Mitä mun silmät näkeekään?

vottöf

Tulin vaihteeksit tänne ja mitä mun silmät näkee? Pilkkuviivaviiva on taas aktivoinunut. Joko "isä" on paljastanut oikean karvansa? En ainakaan huomaa sellaista tapahtuneen. No, Suuri viikko lähenee ja katumuksen sakramenttikin pitäisi hoitaa, eikös? Olisiko rehellisyyden paikka?

18

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • " Olisiko rehellisyyden paikka?"

      Minkä suhteen?

    • sdfsdfsdf

      no mikä miehiään pilkku? pitäiskö tuo kuva tarkoittaa jotain? kolme liekkiä jossain uhrialttarilla? joku luthersäätiön merkki tai vastaava?

      • "pitäiskö tuo kuva tarkoittaa jotain?"

        Se on vapaa-ajattelijoiden vaakuna.


      • dfgdsfgdsfg

        jaaha, että niiden merkki. kas kun et ole Brotherus itse.


      • entäspäs
        dfgdsfgdsfg kirjoitti:

        jaaha, että niiden merkki. kas kun et ole Brotherus itse.

        <kas kun et ole Brotherus itse.>

        Vai onko se? Sitäkö aloittaja hakee? Häh?


      • fgsfgsdfgfds
        entäspäs kirjoitti:

        <kas kun et ole Brotherus itse.>

        Vai onko se? Sitäkö aloittaja hakee? Häh?

        onhan se mahdollista. käyhän täällä noita uskovienkin julkkismiehiä salanimillä ja omillaan käsittääkseni kirjoittelemassa, niin miksei vapaa-ajattelijoidenkin keulamies vois käydä.


      • fgsfgsdfgfds kirjoitti:

        onhan se mahdollista. käyhän täällä noita uskovienkin julkkismiehiä salanimillä ja omillaan käsittääkseni kirjoittelemassa, niin miksei vapaa-ajattelijoidenkin keulamies vois käydä.

        Just, just...tämä olikin ihan uusi salaliittoteoria.


      • pilikkuviivaviiva kirjoitti:

        Just, just...tämä olikin ihan uusi salaliittoteoria.

        Mutta aloittajalle, toivoit rehellisyyttä. Minulta kyllä yleensa saa rehellisen vastauksen kun esittää rehellisen ja suoran kysymyksen. Missä asiassa toivot minulta rehellisyyttä? Jos tämä joku henkilöllisyyskysely on, niin huomioithan, että sellaisiin kysymyksiin olen rehellisyyden nimissä valmis vastaaman suurin piirtein yhtä hanakasti kuin sinäkin.


      • ensuko
        fgsfgsdfgfds kirjoitti:

        onhan se mahdollista. käyhän täällä noita uskovienkin julkkismiehiä salanimillä ja omillaan käsittääkseni kirjoittelemassa, niin miksei vapaa-ajattelijoidenkin keulamies vois käydä.

        ketäköhän julkkisuskovia täällä on? tokkopa tämmöisillä palstoilla järkimiehet ja naiset viihtyy. täällä ollan me vaan.


      • adfsdgsdg
        ensuko kirjoitti:

        ketäköhän julkkisuskovia täällä on? tokkopa tämmöisillä palstoilla järkimiehet ja naiset viihtyy. täällä ollan me vaan.

        no, ehkä tarkoitin tube julkkistyyppejä lähinnä. Käsittääkseni Petri Paavola joskus ollut ja nyt tuo Mauno Mattila välillä. Eiköhän silti luterilaisen kirkonkin puolelta joku julkkispastori ole käynyt jotain sanomassa, Kanala tai Teemu esim. Vanhemmat jäärät niinku Mäkinen tai Piispatar tuskin alentuneet tänne, mutta 60-70 luvulla syntyneistä taatusti joku joskus kommentoinut, onhan tämä palsta ollut jo hyvinkin suosittu kohta 15 vuotta jo.


      • adfsdgsdg kirjoitti:

        no, ehkä tarkoitin tube julkkistyyppejä lähinnä. Käsittääkseni Petri Paavola joskus ollut ja nyt tuo Mauno Mattila välillä. Eiköhän silti luterilaisen kirkonkin puolelta joku julkkispastori ole käynyt jotain sanomassa, Kanala tai Teemu esim. Vanhemmat jäärät niinku Mäkinen tai Piispatar tuskin alentuneet tänne, mutta 60-70 luvulla syntyneistä taatusti joku joskus kommentoinut, onhan tämä palsta ollut jo hyvinkin suosittu kohta 15 vuotta jo.

        No, minä en ole julkkis jos joku sellaista ajatelmaa kehii. En ole edes vapaa-ajattelijoiden jäsen, vaikka heidän vaakunansa röyhkeästi olen napannutkin käyttööni. Kannatan toki järjestön ajamaa asiaa.


      • pilikkuviivaviiva kirjoitti:

        Mutta aloittajalle, toivoit rehellisyyttä. Minulta kyllä yleensa saa rehellisen vastauksen kun esittää rehellisen ja suoran kysymyksen. Missä asiassa toivot minulta rehellisyyttä? Jos tämä joku henkilöllisyyskysely on, niin huomioithan, että sellaisiin kysymyksiin olen rehellisyyden nimissä valmis vastaaman suurin piirtein yhtä hanakasti kuin sinäkin.

        Hyvä on. Kysyn näin: oletko isä L.T.?


      • vottöf kirjoitti:

        Hyvä on. Kysyn näin: oletko isä L.T.?

        Hienoa! Suora kysymys epämääräisen vihjailun asemesta. Suoraan kysymykseen suora vastaus. En ole. En edes osaa arvata ketä mahdat tarkoittaa.


      • jhdkjfshf
        vottöf kirjoitti:

        Hyvä on. Kysyn näin: oletko isä L.T.?

        L.T. = Lauri Törhönen ?? :D


    • kdfjgkdf
      • einykyinen.versio

        täs on nyt kaksi eri tyyppiä eli pilkkuviivaviiva ja tää nykyinen pi-lik-ku-viivaviiva. alkuperäinen saattoikin olla fiksu ja pappi.


      • muistatteko_enään

      • pilikkuviivaviiva

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe