Vuosipäiviä

Jokopakkaan

Se oli sitten sellainen vuosipäivä. Ei hääpäivä mutta seurustelun aloituksesta tuli kuluneeksi paljon aikaa ja kihlapäivä samalla. Huomion rouvaa kauniilla kukkakimpulla, touhusin perheelle ruoan ettei tartte keittiössä työpäivän jälkeen touhuta. Noh illan olin lasten kanssa ja kun lopulta rouva kotiin saapui pääsin koiran kaa lenkille.

Ei ollut romantiikka, ilta meni jutellen rouvan työasioista ja no saunottiin ja juteltiin työasioista.

Ahdistaa ihan helvetisti. En tunne itseäni tässä enää oikein halutuksi ja yhteinen sänky on lähinnä nukkumista varten.

Heräsin, keitin kahvit hoidin aamupalat ja koiran. Rouva vielä nukkuu. Antaa nukkua, mua vituttaa. Taidan ruveta pyykinpesuun ja siivoamaan...

6

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 98734894

      Aika harva mies on haluttu siinä mielessä kuin ajattelet tai toivoisit. Heteronaisen seksuaalisuus toimii vähän toisella tavalla.

      Jos annat kukkia, anna kukkia, mutta älä ajattele, että se johtaisi seksiin. Itse asiassa kuulostaa siltä, että seksi on teidän osalta jo ohi. Turha kiukutella vaimolle. Näin ne asiat vaan menee.

      Tarkemmin sanoen vaimosi edellyttää vaistomaisesti, että sinun tehtäväsi on vetää oikeasta narusta, jotta hänen himonsa heräisi. Mikä naru se on? Onko sitä narua olemassa? Sitä vaimosi ei tiedä, mutta se on sinun ongelmasi. Kukkien ostaminen selvästikään ei ollut se oikea naru.

    • 7470

      Kuka pitää mistäkin! En väitä vaimoni pitävän suhtautumisestani merkkipäiviin koska en suhtaudu niihin lainkaan. Enkä mihinkään juhlapyhä rituaaleihin kuten jouluun tms.
      Vaimoni on hoitanut aina muodollisuudet tekemättä niistä mitään numeroa.
      Hoitamisen piiriin kuuluvat mm. joulu- ym. kortit jne.

      Kun olen lahjonut häntä niin kyse ei ole ollut kalenteriajankohdasta vaan se on tapahtunut spontaanisti.
      40v hääpäivästä hän muistutti etukäteen joten kävin varaamassa pöydän tasokkaasta ravintolasta.
      45v hääpäivästä selvisin pelkällä ravintolalounaalla.
      1,5 vuoden kuluttua on 50v hääpäivä josta vaimoni varmasti huomauttaa muutamaa päivää aikaisemmin.

      Ostan kukkia vain ollessamme Espanjan asunnollamme. 5€:n näyttävä puska kestää 2 - 3 viikkoa.

      Toisaalta olen hoitanut meidän ruokahuoltomme marketista pöydän kattamiseen yli 17 vuotta.
      Yhtenäkään loma- tai matka-aamuna vaimoni ei ole tarvinnut hössätä aamiaisensa vuoksi.

      Näillä eväillä juuri 70v täyttänyt naisihminen ottaa huomioon minun tarpeeni.
      Kotona olen täysin raitis mutta Espanjassa ja muutenkin matkoilla vaimo suorastaan suosii pientä tissutteluani koska on keljusti sanonut, että se on hänellekin lomaa. Viittaa ilmeisesti alkoholin lamauttavaan vaikutukseen erään elintoimintoni suhteen.

      Arkirutiineilla ei ole tekemistä seksin kanssa muuten kuin, että pyrin tekemään vanhan vaimoni olon mukavaksi ja halutuksi. Kyse ei ole mistään vaihtokaupasta vaan aidosta halusta huolehtia kumppanin hyvinvoinnista.

    • Jokopakkaan

      Niin, ei meillä seksi ohi ole vaan se että en tunne itseäni halutuksi. Tärkeämpää oli viettää eilen aikaa muualla kuin yhteisessä kodissamme. Emme ole ikäloppuja, alle 40.

      Kaipaan huomioimista muutenkin kuin kuivilla huomautuksilla asioista, kaipaan kosketusta, suukkoja, aloitteita toiselta puolelta. Lähinnä tämä tuntuu yksipuoliselta seurustelulta ja toinen lämpiää tai sitten ei, enkä tarkoita lämpeämisellä sitä, että se johtaisi seksiin. Vaan sitä, että minua arvostettaisiin yhtä paljon, kuin arvostan itse häntä.

      • Njostain

        Älä pakkaa. Kerro kumppanillesi mitä kaipaisit, miltä susta tuntuu.


    • Lipotyrrt

      Olet selvästi surullinen ja pettynyt siihen ettei vaimosi huomioi sinua niin kuin haluat. Voisitko kertoa hänelle miltä sinusta tuntuu

      • 984839784

        Veikkaan, että tuollainen keskustelunavaus ei pääty hyvin. Vaimo on pakotettu loukkaamaan syvästi tai valehtelemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7894
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4646
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3321
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1546
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1108
    Aihe