Tulin vaihteeksit tänne ja mitä mun silmät näkee? Pilkkuviivaviiva on taas aktivoinunut. Joko "isä" on paljastanut oikean karvansa? En ainakaan huomaa sellaista tapahtuneen. No, Suuri viikko lähenee ja katumuksen sakramenttikin pitäisi hoitaa, eikös? Olisiko rehellisyyden paikka?
Mitä mun silmät näkeekään?
18
291
Vastaukset
" Olisiko rehellisyyden paikka?"
Minkä suhteen?- sdfsdfsdf
no mikä miehiään pilkku? pitäiskö tuo kuva tarkoittaa jotain? kolme liekkiä jossain uhrialttarilla? joku luthersäätiön merkki tai vastaava?
- dfgdsfgdsfg
jaaha, että niiden merkki. kas kun et ole Brotherus itse.
- entäspäs
dfgdsfgdsfg kirjoitti:
jaaha, että niiden merkki. kas kun et ole Brotherus itse.
<kas kun et ole Brotherus itse.>
Vai onko se? Sitäkö aloittaja hakee? Häh? - fgsfgsdfgfds
entäspäs kirjoitti:
<kas kun et ole Brotherus itse.>
Vai onko se? Sitäkö aloittaja hakee? Häh?onhan se mahdollista. käyhän täällä noita uskovienkin julkkismiehiä salanimillä ja omillaan käsittääkseni kirjoittelemassa, niin miksei vapaa-ajattelijoidenkin keulamies vois käydä.
fgsfgsdfgfds kirjoitti:
onhan se mahdollista. käyhän täällä noita uskovienkin julkkismiehiä salanimillä ja omillaan käsittääkseni kirjoittelemassa, niin miksei vapaa-ajattelijoidenkin keulamies vois käydä.
Just, just...tämä olikin ihan uusi salaliittoteoria.
pilikkuviivaviiva kirjoitti:
Just, just...tämä olikin ihan uusi salaliittoteoria.
Mutta aloittajalle, toivoit rehellisyyttä. Minulta kyllä yleensa saa rehellisen vastauksen kun esittää rehellisen ja suoran kysymyksen. Missä asiassa toivot minulta rehellisyyttä? Jos tämä joku henkilöllisyyskysely on, niin huomioithan, että sellaisiin kysymyksiin olen rehellisyyden nimissä valmis vastaaman suurin piirtein yhtä hanakasti kuin sinäkin.
- ensuko
fgsfgsdfgfds kirjoitti:
onhan se mahdollista. käyhän täällä noita uskovienkin julkkismiehiä salanimillä ja omillaan käsittääkseni kirjoittelemassa, niin miksei vapaa-ajattelijoidenkin keulamies vois käydä.
ketäköhän julkkisuskovia täällä on? tokkopa tämmöisillä palstoilla järkimiehet ja naiset viihtyy. täällä ollan me vaan.
- adfsdgsdg
ensuko kirjoitti:
ketäköhän julkkisuskovia täällä on? tokkopa tämmöisillä palstoilla järkimiehet ja naiset viihtyy. täällä ollan me vaan.
no, ehkä tarkoitin tube julkkistyyppejä lähinnä. Käsittääkseni Petri Paavola joskus ollut ja nyt tuo Mauno Mattila välillä. Eiköhän silti luterilaisen kirkonkin puolelta joku julkkispastori ole käynyt jotain sanomassa, Kanala tai Teemu esim. Vanhemmat jäärät niinku Mäkinen tai Piispatar tuskin alentuneet tänne, mutta 60-70 luvulla syntyneistä taatusti joku joskus kommentoinut, onhan tämä palsta ollut jo hyvinkin suosittu kohta 15 vuotta jo.
adfsdgsdg kirjoitti:
no, ehkä tarkoitin tube julkkistyyppejä lähinnä. Käsittääkseni Petri Paavola joskus ollut ja nyt tuo Mauno Mattila välillä. Eiköhän silti luterilaisen kirkonkin puolelta joku julkkispastori ole käynyt jotain sanomassa, Kanala tai Teemu esim. Vanhemmat jäärät niinku Mäkinen tai Piispatar tuskin alentuneet tänne, mutta 60-70 luvulla syntyneistä taatusti joku joskus kommentoinut, onhan tämä palsta ollut jo hyvinkin suosittu kohta 15 vuotta jo.
No, minä en ole julkkis jos joku sellaista ajatelmaa kehii. En ole edes vapaa-ajattelijoiden jäsen, vaikka heidän vaakunansa röyhkeästi olen napannutkin käyttööni. Kannatan toki järjestön ajamaa asiaa.
pilikkuviivaviiva kirjoitti:
Mutta aloittajalle, toivoit rehellisyyttä. Minulta kyllä yleensa saa rehellisen vastauksen kun esittää rehellisen ja suoran kysymyksen. Missä asiassa toivot minulta rehellisyyttä? Jos tämä joku henkilöllisyyskysely on, niin huomioithan, että sellaisiin kysymyksiin olen rehellisyyden nimissä valmis vastaaman suurin piirtein yhtä hanakasti kuin sinäkin.
Hyvä on. Kysyn näin: oletko isä L.T.?
vottöf kirjoitti:
Hienoa! Suora kysymys epämääräisen vihjailun asemesta. Suoraan kysymykseen suora vastaus. En ole. En edes osaa arvata ketä mahdat tarkoittaa.
- jhdkjfshf
vottöf kirjoitti:
L.T. = Lauri Törhönen ?? :D
- kdfjgkdf
alottaja viittaa varmaan tähän aikoinaaan kätyttyyn
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14406752/pilkkuviivaviiva-oletko-pappi
ksksuteluun. miten on oletko?- einykyinen.versio
täs on nyt kaksi eri tyyppiä eli pilkkuviivaviiva ja tää nykyinen pi-lik-ku-viivaviiva. alkuperäinen saattoikin olla fiksu ja pappi.
- muistatteko_enään
Oikea pvv tuli uskoon
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14797942/olen-entinen-nimim--pilkkuviivaviiva
sii aito ja lkuperäinen. muistatteko_enään kirjoitti:
Oikea pvv tuli uskoon
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14797942/olen-entinen-nimim--pilkkuviivaviiva
sii aito ja lkuperäinen.Höpö-höpö... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801884Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2501832- 1081830
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452