minä?. Että kun ylipainon takia mulla on muutenkin turha odottaa että kukaan tulis juttelemaan siel baarissa niin sitten kun mulla ei ole ryppyjä ja olen puhelias vielä ja seurallinen ihminen niin minun mahdollisuutena saada suomalainen negatiivisagressiivinen tavallinen mies on täysi nolla. Enkä tulisi todennäköisesti edes juurikaan toimeen tavallisen suomalaisen miehen kanssa kun en kuitenkaan saisi puhua ja keskustella mistään asiasta kun se on esim "kakaramaista"sanoa tai puhua varmaan mistään!. Että onnea vaan sen tavallisen miehen löytymiseen! (Mieti milloin olet onnellinen)

    • EpäTavallinenMies

      Puhuin pari kuukautta sitten (nais)tuttavani kanssa suhteista. Hän muutti noin vuosi sitten Etelä-Suomeen ja kertoi, että kapakasta eikä muualta ei löydy yhtään järkevää miestä ainakaan seurustelumielessä. Hän on kaksi kertaa eronnut ja mielestäni OK-näköinen nainen, mutta ei löydy kumppania.

      Ongelmana tuntuu olevan kaksipuoleinen probleema: Naiset eivät löydä "sopivia" miehiä eivätkä miehet löydä "sopivia" naisia. Tämä lienee ikuinen ongelma.

      • hyviäkelpaamattomia

        "Ei yhtään tai kaikki" sitä tai tätä. Ei voi pitää paikkaansa. Vaatimusten täytyy olla äärimmäisen tiukkoja, jos noihin sanoihin joutuu turvautumaan. Olen käynyt sinkkuna ollessa pari vuosikymmentä tanssiravintoloissa, tanssilavoilla ja vähän pubeissakin. Ei tulisi mieleenkään väittää, että olen kohdannut vain epäkelpoja ihmisiä (miehiä ja naisia), edes noissa alholipaikoissa. Työkavereita olen oppinut tuntemaan pääasiassa rehellisiksi hyviksi tyypeiksi, ja lähes kaikki ovat käyneet istumassa tai tanssimassa iltaa. Jos jättää kaiken aktiivisuuden vastapuolelle, silloin saattaa nainen joutua paljon kontakteihin yliaktiivisiin puhujiin tai pahiten juopuneisiin. Tottakai kaikkia yrittäjiä on satakertainen määrä sopiviin yrittäjiin nähden.

        Nykyään miehet ja naiset etsivät nuorempiaan kumppaniksi, kaikkine muine lisävaatimuksineen, paitsi 2-kymppiset naiset. Lopputulos on helppo arvata.


    • rtyuilöäjhk

      täältä näin älä etti kaveria jos halluut suhteen kestävän½v. pitempäänmuualta se on etsittävä kuin netistä"varoitan sua vaikka vasta suunnittelet sellasta"

    • HyväaitomiesTre

      Täällä hyvä aito mies.

      Lopetin etsimisen ja vetäydyin pois treffisivuilta, koska naiset eivät edes vastaa viesteihini.

      Olen kolmekymppinen, raitis, urheilullinen, taiteellinen, terveesti elävä, töissä käyvä, romanttinen yms.

      Nykyään naisilla on loputtomasti valinnanvaraa kännyköiden takia, ja miehistä etsitään ainoastaan supermallin ulkonäköä tai sitten todella korkeaa palkkatasoa. Yksin aion elää elämäni, mutta onneksi tykkään elämästäni.

      • fffllh

        Tuo oli uutta. Kännykätkin on jo esteenä ettei mies saa naista.


    • KakkaNakki

      Kai se päihdeongelmainenkin tarvitsee oman kassi Alman. Viikonloppu juoppojen, kaappijuoppojen ja punaviinin lipittäjien kannattaa muistaa, että se voi olla vielä omalla kohdalla edessä kun pelataan sitä venäläistä rulettia. Mikä on tavallinen? Tosimies?...riippuu siitä keneltä kysyt. Jos vaikka esim. päihderiippuvainen on saanut elämänsä kuntoon niin kuuluuko hänen maksaa entisestä elämästä jos ongelma ei ole aktiivinen? Leimoja ei kannata heitellä, koska ne koskettaa jossain vaiheessa elämää omaa elämää. Kokematon ei tätä tottakai ymmärrä. Jostain kumman syystä työtön on aika heikolla pohjalla näillä markkinoilla. Nykyajan työtilanne on mitä on. No jos raha on tärkein arvo niin siitä vaan tyhjä päät. Ihmisen luonne, elämän kokemus, älykkyys, huumorintaju ja käytöstavat pitäs olla ne tärkeimmät. Elämän tilanteet muuttuu ja ihminen kasvaa. Tosin vaatii luonteen, joka on valmis tekemään asioiden eteen jotain eikä vaan makaa kuten Uuno Turhapuro ilman suuntaa elämässä...

      • niinmakaakuinpetaa

        Päihteiden käyttö on aivan oma valinta ja alkoholin kuluttaja hankkiutuu mielellään seuraan, jossa voi siipeillä. Rahat kun menevät viinaan, mutta puoliso kustantaa muun elämän. Älykkyydellä ja huumorilla ei makseta asuntoa, ei edes vuokraa. Toki on heitä, jotka nostavat KELAN tukia ja käyttävät nekin viinaan. Sitten haetaan rahaa muulta luukulta.
        Nimenomaan suunta valitaan itse. Suht samanlainen elämäntilanne yhdistää ja etenkin rehellisyys kannattaa.


    • Luulisi taviksen löytyvän helposti. Niitähän on joka paikassa. Baareissa ei niin helposti enää keskustella vieraiden kanssa. Olen huomannut jos istun kolmen naisen kanssa baarissa niin muitakin tunkee seuran. Jos istun yksin niin yleensä sitä saa olla yksinään jos vanhastaan tuttua ei satu paikalle.

      Naiset tykkää jutella hiusten värjäämisestä, kynsistä, uusista kengistä, ... usein sellaista asioista jotka eivät miestä kiinnosta. Ja sitten ne tatuoinnit. Niitä en aina ymmärrä. Monilla on aika kamalia. Ja lävistykset. Mitä iloa likasta jos nänniläväri tai joku muu on tulehtunut ja sattuu.

      Treffeille menijät. Lukekaa edes mitä menee elokuvissa, teatterissa ja mitä näyttelyitä on. Itse en tykkää jos tietämys loppuu siihen mistä saa halvat rakennekynnet ja missä on kenkäale. Ihmisten haukkuminen ja erilaiset vihapuheet eivät myöskään fiksua käytöstä. Valehdella ei kannata - niistä jää kiinni. Ei kannata sanoa harrastavansa valokuvausta, musiikkia, elokuvia ym. jos ei tiedä aiheesta mitään. Harrastukset muuten hyvä puheenaihe. Ja toisen puheista kannattaa olla kiinnostunut.

      Mikähän saa ihmiset juomaan liikaa, käyttämään päihteitä ja mielenterveysongelmat tuntuvat yleistyneen? Oliskohan ympäristössä jotain vikaa? Ei suomalainen vielä montaa sukupolvea ole kaupungissa asunut. Suomenkilisen kirjallisuudenkin historia lyhyt. Seitsemän veljestä oli hetki sitten vielä siellä Impivaaran metsissä.

      • marliz

        Olen nainen ja en puhu kenenkään kanssa luettelemistasi asioista. Eli kynnet, hiukset ym.

        Voin jutella elokuvista, kirjallisuudesta, henkisyydestä, pihvien paistoasteesta, liikunnasta ja vähän muustakin.

        Ei tarvii yleistää naisia samaan nippuun tai sitten olet vaan itse hakenut pintaseuraa.


      • marliz kirjoitti:

        Olen nainen ja en puhu kenenkään kanssa luettelemistasi asioista. Eli kynnet, hiukset ym.

        Voin jutella elokuvista, kirjallisuudesta, henkisyydestä, pihvien paistoasteesta, liikunnasta ja vähän muustakin.

        Ei tarvii yleistää naisia samaan nippuun tai sitten olet vaan itse hakenut pintaseuraa.

        Toki hieman provosoin. Usein miten kun kaksi naista tapaa ne alkaa pian jutteleen minkäväriseksi seuraavaksi hiukset värjäisi. Harvemmin mitään henkisempää. En ole hakenut pintaseuraa vaan seuraan töissä ym. ihmisten jutustelua. Tapaan päivittäin paljon ihmisiä.


      • jotainmuuta
        rockmies_tku kirjoitti:

        Toki hieman provosoin. Usein miten kun kaksi naista tapaa ne alkaa pian jutteleen minkäväriseksi seuraavaksi hiukset värjäisi. Harvemmin mitään henkisempää. En ole hakenut pintaseuraa vaan seuraan töissä ym. ihmisten jutustelua. Tapaan päivittäin paljon ihmisiä.

        Oletko ihan oikeasti ollut kärpäsenä katossa kuuntelemassa aina kun 2 naista tapaa toisensa???

        Komppaan tuota nikkiä marliz, toteamalla että en puhu ystävieni kanssa koskaan luettelemistasi asioista!

        Minkälaisia naisia tapaat/ tunnet? Ei kai saisi yleistää, mutta ovatko he tasoa kosmetologi/ parturi-kampaaja, ja omaavat sen lisäksi "blondin aivot"...


    • No minä olen se tavallinen mies tai ehkä hiukan keskitasoa parempi mies, jos mittarina pidetään esim ulkonäköä tai tuloja. On harrastuksia, koulutus jne. Olin tuossa avioeron jälkeen sinkku pari vuotta.

      Mistä minut löysi? Ensiksi Suomi24: stä ja sittemmin Tinderistä. Minut löysi keskustan baareista, soittotunnilta ja kerran myös ulkomaanmatkalta.

      Parhaiten minut on löytänyt nainen, joka on ollut oma-aloitteinen ja tullut juttelemaan tai laittanut viestiä tai hakenut tanssimaan. Kertaakaan en ole vastannut törkeästi, ja aina olen lähtenyt esimerkiksi tanssimaan vaikka on olisi tuntunut, että tyyppi ei miellytäkään. Avainsana on oma aktiivisuus.

      Minun on vaikea uskoa, ettei tavallinen nainen löytäisi tavallista miestä, vaikka niin aina väitetäänkin. Olen vääntänyt rautalangasta mallia, että jos etsii "tavallista raitista miestä" etsii oikeasti huikeaa harvinaisuutta, koska täysin raittiita miehiä keski-ikäisistä taitaa olla reilusti alle 5%. Jos taas hakee normaalipainoista "tavallista" miestä on yhtälö mahdoton. Miehistä ylipainoisia on yli puolet ja tämä osuus vielä vaihtelee paikkakunnittain.

      Myös AP: määritykset olivat todella epämääräisiä.

      -Millainen on "aito ja oikea mies" ?
      - Miten mies "OSAA ja haluaa löytää oikean suhteen"?
      - Millainen on oikea suhde?

      • pkkkl

        " jos etsii "tavallista raitista miestä" etsii oikeasti huikeaa harvinaisuutta, koska täysin raittiita miehiä keski-ikäisistä taitaa olla reilusti alle 5%. Jos taas hakee normaalipainoista "tavallista" miestä on yhtälö mahdoton. "

        Minä oon sitten mahdoton yhtälö ja tiedänkin sen koska kuljen silmät auki. Naisia en lähde etsimään treffisivuilta, livenä se on tapahduttava ja sattumalta juuri eilen käydessäni yhessä kaupassa, oli siellä töissä niin viehättävä nainen että uudestaan on mentävä ja juttusille, ei siitä muuten mitään tule eikä mitään häviäkään jos siitä ei mitään synny.


    • kutosen-mies
    • vaimitenseon

      Anteeksi, minua jotenkin hymyilyttää nämä viestit tyyliin tavalliselle ei kelpaa tavallinen. Ketä sillä tavallisella tarkoitetaan? Sinua, minua? Päinvastoin epätavalliset eivät kelpaa eli poikkeavasti ajattelevat tai erikoisen ulkonäön omaavat. Ei ainakaan yleisellä mittapuulla mitaten.

    • tavismies-42

      90% naisista on taviksia eikä niille kelpaa tavis mies. Naiset on tosi nirsoja ne haluaa vain jonkun jääkiekkoilijan joka tienaa 150 tonnia

    • katsellulukenukuullut

      sehän on todistettu että naiset näkee keskivertona 80% miehistä alle keskivertoisena niin lyhyeen kuin pitkään suhteeseen. Ja koska kaikki naiset haluaa miehiä väh tästä jäävästä 20% niin paras 20%naisist saa helposti hyvän miehen mielestään ja keski verto nainen ja muut ei niin millään kun ei ole kuin se 80% "alaarvoisia" miehiä jäljellä. koko hommaks vielä se että naiset pitävät itseään vähintään 10-20% korkeemmalla.

      • Mies19899

        Rumemmissa naisissa tuo yliarviointi prosentuaalisesti vielä pahempaa... Miehissä on myös syytä ja paljon. Itsekin tunnen miehen joka luulee että 6 on 8 ja jatkuvasti näkee hyväkuntoisia miehiä ylipainoisten naisten kanssa. Harvoin näkee kauniita naisia lihavan miehen kanssa ellei mies ole rikas.


    • jatkakoonhakuaan

      Samaa mieltä aloittajan kanssa. Seksikyselijät heivaan heti alussa ja loppuu viestittely. Mukavat ja samoja harrastuksia ja kiinnostuksia omaavat miehet ovat hyviä kirjoittamaan viikkokausia. Tapaaminen voi onnistua, viestit jatkuvat, mutta jossain vaiheessa mies katoaa tåysin. Muutankin hakuni sellaiseksi, että haen vain kirjoitteluseuraa. Ei tarvitse enää odottaa yhtään mitään.

      • Mies19899

        Mitä kertoo jos nainen heti profiilissaan lyttää seksinkyselijät ja muut pervot? Sinun kannattaa oikeasti sisäistää se, että valtaosa miehistä haluaa seksiä ja hyvin aikaisessa vaiheessa suhdetta. Jos tämä ei käy, etsi nainen mieluummin. Asia nyt vaan on näin. Ehkä muutaman vuosikymmenen päästä alkaa löytyä jo miehiä joista on kaikki maskuliinisuus karsittu, elä ja tiedä.


      • uiooppå
        Mies19899 kirjoitti:

        Mitä kertoo jos nainen heti profiilissaan lyttää seksinkyselijät ja muut pervot? Sinun kannattaa oikeasti sisäistää se, että valtaosa miehistä haluaa seksiä ja hyvin aikaisessa vaiheessa suhdetta. Jos tämä ei käy, etsi nainen mieluummin. Asia nyt vaan on näin. Ehkä muutaman vuosikymmenen päästä alkaa löytyä jo miehiä joista on kaikki maskuliinisuus karsittu, elä ja tiedä.

        Kertoo kai kokemuksesta kun lyttää heti seksinkyselijät ja muut pervot joten sun mahikset meni siinä. :)
        Valtaosa miehistä ja naisista haluaa seksiä mutta ei sitä tarvi kuuluttaa heti eka rivillä.


      • Mies19899
        uiooppå kirjoitti:

        Kertoo kai kokemuksesta kun lyttää heti seksinkyselijät ja muut pervot joten sun mahikset meni siinä. :)
        Valtaosa miehistä ja naisista haluaa seksiä mutta ei sitä tarvi kuuluttaa heti eka rivillä.

        Sitten kun profiiliisi vastaavat vain vässykät ja pelimiehet, alkaa mussutus niistä. Kuten sanoin, etsi mieluummin nainen. Naiset eivät muuten halua seksiä yhtä paljoa kuin miehet yleisesti ottaen.


      • 6418
        Mies19899 kirjoitti:

        Mitä kertoo jos nainen heti profiilissaan lyttää seksinkyselijät ja muut pervot? Sinun kannattaa oikeasti sisäistää se, että valtaosa miehistä haluaa seksiä ja hyvin aikaisessa vaiheessa suhdetta. Jos tämä ei käy, etsi nainen mieluummin. Asia nyt vaan on näin. Ehkä muutaman vuosikymmenen päästä alkaa löytyä jo miehiä joista on kaikki maskuliinisuus karsittu, elä ja tiedä.

        Se kertoo sen, että nainen tietää mitä haluaa. Kaikkia, kun ei kiinnosta seksin vonkaajat.


      • Mies19899
        6418 kirjoitti:

        Se kertoo sen, että nainen tietää mitä haluaa. Kaikkia, kun ei kiinnosta seksin vonkaajat.

        Ei löytynyt vieläkään oikeaa vastausta ja sinäkin pääsit samaan porukkaan käyttämällä sanaa vonkaajat.


    • Täältä löytyy, här kan du hitta den, here you can find, aquí puedes encontrarlo
      ,

    • Esmuydificilencontrarla

      Ymmärrät, kun kuitenkin tarkoitat sillä tavallisella sitä mukavaa etsimääsi miestä, joka miellyttää silmääsikin. Asiattomista ei kannattaisi tehdä suurta numeroa, koska heidät voi heti unohtaa. Jos se "tavallinen" vastaa ja kirjoittelee, hän saattaa olla kiinnostunut tai kirjoittaa vain konteliaisuudesta. Ehkä hän haluaa tietää sinusta jotain, jota et halua kertoa eikä hän rohkene kysyä, jos asia on arkaluonteista. Epätietoisena on vaikeampi sopia treffejä.

    • iinezs

      Tietysti seksi on osa parisuhdetta. Tuskin kukaan täällä hakee seuraa pelkästään lenkille tai taidenäyttelyihin. En kuitenkaan ala esittelemään seksitoiveitani tuntemattoman miehen kanssa. Tosin, jos mies vaikuttaa parin tapaamisen jälkeen mukavalta , niin en kieltäydy seksistä.

