Onko se kaunis vai enemmän luonne merkitsee?
Minkälainen on ihannenaisesi?
45
1278
Vastaukset
- Gnuk
Kaikesta muusta voidaan keskustella, kunhan ei ole horoskoopiltaan rapu tai neitsyt... :D
- Gnuk
Wwuwuw kirjoitti:
Oliko toi vitsi?
Nöyp. Olen ihan tosissani. Tai melkein... :D
Gnuk kirjoitti:
Nöyp. Olen ihan tosissani. Tai melkein... :D
Muista kun joskus nuorena luin horoskooppini luonnekuvauksen ja olin sitä mieltä, että meni aivan nappiin. Nuorena sitä ei oikein itsekkään tiedä minkälainen on, joten on helppo samaistua summittaisiin luonnehdintoihin. Nyt sitten keski-ikäisenä tuli noita netistä luettua uudelleen...Niin kuules voe hyvvää päevää, ku män mettään ja sinnepä jäi..eli huti tuli ja reisille meni, ei tullu lasta eikä paskoo jne.. 🤣
- Gnuk
Wwuwuw kirjoitti:
Muista kun joskus nuorena luin horoskooppini luonnekuvauksen ja olin sitä mieltä, että meni aivan nappiin. Nuorena sitä ei oikein itsekkään tiedä minkälainen on, joten on helppo samaistua summittaisiin luonnehdintoihin. Nyt sitten keski-ikäisenä tuli noita netistä luettua uudelleen...Niin kuules voe hyvvää päevää, ku män mettään ja sinnepä jäi..eli huti tuli ja reisille meni, ei tullu lasta eikä paskoo jne.. 🤣
Pari viikkoa sitten v0ngasin jostain artikkelin, missä oli tieteellisesti tutkittu ihmisten syntymävuodenaikojen vaikutusta heidän luonteeseen. Siis luonteen kehittymiseen syntymävuodenajan vaikutuksesta. Kyllä siinä jonkun verran järkeä oli, eikä siinä ollut puhetta horoskoopeista, vaan puhtaasti syistä ja seurauksista...
Mut palatakseen aiheeseen. Rapujen ja neitsyeiden kans en harkitse mitään. Se on totta. Se, että kaikesta muusta voidaan keskustella, ei taas ole... :) Wwuwuw kirjoitti:
No ne kuvauksethan pyrkii aina esittämään mukavassa valossa ja nuorenahan säkin olit varmaan mukava, sitten susta tuli kurppa eikä osu enää ne mukavat kuvaukset :D
Gnuk kirjoitti:
Pari viikkoa sitten v0ngasin jostain artikkelin, missä oli tieteellisesti tutkittu ihmisten syntymävuodenaikojen vaikutusta heidän luonteeseen. Siis luonteen kehittymiseen syntymävuodenajan vaikutuksesta. Kyllä siinä jonkun verran järkeä oli, eikä siinä ollut puhetta horoskoopeista, vaan puhtaasti syistä ja seurauksista...
Mut palatakseen aiheeseen. Rapujen ja neitsyeiden kans en harkitse mitään. Se on totta. Se, että kaikesta muusta voidaan keskustella, ei taas ole... :)Eih.. pölöjä..🤣
Ps mä olenkin kuohittu nauta, ja itse asiassa niin on mun ukkokin..Harmaaritari kirjoitti:
No ne kuvauksethan pyrkii aina esittämään mukavassa valossa ja nuorenahan säkin olit varmaan mukava, sitten susta tuli kurppa eikä osu enää ne mukavat kuvaukset :D
Nuorena olin vihanen...
Eikä ole vihasena ihmisen hyvä olla... Mulla meinaa runoa pukkaa ulos, mutta säästän sut siltä.- Gnuk
Wwuwuw kirjoitti:
Eih.. pölöjä..🤣
Ps mä olenkin kuohittu nauta, ja itse asiassa niin on mun ukkokin..Suurin tekijä siinä tutkimuksessa liittyi odottavien äitien ravinnon saantiin. Milloin kylvö, milloin sadonkorjuu, milloin ravinnon saanti niukkaa yms. Ja sitten se valokin vielä...
Kyllähän lapsi kehittyy jo odottavassa äidissä. Ja sillä on merkitystä miten odottava äiti voi. Ok, nykyisin ei olla enää niin paljon luonnon armoilla, muttei ihmisiin sisään rakennettu geneettinen koodi muutu tai kehity yhtä nopeasti kuin esimerkiksi teknologia ja muut sellaiset...
Kun luin siitä tutkimuksesta, että mihin mulla on taipumusta syntymävuodenaikani perusteella niin ainoa mitä en allekirjoita, on taipumus skitsofreniaan. Joo, minusta on moneksi, mutta kaiken sen takana on ainoastaan yksi persoona. Se yksi henkilö... Gnuk kirjoitti:
Suurin tekijä siinä tutkimuksessa liittyi odottavien äitien ravinnon saantiin. Milloin kylvö, milloin sadonkorjuu, milloin ravinnon saanti niukkaa yms. Ja sitten se valokin vielä...
Kyllähän lapsi kehittyy jo odottavassa äidissä. Ja sillä on merkitystä miten odottava äiti voi. Ok, nykyisin ei olla enää niin paljon luonnon armoilla, muttei ihmisiin sisään rakennettu geneettinen koodi muutu tai kehity yhtä nopeasti kuin esimerkiksi teknologia ja muut sellaiset...
Kun luin siitä tutkimuksesta, että mihin mulla on taipumusta syntymävuodenaikani perusteella niin ainoa mitä en allekirjoita, on taipumus skitsofreniaan. Joo, minusta on moneksi, mutta kaiken sen takana on ainoastaan yksi persoona. Se yksi henkilö...Jaa no.. On sitä paljon asioita mitä ei ihmismieli ymmärrä. Ihminen voi katsoa koiraa ja sanoa, että se ei ymmärrä sitä mitä minä ymmärrän. Mutta se sama ihminen ei ehkä ymmärrä, että joku voisi sanoa samaa hänelle. ..
Tarkoitan, että ihmismieli on rajallinen siinä missä koirankin mieli.- neitsytN
Mitä vikaa ravussa tai neitsyessä? Ei horoskooppi kerro kaikkea. Minun ystävä on oinas, eikä yhtään itsepäinen niinkun väitetään.
- Gnuk
neitsytN kirjoitti:
Mitä vikaa ravussa tai neitsyessä? Ei horoskooppi kerro kaikkea. Minun ystävä on oinas, eikä yhtään itsepäinen niinkun väitetään.
Ravut ovat takertuvia paskiaisia ja neitsyet keskittyvät liikaa toisten "virheiden" arvioimiseen sekä arvostelemiseen, että unohtavat katsoa itseensä eivätkä näe omia puutteita... :D
- kohtalonironiaa
Todella harmi että demiseksuaali nainen on oksymoroni. Naiset kiihottuvat miehen epäluotettavuudesta. Demiseksuaali heteromies voi siten jäädä vain yksin.
- sinkkunainenn
En ota miestä koska mies on aina epäluotettava.
Hemaisevan seksikäs pörröpää
Vera Farmiga ja Tarja Halonen.
Ulkonäöltään ja luonteeltaan miellyttävä, seksissä tyydyttävä.
Wwuwuw kirjoitti:
Suakin näkee..
No oon ajanut koko päivän autolla ja istunut sairaalassa, kaalannut kaupoilla ja vihdoin olen mökillä kylpytakissa saunakaljaa sohvalla killittämässä. Huomenna mäkehen.
Dissident kirjoitti:
No oon ajanut koko päivän autolla ja istunut sairaalassa, kaalannut kaupoilla ja vihdoin olen mökillä kylpytakissa saunakaljaa sohvalla killittämässä. Huomenna mäkehen.
Älä höslää noin paljon.. tulee stressiä..
Wwuwuw kirjoitti:
Älä höslää noin paljon.. tulee stressiä..
No poitsulla oli lekuri jota ei voinut oikein siirtää. Sit vein samalla veneen samaan kaupunkiin remonttiin. Sit vähän takaspäin ja piti käydä kaupoilla, ihan ruokaa ja yhdet toppahousut. Tällästä se lapsiarki on. Sinkoilua välillä... mutta nyt otetaan rennosti... vähän liiankin...kohta putoon tähän sohvalle....
Muuten... mökki on osuvanniminen lasketteluhommiin nähden...mukkelis makkelis. Jokaiselle ois omat huoneet, mutta neiti retuutti peittonsa ja tyynynsä mun parivuodehuoneeseen äsken...mutis jotain, että ekan yön ainakin totuttelee mun vieressä...heh..Dissident kirjoitti:
No poitsulla oli lekuri jota ei voinut oikein siirtää. Sit vein samalla veneen samaan kaupunkiin remonttiin. Sit vähän takaspäin ja piti käydä kaupoilla, ihan ruokaa ja yhdet toppahousut. Tällästä se lapsiarki on. Sinkoilua välillä... mutta nyt otetaan rennosti... vähän liiankin...kohta putoon tähän sohvalle....
Muuten... mökki on osuvanniminen lasketteluhommiin nähden...mukkelis makkelis. Jokaiselle ois omat huoneet, mutta neiti retuutti peittonsa ja tyynynsä mun parivuodehuoneeseen äsken...mutis jotain, että ekan yön ainakin totuttelee mun vieressä...heh..Oletteks te niissä lasi-igluissa?
Mä en ole ikinä käynyt Lapissa.. tarviiko sinne passia?
Mäkin olen ihan väsynyt, vaikken ole tehnyt just mitään.Wwuwuw kirjoitti:
Oletteks te niissä lasi-igluissa?
Mä en ole ikinä käynyt Lapissa.. tarviiko sinne passia?
Mäkin olen ihan väsynyt, vaikken ole tehnyt just mitään.Ei. Ihan hirsimökki tää on. Ja ihan rinteiden juurella. Pitää käydä aamulla vehkeet ja lisenssit, niin pääsee takapihslta miltei sit hissiin ja voi karauttaa terassille duoraan mäestä kahaville tai syömään.
Voi olla, että aamulla mua jo törikään kyljeen varhain, että herää pahvi..nyt on tosi kyseessä...Täytyy tunnustaa se, että nyt taitaa olla itselläni tulossa suhde. Kohta en ole enää sinkku, vaikka teoriassa kaikki kyllä taitaa tökätä siihen, että olen ikuinen opiskelija?
Dissident: "Ulkonäöltään ja luonteeltaan miellyttävä, seksissä tyydyttävä."
Ehkä hän ei niin kaunis ole, mutta tekee pussata ja haaveilen hänen rintoihinsa tutustumisesta. Luonteeltaan hän mielyttävä ja siksi hänestä tykkään eli olen samoilla linjoilla sinä, Dissident. Hän uskovainen niin kuin minä. Hän istui eilen Joensuussa seurakuntatalolla yhdessä tilaisuudessa vieressäni. Juttelelimme silloin ja huomasin jälleen, että juttelu meillä toimii ja meillä on paljon yhteistä.
Minulla on hänen puhelinnumeronsa, mutta en siihen vielä soittele. Treffimme ei ole ravintolassa vaan kirkossa. Saan istua hänen vieressään kirkon penkissä viikon päästä. Sitten hän tulee joskus käymään minun luonani elokuvaillassa. Ilmeisesti hän pääsee toukokuussa tai ainakin minä yritän se elokuvaillan järjestää sellaiseen ajankohtaan, että erityisesti hänelle käy. Elokuvailtaan tulee myös hänen ystäviään, jotka ovat minunkin tuttuja. Meillä on siis osin sama tuttavapiiri. Isäni oli aikanaan hänen koulunsa rehtori ja jonkinlaisena rehtorin poikana minulla statusta.
Meillä on kyllä ikäeroa, sillä hän on syntynyt 90-luvulla ja minä 70-luvulla niin kuin sinä. Mutta hän tietää, että miniulla on itseäni parikymmentä vuotta vanhemman vanhemman naisystävän puhelinnumero. Hän ymmärtää sitä kautta, että eri-ikäiset voivat olla ystäviä ja yhdessä. Meidän ikäeromme ei ole liikaa. Yritän rakentaa sitä suhdetta todella pitkällä tähtäimellä ystävyydestä vähitellen edeten tutustuen toiseen todella. Mitä neuvoo jo naimisissa ollut ja moni naisia hurmannut Dissident? Mitkä ovat neuvosi tai neuvonne tämän naisen suhteen?Dissident kirjoitti:
Muuten... mökki on osuvanniminen lasketteluhommiin nähden...mukkelis makkelis. Jokaiselle ois omat huoneet, mutta neiti retuutti peittonsa ja tyynynsä mun parivuodehuoneeseen äsken...mutis jotain, että ekan yön ainakin totuttelee mun vieressä...heh..Onks siellä vaaleat huonekalut? Vuolukivitakka? :)
Nicitönnä kirjoitti:
Onks siellä vaaleat huonekalut? Vuolukivitakka? :)
Jeppis. Taidat tietää mestan. Pääsee muutens suoraan pohjoisrinteiltä syömään ja kahville. Just tultiin ja kohta lähdetään takas..
Ja huomenna uusiks...jiihaa!Nicitönnä kirjoitti:
Onks siellä vaaleat huonekalut? Vuolukivitakka? :)
Onko Sönkköllä neuvoja tuon naisen suhteen, josta kysyin Dissidentiltä?
Mitäs kuuluu?
Itse meinaan jäädä noin kuukauden tauolle täältä. Viikonlopun ja tämän perjantain vielä kirjoittelen. Sitten noin neljän viikon tauko.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Täytyy tunnustaa se, että nyt taitaa olla itselläni tulossa suhde. Kohta en ole enää sinkku, vaikka teoriassa kaikki kyllä taitaa tökätä siihen, että olen ikuinen opiskelija?
Dissident: "Ulkonäöltään ja luonteeltaan miellyttävä, seksissä tyydyttävä."
Ehkä hän ei niin kaunis ole, mutta tekee pussata ja haaveilen hänen rintoihinsa tutustumisesta. Luonteeltaan hän mielyttävä ja siksi hänestä tykkään eli olen samoilla linjoilla sinä, Dissident. Hän uskovainen niin kuin minä. Hän istui eilen Joensuussa seurakuntatalolla yhdessä tilaisuudessa vieressäni. Juttelelimme silloin ja huomasin jälleen, että juttelu meillä toimii ja meillä on paljon yhteistä.
Minulla on hänen puhelinnumeronsa, mutta en siihen vielä soittele. Treffimme ei ole ravintolassa vaan kirkossa. Saan istua hänen vieressään kirkon penkissä viikon päästä. Sitten hän tulee joskus käymään minun luonani elokuvaillassa. Ilmeisesti hän pääsee toukokuussa tai ainakin minä yritän se elokuvaillan järjestää sellaiseen ajankohtaan, että erityisesti hänelle käy. Elokuvailtaan tulee myös hänen ystäviään, jotka ovat minunkin tuttuja. Meillä on siis osin sama tuttavapiiri. Isäni oli aikanaan hänen koulunsa rehtori ja jonkinlaisena rehtorin poikana minulla statusta.
Meillä on kyllä ikäeroa, sillä hän on syntynyt 90-luvulla ja minä 70-luvulla niin kuin sinä. Mutta hän tietää, että miniulla on itseäni parikymmentä vuotta vanhemman vanhemman naisystävän puhelinnumero. Hän ymmärtää sitä kautta, että eri-ikäiset voivat olla ystäviä ja yhdessä. Meidän ikäeromme ei ole liikaa. Yritän rakentaa sitä suhdetta todella pitkällä tähtäimellä ystävyydestä vähitellen edeten tutustuen toiseen todella. Mitä neuvoo jo naimisissa ollut ja moni naisia hurmannut Dissident? Mitkä ovat neuvosi tai neuvonne tämän naisen suhteen?Kannattaa vaan keskustells avoimesti ja kysellä toiselta mielipiteitä, että ajatus yhteisen taipaleen tasosta on samanlainen. Suhteet rakentuu aina yhteistuumin.
Hitto, miten hyvä keli täällä laskettelumestassa. Pälli palaa taatusti auringossa, mutta mitä väliä? Pääasia, että on hauskaa. Nakerot on ihan töpinöissään. Tytön kanssa lasketaan kahdestaan. Minä vahdin, ettei huimapäältä lähde lapasesta. Poitsu jo menee välillä omia menojaan.
On tää elämää! Ens vuonna uusiks! Ja koko viikko! Jihuu!!!Dissident kirjoitti:
Kannattaa vaan keskustells avoimesti ja kysellä toiselta mielipiteitä, että ajatus yhteisen taipaleen tasosta on samanlainen. Suhteet rakentuu aina yhteistuumin.
Hitto, miten hyvä keli täällä laskettelumestassa. Pälli palaa taatusti auringossa, mutta mitä väliä? Pääasia, että on hauskaa. Nakerot on ihan töpinöissään. Tytön kanssa lasketaan kahdestaan. Minä vahdin, ettei huimapäältä lähde lapasesta. Poitsu jo menee välillä omia menojaan.
On tää elämää! Ens vuonna uusiks! Ja koko viikko! Jihuu!!!"Hitto, miten hyvä keli täällä laskettelumestassa."
Kiitos neuvoista, mutta missä tuolainen laskettelumesta on? Oletteko jossain Lapissa? En oikein lukenut kaikkia aikaisemmin tässä kirjoittamaasi. Laskettelu on kivaa. Itsekin harrastin sitä lapsena perheen kansssa.
Ehkä siinä sen naisen kanssa ei tule yhteinen taival lasten kanssa kyseessä perheenä. Jotenkin tuntuu vain se, että hänestä tulee vähän niin kuin luonnostaan tuttavasta ystävä ja ystävästä ehkä tyttöystävä. Nyt aluksi vahvistetaan sitä tuttavuutta, josta voisi syntyä se ystävyys! :) Hyvää laskettelua! :)Dissident kirjoitti:
Jeppis. Taidat tietää mestan. Pääsee muutens suoraan pohjoisrinteiltä syömään ja kahville. Just tultiin ja kohta lähdetään takas..
Ja huomenna uusiks...jiihaa!En tiedä, mutta google tiesi. ;)
Varo nyt ettet mene ihan mukkelis makkelis rinteessä. Jihaa!! :DFaith.Hope.Love kirjoitti:
Onko Sönkköllä neuvoja tuon naisen suhteen, josta kysyin Dissidentiltä?
Mitäs kuuluu?
Itse meinaan jäädä noin kuukauden tauolle täältä. Viikonlopun ja tämän perjantain vielä kirjoittelen. Sitten noin neljän viikon tauko.Eipä mulla ole sen ihmeempiä, kun Dissilläkään. Hiljaa hyvä tulee, jos on tullakseen. :)
Opiskella pitäs, ei vaan tänään ole jaksanut. Lorvikatari. Hyvää viikonloppua ja taukoa!Nicitönnä kirjoitti:
Eipä mulla ole sen ihmeempiä, kun Dissilläkään. Hiljaa hyvä tulee, jos on tullakseen. :)
Opiskella pitäs, ei vaan tänään ole jaksanut. Lorvikatari. Hyvää viikonloppua ja taukoa!Nicitönnä: " Hiljaa hyvä tulee, jos on tullakseen. :) "
Niin minäkin sen suunnitelen, vähitellen. Muuten oikeastaan minulla on toisetkin treffit. Joensuussa menen yhden toisen 90-luvulla syntyneen naisen viereen sunnuntaina kirkossa. Pitääkö minun kertoa, että toisessa kaupungissa toinen nainen, josta saattaa tulla tyttöystävä. En halua hurmata tätä toista kirkkokaveria ja sitten paljastaa, että on oikeastaan toinen. Pitäisikö minun jättää tämä toinen kirkkokaverinainen pois - onko kysyä molemmilta naiselta mielipidettä asiasta. He asuvat eri kaupungeissa, mutta haluavat, että tulisin heidän viereensä istumaan. Miten heille pitäisi kertoa tilanteesta? En halua olla mikään pelimies, erityisesti en kirkossa!Nicitönnä kirjoitti:
En tiedä, mutta google tiesi. ;)
Varo nyt ettet mene ihan mukkelis makkelis rinteessä. Jihaa!! :DAiniin sekin...
Mutta on siisti mesta jokatapauksessa.
Tytön kanssa hississä henkeviäkin mietittiin. Äitin kanssa ei pääsis kuulemma tälläsiä kokemaan. No raha on yks ehkä, mutta se suojeluvaisto ehkä pahin kaikista... jos pelkää, ei voi elää...
Aamulla tekasin ennen rinteeseenlähtöä nachovuokaa tosi ison astian.... nyt kun tultiin mökillle, ei jäänyt kuin rippeet... Se on illalla käytävä kaupassakin...
Mutta on hauskaa... nyt on kahvitkin vedetty...alkaa tulla jo kyselyjä, että joko lähdetään takas....ei kai tässä enää muu auta.
Palataan illemmalla...
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Kiltti ja kunnollinen nainen. Mutta sellaisia ei taida olla olemassa.
- miksipitäisiolla
Ei ole koska nainen on ottanut oppinsa miehiltä.
- bdman
suht kaunis ei saa olla liian. täytyy tykätä samoista asioista ku mä ja olla vähän tossun alla.
-Kaunis
-Alistuva
-Kurvikas
-Siisti
-Osaa laittaa ruokaa... Erillainen.. ;D
- Ruotsalainen-
Sanoisin ettei se ole ainakaan suomalainen. Ne ei tykkää miehistä jotka pitää naisesta huolta, on mukava ja halaa.
- 9iiipipwefweef
Nätti, fiksu ja positiivinen, yksi oma suosikkini on alkuperäisen myytinmurtajien Kari Byron.
- Viinamies----
Se on sellainen hauska nainen jok tykkää juoda viinaa.
- Yksinäinen-ätmi
Noo pitää olla vaalea, pienet rinnat, kaunis hyvä, herttainen luonne, ystävällinen, avoin, seksuaalinen joka tykkää rakastella ja saunoa kanssani alasti. Romanttinen myös, enemmän sellainen joka viihtyy kotona mutta myös tykkää luonnosta, merestä.
- BOLAA
PERSOONALLINEN. SELLANEN AIKA KIVA JA SEXY...
- pinnallinen_mies
Ulkonäköhän on tärkein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522505- 1102215
- 241893
- 231662
- 301616
- 1651509
- 361265