Rikollinen Ilja Janitskin

Natsitonhomoja

Luovutetaan Suomeen. Häntä epäillään kymmenistä rikoksista. Tervetuloa leivättömän pöydän ääreen molopää.

13

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeudenkäynnissä saataneen paljon mielenkiintoisia asioita käsiteltäväksi. Kiihottaminen ja kunnianloukkausket ovat herkullisia rikoksia.

      • gyukfguk

        Palstaätmit kiihottuu kun niitä kiihotetaan.


    • Tarkoittaa lähinnä sitä, että tästä eteenpäin julkaisuille ei löydy vastaavaa päätoimittajaa.

      • näinsevaanmenee

        MV-lehti myytiin tammikuussa ja on nykyään MV-media. Sama tahti jatkuu kuitenkin ja uusi vetäjä on aika samanhenkinen kuin Ilja,


    • Puolustaniljaa

      Ainut mies joka koskaan puolustanut minua ja muitakin Suomalaisia tyttöjä Kanarialla!
      Kiitos Ilja!
      Reilun kuvan annoit meille ainakin.

    • Pillujen--asiantuntija

      Nyt voi suomalaiset naiset kirjoitella sille rakkauskirjeitä ja varmaan käyvät myös vankilassa vierailulla.

      • lihavihatipunen

        Eihän naiset lue MV-lehteä, koska se on rasistinen ja naiset on suvakkeja. Tältäkin palstalta löytyy varmasti monta Iljaa fanittavaa miestä...


    • panzer59

      Niin no. Ennen epäilty oli syytön kunnes toisin oli näytetty, mutta nykyään epäillyn on itse esitettävä näyttö syyttömyydestään. Siksi minullakin on jopa kauppareissuillakin äänivideo-optiikkaa nappiversiona jotta riittää näyttöä kaikesta tekemisistäni. Suosittelen! stalingrad hans...

    • On se aika surullista mitä on sananvapaudelle ja puolueettomalle tiedonvälityksellä tässä maassa tapahtunut. Iljasta varmaan tehdään esimerkkisyntipukki jonka ainoa "rikos" on rehellisten uutisten välitys parhaansa mukaan, itsekin myöntänyt että taitamattomuuttaan on jotain virheitä tehnyt eikä se kyllä minusta edellyttäisi tuon kaltaista ajojahtia mitä on käynnistetty.

      • Kyse_ihmisvihasta

        Kyse on tavallisia suomalaisia puolustavaan kohdistuvasta ihmisvihasta
        Silmitön viha on tyypillistä suvakeille


      • Lusiferko.Akbar

        Ja kaiken takana on rahavallan siionistien kiihottaminen kansallisvaltioitten hävittämiseksi ja Antikristuksen hallitsemaksi tyranniaksi, jonka kaltaista ei olla ennen nähty. Aika näyttää miten menee, kaikki aiemmat siionistimafian yrityksen ovat menneet mynkään.
        Rehellisyydestä ja faktojen puhumisesta / kirjoittamisesta on tehty Suomessa rikos, vaikka sellaista rikosnimikettä ei lakikirjasta löydykään, mutta ei se siionistien touhuja hidasta! PolPo ja Demla ovat poliittisten rikollistemme kanssa hartaita Lusiferin palvojia!


    • Mossad.asialla

      Sinulla on siis faktatietoa, että Ilja Janitskin on tuomittu rikoksesta tai rikoksista? Olepa hyvä ja todista väitteesi tai olet itse rikollinen kun herjaat rehellistä suomalaista, jota vainotaan siksi, kun hän on lehdessään paljastanut rikollisen eliittimme tekemiä rikoksia kasapäin. Ehkä hänet vielä teloitetaan niinkuin se vihtiläinen entinen yrittäjä, jonka PolPo kävi teloittamassa? Tai se toinen kaveri, joka vieraili povihousujopoilija Stupidon pihalla taannoin ja joka sitten kidutettiin hengiltä poliisiputkassa.

    • Horst_WesseI

      Oli jo aikakin. Rötöksiä on niin paljon, ettei yksi mies niitä koskevia papereita jaksa oikeuteen kantaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe