Kuoleeko pullisteleva hinaaja?

LäskiposkiPoliisi

Siis se surkea poliisinrääpäle.

11

300

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PoliisiOssi

Kyllä kuolee, minä olen Salkkarin uusi poliisi.

T: Oyster Ozzy

• KalleOsaa

Eihän se poliisi Kosonen voinut mitenkään kuolla, kun Suomen paras joka erikoisalan lääkäri ja huippukirurgi Kalle oli paikalla ja hoiti homman todella hienosti!
        Kalle on aivan 100%: n täydellinen ammattimies ja tulossa oleva Sote tarvitsee juuri tällaisia moniosaajia. Kallen kaltaiset huippuammattilaiset pelastavat Suomen julkisen terveydenhuollon romahdukselta.

• mutk

Aika paska kaupunki tuo Helsinki kun ei ole yhtäkään kirurgia. Paitsi tietenkin Kalle

• öklökl

Sairaalan kannattaisi varmaan potkia v*ttuun Kallea lukuunottamatta koko henkilökunta aina siivoojista kirurgeihin, niin syntyisi huomattavia säästöjä.

Kallehan voi sitten ajaa ambulanssia, suorittaa kirurgisia toimenpiteitä, mopata, ottaa potilailta poskeen ja hoitaa influenssapotilaita samanaikaisesti. On siinä hieno mies. En ole uskovainen, mutta olen vakuuttunut, että Kalle on ylösnoussut Jeesus.

• KallenKaviaaria
        öklökl kirjoitti:

Sairaalan kannattaisi varmaan potkia v*ttuun Kallea lukuunottamatta koko henkilökunta aina siivoojista kirurgeihin, niin syntyisi huomattavia säästöjä.

Kallehan voi sitten ajaa ambulanssia, suorittaa kirurgisia toimenpiteitä, mopata, ottaa potilailta poskeen ja hoitaa influenssapotilaita samanaikaisesti. On siinä hieno mies. En ole uskovainen, mutta olen vakuuttunut, että Kalle on ylösnoussut Jeesus.

Kalle on todella ylösnoussut Jeesus!

• sdfgf

ONkohan bb-Joonas 2014 bb 2014 joonas mitää sukua Salkkarisauli Eero Tommilalle salkkarit sauli

• asvs

Meni mönkää linkitys mutta minusta heissä on vähän samaa näköä

• Kaikki kuolee.

• KikkelimiesKalle

Paitsi Kalle!

• KikkelisKokkelisKosonen

Kosonen päätyy Kallen viereen sänkyyn.

• KikkelisKokkelisKosonen kirjoitti:

Kosonen päätyy Kallen viereen sänkyyn.

Kalle tulee kännissä sen päälle ja oksentaa sen leikkaushaavaan. Kosone kuolee tästä aiheutuneesee tulehduksee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      68
      1226
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      138
      1024
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      111
      680
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      16
      591
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      22
      575
    6. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      61
      531
    7. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      31
      523
    8. Mies miksi moinen vetäytyminen?

1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku
      Ikävä
      52
      499
    9. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      22
      476
    10. Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta

Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk
      Haapavesi
      62
      475
    Aihe