Oon eroamassa pitkästä suhteesta ja mä olen se, joka lähtee. Miten ootte selvinneet erosta, kun toinen osapuoli ei halua erota ja syyllistää aika perusteellisesti nyt??
Miten selvisitte erosta?
3
334
Vastaukset
- näinsemeneekin
Toinen vastustaa eroa? No pidä nyt huoli kylillä että ystävät uskovat sinun syyt siihen tuohon eroon. Ikävää se kylillä kulkea kun ex kertoilee kaikkea paskaa sinusta. Ja selviäminen erosta on sinun käsissä. Jos sun ex ei sovi ne syyt mitkä olet hänelle esittänyt niin ethän voi mitään katkeralle ihmiselle. Sinun se tulee kertoa muille miksi eron halusit ja miksi tuo ex vastustaa.
- pidetäänomatasiatomina
Ei niitä eron syitä tarttee koko kylän kanssa ruotia. Riittää kun sanoo muille, että xxx ei halunnut erota ja sen takia on karheena. Ei niitä eksän juttuja eikä sen motiiveja tarvitse lähteä selittelemään muille ihmisille eikä edes sitä omaa kantaansa kertoilemaan. Jos joku lähtee eksäsi kelkkaan haukkumaan sinua, niin sille kyseiselle ihmiselle voit oikaista asian, mutta ei teidän eron syistä tarvitse koko maailmalle kuuluttaa.
Tässä tilanteessa kerrot sille eron toiselle osapuolelle uudelleen pahoittelut erosta ja lisäät siihen, että sinä et pysty enää jatkamaan parisuhdetta hänen kanssaan niistä syistä jotka olet hänelle jo kertonut. Oletan että olet selkokielisesti sanonut miksi haluat erota.
Se siitä, turha jäädä jauhamaan asiasta, ei muuta kuin eteenpäin. - jokuvainoon
Aluksi on vaikeaa. Mutta kokemuksesta sanon, että alkaa se jossakin välissä helpottamaan. Hae tukea ystäviltäsi ja keskity johonki, mikä vie ajatuksesi muualle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738