Pitäiskö olla huolissaan

onkohansetässä

Olen 48v mies, avopuolisoni 45v. Naisella noita kaikenlaisia nettijuttuja piisaa...on naamakirjaa jossa välillä tunti puolitoistakin, sitten on kai twitteriä ehkä muitakin ja tietenkin shättäilee puhelimella, kai whats up tai mikä lie. Voin sanoa suoraan että some vei meidän parisuhteen huonolle tolalle. Naista ei ole juuri seksi tai muukaan intiimi puoli kiinnostanut ja muutenkaan ei tahdo kotona oikein arki askareet hoitua naiselta, mulle ne jää. Jos käsken sammuttaa vaikka tiskikoneen kun valmis ja tulen jostakin niin vieläkin kone päällä ja muija silmät kiinni luurissa. Ja kun sanon asioista ottaa nainen oikein pulttia ja hermostuu silmin nähden ja sanoo että saiskos olla rauhassa vaikka olen juuri ollut poissa, ei varmaan sitäkään huomannut. Kerran oikein suuttui ja sanoi että vittuukos valitat, hoida itse ne laitteet ja vie roskat. Viimeiset kolmisen vuotta olen kuunnellut naisen pientä kiukuttelua, aina välillä luuri sohvalla vieressä ja heti pitää katsoa kun piippaa. Taitaa olla naisella toi elämän hallinta vähän hukassa ja kuten otsikoin pitääkö olla huolissaan naisen käytösestä, tuskin liittyy vieraisiin miehiin mutta tiedä häntä, kuitenkin 26 vuotta yhdessä oltu vai onko vain kiinnostus mennyt yhteiseen rauhalliseen ja tasapainoiseen arkeen jossa seksiä ja hellyyttäkin riittänyt ihan kivasti, nyt toki kuollutta makkarissa.

7

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasaistaharmaata

      Jokaisella näköjään jotakin. Mulla mies katsoo televisiota aamu 9:stä yli puolen yön joka ikinen ilta. Kerran viikossa käy tekemässä kioskilla loton, siinä hänen aktiviteetit.
      Vuosia ruikutin mukaani, enää en jaksa pyydellä enkä edes nalkuttaa. Käyn parin tunnin kävelylenkillä päivittäin, kaupoissa, ystävieni luona, siivoan, teen ruuat, pesen pyykit, iltaisin täyttelen ristikoita ja menen sänkyyn siinä klo 22. Huikkaan miehelle sohvalle hyvää yötä, sinne se jää töllön ääreen mieluummin kuin tulee sänkyyn. Seksiä olisi tarjolla, mutta ei sitä kiinnosta, joten aika aikansa sitäkin, eipä tässä hätää senkään suhteen. Takana vähän päälle 40 yhteistä vuotta.

      • vhvnknkkbbkb

        sitä kutsutaan avioliitoksi 😍😍


    • mdsm

      nykyään taitaa olla tuon tapaista enemmänkin liikkeellä. täällä ainakin yksi kohtalotoverisi. itse olen ratkaissut asian kuntoilemalla, lukemalla hyviä kirjoja sekä katsomalla hyviä elokuvia. antaa rouvan katsella oman makunsa mukaista TV ohjelmaa, facettaa ja juoruta kavereidensa kanssa - ei haittaa meikäläistä enää. Uunin lämmityksen, kauppareissuista suurimman osan, pihatyöt, astioiden pesun, omien pyykkieni pesemisen etc joudun itse hoitamaan. Rouva onneksi sentään joskus siivoaa kun joku kaverinsa sattuu tulemaan poikkeamaan (paineet sieltä ei minulta) . Lapset jo pois kotoa joten onneksi some-elämä ei vaikeuta heidän hoitamistaan. Tosin on riski olemassa että kyllästyn kun ihmistä ei enää kohtaa, jätän talikon pystyyn ja lähden maailmaa kiertelemään...

      • kjjglj

        Lisäys edelliseen: kun jotkut urheilukisat menevät (esim jalkapallon mm, olympialaiset, jääkiekon mm tai yleisurheilun mm) niin kyllä silloin pitäisi touhuta vaikka mitä - heh heh arvatkaapa vain joudanko?


      • Micce52__

        Olemme viitisen vuotta vanhempia molemmat, mutta meillä on vähän samanlainen tilanne. Emäntä ollut pitkään koukussa nettiin ja selaa tuttujen kuulumisia Facebookissa. Sekä uusimpana villityksenä löysi kaikenmailman tv-sarjat ja saippuaoopperat. Kaiken iltaa luurit korvilla puhelinta selaamassa. Itse menen pehkuihin klo 23-24 viimeistään, ja hän kömpii perässä pitkälti puolenyön jälkeen.

        Olen oman vapaa-aikani alkanut olla sitten yksin veneellä, mökillä tai retkeilemässä. Ensin vähän harmitti lähteä yksin, mutta eipä tilanne paljon siitä poikkea mitä kotona on. Parempi sopeutua ja joskus ehkä alkaa hakea "muuta seuraa" noille retkille.

        Joskus olen ihan kokeeksi sammuttanut wifin tai säätänyt netin nopeuden niin pienelle, että videot eivät pyöri puhelimessa. Välitön vaikutus nukkumaanmenoaikaan ;)


    • ooo44

      Onko aloittajan nainen Nicitönnä?

    • Nainen47vee

      Eipä tuosta liitosta taida olla AP enää paljon jäljellä. Parempi olisi varmaan että sanot että nyt puhutaan, onko mitään syytä enää asua yhdessä. Syyttelemään ei kannata lähteä että ”koska puhelin kiinnostaa enemmän”, sen kun toteat ettei teillä taida olla enää yhteistä.

      Elämänhallinta kuulostaa tosiaan vaimolla olevan myös hukassa. Kyllä minäkin sometan jonkin verran, pelaan pleikalla ja on harrastuksia, mutta kyllä mä kotityöt palkkatyön ohella hoidan kuten aikuisen pitää; ei ole sotkuja keittiössä tai muuallakaan, valmistan ruuat ja pyykkään, ja aivan hyvin ehdin vielä miehen kanssa jutella, helliä ja seksiä harrastaa.
      Tuollainen kiukuttelu ja kotivastuistakin luistaminen on ihan lapsellista, lähtekää eri teille ja jätä vaimo luurinsa kanssa sotkujensa sekaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe