Avopuolison avautuminen

hiki_otsalla

Tässä ollaan kohta menty kaksi vuotta ilman seksiä, no viime kesänä oli pientä käsi ja suuhoitoa puolin ja toisin, ilman yhdyntää. Olen koittanut jutella jos avokilla on jotain ongelmaa esim, kipuilua tai jotain muuta vastaavaa kun yhdyntä ei maita. Vieraissa en ole käynyt vaikka mahdollisuuksia olisi ollut. Nyt sitten kun oli rauhaisaa nainen yhtäkkiä sanoi että pitäiskö vähän puhua, kysyin mistä, no parisuhteesta ja seksistä sanoi kumppani. Ensiksi kysyi että onko mulla toinen nainen tai joku hoito kun olen ollut etäinen ja kärttyinen, sanoin ettei ole mitään naista missään eikä mitään hoitoja, totesin että olen vaan kyllästynyt kun et ole vastannut lähentelyihin enkä ole viitsinyt kysyä syytä. Siinä sitten puitiin asiaa puolin ja toisin. Olen yllättynyt että nainen nosti asian esiin, luulin että meidän avoliitto vetelee viimeisiään ja varsinkin seksi on kuollut. Sanoin kyllä että mua ei kauheesti nappaa tällainen "kaverisuhde". Muija sanoi ymmärtävänsä ja toivoi että seksi astuisi taas kuvaan pikku hiljaa, ja pystyisi rentoutumaan stressistä joka haittaa ja väsymystäkin taustalla, oli tyytyväinen kun en ole vieraissa käynyt vaikka epäili, tosin ei se paljoo mua lohduta kun puute on ollut kovaa, nyt sitten odotan tulevaa mielenkiinnolla. Jos muutosta ei tule, ehdotan eroa sen päätöksen olen tehnyt ja annoin ymmärtää että suhteen nykytila ei mulle kelpaa. Nyt pallo on avokilla. Kummanko haluaa, normaalin suhteen jossa seksi kuuluu arkeen vai eron, tuntuu kuitenkin haluavan jatkaa mun kanssa koska suunnitellut jo vähän tulevaa yhteistä kesää.

4

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietysti jokainen täysjärkinen ymmärtää, että jotakin on pielessä, jos ei ole ollut seksiä pariin vuoteen.

      Parin vuoden seksitauko olisi antanut sinulle jo ilman erilupaakin luvan käydä vieraissa tai rakennella uutta suhdetta.

      Hyvä kun lopulta sai puheeksi. Varmaan oli yrittänyt jo moneen kertaan ja kärsinyt itsekin. Seksi ei kuitenkaan ole tahdonalainen. Ei pallo ole hänellä, ei hän ole vapaa päättämään. Että päättää tulevaisuudessa toimia toisin, ei tarkoita, että on kykyä toimia toisin.

      Jos tilanne ei muutu, on syytä tehdä radikaalit johtöpäätökset. Ethän sinä voi hänessä riippua loputtomasti.

    • mslrt

      Jatka käsitöitä.

    • Rikkuri-

      Ämmä luiskaan

    • Eli 2 vuotta ilman oikeata seksiä ja päälle epäilyä pettämisestä..? Itse ajattellen - eikä ole koko maailma totuus- että parin kk aikana rakastellaan ja puhutaan, ja etenkin puhutaan jos ei rakastella. Seksihän nyt on "kuollut" kuten hän ilmaisi jos sitä ei koskaan ollutkaan. Kuullostaa väärältä kuviolta sinua kohtaan...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe