Oman ikäiset naiset (+35) ovat tätösiä..

harmisinänsä

Kyllähän se vähän vituttaa kun ikää on 36 vuotta tullut juuri täyteen ja oman ikäiset naiset ovat ihan tätösiä.

Kaikki nuorekkuus, tyttömäisyys yms. on hävinnyt ja tilalla on tylsyys, jäykkyys ja sellainen teatraalinen aikuismaisuus, statuksen tavoittelu ja elämän hallinta, jossa tilaa ei ole millekään "hulluttelulle" (paitsi joku gambian panoloma kaiketi mielessä).

On selvää että työelämä ja toisaalta naisten statushakuisuus muuttaa heidän persoonansa jäykiksi könttäeukoiksi joita ei jaksa erkkikään.

Sitten toisaalta on näitä "kotiemäntiä" jotka ovat vielä karmeampia kun eivät yleensä pidä huolta itsestään joten ovat tyyliin koko kaksi nuorta naista yhteensä.

Kai se on pakko tyytyä noihin parikymppisiin joilla on pilkettä silmäkulmassa ja kurvit vielä olemassa (eivätkä ole vain muodottomia pallukoita) joita pyörii kuitenkin joka paikassa...

70

1666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemukseni

      Kumma juttu kun minä en ole ollenkaan huomannut tuollaista ja tiedän useita 35 ikäisiä naisia. Moni on puhjennut kukkaansa.

    • kjjjjjjjjjj

      Parasta etteivät tädit eivätkä valkoritarit edes tajua asiaa.

    • 432

      Tiesitkö, että ne kakskymppiset pimut ajattelevat 36-vuotiaista setäsistä ihan samaa, mitä sinä juuri selitit omanikäisistäsi naisista? Meinaan vaan, että älä sitten pety kun yrität niitä iskeä, ja ne pitävätkin sinua muinaismuistona.

      • Naisasialooser11

        Katkeran kurpan tyypillistä rutinaa. 36v mies on vielä nuorekas pojankloppi eikä ole mitään ongelmia saada 20v naisia, ei minullakaan ole. Sen sijaan 36v nainen on kurttuinen täti. Kaikilla tuon ikäisillä YT-miehilläkin on 20v kaunotar, vaikka mies ei edes olisi komea.

        Mikä siinä on niin vaikeaa myöntää naiselle, että mies komistuu vanhetessaan ja rusinoituu vasta vuosikymmeniä naisia myöhemmin. Naisen seksuaaliarvo on kuitenkin mittaamaton niinä muutamana ohikiitävänä vuotena, sitä eivät komeimmatkaan miehet tule koskaan kokemaan. Luontoäiti on sen järjestänyt niin, että nainen kukkii pienen hetken ja miehen MA kestää tasaisesti korkeana koko eliniän.

        Mies ikääntyy kuin viini, nainen ikääntyy kuin viinirypäle.

        Toki 20v nainen voi olla ikärasisti mikäli hän aikoo olla ikuisesti 20v, mutta silmänräpäyksen päästä sieltä peilistä katsoo 35 kurttuinen täti.


      • kakskymppinentytsy
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Katkeran kurpan tyypillistä rutinaa. 36v mies on vielä nuorekas pojankloppi eikä ole mitään ongelmia saada 20v naisia, ei minullakaan ole. Sen sijaan 36v nainen on kurttuinen täti. Kaikilla tuon ikäisillä YT-miehilläkin on 20v kaunotar, vaikka mies ei edes olisi komea.

        Mikä siinä on niin vaikeaa myöntää naiselle, että mies komistuu vanhetessaan ja rusinoituu vasta vuosikymmeniä naisia myöhemmin. Naisen seksuaaliarvo on kuitenkin mittaamaton niinä muutamana ohikiitävänä vuotena, sitä eivät komeimmatkaan miehet tule koskaan kokemaan. Luontoäiti on sen järjestänyt niin, että nainen kukkii pienen hetken ja miehen MA kestää tasaisesti korkeana koko eliniän.

        Mies ikääntyy kuin viini, nainen ikääntyy kuin viinirypäle.

        Toki 20v nainen voi olla ikärasisti mikäli hän aikoo olla ikuisesti 20v, mutta silmänräpäyksen päästä sieltä peilistä katsoo 35 kurttuinen täti.

        Vaikka sinä ihailetkin vanhenevia miehiä, niin mitä se heitä hyödyttää? Jos he sinun sijastasi haluavatkin treffailla meitä nuoria naisia, niin pettymään vaitettavasti joutuvat. Me nimittäin emme näe heissä mitään ihailtavaa, saati mielenkiintoa herättävää.


      • Naisasialooser11

        Sinä et ole tytsy vaan aikuinen nainen ja silmänräpäyksen päästä kun katsot peiliin niin sieltä katsoo tämä

        https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--qrdavv3f--/c_scale,fl_progressive,q_80,w_800/xgoy8ej0ctq5y2mwqnkz.jpg

        Usko pois vain, minäkin olin 20 vasta ihan vähän aikaa sitten, tulet kauhistumaan miten vuodet kiitävät raketin lailla ja sinä jäät ilman YT-miestä vaikka nyt luuletkin, että sinulla on vielä aikaa mutta se on vain harhaa, ei ole aikaa, ei päivääkään.

        ja sitten sinua ei halua panna ne ikäisesi finninaamaiset pojanrimpulat eivätkä myöskään komeat ja charmantit vanhemmat miehet


      • kakskymppinentytsy
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Sinä et ole tytsy vaan aikuinen nainen ja silmänräpäyksen päästä kun katsot peiliin niin sieltä katsoo tämä

        https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--qrdavv3f--/c_scale,fl_progressive,q_80,w_800/xgoy8ej0ctq5y2mwqnkz.jpg

        Usko pois vain, minäkin olin 20 vasta ihan vähän aikaa sitten, tulet kauhistumaan miten vuodet kiitävät raketin lailla ja sinä jäät ilman YT-miestä vaikka nyt luuletkin, että sinulla on vielä aikaa mutta se on vain harhaa, ei ole aikaa, ei päivääkään.

        ja sitten sinua ei halua panna ne ikäisesi finninaamaiset pojanrimpulat eivätkä myöskään komeat ja charmantit vanhemmat miehet

        So what?
        Yksikään vanha patu ei siitä huolimatta saa minua kiinnostumaan, eikä saa minusta mitään pönkitystä heikolle statukselleen. Sinäkin kuulemma olet jo yli kuuskymppinen eläkeläisvaari ja silti aina vain kuvittelet omaavasi jotain mahkuja nuoriin naisiin. Naurettava tapaus, yäk.


    • Aloittaja on trolli..tai asuu jossain böndellä..Kyllä 35 monet tyylikkäitä ja sporttisia itsestään huolehtivia naisia..Mitä yhteistä sulla olisi 20v naisen kanssa? Eikä se ulkonäkö auta,jos muuten kemiat ei natsaa..ja nuoret naiset pitää sua jo fosiilina!!

      • Naisasialooser11

        Ei pidä ja se nuori nainen on itsekin 35 silmänräpäyksen päästä, vaikka itse kuvitteleekin olevansa ikuisesti 20v. Itse olen 35v ihan kohta ja minusta tuntuu kuin olisin täyttänyt 20 viime vuonna.

        35v nainen voi olla rouvamaisesti tyylikäs, siinä olet oikeasa, kunhan hän ymmärtää pukeutua ikänsä edellyttämällä tavalla, seksuaalisesti haluttava hän ei kuitenkaan enää tuossa iässä ole.35v mies taas on pojankloppi joka voi pukeutua kuin teinit.


      • et.hämää.ketään
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei pidä ja se nuori nainen on itsekin 35 silmänräpäyksen päästä, vaikka itse kuvitteleekin olevansa ikuisesti 20v. Itse olen 35v ihan kohta ja minusta tuntuu kuin olisin täyttänyt 20 viime vuonna.

        35v nainen voi olla rouvamaisesti tyylikäs, siinä olet oikeasa, kunhan hän ymmärtää pukeutua ikänsä edellyttämällä tavalla, seksuaalisesti haluttava hän ei kuitenkaan enää tuossa iässä ole.35v mies taas on pojankloppi joka voi pukeutua kuin teinit.

        Äläpäs Nasu valehtele, sä olet jossain kuudenkympin ja kuoleman välillä.

        Vähintään viiskymppinen olet joka tapauksessa. Olet jäänyt useaan otteeseen palstalla kiinni ilmaisuista, joita käytettiin joskus 80- tai 90-luvulla. Lisäksi joissain jutuissasi olet selkeästi mutta vahingossa tuonut ilmi asioita, jotka yhdistävät sinut menneisiin vuosikymmeniin. Kun sitten on kyselty sinun ikää, niin et ole suostunut vastaamaan.

        Olet tanakasti keski-ikäinen ukkeli, jolla ei ole koskaan käynyt kunnon flaksi naisten kanssa.


      • heh.heh
        et.hämää.ketään kirjoitti:

        Äläpäs Nasu valehtele, sä olet jossain kuudenkympin ja kuoleman välillä.

        Vähintään viiskymppinen olet joka tapauksessa. Olet jäänyt useaan otteeseen palstalla kiinni ilmaisuista, joita käytettiin joskus 80- tai 90-luvulla. Lisäksi joissain jutuissasi olet selkeästi mutta vahingossa tuonut ilmi asioita, jotka yhdistävät sinut menneisiin vuosikymmeniin. Kun sitten on kyselty sinun ikää, niin et ole suostunut vastaamaan.

        Olet tanakasti keski-ikäinen ukkeli, jolla ei ole koskaan käynyt kunnon flaksi naisten kanssa.

        Ja miten ihmeessä mokomalla ääliöllä voisikaan joain flaksia käydä?


      • Naisasialooser11
        et.hämää.ketään kirjoitti:

        Äläpäs Nasu valehtele, sä olet jossain kuudenkympin ja kuoleman välillä.

        Vähintään viiskymppinen olet joka tapauksessa. Olet jäänyt useaan otteeseen palstalla kiinni ilmaisuista, joita käytettiin joskus 80- tai 90-luvulla. Lisäksi joissain jutuissasi olet selkeästi mutta vahingossa tuonut ilmi asioita, jotka yhdistävät sinut menneisiin vuosikymmeniin. Kun sitten on kyselty sinun ikää, niin et ole suostunut vastaamaan.

        Olet tanakasti keski-ikäinen ukkeli, jolla ei ole koskaan käynyt kunnon flaksi naisten kanssa.

        Tottakai muistan 80 ja 90 luvun ilmaisut koska olen syntnyt 80 luvulla.


      • et.hämää.ketään
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Tottakai muistan 80 ja 90 luvun ilmaisut koska olen syntnyt 80 luvulla.

        Sä olet syntynyt 1960-luvulla.

        Olet keski-ikäinen patu.


    • Neitsyt-Setä

      Juuri näin se on. Eivät tuollaiset itseäni reilut kymmenen vuotta nuoremmat tantat enää sovellu aitoon ja viattomaan teinirakkauteen, vaan siihen tarvitaan oikea teininainen. Täti-ikäisellä ei varmaan ole edes immenkalvo ehjä, kuvitelkaa nyt!

      • virginnuncle

        Moni äätämi haluaa teini naisen, koska on itsekkin henkisesti vielä teinin tasolla!!


      • 432
        virginnuncle kirjoitti:

        Moni äätämi haluaa teini naisen, koska on itsekkin henkisesti vielä teinin tasolla!!

        Näin näyttäis olevan. Valitettavasti niitä teinityttöjä ei vois vähempää kiinnostaa joku jälkeenjäänyt, rupsahtanut ukkopaha.


      • Naisasialooser11

        Sitten sen teinitytön on parasta olla ikuisesti teini.


    • Onhan se hauskaa luettavaa, että oikein pitää kirjoittaa yleisöpalstalle tälläisestä asiasta. Minä en näkis mitään ongelmaa, jos saisin seuraa paremmannäköisistä nuoremmista naisista. Tekstistä vaan paistaa niin pettymys läpi, että myötähäpeää pukkaa.

      Tempaistaampa kirjoitus toiseen asiayhteyteen:

      "Kylläpä vi.taa nuo Veikkauksen pelit nykyään. Enää ei pitkävedoilla voita satasia mitenkään. Ei jääkiekossa, ei missään.

      Pakko on ollut pelata nykyään lottoa vaan ja napsia miljoonia. Onneks sentään jotain kunnon peliäkin on tarjolla".

      Kyllä varmaan Veikkaustakin vi..tas tälläinen kirjoitus...

    • väsynytmamma

      Parin lapsen jälkeen nainen pullahtaa yllättäen michelin-akaksi. Nuoret miehet eivät viheltele eikä nipistele takapuolesta.
      Syöpöttely on ainut huvi elämässä.

      • Naisasialooser11

        Eivätkä minkäänikäiset miehet. Kamunainen pullahti michelin akaksi"jo"23 vuotiaana ja nyt odottaa vasta sitä toista lastaan.


      • lapsetonn

        Mikään ei ärsytä niin paljon kun perseen nipistelijäukot.


    • Niitä muodottomia pullukoita on 20v naisissakin..kuka sitä on ikuisesti teini ja lapsenmielinen,kun se aikuisuuskin tulee vai oletko sitten henkisesti vajaa?? Jos nyt jaksaa kauan katella jotain hihityspissistä,joka ei henkisesti anna yhtään mitään? Kyllä minä olen nähnyt hyvinsäilyneitäkin 35v..ja nainen vaan paranee vanhetessaan...ja vanhenee,se 20v nainenkin eihän sitä ikuisesti nuori ole ja 15v kuluttua on,se michelinrengas?? Ps. Ota semmonen robotti niin ,se ei vanhene,ei liho..aina freesi peli..

      • vbjbjjbjbkbkbkb

        Fiksu 22v nainen pesee mennen tullen 50 vuotiaan ei-niin-fiksun.

        Elämänkokemusta on toki vähemmän mutta niin on katkeruutta, kyynisyyttä ja intohimoa manipuloidakin.

        Pibenä etuna vielä että 22v on nainen jos geenit ovat vähänkään kohdallaan eikä ole siideröitynyt possukka. 35 jälkeen naisen rupsahdus ei ole enää jykkää alamäkeä vaan vaihtuu vapaaksi pudotukseksi.


      • Naisasialooser11

        Totta, se on nimenomaan vapaata pudotusta ja edelliselle kirjoittalle: nainen paranee vanhetessaan samalla tavalla kuin maitokin.


      • miksi.oi.miksi
        vbjbjjbjbkbkbkb kirjoitti:

        Fiksu 22v nainen pesee mennen tullen 50 vuotiaan ei-niin-fiksun.

        Elämänkokemusta on toki vähemmän mutta niin on katkeruutta, kyynisyyttä ja intohimoa manipuloidakin.

        Pibenä etuna vielä että 22v on nainen jos geenit ovat vähänkään kohdallaan eikä ole siideröitynyt possukka. 35 jälkeen naisen rupsahdus ei ole enää jykkää alamäkeä vaan vaihtuu vapaaksi pudotukseksi.

        Niin peseekin.
        Kerro minulle vain yksi asia: Miksi joku parhaasa moodissa oleva nuori nainen kiinnostuisi jo elähtämisvaiheeseen ehtineestä vanhasta patusta?


      • Naisasialooser11

        Koska se paras moodi on ohi silmänräpäyksessä ja sitten alkaa se vapaapudotus. Kaverini on 51v komistus eikä hänellä ollut mitään ongelmia saada pillua 22v fitensnaiselta, nainen oli vielä hänestä mustasukkainen ihmetteli miksi hän panee myös 35 tätejä.


      • vhvhhvhvhvvh
        miksi.oi.miksi kirjoitti:

        Niin peseekin.
        Kerro minulle vain yksi asia: Miksi joku parhaasa moodissa oleva nuori nainen kiinnostuisi jo elähtämisvaiheeseen ehtineestä vanhasta patusta?

        Sitä varmaan täytyy kysyä niiltä nuorilta naisilta. Ehkä se on keski-ikäiselle naiselle mahdotonta ymmärtää, tai valtaosalle parikymppisistä.

        Kuitenkin heitä löytyy ja minä olen ainakin asian hyväksynyt vaikka ikäeroon kestikin pitkään sopeutua.


      • Mirtsi12
        vbjbjjbjbkbkbkb kirjoitti:

        Fiksu 22v nainen pesee mennen tullen 50 vuotiaan ei-niin-fiksun.

        Elämänkokemusta on toki vähemmän mutta niin on katkeruutta, kyynisyyttä ja intohimoa manipuloidakin.

        Pibenä etuna vielä että 22v on nainen jos geenit ovat vähänkään kohdallaan eikä ole siideröitynyt possukka. 35 jälkeen naisen rupsahdus ei ole enää jykkää alamäkeä vaan vaihtuu vapaaksi pudotukseksi.

        Olen miehenä vähän eri mieltä tosta asiasta.. Vanhemmissa naisissa kiinnostaa kypsyys ja elämänkokemus. 20v on vasta elämänsä alussa ,eikä minulla olisi heidän kanssaan mitään yhteistä. On se kumma,että ihmisessä ei muu ratkaise,kuin se ulkokuori ja eihän sitä iän kanssa seurustella..Elämä on muutakin kuin sitä panemista. Paljon jää elämättä,jos vaan ajattelee sillä alapäällään..


    • Havaintoja

      Enemmän 45 -55 vuotiaissa on hoikkia naisia kuin hoikkia miehiä. Miehet luulevat, että se ylipaino on muka lihasta. :D 36-vuotiaana olin kolme lasta pyöräyttänyt ja alipainoinen. Mies käski syödä enemmän. Toisaalta, joku voi olla raskauskiloissaan juurikin tuossa iässä, mutta 10 vuotta vanhempana jo hoikka, kun lasten kasvaessa on aikaa myös itselle. Ups sinkkupalsta, no aika usealla 36-vuotiaalla naisella on ainakin yksi lapsi. Miehet ne vaan lihoo, vaikkei lapsia edes teekään. :P

      • gygygyvcyyh

        Sillä ei ole mitään väliä koska olen heteromies ja jos onkin jotain niin tuohan lisää kysyntääni koska minä olen kuosissa. Tosin mummelit jätän rauhaan.


    • suoraansanoja

      Niinpä, kannattiko jättää se nuoruus elämättä? Miksi pitää panna viimeistään parikyppisenä ja seurustella vakavasti 3-kymppisenä?

      Parikymppisenä tajuaa, että ei se kauneus ole kaikki kaikessa, vähän pitää katsoa yhteensopivuuttakin. Ja kun kokemusta kertyy, näyttää useammanlainen viehättävältä.

      Pitkässä seurustelussa taas näkee, miten ihminen muuttuu. Mitä stressi tekee, valvominen jne. Vanheneminen. Itsessä ja toisessa. Oppii lukemaan ruumiillisuuden merkkejä. Tulee ymmärrystä ja armollisuutta.

      35-vuotiaana ollaan jo varhaisessa keski-iässä, myös ne hyvin säilyneet ätmit jotka edelleen luulevat olevansa nuoruutensa kunnossa. Oikeastihan se keski-iän kriisi painaa päälle, mistä nämäkin aloitukset tulevat. Kun elämä on jäänyt elämättä, haukutaan katkeruuksissa muita.