    • GrizzlyT

      Kyllä noita outoja, ihmeellisiä tai muuten vain sekaisin olevia kulkijoita naisistakin löytyy täältä suomi24-treffipalstalta...
      Itse olin juuri sellaisen naisen kanssa kimpassakin tossa viime vuoden puolella 7-8k.
      En olis kyl uskonut, millainen sirkus siitäkin sitten loppuviimeksi tuli, vaikka huonomminkin olisi voinut käydä, esim oltaisiin ehditty muuttamaan yhteen.
      Mutta kyllä meitä aitoja tavismiehiäkin on tarjolla, kuten varmaan samanlaisia naisiakin myös. Kohtaaminen vaan tuntuu olevan vaikeaa, aina osuu ne huonot vaihtoehdot eteen.
      Tällainen tavallinen arjen jakaminen ja arkinen yhdessäolo ylipäätäänkin olis mulle ainakin se juttu, mitä suhteessa haluan ja siltä vaadin. Toki seksikin on tärkeätä, mutta se on asia muiden joukossa, eikä ainakaan mun maailmani pyöri pelkästään sen ympärillä, kuten useimmilla tuntuu pyörivän.

    • pähkinäinen

      Minkälainen olisi sopiva mies kenellekin, sellainen tavallinen. Itse toivoisin miestä, joka on kiinnostunut samoista asioista kuin minä, mutta on kuitenkin jokin oma juttu, jossa haluaa kehittyä ja pitää siitä kiinni. Peruskauraa on, että mies tulee toimeen omilla tuloillaan, on käynyt läpi entisen elämänsä ja huolehtii mahdollisista lapsistaan omalta osaltaan. Käytöstavat kohdillaan, ei mielenterveysongelmia. Tupakan suhteen ehdoton ei, alkoholia voi käyttää joskus. Elämälle ja uusille asioille avoin, osaa nauraa ja kunnioittaa ihmisiä.
      Tuossa ei pitäisi olla mitään kohtuutonta vaatimusta.

      • vaikkasamapatuo

        Nykyään miehen tulee tosiaan olla kiinnostunut samoista asioista kuin nainen. Onko se yksi nykyajan suurimpia esteitä kun tuntuu että kukaan ei enää tapaa juuri ketään eikä ainakaan pariudu keskenään? Miehissä ja naisissa on kuitenkin vielä eroja vaikka ne erot toki ovatkin vähenemään päin.


      • satisfaction
        vaikkasamapatuo kirjoitti:

        Nykyään miehen tulee tosiaan olla kiinnostunut samoista asioista kuin nainen. Onko se yksi nykyajan suurimpia esteitä kun tuntuu että kukaan ei enää tapaa juuri ketään eikä ainakaan pariudu keskenään? Miehissä ja naisissa on kuitenkin vielä eroja vaikka ne erot toki ovatkin vähenemään päin.

        Ei tarvitse harrastaa samoja asioita kuin minä, mutta odotan kyllä miehen olevan niistä kiinnostunut. Tärkeimpänä pidän elämisen perusarvojen kohtaamista. Ja miehen ei tarvitse millään tavalla yrittää herättää kiinnostumistani (tai minun suhteessa mieheen). Se vaan tapahtuu, jos niin on käydäkseen. Olen kiinnostava tällaisena ja mies omana hänenään. Katastrofi ei ole myöskään elä yksin.


      • satisfaction kirjoitti:

        Ei tarvitse harrastaa samoja asioita kuin minä, mutta odotan kyllä miehen olevan niistä kiinnostunut. Tärkeimpänä pidän elämisen perusarvojen kohtaamista. Ja miehen ei tarvitse millään tavalla yrittää herättää kiinnostumistani (tai minun suhteessa mieheen). Se vaan tapahtuu, jos niin on käydäkseen. Olen kiinnostava tällaisena ja mies omana hänenään. Katastrofi ei ole myöskään elä yksin.

        Noita treffi-ilmoituksia aikoinaan selatessani tuli vähän sellainen tunne, että naisilla ei oikein muita mielenkiinnon kohteita ole kuin kirjat, matkustus, tanssi ja kissat. Kaksi ensimmäistä menee, kaksi jälkimmäistä ei. Ylipäänsä suurimmalle osalle miehistä taitaa tuo tanssi olla kiinnostavien asioiden listan ulkopuolella.


      • Harrastelijat
        unclefester kirjoitti:

        Noita treffi-ilmoituksia aikoinaan selatessani tuli vähän sellainen tunne, että naisilla ei oikein muita mielenkiinnon kohteita ole kuin kirjat, matkustus, tanssi ja kissat. Kaksi ensimmäistä menee, kaksi jälkimmäistä ei. Ylipäänsä suurimmalle osalle miehistä taitaa tuo tanssi olla kiinnostavien asioiden listan ulkopuolella.

        Poikkeuksia aina on. Vaikka harrastan mm tanssia ei sekään näytä aiheuttavan tunkua naisten suunnalta. Jos joku tanssin harrastuksekseen maininnut sattuu kohdalle, se harrastus usein paljastuu satunnaiseksi tansseissa käynniksi varsin yksipuolisilla taidoilla.

        Yleensäottaen naisilla ei näyttäisi olevan monillakaan selkeitä harrastuksia tai eivät niistä kerro. Ehkä nuo kissat, koirat ja matkustelu lähinnä. Ilmeisesti myös eri ikäryhmissä painottuvat eri harrastukset.


      • satisfaction
        unclefester kirjoitti:

        Noita treffi-ilmoituksia aikoinaan selatessani tuli vähän sellainen tunne, että naisilla ei oikein muita mielenkiinnon kohteita ole kuin kirjat, matkustus, tanssi ja kissat. Kaksi ensimmäistä menee, kaksi jälkimmäistä ei. Ylipäänsä suurimmalle osalle miehistä taitaa tuo tanssi olla kiinnostavien asioiden listan ulkopuolella.

        En käy koskaan tansseissa. Harrastukset kyllä liikunnallisia ja musiikista pidän myös konserttien ym. muodossa. Mies saisi harrastaa vaikka moottoriurheilua tai vuorikiipeilyä-molemmat lajit minulle vieraita, mutta voisin kokeilla.


      • jotainmuuta
        unclefester kirjoitti:

        Noita treffi-ilmoituksia aikoinaan selatessani tuli vähän sellainen tunne, että naisilla ei oikein muita mielenkiinnon kohteita ole kuin kirjat, matkustus, tanssi ja kissat. Kaksi ensimmäistä menee, kaksi jälkimmäistä ei. Ylipäänsä suurimmalle osalle miehistä taitaa tuo tanssi olla kiinnostavien asioiden listan ulkopuolella.

        En harrasta mitään noista. En edes koiria, hevosia, marsuja, hamstereita, käärmeitä, kaloja. Enkä kudo, virkkaa, ompele tai askartele. Kuorolaulusta tai lähiöpubin karaokesta puhumattakaan. En käy laivalla enkä Alanyassa. En juokse spinningiin tai joogaan. Enkä istu kansalaisopiston "henkisen kehityksen" kursseilla.

        Oon kai tylsä, kun miehet katoaa aina parin-kolmen tapaamisen jälkeen vaikka alussa ovat kovinkin (ihastuneita) innostuneita. Ei mulla ole esitellä hohdokkaita harrastuksia, mutta passiivinen en ole. Olisi aikaa miehelle, laittaa hyvä parisuhde elämän prioriteetti ykköseksi, silti miehelle omaa tilaa antaen.

        Mitä ihmettä te miehet haluatte??


      • sapsal
        jotainmuuta kirjoitti:

        En harrasta mitään noista. En edes koiria, hevosia, marsuja, hamstereita, käärmeitä, kaloja. Enkä kudo, virkkaa, ompele tai askartele. Kuorolaulusta tai lähiöpubin karaokesta puhumattakaan. En käy laivalla enkä Alanyassa. En juokse spinningiin tai joogaan. Enkä istu kansalaisopiston "henkisen kehityksen" kursseilla.

        Oon kai tylsä, kun miehet katoaa aina parin-kolmen tapaamisen jälkeen vaikka alussa ovat kovinkin (ihastuneita) innostuneita. Ei mulla ole esitellä hohdokkaita harrastuksia, mutta passiivinen en ole. Olisi aikaa miehelle, laittaa hyvä parisuhde elämän prioriteetti ykköseksi, silti miehelle omaa tilaa antaen.

        Mitä ihmettä te miehet haluatte??

        Erotiikkaa, hyvää seuraa kotona ja muualla, juoksu-ja kävelylenkeille, myös uimarannoille, ootko rantakunnossa? Yhdessä erilaisiin tapahtumiin sillointällöin.. koira voitaisiin hankkia, mieluummin pieni kuin iso ja niin edespäin.


    • tamppikaula

      Kyllä pitää olla ainakin kaksi suhdetta, ei siinä yksi riitä.jos on vaativa

    • Syvimmät

      Naisethan vihaavat tätä faktaa, mutta miehet ymmärtävät.

      Miehille 80% ellei jopa vähän enemmän naisista on tavallisen tai hyvän näköisiä. Eli täysin täysin vaimomatskua ulkonäön puolesta. Naisilla taas tilanne on toisin päin. Alle 20% miehistä ovat tavallisen tai hyvän näköisiä.

      Treffimarkkinoilla tämä on aiheuttanut sen, että muutamat harvat miehet pystyvät pitämään virtuaalista haaremia ja lentämään kukasta kukkaan mielensä mukaan, koska naisia on tälle "tavalliselle miehelle" jonoksi asti. Yhdelle miehelle voi olla tarjolla kolmesta viiteen naista.

      Naisethan tässä lopulta ovat suurimpia häviäjiä. Aluksia voi tuntua hyvinkin mieltäylentävältä, kun saa hyvän saaliin, mutta ilo ei pitkään kestä. Tietenkin voi kiukutella, että mielummin yksin, jos ei saa juuri sellaista kuin haluaa, mutta oliko se yksinäisyys ja satunnaiset hetket deittiprinssit pyöriteltävänä alkuperäinen tavoite.

      • MiniMaxi

        Ihan eri lukemat on omassa päässä. Tavallisen tai hyvännäköinen nainen on 5-15 cm lyhyempi ja 10-15 kg kevyempi. Heitä on alle 1% vapaista. Jotain silmin havaittavaa ei toivottua näidenkin joukossa olevilla on. Jos otetaan kaikki miehet huomioon, niin kyllä tuo kelpaamisprosentti ulkonäön suhteen noussee vähintään 20-30%:iin. Jos taas ajattelee asiaa niiden massiivisinten miesten näkökulmasta, niin lukema voisi olla jopa 80%.


      • Syvimmät

        Sun omassa päässä on sun omassa päässä keksinyt luvut. Edellisen viestin luvut perustuvat aika kattavaan tutkimukseen.


      • neitikevätyö

        Tämähän perustunee nettideittailuun, ei oikeaan elämään, jossa miehet ja naiset kohtaavat sattumalta sen oikean. Kun lähtee hakemaan seuraa pikavalikosta, painottuu nimenomaan ulkonäkökeskeisyys, mikäpä muukaan. On aivan omaa valintaa, mitä kautta itseään markkinoi tai hakee kumppania mihinkin tarpeeseen. Samat ihmiset, jotka kuvassa näyttää silmää miellyttävältä, eivät välttämättä kiinnosta livena lainkaan. Siinä ihmisten välillä kun on paljon muuta kuin se kuori. Toki, jos on aikaa ja halua treffailla jatkuvasti uusia , niin voihan joskus osua se kiinnostava yksilökin.


      • vaikkasamapatuo
        neitikevätyö kirjoitti:

        Tämähän perustunee nettideittailuun, ei oikeaan elämään, jossa miehet ja naiset kohtaavat sattumalta sen oikean. Kun lähtee hakemaan seuraa pikavalikosta, painottuu nimenomaan ulkonäkökeskeisyys, mikäpä muukaan. On aivan omaa valintaa, mitä kautta itseään markkinoi tai hakee kumppania mihinkin tarpeeseen. Samat ihmiset, jotka kuvassa näyttää silmää miellyttävältä, eivät välttämättä kiinnosta livena lainkaan. Siinä ihmisten välillä kun on paljon muuta kuin se kuori. Toki, jos on aikaa ja halua treffailla jatkuvasti uusia , niin voihan joskus osua se kiinnostava yksilökin.

        Onko nettideittailun pakko olla noin pinnallista? Eikö siinäkin voisi keskittyä enemmän tekstiin ja vähemmän kuviin? Entä jos kuvien suhteen toimisikin niin että ei kirjoita komeimmalle vaan sille joka on lähinnä omaa tasoa? En ymmärrä sitäkään miksi Tinder on ikään kuin automaattisesti pinnallinen - mahtuuhan siihenkin jonkin verran tekstiä ja lisää voi kirjoitella kahden kesken. Ihmiset ovat pinnallisia, eivät sovellukset tai foorumit.


      • uktygkryksrktrkwy

        Itse miehenä sanon tuon 80% olevan aikas optimistinen luku, no ehkä jos tarkoitetaan taviksia tyyliin 7 arvosanalla. Kyllä meille miehillekin on ongelma se että olemme liian nirsoja ja harrastamme liikaa ns. ikkunashoppailua netissä. Itsekin kyllä yritän "realistina" lähestyä näitä seiskan naisia mutta suurin osa ei vain nappaa.


      • Mies19899

        Miksi ihmisten on niin vaikea myöntää että ulkonäöllä on merkitystä? Itselleni kumppani ja kämppis ovat eri asioita. Kumppanin kanssa haluaisin harrastaa mm. seksiä ja penikseni on aika ulkonäkökeskeinen.

        Naisista 80% ei todellakaan ole tavallisen saati hyvän näköisiä. Jo ylipainoiset karsivat enemmän kuin 20% naisista. Eikä valtaosa miehistä ole nirsoja! Valtaosa miehistä on nimenomaan aivan liian vähään tyytyväisiä mikä pilaa homman myös muiden miesten kannalta.


    • Ihan yhtä lailla miehetkin hakevat ensisijaisesti parikymppistä. Neljävitosella äijällä haitari saattaa olla 20-35 - realistista, houkuttelevaa? No ei.

      Itse ihmettelen, missä ikäiseni miehet piileskelevät, kun minua lähestyvät netissä eniten juuri nelikymppiset :D Ja joo, myönnän, jätän kyllä vastaamatta näille. Olen profiilissani oman ikähaitarini selkeästi ilmoittanut, enkä ala siitä kymmenellä vuodella joustamaan.

      Eli rehellisesti, te, jotka valitatte, kun ”tavisnaiset” ei vastaile - minkä ikäisiä naisia lähestytte ja mikä on oma ikänne?

      • Mies19899

        Haluat myöntää tai et, miehet yleensä vanhenevat huomattavasti paremmin kuin naiset ja hyvin monelle naiselle käy vanhempi mies vallan mainiosti kunhan oikeat ehdot täyttyvät. Tämähän ei toki tarkoita sitä että valtaosalle 45-vuotiaista olisi realistista etsitä alle 30-vuotiaita naisia.

        Itse en ole viitsinyt enää tuhlata aikaani deittailun yrittämiseen. Aikoinani kun olin 25-vuotias etsin muistaakseni haarukalla 18 - 30. Jos nyt 4 vuotta myöhemmin etsisin, nostaisin ylärajan ehkä 35 vuoteen.


      • Mies19899 kirjoitti:

        Haluat myöntää tai et, miehet yleensä vanhenevat huomattavasti paremmin kuin naiset ja hyvin monelle naiselle käy vanhempi mies vallan mainiosti kunhan oikeat ehdot täyttyvät. Tämähän ei toki tarkoita sitä että valtaosalle 45-vuotiaista olisi realistista etsitä alle 30-vuotiaita naisia.

        Itse en ole viitsinyt enää tuhlata aikaani deittailun yrittämiseen. Aikoinani kun olin 25-vuotias etsin muistaakseni haarukalla 18 - 30. Jos nyt 4 vuotta myöhemmin etsisin, nostaisin ylärajan ehkä 35 vuoteen.

        Huutonaurua. On tutkittu, että mehillä on taipumus arvioida oma viehättävyytensä yläkanttiin - varmasti myös ”nuorekkuutensa”. Naiset pitävät keskimäärin parempaa huolta itsestään, ja myös lihavuus on yleisempää miehillä.

        Kyllähän noi nelikymppiset naiset ovat keskimäärin freesimpiä kuin ikäisensä miehet. Huomaa ihan deittipalstoja selailemallakin. Jostain kai kertoo sekin, että itse sait lyödä hanskat tiskiin, kun et ”tasoistasi” seuraa löytänyt :)

        Vähän kulunut renkutus tuo ”miehet vanhenevat kuin viini”. Mikäs siinä, jos ukkoontuvat äijänkäppänät siihen haluavat uskoa. :D


      • lflglh
        mamelukki93 kirjoitti:

        Huutonaurua. On tutkittu, että mehillä on taipumus arvioida oma viehättävyytensä yläkanttiin - varmasti myös ”nuorekkuutensa”. Naiset pitävät keskimäärin parempaa huolta itsestään, ja myös lihavuus on yleisempää miehillä.

        Kyllähän noi nelikymppiset naiset ovat keskimäärin freesimpiä kuin ikäisensä miehet. Huomaa ihan deittipalstoja selailemallakin. Jostain kai kertoo sekin, että itse sait lyödä hanskat tiskiin, kun et ”tasoistasi” seuraa löytänyt :)

        Vähän kulunut renkutus tuo ”miehet vanhenevat kuin viini”. Mikäs siinä, jos ukkoontuvat äijänkäppänät siihen haluavat uskoa. :D

        Nono. Naiset vain lisää enemmän pakkelia naamaan ja käyttää väljempiä vaatteita. ;)


    • jannakka

      Moni mies ei lopultakaan edes halua suhdetta. Kohdalleni on osunut seksiseuraa vailla olevaa miestä tai sitten pelkän harrasteseuran hakijaa. Oikeesti on mahdotonta löytää mies, jolla olisi nuo molemmat kyvyt ja vielä luonnekin kohdillaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe