Tamaran kuvat

salaelämät

Nykyään on mahdollista siirtää kuvia eri paikkoihin joten vaikka Tamaran kännykkä saataisiinkin haltuun niin vesiperä voi silti tulla ja kiristys jatkuu

27

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoukussaSalkkareihin

      Samaa mietin minäkin. Mutta kannattaahan se Camillan silti siitä kännykästä ne koittaa poistaa, jos vaikka Tamara olisi vielä tyhmempi, eikä olisi siirtänyt nitä kuvia muualle, esim. pilveen. Ei parhaiten käsikirjoitettu juoni tämä ,mutta sitä ei voi kuitenkaan kiistää että Salkkarit on laatudraamaa ja aivan loistoviihdettä!

      • HutsuTamara

        Kiitos kun luulet minua tyhmäksi lehmäksi,kuvat on myös tiekoneellani :)


      • HutsuTamara

        Siinäs näitte oli kuvat myös tikulla ja teetätin hyvän kuvan kun Gunnar mun rintojen välissä..yeah


      • ViagrallaLähtee
        HutsuTamara kirjoitti:

        Siinäs näitte oli kuvat myös tikulla ja teetätin hyvän kuvan kun Gunnar mun rintojen välissä..yeah

        Gunnar tuli Tamaran rintojen väliin.


    • vnbb

      Aki tässä moi! Lyöttäydytään Tamaran kanssa yksiin ja kiristetään nyt yhdessä sekä Gunnaria, että Camillaa. Otin nimittäin minäkin muutaman kuvan Camillan esiintymisestä pornotähtenä.
      Koko majatalo on kohta minun hallussani ja Gunnar saa majailla edelleen Ullan elätettävänä.
      Kyllä tämä rahanteko on helppoo kun sen osaa!

      • CamillaGunnarJaMonica

        Ei jumalauta! Sä et voi tehdä tätä meille!


      • Näin_se_on

        Olipahan nerokkaasti keksitty Camillan "taiteilijanimi" Blackdancer.


      • Näin_se_on kirjoitti:

        Olipahan nerokkaasti keksitty Camillan "taiteilijanimi" Blackdancer.

        Eikös se ole "Black Danger"? Eli Musta Vaara.


      • Näin_se_on
        minkkilaukku kirjoitti:

        Eikös se ole "Black Danger"? Eli Musta Vaara.

        Sehän se on. Tuli vahingossa vaarasta tanssija. Vaikka sekin olisi sopinut tälle venyttelijälle.


    • hoitoonko

      Lopettakaa toi lapsellinen hahmojen esittäminen koska se on jo sairasta..

      • LaitelaIsmo1958

        Tyttö nyt hiljaa!!!


    • IHMET1Ä

      Tuhoutuuko muistikortti jos puhelimen upottaa kaljaladiin?

      • Severi saa Tamaran luurin korjattua ja sitte o pojalla vielä kuumempi puuma, jolle muniaan paistatella.


      • sfsf

        joo, ja tietokone myös


      • tusinakamaa

        Tamara on tusinakamaa ja liian lutkamainen, monica on paljon kauniimpi ja luomukin vielä.


      • dghdgh

        Tamara vain vanha suolansyömä Samara


      • UllaSoittaaHanuriaan

        Jos sen puhelimen työntää oikein syvälle Ullan hapokkaaseen hanuriin, niin varmasti se tuhoutuu.


    • IHMET1Ä

      Siis lasiin

    • HienoTauluTarjoonHeti200

      Komeen taulun ehti Tamara teettää ottamastaan kuvasta ja lähetti sen sitten Gunnarin osoitteeseen. Ulla tykkäsi taulusta niin paljon, että ripusti sen heti saman tien olohuoneen seinälle, parhaalle paikalle.

      • KariTaalasmaa_

        Gunnar on kunnon mies, hieno kuva :)


      • HutsuTamara

        Mulla hovi kuvaaja näitä kiristyskuvia varten nimeltään Pietu


      • Tamratihkuusexiä

        Tamaran paljaasta pyllystää tulis hyvä huoneen taulu.
        Silleen alaviistosta otettuna ja Tamara sais oikein levittäis käsillään pakaroitaan että pyllyreikäkin näkyis.


      • suurempikuva
        Tamratihkuusexiä kirjoitti:

        Tamaran paljaasta pyllystää tulis hyvä huoneen taulu.
        Silleen alaviistosta otettuna ja Tamara sais oikein levittäis käsillään pakaroitaan että pyllyreikäkin näkyis.

        Mä teettäisin tapetin Tamarasta takaapäin. Olisi ihan koko huoneen korkuinen, missä Tamara alastomana. Sillä olisi kämmenet seinää vasten, jalat hieman levällään ja sen verran kumartuneena eteenpäin, että kauniin perseen muodot pääsisivät oikeuksiinsa. Sitä olisi hyvä ihailla, kun sohvalla istuu.


    • MultiNikkinen

      Toi Tamara on kyllä todella ruma nainen. Saisi jo lähteä sarjasta.

      • hyisinua

        Tamarako susta ruma? No et kyllä paljoa naisen päälle ymmärrä.


    • Mieslll

      Tamara o ihan perseen näköne luuska.. iha jonku venäläisen vosun näkönen.. hahhhhahh ..

      • pyllymiäs

        On sen Tamaran perse hyvän näköinen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe