Mies ei tee yhtään mitään!!

Anonyymi200

Olen aina passannnut miestäni, kun olen arvostanut sitä että hän tekee pitkää päivää ja tienaa hyvin. Voi viedä minut ravintolaan jne.. Mutta sitten kun työt loppuivat ja lomakuukausia on jo takana monta. Olen itse töissä 6kertaa viikossa ja teen kaiken ja vielä maksankin yli puolet. Olen ihan kyllästynyt koko juttuun. Miten saan mieheni ymmärtämään että olen väsynyt hänen oksettavaan saamattomuuteensa. Ei edes sukkia pyykkikoriin tai lautasta saa astianpesukoneeseen!

4

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et mitenkään, sillä mies on jo tottunut passailuusi.

    • Entunnetapaustanne

      Ehkä masennusta ilmassa, kannattaa olla tarkkana jos elämäntilanne muuttunut. Oliko tilanne silloin hyvä kun hänellä oli töitä.. oliko samanlainen kuin nyt.

    • Miten saa silakan lentämään ja viemään minut avaruuteen?

      Itse siivoan, käyn salilla, opiskelen - olen jo patu ehkä -, teen ruuat ja kokkaan herkut joita en itse syö. Hieron hartiat, pesen kph ja annan tunnustetusti top s**se***: Joka pv jos halutaan. Annna hyvää ja kunnolla. Silti nainen tyytymätön :D puollustan ja olen näyttänyt sen livenä.

      Ei tule seksiä, ruokaa, hellyyttä yhtäänn enepää. Maapallon järkevimmät miehet ovat täysin muuta ja saavat enemmän :) Se naurattaa ja vttaa :D

      Nasten lehtien unelma-kriteerit voit täyttää sekunnissa ja ja kotona samaa schaibaa 24/7/365.

      Ei naiset muut prinsessoiksi edes rinssinstä :)

    • ca.frigus1

      Eihän tuossa ole kuin yksi kysymys: Miksi Vitusssa Jatkat?

      Itse olen 24h opiskelija ilman tuloja, suhde lopussa, annan seksuaalisia palvelua 24/h loppuun asti, käyn salilla, leivon , kokkaan, luen, silitän, hieron...etc. Kaikki päin hell ja thats it Mutta otat tuota vastaan?

      Ei naiset ole sen parempia, kannattaa nauttia mitä on....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe