Jos mies on huumorintajuinen ja osaa nauraa itselleen. Vaatimaton mutta ei nössö. Käy töissä ja on ylpeä siitä mitä tekee, ammatista viis. Yleis-sivistys on aina plussaa ja tietysti armeijan käynyt, sotilas arvo -näin kapiastytölle- aina plussaa muttei mikään a ja o. Ottaa huomioon naisen ja sanoo jotain omasta sydämestään, ei niitä yleisiä lauseita, ja vaikka sanoisi, sanoisi sen vaikka nauraen "voi ei, sekoon jo sanoissa"- siitä nainen tietää että mies on kiinnostunut aidosti..ja miehen kiinnostus mitä nainen tekee ja luonne jne. Mies jos aloittaa puheensa rehellisesti kysyen saa ainakin minulta 101 pojoa :-)
Miten nainen isketään
1
1165
Vastaukset
- KynänJatke
Ratsasta jos tykkäät ja lujaa. Kumarra jos haluut. Sivele mun rintaa. Näykin sun korvaa. Tartunko reiteen? Hmm, hyvältä näyttää. Suutelen kaulaa. Katselen sun kauniisiin silmiin. Etenen hitaasti kohti huulia ja mietin onko tämä sitä? Hivutan käteni hitaasti naisen reittä pitkin. Voin kuulla hiljaisen henkäyksen tyytyväisyyttä. Nainenhan on mysteeri? - ajattelen. Olet pukeutunut korkeisiin korkoihin ja se kiihottaa minua. Hymyilet ja päätät kuitenkin jatkaa. Heilautat hiuksiasi ja tiedän se on menoa. Tuoksusi huumaa mieleni. Jäykistyin jo ajat sitten. Ja sinä tiedät sen. Haluaisin koskettaa kauniita rintojasi, mutta vielä et anna sitä tehdä. Vienosti ohjaat käteni lantioillesi. Ehkä sinä haluat vähän kiusoitella minua. Sallin sen, koska tiedän palkinnon. Sisällä on kuumaa huumaa vaikka ei ole edes kesä.....
Jotain tähän tyyliin? Aika rohkee vaan. Sori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693110Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2801590Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1041554Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2611213Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261118Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin871101Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981023