"minä henkilökohtaisesti sytyn pitkistä miehistä, toivottavasti en pahoittanut kenenkään mieltä, makuja on monia!"
Makuja on monia? Milloin olet nähnyt lauseen jossa nainen sanoo syttyvänsä erityisesti lyhyistä miehistä?
Tinderin naisprofiilien aivopierut
5
143
Vastaukset
- Naisasialooser11
Kannattaa sanoa tuollaiselle naiselle, että henkilökohtaisesti sytyn pitkistä, pitkäsäärisistä ja tiimalasivartaloisista mallinkasvoisista naisista.
Tottakai näin kannattaa sanoa, ei siinä ole mitään loukkaavaa. Jokainen etsii omaa silmää miellyttävää kumppania, ei siitä kannata mieltään pahoittaa. Ja jos vierekkäin on läski länkisääri ja pitkäsäärinen tiimalasivartalo, niin kuka tahansa terve mies valitsee jälkimmäisen vaihtoehdon.
Kirjoittelee takaisin, että hei en ole pitkä mies, mutta saan sytytettyä pidemmän ja kuumemman liekin. Uskallatko koittaa? :D
No aivopieruhan se vaan tämäkin...kunhan tuli velmuilu mieleen. Tietysti nainen arvelisi oitis olevansa pyromaanin kanssa yhteyksissä. ;)Onpa mielenkiintoista, että tuostakin voi joku pahoittaa mielensä. Onhan tuo vähän typerä lause, mutta toisaalta, jos heikko itsetunto ei kestä lukea tuollaista, niin ehkä kannattaisi vain hypätä tuollaiset ilmoitukset yli ja unohtaa.
- Kokelin_Kivettäjä
Olen jokseenkin varma, että kiltti ja nöyrä aviomies, joka voi selkä suorana seisten antaa tiskipöydän reunaa vasten aistikkaasti takamuksensa nojaavalle vaimolleen suuseksiä kiihottaisi monia naisia. Bonuksena naiselle tulee mahdollisuus laskea samppanjalasi hilloviivaa nuolevan pätkän päälaelle samalla, kun itse suutelee pitkää ja komeaa rakastajaansa. 😁
Ei, en halua loukata ketään. Tarkoitukseni on vain kannustaa ja kertoa, että myös teille varreltanne hieman vaatimattomille miehille on oma paikkanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174876
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2102622Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella301687- 251572
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291475Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491128
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81104Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962