Heräsin taas huomaamaan, yhden palstatotuuden elävässä elämässä. Palstatotuus vai pitäisikö sitä ennemminkin teoriaksi kutsua, menee kutakuinkin näin.
Miehet haluavat mielummin kokemattoman tai vähän kokeneen naisen ja naiset taas haluavat ainakin alitajuisesti kokeneen varmaotteisen miehen parisuhteeseen.
Television Sachelor Suomi toimii tässä hyvänä esimerkkinä. Siiä naiset tavoittelevat YTM-miestä, joka vuoron perään käy läpi kaikki naiset enemmän tai vähemmän intiimisti.
Vastaavanlaiset sarjat toisinpäin eivät ole menestyneet Suomessa. Ai miksi? Siksi, koska miehet lähtökohtaisesti ajattelevat, että ei käyttämätön on parempi kuin käytetty ainakin pitkäaikaiseen suhteeseen.
Unelmien poikamies
10
253
Vastaukset
Siis Bachelor Suomi
- Pillujen--asiantuntija
Komea mies on unelmamies, ei petä eikä jätä. Siksi ne naiset hihhuloi että vau kun komea.
- Expihtarikurppa
Huomaan, että niputat miehetkin kaikki samaan, yhtenäiseen kategoriaan. Miesten välinen ero näkyy siis vain ulkonäössä, muuten ovat keskenään täysin samanlaisia. No hyvä, niin minäkin. Onkin täysin loogista, että jos naiset haluavat miespaskan elämäänsä pilaamaan, niin tottahan he haluavat mahdollisimman hyvännäköisen ja temput taitavan paskan. Rumalla paskalla ei ole tarjottavana edes sitä ulkonäköä.
"Miesten välinen ero näkyy siis vain ulkonäössä, muuten ovat keskenään täysin samanlaisia."
Mistä teit tällaisen päätelmän?- Expihtarikurppa
En tehnyt, sinä teit. Niinhän tuossa aloituksessasi sujuvasti kirjoitat, "miehet haluavat" ja "naiset haluavat". Koska kaikki haluavat ihan yhtenä könttänä samaa, niin sinäkin ymmärrät kaikkia miehiä aivan suvereenisti, olettehan te yksi ja sama henkilö, vain hieman erilaisissa kuorissa.
niin mutta tuo "ero näkyy vain ulkonäössä". En ymmärrä?
Joo yleistän törkeästi. Sama kun sanoisin, että miehet ovat naisia pidempiä.- Expihtarikurppa
Yogamies kirjoitti:
niin mutta tuo "ero näkyy vain ulkonäössä". En ymmärrä?
Joo yleistän törkeästi. Sama kun sanoisin, että miehet ovat naisia pidempiä.Toisilla on paremmat kuoret kuin toisilla.
- hyväkuorinenmies
Expihtarikurppa kirjoitti:
Toisilla on paremmat kuoret kuin toisilla.
Ex tarkoittaa sulla sitä ettet oo enää pihtari?
- näinonnnnn
Yogamies kirjoitti:
"Miesten välinen ero näkyy siis vain ulkonäössä, muuten ovat keskenään täysin samanlaisia."
Mistä teit tällaisen päätelmän?Se on näes naisten näkökulmasta näin. Miehet tietty arvioivat miehiä paljon muista näkökulmista kuin mitä vain siitä onko tämä hyvän tai seksikkään näköinen. Joskin toki ehkä vähän homotyypin miehille miesten ulkonäkökin tai seksikkyys on tärkeä kriteeri arvioissa.
Nojaa empä yleistäsi tässäkään kohtaa liikaa. Noita asioita kun voi miettiä toisellakin kaavalla. Miksi mimmosenkin miehen haluaa. En usko, että kokemus on niin merkittävä asia, kun esimerkiksi se että arvostaa itseään. Ja toista. Se näkyy kyllä ulospäin ihmisen kanssa jutellessa ja touhuja seuratessa.
Ja ettei ylenkatso myöskään ihmisiä, jota ovat eläneet erilailla kun itse. Mä luulen, että naiset ylipäänsä haluaa miehen, joka ei vertaile itseään muihin vaan pystyy keskittymään elämäänsä aina vertailematta itseään muihin. Siitä se itsevarmuus ja itsensä arvostamisen tunne tulee.
Epävarmuus siitä, että aina vertailee ja tuntee alemmusskompleksia, odotellen ettei toikaan musta tykkää (ennakkoasenne kun mä en osaa mitään). Kun sä itse pidät itteäs huonompana kun muut, se näkyy kauas. Ja se varmaan karsii naisia aika roimasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606954- 1003552
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262910- 212608
- 272193
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3601875- 251810
- 121738
- 321698
- 511576