Kuinka on toiminu?

AutollaTöihin

Kun kaksi bemaristia juttelee, niin ensimmäinen kysymys on aina "Kuinka on toiminu?". Ja yhtä usein toinen vastaa, että aaivan hyvin, toki nyt se on korjaamolla kun jotain pientä sähkövikaa, ja vaihteistossakin jotain häikkää, ynnä muuta.

Eli tämä paljastaa että bemareissa on aina jotain vikaa, jonka takia niitä pitää alvariinsa käyttää korjaamolla. Varmaan toimiessaan hieno vekotin, mutta mua ainakin ärsyttäis joka kuukausi käydä korjaamolla jonkin lapsellisen vian takia.

Toki tosibemaristit (=amisviikset) rassaa niitä bemareitaan joka toinen ilta autotallissaan, ja saa orgasmeja varmaan siinä samalla sitä pakosarjaa hassatessa.

Minä en vaan voi käsittää, miten joku voi rakastaa jotain peltilootaa jossa pyörät alla.

Auto hommataan sen takia, että sillä pääsee paikasta A paikkaan B. Lisäksi mitä harvemmin sitä tarttee korjata, sen parempi. Minulle auto on vain kulkuväline, joka ajetaan käytön päätteeksi autotalliin eikä sitä sen kummemmin hipelöidä, ovi vain perässä kiinni ja olkoot siellä.

27

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bmw-jonnet

      "Byyyääää, äitiiiiiii, se haukku mun premium pemaria, köyhä ja kateellinen se on kun tuollaista puhuu, ääääitiiiii, vihapuhetta, byyyääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

    • chippi330d

      sä oot vaa kateelline ku sun corollas lähtee romurahaks ja tilalle saat jonku vielki huonomman toyo iq :DDD

    • KylläTekeeGutaa

      "Minä en vaan voi käsittää, miten joku voi rakastaa jotain peltilootaa jossa pyörät alla. "

      Sä et olekkaan BMW mies. BMW mies vetäsee aina pakoputkeen ajon jälkeen, ennen kuin laittaa autotallin oven kiinni. Ei ole sama, minkä merkin pakariin vetäsee, vaan nimenomaan pitää olla BMW.

      • chippi330d

        mä ainaki nauran ku kateelliset amikset luulee et niitte corolla on yhtä hyvä ku bmw :D


      • Muahhaahhahahahhaa
        chippi330d kirjoitti:

        mä ainaki nauran ku kateelliset amikset luulee et niitte corolla on yhtä hyvä ku bmw :D

        "mä ainaki nauran ku kateelliset amikset luulee et niitte corolla on yhtä hyvä ku bmw :D"
        Sanoo 18v finninaama-jonne vetäessään 316:sta amisbemariaan pakariin ;D
        Muahahahahaahhhhaaahhhah :D


      • chippi330da
        Muahhaahhahahahhaa kirjoitti:

        "mä ainaki nauran ku kateelliset amikset luulee et niitte corolla on yhtä hyvä ku bmw :D"
        Sanoo 18v finninaama-jonne vetäessään 316:sta amisbemariaan pakariin ;D
        Muahahahahaahhhhaaahhhah :D

        sä voit vetää sun amis corollaa pakariin iha vapaast :D mun bemari lähtee käyntii ilmanki ;) 282hp tu kehälle kisaa ;)


      • hintti330da
        chippi330da kirjoitti:

        sä voit vetää sun amis corollaa pakariin iha vapaast :D mun bemari lähtee käyntii ilmanki ;) 282hp tu kehälle kisaa ;)

        BMW poikia ei corollan pakarit kiinnosta vaan pojan takapuoli


    • Jebbha

      Joillekkin autot ovat harrastus siinä missä joillekkin hevoset, tietokoneet, esineet.
      Ihmisiä kinnostaa eri asiat, se on tunne kysymys.
      Itse pidän paljon autoista, eikä se ole minulle pelkkä kulkuväline, BMW on yksi hienoista autoista jolla on hieno ajaa, josta löytyy potkua.
      Se on hieno tunne kun saa ajaa hienollla autolla ja se tuntuu minusta hyvältä.
      Et voi kyseenalaistaa kenenkään kiinnostuksen kohteita.
      Okei sä voit tarvita sun Toyotaas paikasta toiseen ja käytät sitä omiin tarpeisiisi ja kiinnostuksen kohteisiin, minä tykkään ajella hienolla autolla jossa huippu äänentoisto, ajo ominaisuudet sekä suorituskyky ja nautin siitä.

      • MuistaLukitaTalli

        Vetäsetkös sinäkin bemarin pakariin ajon lopetettuas?


      • Jebbha
        MuistaLukitaTalli kirjoitti:

        Vetäsetkös sinäkin bemarin pakariin ajon lopetettuas?

        Kyllä vetäsen.


    • chippi330d
    • homokunolet

      "Auto ostetaan siks että sillä pääsee paikasta A paikkaan B" just joo vedä tumppuu :D Homot ostaa 20-50000euron autoja ja perustelevat hankintaansa että pitää vain olla auto millä pääsee paikasta toiseen hahhah.Tuo aloituksesi koskee muitakin kuin bemarikuskeja ilmeisesti sua jurppii jotkut jotka laittaa autoja eli mm. autoharrastajat?

    • LifeIsLifeNannaa

      Rahalla saa ja autolla pääsee. Jos ei ole rahaa on tyydyttävä kulkupeliin esim skoda tai toyota. Elämä on.

      • NoLifeYesBMW

        Juuri näin, bemarillakin pääsee, kunhan omistajalla on taskussa ekstraa vielä joku kymppitonni... Ostohinnan lisäksi :D


    • NiinTuotaSiis

      Kyllähän se niin on että auto ostetaan liikkumiseen eikä korjaamista varten. Ja mitä vähemmän sen ylläpitoon menee rahaa niin sen parempi, ainakin itsestä tuntuu siltä.. :) Voihan olla että joku bemaristi on eri mieltä tästä asiasta, heillä kun tuntuu olevan tuota rahaa, ainakin puheissaan, niin muutaman kymppitonninkaan arvoiset tyyppiviat (kuten esim. imusarjaläppien irtoaminen) ei ole rahakkaille bemariperteille ongelma :D

      Niin ja tojon ja skodan kestävyydestä en tiedä sanoa koska en omista kumpaakaan merkkiä ;)

      • OmanElämänValinta

        Älä selittele siellä. Laadukkaat autot huollatetaan kerran vuodessa eikä ryömitä itse vaihtelemassa puslia. Pelkkää nautintoa kun rahalle saa kunnon vastinetta ja tavikset itkevät kateellisena. Hanki koulutus ja korkeapalkkainen työ.


      • NiinTuotaSiis
        OmanElämänValinta kirjoitti:

        Älä selittele siellä. Laadukkaat autot huollatetaan kerran vuodessa eikä ryömitä itse vaihtelemassa puslia. Pelkkää nautintoa kun rahalle saa kunnon vastinetta ja tavikset itkevät kateellisena. Hanki koulutus ja korkeapalkkainen työ.

        Kukahan se taas turvautui selittelyyn.... Kyllä daciankin omistajat huollattavat menopelinsä merkkihuollossa, vaikka ovatkin vain "kateellisia taviksia" BMW:n omistajien mielestä...


    • etenki2vjälkee

      Rahaa on bemun ostajalla. Lisävarusteet ylensä 60000. Köyhä ei pysty korjaamolasuja maksaa. E

    • ToisetNeNauttiiElämästä

      Kyllä kateellisia riittää näillä palstoilla, huh!
      Outo usko näillä halpiskansanauton, luulevat että paremmat autot ovat yhtenään rikki. No jollain tapaa se oma tuhnu Toyota pitää yrittää perustella itselleen.

      • Bmw-jonnet

        Kyllähän se niin on että tojo on täys p***a... Pena, 18v, amiksessa ajaa laadukkaasti BMW:llä....<3 :)
        BMW , se on paras, tehokkain, upein, kadehdituin, jne. jne.... :D

        Terveisin: Antti-amiksesta... :)


    • NiinTuotaSiis

      Kylläpäs amispojilla nyt kova purkautuminen kun vähän sanoi jotain heidän palvomastaan merkistä, etenkin nuo kolme ylläolevaa nimimerkkiä (ToisetNeNauttiiElämästä, etenki2vjälkee, OmanElämänValinta)
      :DD

    • PoikaPoikaNyt

      En ole amista käynyt vaan lukion kautta yliopiston. Suosittelen sinullekin jos haluat vielä vaurastua. Oletko poika kuullut sen sanonnan kun suomesta katosi polio niin kateellisuus tuli tilalle? Arkipäivää se.

      • NiinTuotaSiis

        Kyllä se varmaan näin pitää sitten tehdä :) Suomessahan ei duunarilla nyt voi olla bemaria eikä korkeasti koulutetulla skodaa, kuten tunnettua...


    • chippi330d

      kyllähän juttu on pojat niin että BMW on homojen auto

    • ZJJ

      Minulla oli yksi E61 ja kaksi E60 520-autoa 2009-2012, joista yksi diesel.
      Etenkin dieselin maantiekulutus oli kyllä huippuluokkaa. Muistan ajotietokoneen näyttäneen 5,5 litraa 620 km pituisella sooloajolla Malmöstä Tukholmaan.
      Mikä keskinopeus? 112 km/h. Se on jatkuvaa ylinopeutta Ruotsissa.
      Ai homojen auto?
      Minulla on neljä lastenlasta, nuorinkin jo teini-iässä.
      Pakko myöntää, että BMW on upea toimiessaan, mutta jotain takuuseenkin menevää pientä oli kyllä koko ajan. Ehkä F10 ja F11 ja uudemmat ovat parempia.
      E-mersussa on kyllä vähemmän laitettavaa.

      • Bmw-jonnet

        Eikös täällä ainakin nämä 18v amiskikkelit ala rääkymään heti kateudesta ja katkeruudesta kun heidän palvomastaan merkistä, BMW:stä, sanoo jotain vähänkään negatiivista...


      • Heh onko köyhällä varaa muuhun kuin valittamiseen? Mitäs jorma tähän?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1438
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1225
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1174
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1062
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe