Nyt naiset heti vastatkaa!!!

AntaaKuulua

Miksi te valehtelette joka kurppa olevanne sinut vanhenemisenne kanssa mutta silti käytätte niitä räikeän huonoja filttereitä
fb kuvissanne? Niin että kaikki näkee että blurrattu naama niin ettei rypyt näy. Ihan helkkarin noloa kun kavereiden äidit muka ihan fiksut neli-viiskymppiset rouvat näin tekee!!

Teinit sentään osaa kuvan muokkaukseen mutta nää TANTAT käyttää jonkun halpapuhelimen halpa filtteriä ja sen kyllä huomaa!!🙈

Miks te ette laita aikuiset ihmiset niitä ryppyisiä naamojanne ilman filtteriä kerta olette ihan sinut se. rupsahtamisenne kanssa?!!??

34

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totanoinnii

      Miksi sä kyttäät kavereittesi äitien fb-kuvia?

      • NauranTeille

        Vastaa kysymykseen älä viisastele! On vaikea olla kaikissa osto ja myynti ryhmissä näkemättä näitä tökerösti blurrattuja profiilikuvia! Ja aina kun profiiliin katsoo kyseessä on 35-55 tädin profiili. Aika noloa kun sama ikäryhmä vielä täällä keskustelupalstoilla kivenkovaan väittää
        Olevansa Sinut sen kanssa ettei enää ole nuori kaunis ja muka vanhenevansa arvokkaasti sen hyväksyen. Hahhahaaa!!😂😂😂


      • hotpuuma

        Pervo-poikanen, tulehan pois sieltä netistä kyyläämästä puumia.

        ... ja Ota se käsi pois sieltä housuista


      • Ex-ExPua
        hotpuuma kirjoitti:

        Pervo-poikanen, tulehan pois sieltä netistä kyyläämästä puumia.

        ... ja Ota se käsi pois sieltä housuista

        Henkilöhyökkäys!! Shaming language!!!!!


    • KaruFakta

      On ne kyllä noloja pakko sanoa! 🙈Parhaat ottaa vielä kuvan selällään ettei naama roiku!

      Nainen on parhaimmillaan 16-24v ja 25v alkaa jyrkkä alamäki ja 35v VAPAAPUDOTUS!

      • Naisasialooser11

        Juurikin noin, ei mitään lisättävää.


      • kuusikymppinenn
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Juurikin noin, ei mitään lisättävää.

        Kun on vanha niin on vanha. Miehet naisen vanhenemisesta tuntuu eniten stressaavan.


    • Vähäntarkennusta

      Nähdäkseni nimenomaan vanhat ja ryppyiset eivät käytä filttereitä. Ja ei 35-vuotiaalla ole mitään ryppyjä. 50-vuotiailla yleensä on jotain alkavia uurteita, joillain vähän enemmänkin, mutta varsinaisia RYPPYJÄ tulee kyllä vasta 50 ikäisille. Ja niitä filttereitä käyttävät aika paljon nimenomaan nuoret.

      • NuortaSeOllaPittää

        Naama roikkuu ja mustat silmän aluset on blurrattu. Miksi muuten kaikki yli 30v mielellään käyttää kuvissa huivia tms kauluria?

        V. Ettei jänteikäs kalkkunan kaula näy!! Turhaan intät harppu vastaan. Totuus on tuolla ulkona! Baarissa ei kukaan tule kurppa iskemään. Kokeilkaa jollette usko kuminaamarit!!


      • Vähäntarkennusta
        NuortaSeOllaPittää kirjoitti:

        Naama roikkuu ja mustat silmän aluset on blurrattu. Miksi muuten kaikki yli 30v mielellään käyttää kuvissa huivia tms kauluria?

        V. Ettei jänteikäs kalkkunan kaula näy!! Turhaan intät harppu vastaan. Totuus on tuolla ulkona! Baarissa ei kukaan tule kurppa iskemään. Kokeilkaa jollette usko kuminaamarit!!

        Jaa, enpä ole itse huomannut, että yli 30-vuotiaat käyttäisivät huiveja tai kaulureita. Lähinnä niitä käy käyttävät ylipainoiset ihmiset eivätkä kaikki nekään. Jotkut herkästi palelevat voivat käyttää huivia asusteena, mutta näitä olen talviaikaan nähnyt nuorilla hoikillakin naisilla. Ei normaalisti alle 50-vuotiailla ole mitään "jänteikästä kaulaa". Ainahan se on yksilöllistä, missä vaiheessa kukakin alkaa vanhentua, mutta ei todellakaan 35-vuotiailla ole mitään "vanhaa kaulaa". Normaalisti se tulee vasta 50 joillekin vasta 60-ikäisenä. Ja samahan koskee miehiä myös - kaikki ikääntyvät, mutta yksilöllisellä tahdilla. Joillain on huono tuuri ja ikääntyvät aiemmin kuin muut, joillain hyvä tuuri ja ikääntyvät myöhemmin.


      • Naisasialooser11

        Väärin, 30v naisella alkaa jo olemaan jänteinen kalkkunankaula sekä jänteiset ja suonikkaat kuivuneet noita-akan kädet. 35v naisella on naamakin jo ryppyinen. Naisen kukoistuskausi on suomen kesääkin lyhyempi.


      • Kalkkunakaula
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Väärin, 30v naisella alkaa jo olemaan jänteinen kalkkunankaula sekä jänteiset ja suonikkaat kuivuneet noita-akan kädet. 35v naisella on naamakin jo ryppyinen. Naisen kukoistuskausi on suomen kesääkin lyhyempi.

        Sehän on hoikan ihmisen merkki. Eikö hoikkuus olekaan parasta?


    • Totuus-

      Vanheneminen on noloa. Lisäksi naiset polttaa röökiä eivät kuntoile, eivät syö terveellisesti, juovat liikaa viinaa joten naamaan tulee ryppyjä ja iho huononee. Sitten ne silottaa ryppyjä kuvanmuokkauksilla ettei kukaan huomaisi vanhenemista.

      • PalstanRuminMies1

        Ja kun sitten jonkun ikäisensä pojankloppi erehtyy menee treffeille todetakseen sen olleenkin mummo! No onneksi nää mummot ei osaa sitä kuvan muokkausta eli ei pelkoo et joku menisi halpaan!!

        Huom 30v mies on vielä pojan viikari mutta 30v nainen on jo täti!


      • Huvittavaolet
        PalstanRuminMies1 kirjoitti:

        Ja kun sitten jonkun ikäisensä pojankloppi erehtyy menee treffeille todetakseen sen olleenkin mummo! No onneksi nää mummot ei osaa sitä kuvan muokkausta eli ei pelkoo et joku menisi halpaan!!

        Huom 30v mies on vielä pojan viikari mutta 30v nainen on jo täti!

        "Huom 30v mies on vielä pojan viikari mutta 30v nainen on jo täti! "

        Nuoria ovat kolmekymppiset, joskaan eivät mitään pojankloppeja tai tyttösiä.


      • Naisasialooser11

        30v nainen on nuori ehkä 60v miehen mielestä. 30v mies taas on täysi pojankloppi itseään nuorempienkin naisten mielestä.


      • tavisnainenn

        Onneksi vanheneminen on niin yleistä ettei voi noloudesta puhua. Ei erotu joukosta.
        Olen vanhentunut vaikka en ole koskaan maistanut tupakkaa ja kuntoilen päivittäin. Syön terveellisesti enkä voi käyttää viinaa ollenkaan. Kyllä se peilikuva silti näyttää vuosien kertymän.
        Ylipainoa ei ole kuitenkaan.


    • EdesUnissa

      Ei kukaan ole täysin sinut vanhenemisen kanssa. Täytän seuraavaksi 50v ja toisinaan se harmittaa. En juokse, nai, juo enkä oikeastaan tee mitään samalla uteliaisuudella kuin 30 vuotta sitten. Mutta olen paljon viisaampi, minulla on varaa tehdä mitä haluan ja olen tyytynyt kohtalooni etten luultavasti nuorru tulevaisuudessakaan. Pukeudun tyylikkäämmin kuin 20 vuotiaat lökäpöksyt, ja menestyn paremmin naisten keskuudessakin. Olen jo tehnyt asioita joista 20 vuotiaana saatuin vain haaveilla.
      Vanhetessa voittaa jotakin ja häviää jotakin, mutta tokihan se kaipuu uuteen nuoruuteen säilyy jossain taustalla. Tällaiset aloitukset kuitenkin vähentävät sitä, koska muistamme joskus olleemme yhtä vajavaisia ajatusmaailmaltamme. Eihän se naisten laittautuminen liene sinulta pois ? Miksi siis puutut siihen ? Tosi noloa on olla 20-vuotiaana Facebookissa osto ja myyntiryhmissä, mutta tuskinpa siihen saat kommenttia.

    • hotpuuma

      Puuma puhuu!

      Yli 30 vuotias poikannen voi estää vanhaksi mieheksi tulonsa...

