Naiset ja valehtelu

Inttiajat

Laitetaanpa tämmönen tänne ajatuksia tekemään.

Olin suhteessa naisen kanssa joka lopulta paljastui suureksi valehtelijaksi ja mielesteleväiseksi.
Oltiin puolivuotta yhdessä ja itse olin armeijassa kun tavattiin, tutustuttiin, vietettiin aikaa ja reisattiin mukavasti yhdessä.
Lopulta kun pääsin armeijasta pois ja hän oli kuukautta aikaisemmin halunnut minut samaan huusholliin vaikka itsellä ei ollut kiire siihen hän vaati sitä ja muutin hänen luokse ja sain samalla töitä samasta kaupungista missä hän asui. Sitten kun asuttiin yhdessä hänestä paljastui että hän oli valehdellut itsestään aika paljonkin ja taitavasti onnistunut siinä. Osa hänen elämästä oli valetta, ja entiset parisuhteet merkasivatkin hänelle yht äkkiä paljon (joita en olisi halunnut edes tietää) ja taustasta paljastui valehtelua kans.
Ainut asiat joista hän oli rehellinen että hänen seura oli huonoa kaikille ja hän sanoi myös itseään hulluksi piti paikkaansa sekin meinasin joutua hakatuksi kaksi kertaa kun otin hänen valheet puheeksi. No viel olin ihan tarkistanut että oli näin käynytkin silti ei voinut myöntää valheillaan.
No onneksi enään ei tarvitse häntä katsella ja ei tarvii olla katsomassa hänen teatteri perheensä kanssa siitä perheestä tuli huomattua paljon ylpeyttä heistä vaikka suvussa kärsittiin mielenterveys ongelmista ja kaikilla heistä vaikutti olevan jotain vaikka isällä oli todettu jotain silti jokainen oli omalla tavalla outoo. Sisäänpäin suuntautumista tuli huomattua ja jos jollekki kannettiin kaunaa niin sitä ei näytetty isossa porukassa vain sen tietyn ihmisen kanssa se näkyi vain outoo. Sitten tuli ymmärrettyä miksei kukaan halunnut tämän perheen kanssa kauheesti olla tekemisessä paikassa jossa olin töissä paljastui hyvin ettei heistä pidetty seudulla ja porukkaa koetettiin vältele heitä. No ainut joita heidän kanssa liikkui olivat myös aika erikoisia samanlaisista ongelmista kärsiviä olivat ja muut koettivat näitä neljää tyttöä pitää kaukana omista porukoissa eivät saanut edes kutsuja luokkakokouksiin edes.
Sitten kun tiesin ettei tämä tule toimimaan koetin saada asiat ekana selväksi silti tuli aina äiti tai siskot häiritsemään en saanut tilaisuutta koskaan sanottua mitä halusin sanoa ja lopulta hänen äiti jätti kaikkien heidän tyttöjen nähden viel ja oli kyl nolo tilanne kun itse olin juuri jättämässä hänet viel samana päivänä piti itse hoitaa homma. No ei se haittaa että hän se hoiti mut se että äidin piti sen hoitaa ja viel noin.
No lopulta laitoin välit poikki ja sitten annoin olla vaikka koetin sopia kun ruvettiin törmäilemään paljon.
Vain sen takia kun siskot tulivat viereiseen taloon asumaan mihin itse muutin ja he eivät jättänyt minua rauhaan millään. No lopulta sain olla rauhassa heistä enkä ole enään heitä nähnyt edes onneksi.
Muillakin varmaan mielenkiintoisia kokemuksia suhteissa tämä on minun kokemukseni.

3

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inttiajat

      Ainiin ja unohdin melkein samalla eron jälkeen hänen perheensä alkoi kerätä tietoa minusta töistä miten pärjäilen vaikka heidän ei kuulunut edes semmosta tehdä ja viel somessa vakoilivat touhusi miten arkeni on ruvennut sujumaan samassa kaupungissa. Outoo viel kun olin eka eksä samassa kaupungissa.

    • ässdf

      Jos nyt olet yksin niin kannattaa käyttää se aika kirjoitustaidon opettelemiseen.

      • EnääN

        Vahva suositus sille täältäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe