200kg maastaveto

Nokia3310

On haamuraja jota kukaan naturaali ei voi millään luonnollisella keinolla kiskoa maasta. Kaikki 200kg maastavetäjät ovat säälittäviä roinareita jotka egoilevat näillä nostoilla ja yrittävät pönkittää jalkojen välissä olevaa nuudelia.

Hah, sainpas eilenkin naurut ku finniselkäinen jolppi teki maastavetoa. Naisenpuutteen aggression purkaminen kuntosaliin on säälittävää.

Nykyaikana nappikauppa on ihan liian helppoa kun niitä saa puhelimella niin helposti.

Itse tunnustan kokeilleeni ja voin sanoa että 200kg ei tule onnistumaan ellei käytä ihan mahdottomia määriä.

Kertakaikkisen säälittävää touhua tänä päivänä.

10

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klubi200

Hölmö provo! Saa nähdä miten moni viitsii kommentoida, asiallisesti?

• trololololloo

Kirjoitin jo aiemmin aamulla että huono trolli mutta pyyhein pois.
        Niin huono provo ettei jaksanut edes painaa lähetä nappia.

• Nokia3310

Roinapelle

• Nokia3310
        trololololloo kirjoitti:

Kirjoitin jo aiemmin aamulla että huono trolli mutta pyyhein pois.
        Niin huono provo ettei jaksanut edes painaa lähetä nappia.

Nii nii sä ootki varmaan joku naturaali joka simsalabin päätti yks päivänostaa 200 maasta, hah, itse saan hädintuskin 150 ja olet treenannut kymmenen vuotta! Tajuatteko kuinka paljon työtä mä oon tehny ton 150 eteen? Ette. Jos joku vetää yli 150 se on joko lahjakas tyyppi tai käyttää jotain ylimääräisiä aineita.

• jässikkäinen

Paskaakin paskempi trolli.
        Kaveri nosti ekaa kertaa maasta 190.
        Itsellä siihen meni pari vuotta. Nostin ensimmäisen kerran 40 kiloa.

• Nokia3310

nyt on kyllä melkosta palturia

• bruustickki

Sun kokoiselle myös se 150kg mavesta on mahdottomuus ilman roinaa. Jotenka itse olet säälittävä roina pelle. Senkin pelle, roina pelle.
      Paljonko meni roinaa 10vuodessa, roina pelle?

• OotkoKATKERA

Väitä nyt vielä että 100 penkistä vaatii kans kahmalokaupalla roinaa ... hahaha.

• fsfvcc

Roinahomo vetänyt niin paljon roinaa että terveys mennyt siksi ei nouse kuin 150 ja syyttää muita roinareiksi että tulisi itselle parempi olo.

• MarjikselleBanaania

Kyllähän normaali mies vuoden tai enintään kahden vuoden jälkeen saa mavesta 200kg, penkki 120kg, kyykky 180kg jos yhtään tosissaan on käynnyt. Leuvanveto 20kpl ja hauiskääntö tangolla 60kg 15 kertaa.
      Jos lahjakkaampi kaveri niin tulokset 1,3 kertaa enemmän.
      Horkalla sitten vielä lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2237
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1126
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      969
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      956
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      915
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      11
      880
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      878
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      870
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      810
    Aihe