Ajoneuvovero

veroerääntynyt

Semmosta asiaa että kun nyt on ajoneuvovero erääntynyt niin voiko ton ajoneuvoveron maksaa viellä erissä vai pitääkö maksaa yhdessä erässä?? olen kuullut että voi maksaa ja taas päinvastoin että ei voi, joten miten on voiko maksaa erissä vaikka vero on erääntynyt ??

4

693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pössytellessä

Ota neuvosta vaari..

• 5tgefd

Maksaessasi ajoneuvoveroa eräpäivän jälkeen suorituksessa tulee huomioida myös viivekorko, joka on aina vähintään 3 euroa. Jos haluat maksaa ajoneuvoveroa erissä ja vero on jo erääntynyt, ei eräisyys muutu automaattisesti jos maksat eräisyysvalinta taulukon mukaan valitun erän summan. Suoritukseen tulee lisätä tällöin viivekoron osuus, jotta eräisyysvalinta onnistuu.

ELI KYLLÄ VOI

• 6hazaduh

5tgefd:n kommenttiin lisäyksenä se, että kyllä voi mutta vaan jos tietää mitä tekee.
        Tuo tarvittava menettelytapa jonka 5tgefd ihan oikein kuvasi on jo kertaluokkaa vaikeampi kuin ne alkuperäiset ohjeet. Joita niitäkään kysyjä ei osannut selvittää, vaan tuli tälle palstalle.

Femma vetoa että alkup. kysyjällä menee sormi suuhun kun pitäisi laskea mikä on se oikea summa joka pitäisi nyt myöhässä olevaa ajoneuvoveroa maksaa erä kerrallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5057
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      17
      3416
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2720
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1780
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1352
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      235
      1253
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      72
      1042
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      922
    Aihe