https://www.is.fi/viihde/art-2000005598916.html?ref=rss
No onhan lapsetkin tavallaan muutta otsikolla tarkoitin niitä komentoineita lutkia, huom. kaikki naisia, joille tyärkempää kuin se että lapsi on onnellinen näyttää olevan päästä itse meksikoon rylläämään riemulomalle. lapsella on lapsen luonto ja tottakai se valitsee itselle mieluisinta, vaikka se onkin vähän itsekästä minusta ruminta tuollaisessa ohjelmassa on ahneet vanhemmat jotka raahaa muksun tuonne kuvitellen itse hyötyvänsä, ihan hauskaa kun saavat nenilleen.
Ahneita p...iaisia
27
482
Vastaukset 27
- isä.on.mies
No eipä vaikuttanut isäkään ilahtuneelta, vaikka oma lapsi tuli onnelliseksi...
Juuri tuollaisille miehille naiset lapsia tekevät. Jos olisi ollut kiltti & kunnollinen mies se olisi nauranut makeasti, taputtanut oivalle valinnalle.
- 5432
Olikohan se isäkin "lutka", kun kerran tuolla tavoin reagoi?
Vaikka ätmiläisten kuninkaan (harmis) mielestä tietenkin miehille on kaikki sallittua...... 5432 kirjoitti:
Olikohan se isäkin "lutka", kun kerran tuolla tavoin reagoi?
Vaikka ätmiläisten kuninkaan (harmis) mielestä tietenkin miehille on kaikki sallittua......Joo varmaan se oli, olenhan itsekin usein tuominnut lutkailun myös mieslutkien suorittamana mutta sinähän et sellaista näe kun sulla on oma ahdasmielinen näkemyksesi minusta. Silti myös näkisin että se on naisten tehtävä enemmän tuomita mieslutkien ja jännämiesten toimet mutta ettehän te sitä tee kun ne on teidän mielestä niitä haluttavimpia miehiä jostain kumman syystä.
- kiva.lapsuus
vitsat ja vyöremmit on tullut tutuksi tolle lapselle eli kivat koulutetut vanhemmat
- m.wurst
tuohan on vähä niinku Aku Ankka -tarinasta, missä tietokilpailusta sai valita joko rahasäkin tai kolmipyörän..paitsi että kaikkien kommellusten jälkeen myös Aku päätyi valitsemaan sen kolmipyörän
https://aijaa.com/26bseV
P.S. vähän huumoria hei, useimmat noista kommenteista oli kuitenkin ryyditetty melkoisen monilla nauruemojeilla et tuskimpa he nyt ihan tosissaan olivat. jos joku niin tytön iskä tuossa oli kaikkein totisin..
P.P.S. grillin ja robotin väliltä minäkin olisin valinnut sen robotin. iha huikee, mistä noita saa?! :D"P.S. vähän huumoria hei, useimmat noista kommenteista oli kuitenkin ryyditetty melkoisen monilla nauruemojeilla et tuskimpa he nyt ihan tosissaan olivat. "
Nauruemojit näytti liittyvän siihen että nauretaan vanhempien pettyneille ilmeille ilkeästi, ei siinä mitään hauskaa huumoria kyllä ollut eikä muutenkaan näyttäneet huomioivan että tyttö näytti ikionnelliselta yksisarvisestaan.- m.wurst
Harmaaritari kirjoitti:
"P.S. vähän huumoria hei, useimmat noista kommenteista oli kuitenkin ryyditetty melkoisen monilla nauruemojeilla et tuskimpa he nyt ihan tosissaan olivat. "
Nauruemojit näytti liittyvän siihen että nauretaan vanhempien pettyneille ilmeille ilkeästi, ei siinä mitään hauskaa huumoria kyllä ollut eikä muutenkaan näyttäneet huomioivan että tyttö näytti ikionnelliselta yksisarvisestaan.tota, itte sanoit ensin että:
"minusta ruminta tuollaisessa ohjelmassa on ahneet vanhemmat jotka raahaa muksun tuonne kuvitellen itse hyötyvänsä, ihan hauskaa kun saavat nenilleen."
mut nää kommentoijat ei sit olis saanu nauraa niille vanhemmille, koska ovat (ainakin enimmäkseen) naisia?
ja nauroivathan ne vanhemmatkin siinä tilanteessa, tai no äiti ainakin..