      Köysi, miekka, lääkkeet ym.

    • En mä olen sinut vanhenemiseni kanssa :D Vanheneminen ärsyttää, mutta ei ulkonäkömielessä juurikaan.

      Mutta en mä ole löytänyt kännykästäni filtteriä. Se vaan ottaa muuten suhruisia lähikuvia, etenkin sisätiloissa. Ulkokuvissa, etenkin laajoissa, se taas on oikein hyvä ja tarkka kamera, useasti parempi kuin oikea laadukas kamera.. Instagram-kuviinhan filttereitä saa, mutta en oikein ole löytänyt mieleisiä. Maisemakuvissa etenkin näyttävät typeriltä. Eli vasta harjoittelen filttereiden käyttöä ja enimmäkseen muissa kuin selfieissä. Olen kyllä nähnyt näitä ylivalottuneiksi muokattuja selfieitä. Aika hassuja ja antavat ihmisestä vanhemman kuvan kuin ihminen onkaan. Tulee mielikuva rypyistä, jotka on peitetty, vaikka niitä ei oikeasti edes juuri olisi. Mä itse pidän henk. koht esim. omista ja muiden silmäkulmarypyistä. Kesti kauan, ennen kuin sain naururypyt. Ei tulis mieleenkään niitä feidata :)

      • Ievatar

        Olen ladannut kännykkääni apin, joka tasoittaa ihonvärin ja poistaa tummat silmänaluset ja rypyt. Ai ai, kun nautin sen käytöstä. Kiva katsella omaa kuvaa, kun on niin fressinä. Olen 55-vuotias nuori nainen ja minulla on käsitelty kuva facessa. Olen kyllä julkaistessani kertonut, että olen käyttänyt muokkausohjelmaa. Mitä se kenellekään kuuluu oikeastaan. Mutta reilumpaa se olisi treffipalstoilla silti kertoa, että on filtterit pelissä. Tai onko silläkään enää väliä, jos suurin osa nuorista ja vanhoista niitä käyttää? En ole treffipalstoilla, niin en tiedä.


      • Ievatar kirjoitti:

        Olen ladannut kännykkääni apin, joka tasoittaa ihonvärin ja poistaa tummat silmänaluset ja rypyt. Ai ai, kun nautin sen käytöstä. Kiva katsella omaa kuvaa, kun on niin fressinä. Olen 55-vuotias nuori nainen ja minulla on käsitelty kuva facessa. Olen kyllä julkaistessani kertonut, että olen käyttänyt muokkausohjelmaa. Mitä se kenellekään kuuluu oikeastaan. Mutta reilumpaa se olisi treffipalstoilla silti kertoa, että on filtterit pelissä. Tai onko silläkään enää väliä, jos suurin osa nuorista ja vanhoista niitä käyttää? En ole treffipalstoilla, niin en tiedä.

        Juu, tuommonen olisi hyvä app, joka poistaa tummat silmänaluset :) Mun kännykkän romuun sitä tuskin kylläkään sais.Silti tykkään kännystäni, kun sillä ottaa hyviä ulkokuvia, kunhan on valoa. Siis maisemia, ei selfieitä :)


      • Samoin. En ole sinut vanhenemisen kanssa. On juuri tuollaiset noita-akan kädet, mistä nal puhui. :) Helttaa ei onneksi vielä. :)


    • Mä en laita naamakuvia facebookkiin, en edes valokuviin. Koska ne jotka mut tuntee ja on siellä kavereina, tuntee mun kasvonikin, luultavasti näppylöineenkin . Ei tarvita kuvia. :)

      Filtterit on ventovieraita varten. Kun ei halua olla ihan kadulla tunnistettava tosta vaan.

    • jolppisielläkummastelee

      Nuoret tytöt töröttää profiileissa botoxihuulet töröllä ja tissit sopivassa kulmassa. Harjaripset tönköttyinä. Photoshopattua elämää feispuukit, watsapit, profiilit sun muut. Kyllä se jolppeja häiritsee, todellinen elämä, miksei se oo kuvankaunista? Ei he voi kässää. Niin mixei?!?!

    • itkupotkuu

      On taas miehillä niin vaikeaa.

    • 280218

      Parikymppisen sitä osaa ja tietää kaiken. Ainakin omasta mielestään. Elämä opettaa ja ”siperia” kasvattaa. Toivotaan, että tulee sekin päivä, kun voit itse nauraa kirjoituksellesi. Siitä syystä, että se on merkki siitä, että olet kasvanut ihmisenä.

    • kurppaska

      Parikymppisellä naisella on teatterimeikit, irtoripset, tissitoppaukset, turvotetut huulet jne.
      Ilman meikkiä näyttäisivät ihan taviksilta finninaamoilta. Harva on aivan täysin luonnonkaunis. Jättäkää netti ja tavatkaa ihmiset luonnossa, niin ei tarvi arvuutella minkä näkönen oikeasti on.
      Tälläiset ihmisten haukkumiset kuuluu epävarmoille ihmisille, joten kypsymisen paikka on aloittajalla. Aikuinen nainen on joskus ollut nuori ja jopa kaunis. Nuori kaunis nainen on joskus myös tämä keski-ikäinen. Arvaan, että aloittaja on teini tyttönen.

      • eiummarra

        Ei taida olla mikään teinityttönen vaan 60 plus ukkonen jakoerkki joka vastailee vielä itselleenkin, kun on aina tottunut jakamaan ailavjuutansa useille naisille, niin tuleehan sitä papparaisen useita naisia seurattuakin. Tuskin mikään normimies.


      • jep.jep.jep
        eiummarra kirjoitti:

        Ei taida olla mikään teinityttönen vaan 60 plus ukkonen jakoerkki joka vastailee vielä itselleenkin, kun on aina tottunut jakamaan ailavjuutansa useille naisille, niin tuleehan sitä papparaisen useita naisia seurattuakin. Tuskin mikään normimies.

        Tuota minäkin hänestä oletan.
        (Kukaan kakskymppinen olis kiinnostunut kavereidensa äitien fb-kuvista! Naurettava ajatuskin.)


    • Myötähäpeää

      Olen pahoillani.
      Terveisin rakas ystäväsi Teija

    • PalstanRuminMies

      Vanhat kurpat laittelee naamastaan näitä filtteri kuvia instaan. Todella noloa. Uskoo itsekin olevansa kauniita ja ätmi ei kelpaa rumalle naiselle. Eikö ne katso peiliin koskaan?

    • donnadonatello

      Mjaa

      Muistaakseni en ole koskaan laittanut kasvojani minnekään muualle kuin vasten toisia kasvoja, etenkin tämän huulia.

      (Hihitystä)

    • trolli

      Ei mulla käsittääkseni oikein mitään hätää ole tämän vanhenemiseni kanssa, no en kyllä jaksa valvoa samalla tapaa kuin joskus nuorempana. Ja onhan mulle noita kremppojakin tullut, joita pitää lääkitä joka päivä... thyroxin lääkitys ja kalkkiakin purkista popsittava; kalan, munan, ja maitotuotteiden lisäksi!
      Minun kuviani ett fb:stä löydä, joskus joku ystävistäni on omalle sivulleen ryhmäkuvan pannut, mutt kun olen asiasta kuullut toisilta; olen pyytänyt poistamaan kyseisen kuvanja vaihtamaan sellaiseen jossa mä en ole mukana. Kaverit jotka minut tuntee, ovat pyyntöäni myös noudattaneet.

      Myönnän kyllä muuttuneeni viimeisen 10vuoden aikana ulkonäöltäni; hiustyyliltäni ja hiusväriltäni, pukeutumis tyyliltäni, lihonut ja laihtunut jne.
      Kuten kuka tahansa ihminen 10vuodessa, koska mä olen täysin luomutuote... ei ole poistettu mitään eikä myöskään fyllattu täytteillä, laihduttaessa kun rintamus pieneni... greipeistä-> appelsiinien kokoon, onneks ei sentään paistetuiks kananmunan kokoisiks! Olis nimittäin koomista kun peffa ei pienentynyt siinä samassa suhteessa. Luultavasti mun työni takia... hiivatin paljon kykkyyn ja ylös, monta monituista kertaa päivässä ja viel jumpatessakin samoja toistoja.

      Ihan ergometrian takia työssäni käyn kyykyssä monta kertaa, ehkä satojakin kertoja päivässä.
      Olisi noloa fysioterapeutin selittää luokanneen itsensä, kun ei ole noudattanut omia ohjeitaan!
      Hoitotyössä vanhusten kanssa sitä kyykkimistä riittää ihan voimisteluksi asti, ja vielä kumartelut ja venyttelyt siihen päälle.

      Tässä mun vastaukseni, ja kyllä tuon kysymyksen ois voinut nätimminkin tehdä, kuin syyttelemällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      241
      2278
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1515
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      72
      1281
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1235
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      158
      1140
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      86
      1071
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      938
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      74
      886
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      55
      875
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      779
    Aihe