Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

200kg maastaveto

Nokia3310

On haamuraja jota kukaan naturaali ei voi millään luonnollisella keinolla kiskoa maasta. Kaikki 200kg maastavetäjät ovat säälittäviä roinareita jotka egoilevat näillä nostoilla ja yrittävät pönkittää jalkojen välissä olevaa nuudelia.

Hah, sainpas eilenkin naurut ku finniselkäinen jolppi teki maastavetoa. Naisenpuutteen aggression purkaminen kuntosaliin on säälittävää.

Nykyaikana nappikauppa on ihan liian helppoa kun niitä saa puhelimella niin helposti.

Itse tunnustan kokeilleeni ja voin sanoa että 200kg ei tule onnistumaan ellei käytä ihan mahdottomia määriä.


Kertakaikkisen säälittävää touhua tänä päivänä.

10

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klubi200

      Hölmö provo! Saa nähdä miten moni viitsii kommentoida, asiallisesti?

      • trololololloo

        Kirjoitin jo aiemmin aamulla että huono trolli mutta pyyhein pois.
        Niin huono provo ettei jaksanut edes painaa lähetä nappia.


      • Nokia3310

        Roinapelle


      • Nokia3310
        trololololloo kirjoitti:

        Kirjoitin jo aiemmin aamulla että huono trolli mutta pyyhein pois.
        Niin huono provo ettei jaksanut edes painaa lähetä nappia.

        Nii nii sä ootki varmaan joku naturaali joka simsalabin päätti yks päivänostaa 200 maasta, hah, itse saan hädintuskin 150 ja olet treenannut kymmenen vuotta! Tajuatteko kuinka paljon työtä mä oon tehny ton 150 eteen? Ette. Jos joku vetää yli 150 se on joko lahjakas tyyppi tai käyttää jotain ylimääräisiä aineita.


      • jässikkäinen

        Paskaakin paskempi trolli.
        Kaveri nosti ekaa kertaa maasta 190.
        Itsellä siihen meni pari vuotta. Nostin ensimmäisen kerran 40 kiloa.


      • Nokia3310

        nyt on kyllä melkosta palturia


    • bruustickki

      Sun kokoiselle myös se 150kg mavesta on mahdottomuus ilman roinaa. Jotenka itse olet säälittävä roina pelle. Senkin pelle, roina pelle.
      Paljonko meni roinaa 10vuodessa, roina pelle?

    • OotkoKATKERA

      Väitä nyt vielä että 100 penkistä vaatii kans kahmalokaupalla roinaa ... hahaha.

    • fsfvcc

      Roinahomo vetänyt niin paljon roinaa että terveys mennyt siksi ei nouse kuin 150 ja syyttää muita roinareiksi että tulisi itselle parempi olo.

    • MarjikselleBanaania

      Kyllähän normaali mies vuoden tai enintään kahden vuoden jälkeen saa mavesta 200kg, penkki 120kg, kyykky 180kg jos yhtään tosissaan on käynnyt. Leuvanveto 20kpl ja hauiskääntö tangolla 60kg 15 kertaa.
      Jos lahjakkaampi kaveri niin tulokset 1,3 kertaa enemmän.
      Horkalla sitten vielä lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe