Tässä ollaan kohta menty kaksi vuotta ilman seksiä, no viime kesänä oli pientä käsi ja suuhoitoa puolin ja toisin, ilman yhdyntää. Olen koittanut jutella jos avokilla on jotain ongelmaa esim, kipuilua tai jotain muuta vastaavaa kun yhdyntä ei maita. Vieraissa en ole käynyt vaikka mahdollisuuksia olisi ollut. Nyt sitten kun oli rauhaisaa nainen yhtäkkiä sanoi että pitäiskö vähän puhua, kysyin mistä, no parisuhteesta ja seksistä sanoi kumppani. Ensiksi kysyi että onko mulla toinen nainen tai joku hoito kun olen ollut etäinen ja kärttyinen, sanoin ettei ole mitään naista missään eikä mitään hoitoja, totesin että olen vaan kyllästynyt kun et ole vastannut lähentelyihin enkä ole viitsinyt kysyä syytä. Siinä sitten puitiin asiaa puolin ja toisin. Olen yllättynyt että nainen nosti asian esiin, luulin että meidän avoliitto vetelee viimeisiään ja varsinkin seksi on kuollut. Sanoin kyllä että mua ei kauheesti nappaa tällainen "kaverisuhde". Muija sanoi ymmärtävänsä ja toivoi että seksi astuisi taas kuvaan pikku hiljaa, ja pystyisi rentoutumaan stressistä joka haittaa ja väsymystäkin taustalla, oli tyytyväinen kun en ole vieraissa käynyt vaikka epäili, tosin ei se paljoo mua lohduta kun puute on ollut kovaa, nyt sitten odotan tulevaa mielenkiinnolla. Jos muutosta ei tule, ehdotan eroa sen päätöksen olen tehnyt ja annoin ymmärtää että suhteen nykytila ei mulle kelpaa. Nyt pallo on avokilla. Kummanko haluaa, normaalin suhteen jossa seksi kuuluu arkeen vai eron, tuntuu kuitenkin haluavan jatkaa mun kanssa koska suunnitellut jo vähän tulevaa yhteistä kesää.
Avopuolison avautuminen
4
690
Vastaukset
Tietysti jokainen täysjärkinen ymmärtää, että jotakin on pielessä, jos ei ole ollut seksiä pariin vuoteen.
Parin vuoden seksitauko olisi antanut sinulle jo ilman erilupaakin luvan käydä vieraissa tai rakennella uutta suhdetta.
Hyvä kun lopulta sai puheeksi. Varmaan oli yrittänyt jo moneen kertaan ja kärsinyt itsekin. Seksi ei kuitenkaan ole tahdonalainen. Ei pallo ole hänellä, ei hän ole vapaa päättämään. Että päättää tulevaisuudessa toimia toisin, ei tarkoita, että on kykyä toimia toisin.
Jos tilanne ei muutu, on syytä tehdä radikaalit johtöpäätökset. Ethän sinä voi hänessä riippua loputtomasti.- mslrt
Jatka käsitöitä.
- Rikkuri-
Ämmä luiskaan
Eli 2 vuotta ilman oikeata seksiä ja päälle epäilyä pettämisestä..? Itse ajattellen - eikä ole koko maailma totuus- että parin kk aikana rakastellaan ja puhutaan, ja etenkin puhutaan jos ei rakastella. Seksihän nyt on "kuollut" kuten hän ilmaisi jos sitä ei koskaan ollutkaan. Kuullostaa väärältä kuviolta sinua kohtaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483