Tänään törmäsin tälläseen... tiedä nyt sit, onko pojat tosissaan. Näistä jannuista Versace Henrik ainakin on jo jonkinlaista hypeä saanut luotua ympärilleen, muista en tiedä. Jotain haastatteluja nää on tehny, ja henrik vaikuttaa aika mul*ulta. Nykyään on näköjään helppoa ryhtyä räppäriksi kun katsoo esim slim milliä tai versace henrikkiä. soolo-urallehan toi taitaa lähteä, kun muu pössis vaikuttaa ainakin näin alkuun tosi heikolta. tämä näiden dj ei kuulemma edes keikkaile niiden kanssa tai ole edes mukana biisien tekemisessä? rotta hypännyt uppoavasta laivasta, marble gang tosin taitaa olla lähempänä soutuvenettä kuin laivaa :D jännä nähdä millaisen uran tuo dj sclub vai mikä budde onkaan saa luotua itselleen, yhtyeen kanssa on jotain mahiksia ihan vaan henrikin antaman näkyvyyden takia, mutta omat ep:t on sen verta heikkoa tavaraa että niillä ei ainakaan tähtiin mennä. mutta onnea mico buddelle ja marble gangille, harvoin on näin huonoa musiikkia tullut kuultua. mielipiteitä?
Marble Gang
billebeino
4
1806
Vastaukset
- Henrik.V
ite tykkään kovasti Versacen musasta, varsinki ku se on niin omaperästä ja jokane albumi erilaine
- iteMeestari
Dj sclub7 on varmasti kova, ja myös ysärihenkinen?
Muuta mielipidettä kyseisestä kakkapoppoosta ei ole.
Täysin kopioitua amerikan vastaavilta huttumuusikoilta, ulkonäkö, artistinimet, "musiikki".
Jos olette itse tämän postauksen takana, niin lopettakaa, teille nauretaan.
Kjäh räh häh. - TÄÄLLONMUNSAATANANGÄNG
Koittakaa itse päästä blockfesteille esiintymään niiku versace henrik katellaan sitte
- Anonyymi
💩💩💩
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011581
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581001Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61886
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11770Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t266766Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä341707Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74706Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61702