Väkivaltainen vai sadisti?

Iljins

Olen nyt jo eronnut nainen. Mielessä on entisen kumppanin väkivaltainen käytös minua kohtaan. Vajaa vuosi sitten oli ensimmäinen pahoinpitely, joka kesti pitkään noin 2 tuntia. Seurauksena murtumia kasvoihin ja mustelmia. Lääkärin paperit on asiasta. Mies vaikutti aidosti katuvan tekoaan ja lupasi ettei toistu. Eikä vastaavanlaista ole tapahtunut. Kuitenkin myöhemmin miehen puhelimesta löytyi useitavideoita, joita oli kuvannut pahoinpitelystä. Miks ihmeessä, nauttiiko se saadessaan katsoa niitä vai mikä hemmetti laittaa tuollaista tekemään?

Käytös ollut muutenkin epävakaata enkä jaksa uskoa muutokseen. Viimeisimmän riidan päätteeksi pistin miehen lähtemään. Suuttui ja hajotti asunnosta tavaroita, viskoi omansa ulos ja väkivallalla pelotellen laittoi minut keräämään ne pihalta. Melko sairaalta tuntuu.

Tiedän, että näillä palstoilla väkivallan uhria vähintään syytellään, enkä nyt ole sellaista vaan sitä mielipiteitä siitä onko ko henkilö jotenkin taipuvainen sadismiin. Oma mielipide on, että riidalla selvitetään erimielisyydet, mutta riitatilannetta ei pitkitetä ja kiduteta toista.

1

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamlaamenoa

Mies on väkivaltainen sadisti. Hirviö!

Toivottavasti tuo peto on totaalisesti historiaa sinun elämässäsi. Sinuna menisin itsepuolustuskursseille. Ei maksa maltaita ja saat fantastista taitoa kyetä puolustamaan itseäsi, ei vain entistä petoa vastaan vaan, jos olet pahoinpitelijoiden mangneetti, tarvitset tuota oppia tulevaisuudessakin!!! Aivan kaiken varalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      121
      4600
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      69
      2662
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      80
      1695
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1176
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      892
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      46
      886
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      863
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      849
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      67
      817
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      789
    Aihe