10 vuoden ikäero ja suhteen toimivuus mietityttää.

Ikäeromietityttää

Hei!
Olen tässä nyt useamman viikon ollut mukana erään järjestön tapahtumissa ja tutustunut aivan hurmaavaan 27- vuotiaaseen mieheen. Meillä on ollut ihania hetkiä yhdessä, tullaan hyvin toimeen ja kaikki sujuu mutkitta. Kunnioitetaan toisiamme ja kuunnellaan huolet, ollaan avoimia jne. En ole ikinä kokenut samanlaista vetoa kehenkään muuhun...
Ongelmana, tai asia mistä teen (ehkä turhaan) ongelman on meidän kahden ikäero. Itse olen meidän alkuaskeleilla olevassa suhteessa nuorempi, sekä naispuolinen. Täytin hiljattain vasta 18, ja hän täyttää vuoden sisällä 28.

Mitä mieltä te muut olette tällaisesta ikäerosta? Onko kellään vastaavia kokemuksia? Voiko suhteen saada toimimaan, onko se kannattavaa?

Näillä näkymin kaikki on vielä hyvin, eikä vastaan ole tullut juurikaan muita kulmakiviä kuin juuri tämä mun päässä muhiva ikäeropohdinta...

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

4

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tieteellisesti

      Matemaattinen kaava ikäeroon on. Oma ikä jaettuna 2 plus 8.
      28/2 8=22
      Ei ole sopivaa.

      Mutta kuuden vuoden päästä olisitte sopiva pari.

    • Nki1

      No eihän tuo nyt iso ikäero ole ja suhde voi kyllä toimiakkin..ainut harmi tuossa on,että olet vasta kaikessa alussa ja paljon vielä kokematta ja elämättä..siis jos sitoutuu toiseen jo nuorella iällä.. ettei ,sitten myöhemmin jää harmittamaan elämätön elämä.

    • tasaarvoa

      Onkos hän neitsyt kuten itse olet?

    • Heivain

      Ei siinä mitään ongelmaa ole jos kummatkin haluavat saada suhteen tomimaan. Ehkä juuri tuo yllä oleva että myöhemmin voi harmittaa liian aikasin sitoutuminen. Hän voisi olla sinulle se "oikea", ja silloin ei välttämättä halua olla muiden kanssa vuosien jälkeenkään kun alkuhuuma on hiipunut. Mikään ei ole silti kiveen kirjoitettu, jos se ei toimi niin on olemassa ovi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe