Unohdan nyt tyypin

NarttuTaistelee

nyt pakotan itseni

6

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qswq

      Helppo unohtaa, ku toinen on sössinyt jutun. Pettänyt tai loukannut sinua sanomisella tai teolla. Kaiken negatiivisen muiston läpikäymällä helpompaa unohtaa toinen. Tsemppiä kärvistelyyn.

      • NarttuTaistelee

        Kiitos, jep, musta tuntuu. et se sössi jotenkin, en mä. Muistelen nyt kaikki ne vähänkin narsistisuuteen viittaavat provosoivat piirteet tässä suhteessa. Oikeastaan minulle tuli heti alussa mieleen tämä:" jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se useimmiten onkin, joten juokse helkutin lujaa karkuun."
        No nyt mä juoksen, viimeinkin, ei mennyt 9 vuotta vaan n.9 viikkoo. Mä luulen, että pelastun...
        joltakin


      • vähintäänkiristiriitasta
        NarttuTaistelee kirjoitti:

        Kiitos, jep, musta tuntuu. et se sössi jotenkin, en mä. Muistelen nyt kaikki ne vähänkin narsistisuuteen viittaavat provosoivat piirteet tässä suhteessa. Oikeastaan minulle tuli heti alussa mieleen tämä:" jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se useimmiten onkin, joten juokse helkutin lujaa karkuun."
        No nyt mä juoksen, viimeinkin, ei mennyt 9 vuotta vaan n.9 viikkoo. Mä luulen, että pelastun...
        joltakin

        Tiedätkös jos oikea narsisti niin ymmärrän mutta älä missään nimessä leimaa hyvää miestä narsistiksi, selvitä asia kunnolla, älä usko huhu puheisiin, itse olin aiemmin töissä narsisti naisen kans tekemisissä ja hän mustamaalas mut sellaseksi, tiedätkö kuinka pahalta tuo tuntuu ja jättää ikuiset arvet mieheen, sen takia on saattanu tollasta paskapuhetta sen korviin kantautua johon rakastuin ja ei varmaan uskaltas ees ottaa puheeksi vaikka tietää että ymmärtäisin ja korjaisin väärät puheet, toivon et ei oo aatellu että liian hyvää ollakseen totta ja sen takia alkanu käyttäytyyn vieläkin tylymmin, ei ole kiva mennä niinä päivinä itku kurkussa kotiin kun ei tiedä mitä pahaa on tehnyt, tai tietää ettei mitään mutta toinen käyttäytyy tylysti, ei tässä enää uskalla luottaa naisiin että toivottavasti on onnellinen että ei puhunu suoraan mikä vaivaa, siinä samassa romuttu lapsihaaveet ja olisin hyvä mies kelle tahansa naiselle mutta en uskalla enä ä rakastua eikä oo tämäkään rakastuminen ees loppunu. Miksi jättää toinen tietämättömyyteen kun sitä alkaa sitten miettiin että oonko oikeesti niin helvetin viallinen, itsevarma mies aina ollut no en ole enää, varsinkin jos tietää mitä toinen joutunu kestään nioin ees vähän ymmärrystä ei ole pakko suhteeseen alkaa.


    • Qswq

      Toi pätee musta kans hyvin "jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se useimmiten onkin?" Manipuloiva tapa esittää asioita, hyökkäävä ja agressiivinen kommunikointi kuvaavia ominaisuuksia, joita itse kohdannut, mielistelyä ennen sitä. Ehkä en ollut helppo kohde ja käytös muuttui päinvastaiseksi? Reilu parin kuukauden tuttavuus, toivottavasti helppo unohtaa?

      • NarttuTaistelee

        Mielistelyä, nimenomaan, sanoilla koukuttamista, seksi aseena....ja tuntea lopulta tuta, että olet pano, et mitään muuta, ei sitä tarvinnut suoraan sanoa, mutta juttujen vivahteista se ilmeni: sanoi olevansa melkein rakastunut,inulle: "olet aika ihana" AIKA!!!....aina vähän ehdollistettuna ja se pihtailu ja lopullinen isku, kun luuli rahaa metsästävän. Saa mennä, saa mennä pois, ottakoon ken haluaa...pitäköön fyffensä. mulla on paremmat arvot elämässä


      • Qswq

        Eli oli v....mainen käytökseltäänkin. Tollanen tyyppi luulis olevan helppo unohtaa? Toivottavasti, ei jäänyt traumoja, eikä tule kmmittelemaan uniin jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe