Olen ruuvannut tänä vuonna jo 4 autosta kilsoja

Laitettumyyntikuntoon

Nimittäin tuolla pihalla autokaupallani on saksantuonti ja kotimaan autoa. Minulla on yli 40 autoa myynnissä jatkuvasti. Tänä vuonna olen 4 autosta ruuvauttanut kilsoja hieman alaspäin. Kaikki nämä autot on olleet oikeasti 230-250 tuhatta ajettuja ja ne on laitettu näyttämään 160-170 tuhatta jokainen. Ei meinanneet mennä kaupaksi yli puoleen vuoteen niin päätin tehdä tälläisen tempun joka ei sinänsä vaikuta mihinkään. Eihän näissä enää ole takuuta ja hinnatkin on enään 2500-9500e näillä ruuvatuilla. Aijon jatkossakin tehdä tätä jos saan nämä näin kaupaksi? Ihmiset pelkää tuota 200tkm alkavaa lukemaa ihan turhaan mutta kauppias tarvitsee silti myyntiä jotta saa leivän pöytään.

21

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tenu4

      se on oikein, köyhiä pitää kurittaa!

    • Sika-Kyösti_

      Heh, ei niitä sinun romu-linttoja osta siltikään kukaan, vaikka vähentelet kuinka niistä kilometrejä. Toivottavasti ostit vielä Saksasta vanhoja dieseleitä kovalla hinnalla. Nyt niitä saa Saksasta jo 30-40% alennuksella... revi siitä pölvästi. Olisit lukenut koulussa läksysi kunnolla, niin ei tarvitsisi nyt tehdä aliarvostettua p@skaduunia.

    • iygiub

      Rinta Jouppi olet.

    • JotainRajaaKhiitos

      Aivan vapaasti voit ruuvailla, kiristä samalla muutaman mutteri pääkopastasi. Ei kukaan osta tuontiautoa joka on yli 3-vuotta vanha, ei edes vanha Erkki.

    • UppoaaKuinVeitsiVoihin

      Nuorisohan tuollaisia ostelee, kunhan merkki vaan on joku "kovempi" pimmeri, audi tai mese....

      • hammarheikki

        jep ja laita myyti-ilmoitukseen maininta "urheilullinen" niin johan poikaset juoksee ostamaan 4-ovisen "sportin" ;))


    • Muistasesithen

      Tuontiauto on kiva ostaa, hirveä omistaa ja täyttä helvettiä koittaa päästä siitä eroon. Joka paikassa sulle sanotaam ”ei voida maksaa enempää kun on tuontiauto”. Autoliikkeet ei tuontiautoja halua liikkeisiinsä ainakaan hyvään hintaan vaan niistä maksetaan aina vähemmän kun suomiautoista.

    • Ei-jatkoon

      On tuo aloittajan kirjoitustyyli jotenkin niin vammaisen ja lapsellisen oloista, että tuskin tuommoisella pölvästillä on autoja myynnissä ollenkaan. Huvikseen tänne kirjoittelee tuolla kehitysvammaisen tyylillä kirjoitettuja sepustuksiaan ja naureskelee, kun porukka niihin vastailee.

    • VatinVajausSulla

      Älä rasita itseäsi ! Saa sitä leipää vähemmälläkin ! Kalterien välistä syöttävät.......... ;;)

    • Vai jatkuvasti 40 autoa myynnissä?!
      Vaikka ne olisivat tonnin kipale, niin rahaa on kuitenkin romuissa paljon kiinni.
      Leipää pöytään saa kyllä muillakin keinoilla, aloita laillisilla keinoilla!

    • sähkökani

      itsehän olet tiesi valinnut, pian pääset valtion hotelliin

    • Sika-Simo

      Eihän kukaan 40 autoa myynnissä pitävä tuommoista roskaa jaksa tänne puolen yön aikaan kirjoitella. Mikä lie vajakki, joka aikansa kuluksi satuja kirjoittelee palstoille.

    • TSI2012

      näimpä. ja automerkkeinä skoda, audi ja vw diesel romut, näitä on 300tkm loppuun ajettuina, läpimätiä romuja myytävänä 80tkm ajettuina suomessa vaikka kuinka paljon. hullut ja idiootit näitä vain ostelee.

    • Kylälline

      Eikös ruuvaaminen mittarista vähemmäksi ole laitonta huijausta. Luulisin että nykyautoista on vaikeaa. Koska kaikki on tietokone ohjelmoituja.

    • mylly.yskii

      No hei , aloitushan on täyttä satua , ei ole kauppias , vaan joku vajaapyttyinen puputtaja .

    • rehellisesti

      Mä ruuvaan lisää kilsoja joka päivä . Hyvin pörisee !

    • LuotettavaaAutokauppaa

      Neljästä vaan? Minä ole ruuvannu kaikista autoista mitä tuossa lumihangessa seisoo.

    • joukahainenoon

      noinhan toi menee!!

    • Pienkauppias

      Minä olen tehnyt kanssa monenlaista filunkia jokaiseen kotteroon, mitä tuossa jalasmökin pihassa seisoo. Ei niitä romuja muuten saa menemään millään kaupaksi.

    • uusi.autoa.aina

      Juuri tuon takia en osta kuin uusia autoja, kamuxit ja muut ruuvaajat saa suksia kuuseen! Ei nykyisin uskalla enää käytettyä autoa ostaa juuri noiden huijareiden vuoksi!

    • kenopää

      Oletko Seppo Korhonen Överbymäestä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2078
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1602
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1194
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    Aihe