(tosin kohta varmaan tulee jotain selitystä et tekonaurua veti kyyneleet silmissä sekin ahne paskiaislutka siinä, ja lapsonenkin oli naispuolinen, naisten syytä ja yhteistä salaliittoa kilttien ja kunnollisten miesten päänmenoksi taas jumalauta!)
https://aijaa.com/Gxk8t0
:D m.wurst kirjoitti:
tota, itte sanoit ensin että:
"minusta ruminta tuollaisessa ohjelmassa on ahneet vanhemmat jotka raahaa muksun tuonne kuvitellen itse hyötyvänsä, ihan hauskaa kun saavat nenilleen."
mut nää kommentoijat ei sit olis saanu nauraa niille vanhemmille, koska ovat (ainakin enimmäkseen) naisia?
ja nauroivathan ne vanhemmatkin siinä tilanteessa, tai no äiti ainakin..
(tosin kohta varmaan tulee jotain selitystä et tekonaurua veti kyyneleet silmissä sekin ahne paskiaislutka siinä, ja lapsonenkin oli naispuolinen, naisten syytä ja yhteistä salaliittoa kilttien ja kunnollisten miesten päänmenoksi taas jumalauta!)
https://aijaa.com/Gxk8t0
:DNiin sanoinkin ja kun tuossa edellisessä kun väitettiin sen olevan huumoria niin kiistin koska ei nauraminen sinänsä mitään huumorin luomista ole. Ne siis nauroi eivätkä osoittaneet empatiaa, ei mitään omaperäistä huumoria ainakaan.
- m.wurst
Harmaaritari kirjoitti:
Niin sanoinkin ja kun tuossa edellisessä kun väitettiin sen olevan huumoria niin kiistin koska ei nauraminen sinänsä mitään huumorin luomista ole. Ne siis nauroi eivätkä osoittaneet empatiaa, ei mitään omaperäistä huumoria ainakaan.
niin sanoit et se on hauskaa, kunnes minä sanoin sen olevan hauskaa, niin kiistit koko asian kun ei kaikki mikä naurattaa olekkaan hauskaa, eikä ainakaan mitenkään omaperäistä jos naurajia on enemmän kuin yksi, eikä se ole huumoria mikä naurattaa eikä kaikki huumori ole naurettavaa, etkä oikeastaan tarkoittanutkaan sitä mitä ensin sanoit vaan vasta sitten kun sait korjata sanomisiasi....
O_o
- hyiii
Miehellä oli tippa silmässä kun meni matka sivusuun. Ei ollut jännämies vaan reppana.
- Totuus-
Eikö miehellä ole varaa 10 päivän luxuslomaan. Voi voi vittu miksi tuo nainen on miehen kanssa sitten kun ei ole rikas.
- lihavihatipunen
Helppohan sun on neuvoa kun itse et ole rahojesi eteen mitään tehnyt
lihavihatipunen kirjoitti:
Elähän suotta ärhentele!
Ootko käynyt mökilläs? Eikös sulls ollut joku mökki jossain? Vai muistanks väärin?- lihavihatipunen
Dissident kirjoitti:
Elähän suotta ärhentele!
Ootko käynyt mökilläs? Eikös sulls ollut joku mökki jossain? Vai muistanks väärin?Mua vaan ärsyttää nuo Atm32:n jokseenkin ylimieliset kommentit.
Mulla on talo...jonka eteen minäkään en ole tehnyt mitään...tai olen istunut kyllä sairaalassa äitini viimeisinä päivinä ja hoitanut isäni asioita äitini kuoleman jälkeen...tosin en hoitanut kunnolla koska isäni(kin) pääsi kuolemaan....siis olen perinyt sen. Huomenna menen sinne koska ensi viikko on lomaa. lihavihatipunen kirjoitti:
Mua vaan ärsyttää nuo Atm32:n jokseenkin ylimieliset kommentit.
Mulla on talo...jonka eteen minäkään en ole tehnyt mitään...tai olen istunut kyllä sairaalassa äitini viimeisinä päivinä ja hoitanut isäni asioita äitini kuoleman jälkeen...tosin en hoitanut kunnolla koska isäni(kin) pääsi kuolemaan....siis olen perinyt sen. Huomenna menen sinne koska ensi viikko on lomaa.No välillä sitä v.tuittaa muut...
No sit muistin oikein. Sulla oli nurtsin ajoa yms siellä...
Ja kiva, että sulla on sellainen mesta. Taidat tykätä siitä?
Mulla on tänään oma päivä...tai oikeestaan koko oma viikonloppu.
Näistä osaa nykyään olla onnellinen. Voi tehdä mitä haluaa. Pelkäätkö sä, että joku voi viedä sun vapauden tehdä mitä haluut? (Tuli mieleen vaan kysyä...)- Totuus-
Olen muuten tehnyt paljonkin rahojeni eteen. Olen säästänyt niitä ja pitänyt niistä hyvää huolta. Jos kaikki olis kuin minä niin kukaan ei olisi köyhä, kaikilla olisi ruokaa ja muu tarpeellinen että pärjäisi elämässä. Siihen lomaankin olisi varaa jos jättäisi tupakat ostamatta ja kaiken turhan muutenkin. Paljonko sinäkin haaskaat rahaa puhelimessa puhumiseen, siinäkin säästäisi sievoisen summan jos ei puhuisi ollenkaan.
- lihavihatipunen
Totuus- kirjoitti:
Olen muuten tehnyt paljonkin rahojeni eteen. Olen säästänyt niitä ja pitänyt niistä hyvää huolta. Jos kaikki olis kuin minä niin kukaan ei olisi köyhä, kaikilla olisi ruokaa ja muu tarpeellinen että pärjäisi elämässä. Siihen lomaankin olisi varaa jos jättäisi tupakat ostamatta ja kaiken turhan muutenkin. Paljonko sinäkin haaskaat rahaa puhelimessa puhumiseen, siinäkin säästäisi sievoisen summan jos ei puhuisi ollenkaan.
Tarkoitin sitä, että sinun ei tarvitse lähteä joka aamu tienaamaan kotoasi koska saat Kelasta "ilmaista" rahaa plus perintösi.
Mulla ei mene puhelinlaskuihin rahaa, koska en puhu puhelimessa. En myöskään polta. Enkä ole väittänyt edes, ettei minulla olisi rahaa mutta en saa sitä ilmaiseksi.
Sinähän itse kommentoit tuota juttua niin, että "miksi nainen on ottanut köyhän miehen". Ja samalla piilovihjasit, että sä et ole köyhä. Sitä siis kommentoin, en omaa tilannettani..paitsi sitä kun Dissi kysyi mun "mökistä". - lihavihatipunen
Dissident kirjoitti:
No välillä sitä v.tuittaa muut...
No sit muistin oikein. Sulla oli nurtsin ajoa yms siellä...
Ja kiva, että sulla on sellainen mesta. Taidat tykätä siitä?
Mulla on tänään oma päivä...tai oikeestaan koko oma viikonloppu.
Näistä osaa nykyään olla onnellinen. Voi tehdä mitä haluaa. Pelkäätkö sä, että joku voi viedä sun vapauden tehdä mitä haluut? (Tuli mieleen vaan kysyä...)Oikein muistit.
Talvella on kyllä pikkasen vähemmän sitä nurtsin ajoa :-D. Lumihommia olis mutta niitä oon tehnyt vaan kerran siksi, ettei auto ole juuttunut lumeen.
Viihdyn kyllä siellä (nykyään paremmin kuin yksiössäni kaupungissa) mutta olisin mieluummin "pitänyt" vielä ns. talon oikeat asukkaat siellä asumassa. Mut ei voi mittäään...Ehkä mä muutan sinne ja hankin kymmenen kissaa. Tai jos sitten kuitenkin myyn vaikka vielä en ole sen asian eteen tehnyt mitään. Eikä se välttis menisi kaupaksikaan. Kunnon kunto-/kosteuskartoitus pitäis ainakin teettää.
Oma aika on hyvää aikaa...joskaan kaikille ei sovi liika oma aika. Mulle sopii. Enkä ehkä pelkää, että joku veisi vapauteni koska niin ei varmaankaan tule tapahtumaan. lihavihatipunen kirjoitti:
Oikein muistit.
Talvella on kyllä pikkasen vähemmän sitä nurtsin ajoa :-D. Lumihommia olis mutta niitä oon tehnyt vaan kerran siksi, ettei auto ole juuttunut lumeen.
Viihdyn kyllä siellä (nykyään paremmin kuin yksiössäni kaupungissa) mutta olisin mieluummin "pitänyt" vielä ns. talon oikeat asukkaat siellä asumassa. Mut ei voi mittäään...Ehkä mä muutan sinne ja hankin kymmenen kissaa. Tai jos sitten kuitenkin myyn vaikka vielä en ole sen asian eteen tehnyt mitään. Eikä se välttis menisi kaupaksikaan. Kunnon kunto-/kosteuskartoitus pitäis ainakin teettää.
Oma aika on hyvää aikaa...joskaan kaikille ei sovi liika oma aika. Mulle sopii. Enkä ehkä pelkää, että joku veisi vapauteni koska niin ei varmaankaan tule tapahtumaan.Voin kuvitella tilanteesi...
Asukkaat vaihtuu väkisin taloissa. Haluisit tai et.
Nyt sain simpsonien kissamummo-assosiaation...kiitti siitä...
https://youtu.be/Yuw1W_AN1zk
No sä oot lyönyt räppänät kiinni itse? Muistan vaan sen ihanan työpaikkajutskajutun syksyltä sulta...päästätkö ketään lähelles edes? Sitä tarkoitin pelolla...- Totuus-
Tarkoitin sitä, että sinun ei tarvitse lähteä joka aamu tienaamaan kotoasi koska saat Kelasta "ilmaista" rahaa plus perintösi.
Mulla ei mene puhelinlaskuihin rahaa, koska en puhu puhelimessa. En myöskään polta. Enkä ole väittänyt edes, ettei minulla olisi rahaa mutta en saa sitä ilmaiseksi.
Sinähän itse kommentoit tuota juttua niin, että "miksi nainen on ottanut köyhän miehen". Ja samalla piilovihjasit, että sä et ole köyhä. Sitä siis kommentoin, en omaa tilannettani..paitsi sitä kun Dissi kysyi mun "mökistä".Ei ole mun vika ettei kukaan palkkaa yksinäistä naisetonta kokematonta ätmiä. Voisin tienata rahaa ja maksaa veroja mutta ei minun haluta tekevän sitä. Jos naiset kelpuuttais kunnollisen miehen töihin niin ei tarttis vihjailla palstalla.
- lihavihatipunen
Heh, joo oon hullu kissanainen.
Mietin hetken, että mikä työpaikkajutska...Sit muistin.
Jälkeenpäin kun psykoosistani (ei siis oikea psykoosi) selvisin, tajusin että se oli kyllä ihan täysin yksipuolista se kiinnostus. Mun puolelta siis. Tyyppi kävi joululomalla morjestamassa meitä töissä ja ei enää aiheuttanut samanlaista psykoosia enää. Hänellä taitaa kyllä olla joku vapautensa menettämisen pelko tai ei ole ns. löytänyt vielä paikkaansa maailmassa. Johtuu varmaan taustastaan, koska ei ole suomalainen syntyjään ei viihdy Suomessa vaan pitää huidella maailmalla. Mutta hyvä hänelle, että on mahdolista opiskella ulkomailla. - lihavihatipunen
Totuus- kirjoitti:
Ei ole mun vika ettei kukaan palkkaa yksinäistä naisetonta kokematonta ätmiä. Voisin tienata rahaa ja maksaa veroja mutta ei minun haluta tekevän sitä. Jos naiset kelpuuttais kunnollisen miehen töihin niin ei tarttis vihjailla palstalla.
Hjaista kakka. Mut on ainakin nykyiseen työpaikkaani palkannut mies. Naisiakin on kyllä haastattelijoina ollut.
Sinähän et edes halua naispomoa, vaan sinun pitäisi päästä itse pomoksi. Tämmöistä muistan lukeneeni sinun kirjoittamana täällä.
Minä nauraisin katketakseni, jos mun tyttö tuolleen tekis! Oisin ikionnellinen, että miettis itseään noin. Se on ihan hulluna pehmoleluihin. Ja jos valitsis loman, niin hommaisin siitä sen pehmolelun.
Lapsien välittömyydestä saa nauttia jos haluaa. Mä ainakin nautin...Harmittaa melkein kun niistä alkaa tulla muista välittäviä....kun pitäisi osata olla lapsi ja vaan haluta itselle kaikkea. Joskus sitä on aikuinen ja ei voi kaikkea vaan haluta...mutta niin ne vaan kasvaa...Harmaaritari kirjoitti:
Noinhan sitä kunnollinen isä toimisi eikä murjottaisi suu vääränä valinnasta.
Niin. Lapset antaa ihan muuta kuin niiltä oletetaan saavan.
https://youtu.be/vBHR7gmTAuM
Mä koin tään biisin ahdistavana eiliseen saunailtaan asti...kun mun ystävä selitti, että aurinko ei mulle ole kukaan nainen vaan noi muksut...
Osu ja uppos!
Eipä ollut tuolla isällä juurikaan huumorintajua. Eikös se ole tärkeintä, että omalla lapsella on hauskaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459