Ilman syytä vihaaminen

Tomsku4

Miten sopia silloin ja saada paremmat välit, kun toinen vihaa ilman syytä? Aikaisemmin on ollut ihan ok välit, mutta nyt tämä henkilö on yhtäkkiä todennut vihaavansa, vaikka ei ole tapahtunut mitään mikä antaisi syytä sille. Enkä laisinkaan ymmärrä tuota käytöstä. Kyseessä on läheinen sukulainen. Hänellä on ollut aikaisemmin mielenterveysongelmia, enkä tiedä onko tällä hetkellä. Mutta ei kyllä kovin stabiililta käytökseltä vaikuta, hermostua tyhjästä. Ongelma vaan on, kun henkilö ei halua olla missään tekemisissä, vaikka aikaisemmin siinä ei ole ollut mitään ongelmaa ja nyt muu perhe ei tiedä missä jamassa hän oikein on. Olemme huolissamme toisen voinnista, mutta siitäkään emme tiedä mitään. Emmekä tiedä miten toimia, kun yhteydenottoihin tulee vastauksesi vain vihaa ja syytöksiä ja itsensä tappokehotuksia. Aika rajua tekstiä ottaen huomioon, että viime aikoina ei ole ollut mitään mikä antaisi aihetta tuolle ja olemme tavanneet viimeksi viime keväänä ihan hyvissä väleissä.
Suoraan sanottuna olen vähän tyrmistynyt, koska aikaisemmin on ollut ihan hyvät välit.

4

1357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiittimulleriitti

On tainnut tulla mitta täyteen.

• olikosemiten

Ilman syytä? Vihaa toista? Anna mun kaikki kestää! Kuka nyt syytöntä syyttää mistään mitä ei ole tehnyt. Eiköhän vihanpidolle löydy syy kun kyselet vähän. Sekä kertonut ettei halua olla missään tekemisissä? No mistä viha tullut? Kyllä nyt pitää osata sanoa miksi syytöntä syytetään jostain mitä et ole tehnyt? Kysy asia suoraan mistä viha johtuu sillä siitä pääsee.

• olenvihankohde

Kyllä toiselle pitää pystyä kertomaan miksi jotain vihaa. Kun minäkin otin yhteyttä miehen kakkoseen vihasi niin paljon minua ettei vastannut. Onneksi edes miehelle ilmoitti asiasta. Mutta nyt ainakin minä tiedän miksi se vihaa minua. Ja saa olla rauhassa. Tämän käsitän kyllä. Eihän se minua tunne eikä tiedä minusta muuta kuin olen se petetty vaimo joka sai tietää niistä ja laittoi miehen valitsemaan. Siitä kai se viha kumpuaa siltä.

• näinonn

Ei ole kyllä missään sanottu, että on pakko kertoa. Valittaen totean, että ei ole pakko sanoa sanaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      4233
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      104
      2101
    3. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      16
      1961
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1782
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      181
      1564
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      26
      1451
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1273
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      1216
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1182
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1150
    Aihe