      • Naisasialooser11

        Katkeran kurpan rutinaa. 35v mies on vielä nuorekas pojankloppi, minullekkin 10v nuoremmat naiset sanovat, että olen niin nuoren näköinen ja oman ikäiset pitävä kakarana.

        35v nainen tottakai on jo tätimäinen ja varhaisessa keski-iässä.


      • 9890898
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Katkeran kurpan rutinaa. 35v mies on vielä nuorekas pojankloppi, minullekkin 10v nuoremmat naiset sanovat, että olen niin nuoren näköinen ja oman ikäiset pitävä kakarana.

        35v nainen tottakai on jo tätimäinen ja varhaisessa keski-iässä.

        Jotenkin et hahmota asioita. Keski-ikä tulee jokaisella vastaan sukupuolesta riippumatta. Se on jo tosiasia sullakin: keski-ikäinen olet.


      • totuudenpuhujaz
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Katkeran kurpan rutinaa. 35v mies on vielä nuorekas pojankloppi, minullekkin 10v nuoremmat naiset sanovat, että olen niin nuoren näköinen ja oman ikäiset pitävä kakarana.

        35v nainen tottakai on jo tätimäinen ja varhaisessa keski-iässä.

        nuorekas = lapsellinen keski-ikäinen


    • Treffimies-

      Teffailu on kamalaa nykyään kun treffeille tulee aina joku läski sohvaperuna nainen. Naiset ei enää huolehdi itsestään, ovat tosi laiskoja eivätkä harrasta liikuntaa yhtään vaikka niin väittävät. Kävely lenkki ei käy liikunnatsa kun sillä ei edes laihdu jos on 20 kg läskiä kehossa.

      • sinkkunainenn

        Niin on kamalaa kun treffeille tulee aina joku läski sohvaperuna mies.
        Olkoot huolehtimatta itsestään. Oma on häpeänsä.


    • 43324r23r23r23r2r

      Miksi joka viestiin pitää tunkea tuota provoa jostain parikymppisistä?
      Mutta itse nelikymppisenä miehenä joka pitää värikkäistä naisista olen huomannut että on aika huonot markkinat, jos omaa ikäluokkaa oleva nainen on värikäs niin yleensä tuo yrittää myöskin säälittävästi puumailla ja olla "nuorekas". Itse en ymmärrä miksi vanhenemisen pitäisi tarkoittaa harmaantumista, paitsi tukassa jonka tosin saa piiloon näin halutessaan.

      • nomitenon

        Mitä se värikkyys sulle käytännössä tarkoittaa? Pukeutumista? Tutustu taiteilijoihin!


      • 43324r23r23r23r2r
        nomitenon kirjoitti:

        Mitä se värikkyys sulle käytännössä tarkoittaa? Pukeutumista? Tutustu taiteilijoihin!

        No tuo värikkyys koskee niin ulkonäköä kuin luonnettakin, tosin ei niin että pitäisi olla päällään sateenkaaren väriskaala. Taitelilijat voisivat olla mielenkiintoinen ihmisryhmä.


    • Pillujen--asiantuntija

      Niin se on että kutosen naiset haluaa kympin miehen eikä kympin miehiä ole läheskään kaikille naisille. Siksi suomessa on puoli miljoonaa naimaikäistä yksinäistä miestä koska ovat liian rumia rumille naisille.

      • rumuus.lisääntyy

        Mutta ajatteles, jos kaksi rumaa pariutuu ja saa lapsia! Haluatko Suomeen lisää rumia tyttöjä ja poikia? Eihän tämä kitinä lopu sitten koskaan...


    • Mä olin 35 vuotiaana tullut juuri toisen kerran äidiksi. Se äitinä olo oli sen hetkinen tärkein identiteetti. Hoidin kahta pientä lasta kotona ja ainoat aikuiset jotka näin olivat perhekerhojen muut pienten lasten äidit ja vilaukselta iltaisin oma mies, joka teki remonttia nykyisessä kodissamme työpäivien jälkeen. Tyyli oli siis käytännöllinen ja samantyyppinen kuin muillakin äideillä. Joka sään ulkoilupuku kaksoisrattaiden työntämiseen/ pyörällä kulkemiseen (lapset pyöräkärryssä). Alla joku mukava sisäasu, joka oli silloin äitien keskuudessa muotia (ei mitään muistikuvaa enää, minkälainen). Hiukset pitkät ja värjäämättömät (ettei imetyksestä tule haitallisia kemikaaleja lapselle). Olemus aika laiha, koska käytännön liikuntaa tuli valtavasti. harvoin ehti ja muisti itse syödä. Lisäksi oli keliakia, johon ei ollut vielä diagnoosia. ihmettelin, miksi tietyt ruuat ei pysy sisällä. Että tässä syy tätiytymiseen/äitiytymiseen. ihan käytäntö.

    • Ehkäpä se kannattaa, minäkin otin kun tyrkyllä oli 24- vuotiaan nuoren miehen itse ollessani 33- vuotias. Enkä ole kyllä katunut, vaikka aina ei kaikesta samaa mieltä ollakaan.

      Söpöjä tenaviakin saatiin yhdessä aikaan. 💕

      • Nappasit kyytiin kuleksimasta...

        Heh..


      • Dissident kirjoitti:

        Nappasit kyytiin kuleksimasta...

        Heh..

        Pakkohan se oli, kun vasiten mukaan tahtoi.

        Nyt se leipoi kääretortun, näinköhän joudun siitäkin osan nappaamaan kyytiin kahvin kera.😋


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Pakkohan se oli, kun vasiten mukaan tahtoi.

        Nyt se leipoi kääretortun, näinköhän joudun siitäkin osan nappaamaan kyytiin kahvin kera.😋

        No perhana! Sisäsiisti ja komee rotkale, niin mikäs siinä...

        Sehän vie kun litran mittaa sua! Näinköhän pääset ihan vaan nukkumaankaan tuosta vaan?


      • Dissident kirjoitti:

        No perhana! Sisäsiisti ja komee rotkale, niin mikäs siinä...

        Sehän vie kun litran mittaa sua! Näinköhän pääset ihan vaan nukkumaankaan tuosta vaan?

        Juu onhan se aika siisti sisälläkin ja komee ainakin omasta mielestään, heh. No okei, myönnetään että kyllä minunkin silmä tykkää, vaikka vuosien varrella vähän tottuukin toisen kuosiin. Ihan tavallista otaksun.
        Vakaa aikomus on mennä nukkumaan, aikainen herätys. Kyllä se taisi tehdä omalle suulleen sen kääretortun, mä en juuri makeista leipomuksista vällää.

        Maistoin kyllä. On se parempi leipuri kun minä. Pakko myöntää.

        Miehet on monesti aika hyviä kaikessa mihin ne ryhtyy tosissaan.


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Juu onhan se aika siisti sisälläkin ja komee ainakin omasta mielestään, heh. No okei, myönnetään että kyllä minunkin silmä tykkää, vaikka vuosien varrella vähän tottuukin toisen kuosiin. Ihan tavallista otaksun.
        Vakaa aikomus on mennä nukkumaan, aikainen herätys. Kyllä se taisi tehdä omalle suulleen sen kääretortun, mä en juuri makeista leipomuksista vällää.

        Maistoin kyllä. On se parempi leipuri kun minä. Pakko myöntää.

        Miehet on monesti aika hyviä kaikessa mihin ne ryhtyy tosissaan.

        Se kyllä susta kuultaa läpi, että on just hyvä roikale tullut kelattua rantaan.
        Et marise turhia ja saat kuitenkin sen mitä toivot...pyytelemättä.

        No itse tykkään tehdä sitä sun tätä. Just putsasin kattilan, töissä teen jotain ihan muuta, pyykkään, mankeloin, teen ruokaa (jota lapsetkin kehuu ja syö antaumuksella), osaan ajaa ompelukoneella, vaihtaa autoon jarrut, öljyt, suotimet, jakopään hihnan, kolata lunta, leipoa ja naisilta olen kuullut kehuja muistakin jutskista...ehehe...
        Rakensin laajennuksen taloon, asensin lämmitysjärjestelmän, pelaan säbää ja kaukista....

        Takuulla en oo keskivertoakaan parempi joka lajissa, mutta leveyttä löytyy...


      • Dissident kirjoitti:

        Se kyllä susta kuultaa läpi, että on just hyvä roikale tullut kelattua rantaan.
        Et marise turhia ja saat kuitenkin sen mitä toivot...pyytelemättä.

        No itse tykkään tehdä sitä sun tätä. Just putsasin kattilan, töissä teen jotain ihan muuta, pyykkään, mankeloin, teen ruokaa (jota lapsetkin kehuu ja syö antaumuksella), osaan ajaa ompelukoneella, vaihtaa autoon jarrut, öljyt, suotimet, jakopään hihnan, kolata lunta, leipoa ja naisilta olen kuullut kehuja muistakin jutskista...ehehe...
        Rakensin laajennuksen taloon, asensin lämmitysjärjestelmän, pelaan säbää ja kaukista....

        Takuulla en oo keskivertoakaan parempi joka lajissa, mutta leveyttä löytyy...

        Nojuu, en oo kyllä mielestäni koskaan ollut tyyppiä marisija. Tai valittaja. Itselleen voi olla sokeakin tietysti.

        Tietty asiasta sanon ja joskus aika topakastikin, jos näyttää että ihan narriksi nakitetaan. Puolensa tarvii osata pitää...

        Emmä tiedä mitä sillä marinalla voittasi, kun itte on valintansa tehnyt ja valintojensa kanssa tarttee tulla toimeen. Ja käydä härkää sarvista, jos jotakin muutosta kaipaa. Ei siinä oikeen muutakaan minusta ole tehtävissä. Kelpuuttaa tai korjailla.

        No johan siinä on repertuaaria!

        Itellehän se on aina plussaa mitä enempi osaa asioita itsenäisesti tehdä tai ees kysymällä. Niin mä olen asian ynnäillyt. Ettei aina tarvi muiden apua tai kasaa rahaa, kun osaa itse tehdä. 😉

        Leveyttä sen verran, että ylisuuri kuljetus lukee autonkin katolla, vilkkuvalon vieressä?😆


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Nojuu, en oo kyllä mielestäni koskaan ollut tyyppiä marisija. Tai valittaja. Itselleen voi olla sokeakin tietysti.

        Tietty asiasta sanon ja joskus aika topakastikin, jos näyttää että ihan narriksi nakitetaan. Puolensa tarvii osata pitää...

        Emmä tiedä mitä sillä marinalla voittasi, kun itte on valintansa tehnyt ja valintojensa kanssa tarttee tulla toimeen. Ja käydä härkää sarvista, jos jotakin muutosta kaipaa. Ei siinä oikeen muutakaan minusta ole tehtävissä. Kelpuuttaa tai korjailla.

        No johan siinä on repertuaaria!

        Itellehän se on aina plussaa mitä enempi osaa asioita itsenäisesti tehdä tai ees kysymällä. Niin mä olen asian ynnäillyt. Ettei aina tarvi muiden apua tai kasaa rahaa, kun osaa itse tehdä. 😉

        Leveyttä sen verran, että ylisuuri kuljetus lukee autonkin katolla, vilkkuvalon vieressä?😆

        No peruslähtökohta pitää olla se, että jotain haluu, siihen tekee itse töitä eniten. Tennissukattoman sohvanympäristön saa tehtyy itse. Ne voi siirtää vaikka sit omistajan tyynylle odottamaan jatkokäsittelyä... Ja virnuilla piruillaan kun niitä siirretään. Heh...

        Mä tykkään tehdä juttuja ja "en pysty" on vaikea kaivaa sanavalikoimista. Nyt oon kyllä keksinyt korvaavaksi "en halua" version. Jopa veneen moottori menee liikkeeseen.

        Muuten...katsoppas yks video jos pystyt...äänillä ei väliä...musavideo on se juttu. Katso loppuun ja mieti mitä mä reagoin tuohon...

        https://youtu.be/If9fC9aJd-U

        Toivottavasti tuli bloodhoundareita...


      • Dissident kirjoitti:

        No peruslähtökohta pitää olla se, että jotain haluu, siihen tekee itse töitä eniten. Tennissukattoman sohvanympäristön saa tehtyy itse. Ne voi siirtää vaikka sit omistajan tyynylle odottamaan jatkokäsittelyä... Ja virnuilla piruillaan kun niitä siirretään. Heh...

        Mä tykkään tehdä juttuja ja "en pysty" on vaikea kaivaa sanavalikoimista. Nyt oon kyllä keksinyt korvaavaksi "en halua" version. Jopa veneen moottori menee liikkeeseen.

        Muuten...katsoppas yks video jos pystyt...äänillä ei väliä...musavideo on se juttu. Katso loppuun ja mieti mitä mä reagoin tuohon...

        https://youtu.be/If9fC9aJd-U

        Toivottavasti tuli bloodhoundareita...

        Ooooh, sä reagoit tohon...mmm..nauramalla ja sitten sä meet jääkaapille duunaa pari voikkuleipää ja syöt ne?

        En halua kuulostaa jotenkin tutulle, heh...🙃


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Ooooh, sä reagoit tohon...mmm..nauramalla ja sitten sä meet jääkaapille duunaa pari voikkuleipää ja syöt ne?

        En halua kuulostaa jotenkin tutulle, heh...🙃

        No nauroin. Totta. Mutta monet ei hokannut ideaa, vaan jumittui ensin alkuoletukseen...

        Ja sitten mietin vähän syvemmälle hommaa... jätkäthän oikeasti olivat ja ottivat alastomatkin naiset ammattimaisesti. Niitä härnäs possu joka veti järkättyjä eväitä kokoajan taustalla.

        Mietin, että ehkä tuo on karrikoidusti uusi tulevaisuus. Nainen saa olla muu kuin objekti. Mua kosketti se kun solisti sanoi, että miten tässä voi tehdä töitä kun tuo on tuossa... ja ohjaajahan oli jämäkänoloinen...

        Pitää rikkoa oletuksia...että voi nähdä jotain uutta. Vaikka hauska idea olikin...


      • Dissident kirjoitti:

        No nauroin. Totta. Mutta monet ei hokannut ideaa, vaan jumittui ensin alkuoletukseen...

        Ja sitten mietin vähän syvemmälle hommaa... jätkäthän oikeasti olivat ja ottivat alastomatkin naiset ammattimaisesti. Niitä härnäs possu joka veti järkättyjä eväitä kokoajan taustalla.

        Mietin, että ehkä tuo on karrikoidusti uusi tulevaisuus. Nainen saa olla muu kuin objekti. Mua kosketti se kun solisti sanoi, että miten tässä voi tehdä töitä kun tuo on tuossa... ja ohjaajahan oli jämäkänoloinen...

        Pitää rikkoa oletuksia...että voi nähdä jotain uutta. Vaikka hauska idea olikin...

        Yep. I got it. 😊


    • 30vuotiasvanhaakka

      Huhhuh. Tätä palstaa kun lukee niin tulee yhä varmemmaksi siitä ettei ikinä halua minkäänlaista miestä. Käsittämätöntä paskaa täällä suolletaan päivästä toiseen. Ihan kuin ulkonäöllä tai iällä olisi mitään merkitystä. Täällä kirjoittelevat ovat kyllä niin kusipäisiä että niitä ei halua kukaan koskea pitkällä tikullakaan. Hyhhyh.

      • 765

        No, täällähän kirjoittelevat ne miehet, joita kukaan nainen ei ole koskaan huolinut. Näistä teksteistä käy hyvin selvästi ilmi mikä on syy siihen ettei flaksi ole käynyt.

        Tuolla live-elämässä on olemassa ihan normaalejakin miehiä. Usko pois.


      • Naisasialooser11

        Ne"normaalit"miehet täällä palstalla eniten kirjoittavat, mutta sitähän sinä typerys et tajua.


      • 765
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ne"normaalit"miehet täällä palstalla eniten kirjoittavat, mutta sitähän sinä typerys et tajua.

        Teitä mielenterveysongelmaisia tämä plsta on täynnä. Normaalit ovat normaaleja, eivät sinun kaltaisia.


    • Tahvo53

      No, minä tunnen kyllä aivan hiton nättejä 45-50 vuotiaita naisia. Ovat fiksuja ja eivätkä käyttäydy kusipäisesti. Minun näkökulmasta ei mitään vikaa ja siinä iässä on kertynyt sitä elämänkokemusta jota kutsun karismaksi. Ainahan fabut voi nähdä märkiä päiväunia nuorista tytöistä mutta todellisuus on aivan jotain muuta.

      • 765

        peukku


      • Nnen48

        Kiitos Tahvo!


    • No ihmekös tuo kun jos tapaat suomailsen naisen on se ehtinyt jo ikäisistään eniten jakamaan itseään, sen jakamisen perusteella se vastaa kolmea katolisen maan mummoa ja niistäkin menee ohi että heilahtaa. Todennäkäisesti se on myös vääntänyht lapsia jännämiehille, jokainen niistä ikäännyttää 11v. Puhumattakaan siitä jännämiehestä jonka fyysiset & henkiset pahoinpitelyt vaatii myös veronsa. Oikeastaan on ihme että 2000-luvun 35 suomimummi on edes elossam on se niin rankkaa elämää uskaltanut elää.

      • 765

        Ne kolmevitosethan sopis ikänsä perusteella sun tyttäriksi. Eiks vaan.


      • 765 kirjoitti:

        Ne kolmevitosethan sopis ikänsä perusteella sun tyttäriksi. Eiks vaan.

        No ei mutta vaimoksi voisin jonkun hyvin säilyneen käyttämättömän ottaa, ei niitä vaan taida juuri olla.


      • j0j0sdsdfsdfsdfsdf

        Ikävä ettei panemattomuus teillä ätmeillä toimi päinvastoin, olisitte kaikki malliainesta.


      • sellastajoo

        Sellaisia miehet on. Ei löydy jakanutta naista jos ei ole samanlaista miestä. Eipä kiinnosta nykymiehet. Muna ojossa kulkevat kaiken liikkuvan perässä.
        Miehet voi aloittaa selibaatin niin jo löytyy neitsyt naisia.


    • Pillujen--asiantuntija

      Tuskinpa aloittaja saa yhtään 20 v naista. Ei taida saada edes niitä 40 v naisia koska naiset on kyllä todella nirsoja eikä aloittaja ole top 10 mies ollenkaan.

    • vaikkasamapatuo

      Luonnekuvauksessa oli kyllä jotain osuvaa. Tuon ikäisillä naisilla kaikki on omien sanojen mukaan hallinnassa ja elämä ja mielipiteet hyvin selvillä. Koska olette nähneet tai kuulleet 35 vuotiaan naisen miettivän tai ihmettelevän jotain? Hullutteluakin harrastetaan mutta ne on merkattu kalenteriin jo hyvissä ajoin.

      • 35v

        Ihmettelen ja mietin joka päivä useita asioita. Hulluttelen silloin kun siltä tuntuu. Enemmän osaan ja uskallan hullutella kuin nuorempana. Nytkään en voi muuta kuin ihmetellä ihmisten typeryyttä.


    • joomnhkjk

      Aivan järjetöntä höpinää. Miksihän sitten minuakin koittavat säännöllisesti parikymppiset miehet iskeä. Veikkaan että olet vain katkera tästä. Omanikäiset vapaalla jalalla olevat taitavat olla kaljamahaisia ja kaljuuntuvia setäsiä. Ja kyllä, minua luullaan usein n. 25-vuotiaaksi.

    • ExMylmyri

      Sulle suosittelen seppukua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe